Net goed.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de peuk van Roel ook niet gezien. Zoals Bunnyma al zei is het waarschijnlijk dat Roel nu terug wordt gepakt vanwege zijn gedrag vanmorgen over het roken van Ingrid.
Jij moet geen advocaat worden.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:29 schreef Timon223 het volgende:
zo
even een stukje kritiek (ik kan het even niet laten)
de Queen zit buiten met haar Lakei... gezellig bij het vuur![]()
de rest van de bewoners zit bij Nathalie....![]()
En ja, ineens heeft the Queen weinig aandacht voor haar 'beste vriendin'![]()
kortom DIDO... naar HUIS morgen PLEASE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze gaat zo ook naar bed ,dan is ze morgenvroeg weer fit.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:29 schreef Timon223 het volgende:
zo
even een stukje kritiek (ik kan het even niet laten)
de Queen zit buiten met haar Lakei... gezellig bij het vuur![]()
de rest van de bewoners zit bij Nathalie....![]()
En ja, ineens heeft the Queen weinig aandacht voor haar 'beste vriendin'![]()
kortom DIDO... naar HUIS morgen PLEASE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er moet iemand het vuurtje aanhouden. De rest doet het niet (althans de dames) nadat korfincident van vanmiddagquote:Op woensdag 7 december 2005 23:32 schreef farceman het volgende:
Kan Roel eindelijk keer rustig ongestoord bij Dido slapen, gaat hij vuurtje stoken....dom dom
Nog ruim honderd, gaat lukken toch, in een paar weken?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:32 schreef essie05 het volgende:
[..]
Wicked...
Zo komen we sneller bij de 1000 door steeds naar elkaar te zwaaien.![]()
En zo hebben we ook users die niéts teruglezen van de vorige topics.quote:
Ik geloof je echt meteen(dat zij dat denkt)...en ikquote:Op woensdag 7 december 2005 23:31 schreef Timon223 het volgende:
Dido: "een ton Naat, heb je in je hand (en ze denkt: "die moet je vasthouden VOOR MIJ want ik WIN)
Dido: "Oh naat wat heb ik een medelijden (en ze denkt: "want haal het niet in je hoofd MIJN ton te laten vallen")
![]()
Stel je toch eens voor wat er zou kunnen gebeuren, die korf is gevaarlijk man niet normaalquote:Op woensdag 7 december 2005 23:33 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Ik mis alleen nog een branddeken, brandblusser en paar kuub zand om dit overweldigende vuur in bedwang te houden mocht het fout gaan![]()
Ik hoop dat Ralph staande bij is.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor wat er zou kunnen gebeuren, die korf is gevaarlijk man niet normaal![]()
tuurlijk johquote:Op woensdag 7 december 2005 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nog ruim honderd, gaat lukken toch, in een paar weken?
Nee het ging echt om de peuk die Roel in de korf mikte, ik zat toevallig te kijken toen hij dat deed (nou ja toevallig)quote:Op woensdag 7 december 2005 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
Net goed.
Ik zuip morgen een krat bier leeg als Dildo naar huis gaatquote:Op woensdag 7 december 2005 23:33 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik geloof je echt meteen(dat zij dat denkt)...en ikgezellie met je mee hoor.
quote:
Dat klopt. Praat me bij?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
En zo hebben we ook users die niéts teruglezen van de vorige topics.
we willen wel fotos daarvan dan timonquote:Op woensdag 7 december 2005 23:34 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ik zuip morgen een krat bier leeg als Dildo naar huis gaat![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahha.... nou, denk dat ik niet in staat ben daar foto's van te makenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
we willen wel fotos daarvan dan timon![]()
Of zou hij ook staken ?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ralph staande bij is.
Bedanktquote:Op woensdag 7 december 2005 23:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee het ging echt om de peuk die Roel in de korf mikte, ik zat toevallig te kijken toen hij dat deed (nou ja toevallig)![]()
je vind vast wel iemand die dat dan voor je kan registerenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:36 schreef Timon223 het volgende:
[..]
hahahahha.... nou, denk dat ik niet in staat ben daar foto's van te maken![]()
ehm...... nee, die vind ik niet denk ikquote:Op woensdag 7 december 2005 23:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je vind vast wel iemand die dat dan voor je kan registeren
Zet je je webcam aanquote:Op woensdag 7 december 2005 23:36 schreef Timon223 het volgende:
[..]
hahahahha.... nou, denk dat ik niet in staat ben daar foto's van te maken![]()
En dan hier posten he???quote:Op woensdag 7 december 2005 23:34 schreef Timon223 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wil best meefeesten,maar een krat bier krijg ik helaas echt niet door mijn keel...quote:Op woensdag 7 december 2005 23:34 schreef Timon223 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nu moet ik toch even iets rechtzetten;quote:Op woensdag 7 december 2005 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Ze gaat zo ook naar bed ,dan is ze morgenvroeg weer fit.
Ze zit alleen maar o wat ben ik blij dat IK de opdracht niet heb.
Wat een egoistisch kreng is het ook.
Volgens mij heb je die nu al opgezopen.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:34 schreef Timon223 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze hebben worstjes en marshmellows gekregen om te roosteren boven het vuurquote:Op woensdag 7 december 2005 23:37 schreef Minouishere het volgende:
Er mocht toch niks anders in de korf dan houtblokken??? waar is Roelie mee bezig dan???
Die moest toch niet? Die koos voor een mooi geldbedrag....quote:Op woensdag 7 december 2005 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die nu al opgezopen.
Heb bij BB3 een hele fles wijn leeggezopen toen die Koos naar huis moest![]()
ehm, die aflevering heb ik ook gezien, maar Koos ging vrijwillig weg hoor, met een x aantal guldensquote:Op woensdag 7 december 2005 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die nu al opgezopen.
Heb bij BB3 een hele fles wijn leeggezopen toen die Koos naar huis moest![]()
Ja die rookt nu worstquote:Op woensdag 7 december 2005 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
Die Roel blijft maar worstjes braden
das lekker op zomeravonden. Maar nu. ZOu nog liever warm binnen een droge snee brood pakkenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze hebben worstjes en marshmellows gekregen om te roosteren boven het vuur
BB3! Coos dan! Met een C!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:41 schreef Timon223 het volgende:
[..]
ehm, die aflevering heb ik ook gezien, maar Koos ging vrijwillig weg hoor, met een x aantal guldens
Ja morgenvroeg als de Queen haar schoonheidsslaapje heeft gehad,ze is toch haar maatje.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nu moet ik toch even iets rechtzetten;
Dido zei dat ze dan morgenochtend weer fit voor Naat zou zijn.......
Zo, en nu ben ik er klaar mee![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze hebben worstjes en marshmellows gekregen om te roosteren boven het vuur
de andere hoefde niks meer. Roel mocht ze hebbenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:43 schreef henk.jansen het volgende:
Hoezo anderen lusten ook wel wat
[afbeelding]
Oooooooh Coos!!! Met dat rattenvriendje van hem?! Die familie was of zo?? Godddddddddd wat kotste ik op die 2!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BB3! Coos dan! Met een C!
Niet Koos de trucker! BB2!
Ehm..... welke Coos dan.... ik ga 's ff op internet speuren....quote:Op woensdag 7 december 2005 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
BB3! Coos dan! Met een C!
Niet Koos de trucker! BB2!
Nou Roel denkt daar anders overquote:Op woensdag 7 december 2005 23:43 schreef henk.jansen het volgende:
Hoezo anderen lusten ook wel wat
[afbeelding]
JA, Paskwalquote:Op woensdag 7 december 2005 23:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oooooooh Coos!!! Met dat rattenvriendje van hem?! Die familie was of zo?? Godddddddddd wat kotste ik op die 2!!!
Moet alles nu op danquote:Op woensdag 7 december 2005 23:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de andere hoefde niks meer. Roel mocht ze hebben![]()
Vergeet niet dat Roeltje niet meer mag roken he...dan mag hij nu natuurlijk wel extra veel consumeren toch?quote:
Ja dat hoorde ik haar ook zeggen?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:44 schreef essie05 het volgende:
Ze hadden het net over de liveuitzending van morgen dat het wel erg druk zou worden, zandhand,vuurkorf, en Dido zei:en mensen wegZou ze dan toch geld hebben aangenomen om morgen te vertrekken??
Sanctie;quote:Op woensdag 7 december 2005 23:44 schreef Minouishere het volgende:
[..]
oeps dat had ik effe gemist, maarja natuurlijk ook weer dat BB de regels op ieder moment wijzigt he.........Roel legde z'n worstje gewoon tussen de blokjes hoor......tja....
![]()
Dat klopt wel, ik rook zelf ook en weet wat het is als je niet kan roken als je bijv je peuken op zijn of dat je een rookverbod hebt, dan krijg je 1000000000× meer trek ik zeg jequote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef essie05 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Roeltje niet meer mag roken he...dan mag hij nu natuurlijk wel extra veel consumeren toch?![]()
Dat was nog eens ergeren van de hoogste plankquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef Timon223 het volgende:
Mensjes... ik ga mijn mandje opzoeken, morgen om 06:00 de wekker....
en dat in de wetenschap dat the queen nog ligt te slapen (want ze heeft te veel gegeten)
Zal morgen eens hard toeteren als ik langs Aalsmeer rij
weltrusten allen!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef Timon223 het volgende:
en dat in de wetenschap dat the queen nog ligt te slapen (want ze heeft te veel gegeten)
![]()
Trustequote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef Timon223 het volgende:
![]()
Waarschijnlijk omdat ie niet mag roken dat ie maar door blijft etenquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef Timon223 het volgende:
![]()
Ik ga dat steeds meer geloven,ze zegt haast niks over morgenavond en andere keren was ze er steeds mee bezig.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:44 schreef essie05 het volgende:
Ze hadden het net over de liveuitzending van morgen dat het wel erg druk zou worden, zandhand,vuurkorf, en Dido zei:en mensen wegZou ze dan toch geld hebben aangenomen om morgen te vertrekken??
Wál-ge-lijk stel, brrrr. En later heulden ze met die enge redneck Ed.quote:
OMG!!!! Paskwal en Coos!!quote:
Daar is deze BB helemaal niets bijquote:Op woensdag 7 december 2005 23:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat was nog eens ergeren van de hoogste plank![]()
![]()
![]()
Ik begon al aan mezelf te twijfelen of ik het wel goed gehoord had,maar ben blij dat jij het ook hebt gehoord.Het viel echt op dat ze mensen zei.Ik hoop zo dat ze gaat...zucht.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik haar ook zeggen?Zou het dan toch???
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef Timon223 het volgende:
![]()
ja die was echt creapyquote:Op woensdag 7 december 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wál-ge-lijk stel, brrrr. En later heulden ze met die enge redneck Ed.
Toeter ze!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef Timon223 het volgende:
![]()
Het zal wel bedrog zijn van de sms-ers....quote:Op woensdag 7 december 2005 23:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ga dat steeds meer geloven,ze zegt haast niks over morgenavond en andere keren was ze er steeds mee bezig.
Nou zeg, wat een pokkenlijders waren dat.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
OMG!!!! Paskwal en Coos!!Die had ik uit mijn herrinneringen gebannen!!! Mijn god, wat haatte ik die 2 hoe ze GJ onderuit wilde halen met hun misselijke streken!
(wel heerlijke tv natuurlijk)
![]()
ze sinds eergisteren toen ze ineens zo sjaggo was vaker van die uitspraken gehad waarvan je denkt dat ze gaat. Je kan het soms idd lekker uit haar teksten verklarenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:49 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik begon al aan mezelf te twijfelen of ik het wel goed gehoord had,maar ben blij dat jij het ook hebt gehoord.Het viel echt op dat ze mensen zei.Ik hoop zo dat ze gaat...zucht.
Brrrrr met zijn gothic vriendinquote:Op woensdag 7 december 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Die de hele tijd boerde en de boel wel eens zou overnemen. Met die mega-suffe moeder.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze hier een paar inschattingsfoutjes hebben gemaakt bij het uitzoeken van de bewonersquote:Op woensdag 7 december 2005 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Daar is deze BB helemaal niets bij![]()
Oh wat hoop ik dat die irri queen morgen vertrekt.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik haar ook zeggen?Zou het dan toch???
![]()
Is het dan ook,want ze wisten het dan al vanaf maandag.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het zal wel bedrog zijn van de sms-ers....
Ik vind 50.000 wel een hoge oprotpremie.... gun haar het geld eigenlijk niet.....quote:Op woensdag 7 december 2005 23:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oh wat hoop ik dat die irri queen morgen vertrekt.![]()
Ga me nog maar niet te erg verheugen, anders is morgen m'n humeur weer verpest als ze toch blijft
Wat zal Queen Dido ontzettend balen,zal ze morgen wel weer extra chagarijnig zijn...quote:Op woensdag 7 december 2005 23:53 schreef Bartoli het volgende:
nathalie voelt zich nu de queen met al haar lakeien
De bijbehorende tekst was ongeveerquote:
nee hoor die stommerik kiest voor vuurkorfquote:Op woensdag 7 december 2005 23:53 schreef BONG4002 het volgende:
Roel gaat tandenpoetsen en natuulijk slapen naast the Queen want zij ligt op bed en dan moet Roel ook
Maar dat is toch helemaal niet zeker. Dat heeft Nathalie bedacht met haar ene hersencel. Ze móet ook niet denken.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik vind 50.000 wel een hoge oprotpremie.... gun haar het geld eigenlijk niet.....
zoals we vermoeden laatste nacht samen in één bed wat betreft deze BB. Dus dat moet Roel ff zorgvuldig gaan aanpakken. Wie weet nog een paar ferme kreten van Didoquote:Op woensdag 7 december 2005 23:53 schreef BONG4002 het volgende:
Roel gaat tandenpoetsen en natuulijk slapen naast the Queen want zij ligt op bed en dan moet Roel ook
Ik hoop niet dat er dan straks weer 4 streams op dat stel staan.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:53 schreef BONG4002 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Heb je weer zitten tafelenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt hè![]()
Nu kan ik je als kutnewbie vertellen dat dat Ben Er Weer betekent.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
Op het gevaar af als de eerste de beste kutnn00b te klinken: wat betekent BEW?
Met zijn koniginnetjequote:Op woensdag 7 december 2005 23:37 schreef Minouishere het volgende:
Er mocht toch niks anders in de korf dan houtblokken??? waar is Roelie mee bezig dan???
Een sms afkorting?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
Ik vind het altijd flauw om te zeggen "Dan heb je wat gemist", maar dan heb je dus echt wel wat gemist.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Die lui ken ik niet![]()
Ik heb die BB-serie niet gezien.
Ben Er Weerquote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
Er was ook een Ed in BB3quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
ik voel de irritaties al weer op komen.
Overigens Ed zat in BB2 en Coos en Pascal in BB3
Ik ken ze gelukkig niet... en ik hoop dat deze bewoners ook in de vergetelheid verdwijnen... stel je voor dat Dido een praatprogramma krijgt...quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Die heb ik geleerd van Bongquote:
Ja er was ook een Ed in BB2, een acteur, die het huis niet uit wilde. Maar Ed bij BB3 kwam uit dat Spanje-huis, weet je nog? Een hardrocker. Een onooglijk baasje, die de hele tijd boerde en zijn neus snoof. Was vriendjes met Coos en Paskwal.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, nou was een heel wat betere BB dan deze hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Die lui ken ik niet![]()
Ik heb die BB-serie niet gezien.
Owww wat schattigquote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
Ze zijn echt prachtig Foreverbluequote:Op woensdag 7 december 2005 23:55 schreef Foreverblue het volgende:
En hier maar weer wat ambachtelijke caps van mij
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2001 01:19 schreef Gert het volgende:
Van de BB-site:
Pascal loopt door de slaapkamer en voelt aan de wanden. We kunnen hier wel iets achter verbergen, glundert hij, wanneer hij een opening in de wand vindt. Coos stelt voor om allemaal spullen in blikken te doen en deze dan onder de grond te stoppen. We kunnen zout, tabak, suiker, thee, koffie, creamer en hagelslag voor ons plan gebruiken, gniffelt Pascal. Coos stelt voor om de shag weg te gooien. Ze roken toch veel te veel, dus dat maakt niet uit, concludeert de niet-roker.
-------
Ik gebruik het nu volgende icoontje eigenlijk nooit, maar ik voel me nu genoodzaakt, aangezien ik die smerige kale grafbak niet met een groot formaat asbak voor zijn geniepige lulharses kan rossen (en ik moet me toch ff afreageren):![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook BENSquote:
Uitgesloten.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ken ze gelukkig niet... en ik hoop dat deze bewoners ook in de vergetelheid verdwijnen... stel je voor dat Dido een praatprogramma krijgt...
dat is niet zo vreemd maar dat ze geen bh aan had dat is pas punten scorenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:00 schreef Sjet het volgende:
Hup, Dido trekt haar shirtje maar even uit........ nog even sms'jes binnen slepen....![]()
Thx.quote:
Welke buren?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ik ook BENS![]()
Eerst even bijgelezen.
En even bij de buren gekeken. Wat voor een geweldg spel het nu toch weer is![]()
Dit is toch wel een minpuntje Gert, dat je jezelf citeert.quote:
Past zo in deze bb...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is toch wel een minpuntje Gert, dat je jezelf citeert.
Maar wel ontzettend geinig om te lezen![]()
Ja, met al die tatoos en dat hoofddoekje op toch? Was hem even vergetenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja er was ook een Ed in BB2, een acteur, die het huis niet uit wilde. Maar Ed bij BB3 kwam uit dat Spanje-huis, weet je nog? Een hardrocker. Een onooglijk baasje, die de hele tijd boerde en zijn neus snoof. Was vriendjes met Coos en Paskwal.
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:00 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat doen Dido en Roel nou joh
Gare gast die EDquote:Op donderdag 8 december 2005 00:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, met al die tatoos en dat hoofddoekje op toch? Was hem even vergeten![]()
Geloof me, dat wil je echt niet wetenquote:
vervelend mensquote:Op donderdag 8 december 2005 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kejje niet lezen? Ik had het niet tegen jou.
quote:
nu is het wachten op het gekreunquote:Op donderdag 8 december 2005 00:06 schreef farceman het volgende:
Romantisch dat gapen van Roel elek keer...
idunnoquote:Op donderdag 8 december 2005 00:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Nee joh, dat ligt in een compleet andere wijk. Iets dichter bij huis zoeken![]()
Wat loopt zij te lullen hequote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef White_Pearl het volgende:
Natte lie heeft " bijna " nooit ruzie zegt ze, kan het me niet voorstellen![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:00 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat doen Dido en Roel nou joh
Natuurlijk wel. Hoe kun je ook ruzie krijgen als je het altijd met iedereen eens bentquote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef White_Pearl het volgende:
Eerst moet Roel Dido nog bevestigen in alles wat ze gedaan heeft, dan mag hij haar rug nog kriebelen en als ze haar shirtje weer aan heeft rolt ze op dr zei en mag hij haar ff verwennen. dan nog een peuk en slapen. en Roel nog ff naar de wcquote:Op donderdag 8 december 2005 00:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nu is het wachten op het gekreun
Nou het is nu niet meer actueelquote:Op donderdag 8 december 2005 00:09 schreef redhair het volgende:
[..]
lekker roddelen over Lieske nu durven ze het als ze alleen zijn![]()
![]()
.Oh oh weer smak smak
![]()
nog even en dan wordt the Queen weer gemasseerd
![]()
Oude ritueel
![]()
![]()
![]()
Nogal logisch dat ze bijna nooit ruzie heeft. Ze lult met iedereen mee.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef White_Pearl het volgende:
Zo...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Eerst moet Roel Dido nog bevestigen in alles wat ze gedaan heeft, dan mag hij haar rug nog kriebelen en als ze haar shirtje weer aan heeft rolt ze op dr zei en mag hij haar ff verwennen. dan nog een peuk en slapen. en Roel nog ff naar de wc![]()
Dank je wel... Witte Parelquote:Op donderdag 8 december 2005 00:00 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ze zijn echt prachtig Foreverblue![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Eerst moet Roel Dido nog bevestigen in alles wat ze gedaan heeft, dan mag hij haar rug nog kriebelen en als ze haar shirtje weer aan heeft rolt ze op dr zei en mag hij haar ff verwennen. dan nog een peuk en slapen. en Roel nog ff naar de wcnaar de wc en weer de vuurkorf in de gaten houden
![]()
Dit wordt wmb nu zo ongeveer wel de slechtste BB ooit. Kan me niet meer herineren het ooit eerder zo'n saai stel gevonden te hebben.quote:
Ja je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 8 december 2005 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Hoe kun je ook ruzie krijgen als je het altijd met iedereen eens bent![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga slapen
Ik hoop dat morgen Dido weggaat.... op een normale sms manier!
Dido moet maar een week wachten. Eerst Groningen maar blij maken met een kletskous!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga slapen
Slaap lekker Bocajquote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga slapen
Truequote:Op donderdag 8 december 2005 00:11 schreef White_Pearl het volgende:
Nee Clint_Eastwood zonde van onze tijd![]()
Meer voor haar dan voor mijquote:Op donderdag 8 december 2005 00:11 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Zo...
Vaste prik voor jou dit![]()
![]()
Ingrid begon daar net ook wel over dat deze groep erg harmonieus is en iedereen erg goed omgaat met de summiere roddels en achterklap en ook de bommetjes die BB zo nu en dan werpt wat helaas geen effect heeft op de groepquote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dit wordt wmb nu zo ongeveer wel de slechtste BB ooit. Kan me niet meer herineren het ooit eerder zo'n saai stel gevonden te hebben.
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
Ik vind het een boeiende groep (jammer alleen dat Tan zo snel wegging), anders zou ik ook niet zoveel kijkenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dit wordt wmb nu zo ongeveer wel de slechtste BB ooit. Kan me niet meer herineren het ooit eerder zo'n saai stel gevonden te hebben.
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga slapen
Alleen jammer dat iedereen nog wakker isquote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Eerst moet Roel Dido nog bevestigen in alles wat ze gedaan heeft, dan mag hij haar rug nog kriebelen en als ze haar shirtje weer aan heeft rolt ze op dr zei en mag hij haar ff verwennen. dan nog een peuk en slapen. en Roel nog ff naar de wc![]()
Dat doet BB zelf wel (lees:Hummie)quote:Op donderdag 8 december 2005 00:13 schreef Clint_Eastwood het volgende:
WIE LET ER OP DE KORF?!?!?
of is dat al niet meer
Trustenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga slapen
Wit en blauw passen wel mooi bij elkaar vind ikquote:
Ik zie Joost nergens dus die zal wel buiten zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 00:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat doet BB zelf wel (lees:Hummie)
?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat doet BB zelf wel (lees:Hummie)
Mwah... als je de hele periode bekijkt, met het gedoe rond Tanja, die liederlijke Linda...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
die deed toch record poepenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zie Joost nergens dus die zal wel buiten zijn![]()
jawel Joost. Roel lost hem ergens midden in de nacht af wss nadat die dido een plezier gedaan heeft. Zullen ze samen opstaan. Dido ging Naat vergezellen danquote:Op donderdag 8 december 2005 00:13 schreef Clint_Eastwood het volgende:
WIE LET ER OP DE KORF?!?!?
of is dat al niet meer
Ja zowel qua persoonlijkheden als qua spanning.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Josti is nog op dus niemand die de slaapkamer nog binnenkomt vanavond, ze kunnen dus ongestoord genieten tot Josti naar bed gaat en die bewaakt het vuur.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat iedereen nog wakker is![]()
![]()
Hahaha bloossssquote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wit en blauw passen wel mooi bij elkaar vind ik
Ben ik mee eensquote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... als je de hele periode bekijkt, met het gedoe rond Tanja, die liederlijke Linda...
OK, best is het niet, maar BB4 komt bij mij lager in de rangorde.![]()
Volgens mij mocht ik al strijken met die eer (de eerste Kutn00b die niet wist wat BEW betekent)quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
Die heb ik even gemist, maar hij is weer terug van het boutenquote:
Dido is denk zo'n type die wil dat zij behaagd, bevredigd wordt, dan heeft de ander het toch ook fijnquote:Op donderdag 8 december 2005 00:14 schreef farceman het volgende:
Zelden zo'n passief iemand in bed gezien als Dido !
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ik al strijken met die eer (de eerste Kutn00b die niet wist wat BEW betekent)![]()
Waarschijnlijk heeft Bong het gewoon uit z'n duim gezogen
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... als je de hele periode bekijkt, met het gedoe rond Tanja, die liederlijke Linda...
Ook u wensch ik een welterustenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
Nou, ik ga ook mijn bedje opzoeken, ben ik morgen fris en fruitig voor de Exit![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 december 2005 00:18 schreef White_Pearl het volgende:
Voor iedereen die gaatwelterusten
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
Nou, ik ga ook mijn bedje opzoeken, ben ik morgen fris en fruitig voor de Exit![]()
![]()
De wereld draait toch om haar?? Als zij komt komt iedereen toch??quote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Dido is denk zo'n type die wil dat zij behaagd, bevredigd wordt, dan heeft de ander het toch ook fijn![]()
hoe was het dan met stelletjes in BB 3 + 4 ?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja zowel qua persoonlijkheden als qua spanning.
Dit is echt het dieptepunt![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Trusten.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Nou bij mij niet, ik vond die beter dan deze.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat nou een spastische smiley of is mijn framerate alweer onder niveau?quote:
IK OOK IK OOK MAG IK ER EENS 1`MAKEN !!?!!?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik heb alweer een leuke oubollige woordspeling voor topic 899 klaarstaan
Leuk groepje trouwens, als Roel er niet bij is
Kej, dan blijf ik even van de TO knop afquote:Op donderdag 8 december 2005 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Wie het eerst komt wie het eerst maaltquote:Op donderdag 8 december 2005 00:23 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
IK OOK IK OOK MAG IK ER EENS 1`MAKEN !!?!!?
Zei ze dat?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: wie bedenkt dit soort opdrachten?
Ingrid: Een grote sukkel die een saai leven heeft
Ik denk het laatstequote:Op donderdag 8 december 2005 00:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Is dat nou een spastische smiley of is mijn framerate alweer onder niveau? [afbeelding]
BB3:quote:Op donderdag 8 december 2005 00:20 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
hoe was het dan met stelletjes in BB 3 + 4 ?
Jubileumtopic 900 is helemaal voor jouquote:Op donderdag 8 december 2005 00:23 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
NEE!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:23 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Maakt niet uit... je hebt het op het BB forum ingevoerdquote:Op donderdag 8 december 2005 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk het laatste
Maargoed, ik heb BEWdus niet verzonnen, het bestaat ECHT, weet niet meer van wie maar t bestaat
Ik verheug me er zooooooooooooo opquote:Op donderdag 8 december 2005 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Dat lijkt opzeker te zijn kennelijkquote:Op donderdag 8 december 2005 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maakt niet uit... je hebt het op het BB forum ingevoerd
WBquote:Op donderdag 8 december 2005 00:27 schreef melke het volgende:
Soms doen goede gesprekken wonderen he
is het officieel niet BIWquote:Op donderdag 8 december 2005 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk het laatste
Maargoed, ik heb BEWdus niet verzonnen, het bestaat ECHT, weet niet meer van wie maar t bestaat
JA VAN MIJ MAG JE. WEL zonder caps GRAAG HE!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:23 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga nog niet naar bed hoorik bedoel @sleepers de mensen die gaan
haha
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:28 schreef F4iTH het volgende:
[..]
JA VAN MIJ MAG JE. WEL zonder caps GRAAG HE!![]()
Ja ze is zo verliefd de vonken spatten er vanafquote:Op donderdag 8 december 2005 00:14 schreef farceman het volgende:
Zelden zo'n passief iemand in bed gezien als Dido !
Of ze heeft remmingen vanwege de camera'squote:Op donderdag 8 december 2005 00:29 schreef redhair het volgende:
[..]
Ja ze is zo verliefd de vonken spatten er vanaf![]()
![]()
![]()
![]()
of ze is frigide
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
Peter6000 gaat zo de volgende SC starten, dus iedereen even van de TO knop afblijven okej? Ik vind het namelijk erg spannend wat ie ervan maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |