Slaap lekker Bocajquote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga slapen
Ik hoop dat morgen Dido weggaat.... op een normale sms manier!
Truequote:Op donderdag 8 december 2005 00:11 schreef White_Pearl het volgende:
Nee Clint_Eastwood zonde van onze tijd![]()
Meer voor haar dan voor mijquote:Op donderdag 8 december 2005 00:11 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Zo...
Vaste prik voor jou dit![]()
![]()
Ingrid begon daar net ook wel over dat deze groep erg harmonieus is en iedereen erg goed omgaat met de summiere roddels en achterklap en ook de bommetjes die BB zo nu en dan werpt wat helaas geen effect heeft op de groepquote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dit wordt wmb nu zo ongeveer wel de slechtste BB ooit. Kan me niet meer herineren het ooit eerder zo'n saai stel gevonden te hebben.
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
Op het gevaar af als de eerste de beste kutnn00b te klinken: wat betekent BEW?
Ik vind het een boeiende groep (jammer alleen dat Tan zo snel wegging), anders zou ik ook niet zoveel kijkenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dit wordt wmb nu zo ongeveer wel de slechtste BB ooit. Kan me niet meer herineren het ooit eerder zo'n saai stel gevonden te hebben.
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga slapen
Alleen jammer dat iedereen nog wakker isquote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Eerst moet Roel Dido nog bevestigen in alles wat ze gedaan heeft, dan mag hij haar rug nog kriebelen en als ze haar shirtje weer aan heeft rolt ze op dr zei en mag hij haar ff verwennen. dan nog een peuk en slapen. en Roel nog ff naar de wc![]()
Dat doet BB zelf wel (lees:Hummie)quote:Op donderdag 8 december 2005 00:13 schreef Clint_Eastwood het volgende:
WIE LET ER OP DE KORF?!?!?
of is dat al niet meer
Trustenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga slapen
Wit en blauw passen wel mooi bij elkaar vind ikquote:
Ik zie Joost nergens dus die zal wel buiten zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 00:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat doet BB zelf wel (lees:Hummie)
?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat doet BB zelf wel (lees:Hummie)
Mwah... als je de hele periode bekijkt, met het gedoe rond Tanja, die liederlijke Linda...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
die deed toch record poepenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zie Joost nergens dus die zal wel buiten zijn![]()
jawel Joost. Roel lost hem ergens midden in de nacht af wss nadat die dido een plezier gedaan heeft. Zullen ze samen opstaan. Dido ging Naat vergezellen danquote:Op donderdag 8 december 2005 00:13 schreef Clint_Eastwood het volgende:
WIE LET ER OP DE KORF?!?!?
of is dat al niet meer
Ja zowel qua persoonlijkheden als qua spanning.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Josti is nog op dus niemand die de slaapkamer nog binnenkomt vanavond, ze kunnen dus ongestoord genieten tot Josti naar bed gaat en die bewaakt het vuur.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat iedereen nog wakker is![]()
![]()
Hahaha bloossssquote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wit en blauw passen wel mooi bij elkaar vind ik
Ben ik mee eensquote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... als je de hele periode bekijkt, met het gedoe rond Tanja, die liederlijke Linda...
OK, best is het niet, maar BB4 komt bij mij lager in de rangorde.![]()
Volgens mij mocht ik al strijken met die eer (de eerste Kutn00b die niet wist wat BEW betekent)quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
Op het gevaar af als de eerste de beste kutnn00b te klinken: wat betekent BEW?
Die heb ik even gemist, maar hij is weer terug van het boutenquote:
Dido is denk zo'n type die wil dat zij behaagd, bevredigd wordt, dan heeft de ander het toch ook fijnquote:Op donderdag 8 december 2005 00:14 schreef farceman het volgende:
Zelden zo'n passief iemand in bed gezien als Dido !
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ik al strijken met die eer (de eerste Kutn00b die niet wist wat BEW betekent)![]()
Waarschijnlijk heeft Bong het gewoon uit z'n duim gezogen
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... als je de hele periode bekijkt, met het gedoe rond Tanja, die liederlijke Linda...
OK, best is het niet, maar BB4 komt bij mij lager in de rangorde.![]()
Ook u wensch ik een welterustenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
Nou, ik ga ook mijn bedje opzoeken, ben ik morgen fris en fruitig voor de Exit![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 december 2005 00:18 schreef White_Pearl het volgende:
Voor iedereen die gaatwelterusten
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
Nou, ik ga ook mijn bedje opzoeken, ben ik morgen fris en fruitig voor de Exit![]()
![]()
De wereld draait toch om haar?? Als zij komt komt iedereen toch??quote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Dido is denk zo'n type die wil dat zij behaagd, bevredigd wordt, dan heeft de ander het toch ook fijn![]()
hoe was het dan met stelletjes in BB 3 + 4 ?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja zowel qua persoonlijkheden als qua spanning.
Dit is echt het dieptepunt![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Trusten.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |