Ja dat hoorde ik haar ook zeggen?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:44 schreef essie05 het volgende:
Ze hadden het net over de liveuitzending van morgen dat het wel erg druk zou worden, zandhand,vuurkorf, en Dido zei:en mensen wegZou ze dan toch geld hebben aangenomen om morgen te vertrekken??
Sanctie;quote:Op woensdag 7 december 2005 23:44 schreef Minouishere het volgende:
[..]
oeps dat had ik effe gemist, maarja natuurlijk ook weer dat BB de regels op ieder moment wijzigt he.........Roel legde z'n worstje gewoon tussen de blokjes hoor......tja....
![]()
Dat klopt wel, ik rook zelf ook en weet wat het is als je niet kan roken als je bijv je peuken op zijn of dat je een rookverbod hebt, dan krijg je 1000000000× meer trek ik zeg jequote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef essie05 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Roeltje niet meer mag roken he...dan mag hij nu natuurlijk wel extra veel consumeren toch?![]()
Dat was nog eens ergeren van de hoogste plankquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef Timon223 het volgende:
Mensjes... ik ga mijn mandje opzoeken, morgen om 06:00 de wekker....
en dat in de wetenschap dat the queen nog ligt te slapen (want ze heeft te veel gegeten)
Zal morgen eens hard toeteren als ik langs Aalsmeer rij
weltrusten allen!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef Timon223 het volgende:
en dat in de wetenschap dat the queen nog ligt te slapen (want ze heeft te veel gegeten)
![]()
Trustequote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef Timon223 het volgende:
![]()
Waarschijnlijk omdat ie niet mag roken dat ie maar door blijft etenquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef Timon223 het volgende:
![]()
Ik ga dat steeds meer geloven,ze zegt haast niks over morgenavond en andere keren was ze er steeds mee bezig.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:44 schreef essie05 het volgende:
Ze hadden het net over de liveuitzending van morgen dat het wel erg druk zou worden, zandhand,vuurkorf, en Dido zei:en mensen wegZou ze dan toch geld hebben aangenomen om morgen te vertrekken??
Wál-ge-lijk stel, brrrr. En later heulden ze met die enge redneck Ed.quote:
OMG!!!! Paskwal en Coos!!quote:
Daar is deze BB helemaal niets bijquote:Op woensdag 7 december 2005 23:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat was nog eens ergeren van de hoogste plank![]()
![]()
![]()
Ik begon al aan mezelf te twijfelen of ik het wel goed gehoord had,maar ben blij dat jij het ook hebt gehoord.Het viel echt op dat ze mensen zei.Ik hoop zo dat ze gaat...zucht.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik haar ook zeggen?Zou het dan toch???
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef Timon223 het volgende:
![]()
ja die was echt creapyquote:Op woensdag 7 december 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wál-ge-lijk stel, brrrr. En later heulden ze met die enge redneck Ed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |