Ben ik mee eensquote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... als je de hele periode bekijkt, met het gedoe rond Tanja, die liederlijke Linda...
OK, best is het niet, maar BB4 komt bij mij lager in de rangorde.![]()
Volgens mij mocht ik al strijken met die eer (de eerste Kutn00b die niet wist wat BEW betekent)quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
Op het gevaar af als de eerste de beste kutnn00b te klinken: wat betekent BEW?
Die heb ik even gemist, maar hij is weer terug van het boutenquote:
Dido is denk zo'n type die wil dat zij behaagd, bevredigd wordt, dan heeft de ander het toch ook fijnquote:Op donderdag 8 december 2005 00:14 schreef farceman het volgende:
Zelden zo'n passief iemand in bed gezien als Dido !
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ik al strijken met die eer (de eerste Kutn00b die niet wist wat BEW betekent)![]()
Waarschijnlijk heeft Bong het gewoon uit z'n duim gezogen
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... als je de hele periode bekijkt, met het gedoe rond Tanja, die liederlijke Linda...
OK, best is het niet, maar BB4 komt bij mij lager in de rangorde.![]()
Ook u wensch ik een welterustenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
Nou, ik ga ook mijn bedje opzoeken, ben ik morgen fris en fruitig voor de Exit![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 december 2005 00:18 schreef White_Pearl het volgende:
Voor iedereen die gaatwelterusten
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
Nou, ik ga ook mijn bedje opzoeken, ben ik morgen fris en fruitig voor de Exit![]()
![]()
De wereld draait toch om haar?? Als zij komt komt iedereen toch??quote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Dido is denk zo'n type die wil dat zij behaagd, bevredigd wordt, dan heeft de ander het toch ook fijn![]()
hoe was het dan met stelletjes in BB 3 + 4 ?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja zowel qua persoonlijkheden als qua spanning.
Dit is echt het dieptepunt![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Trusten.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |