quote:
nu is het wachten op het gekreunquote:Op donderdag 8 december 2005 00:06 schreef farceman het volgende:
Romantisch dat gapen van Roel elek keer...
idunnoquote:Op donderdag 8 december 2005 00:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Nee joh, dat ligt in een compleet andere wijk. Iets dichter bij huis zoeken![]()
Wat loopt zij te lullen hequote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef White_Pearl het volgende:
Natte lie heeft " bijna " nooit ruzie zegt ze, kan het me niet voorstellen![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:00 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat doen Dido en Roel nou joh
Natuurlijk wel. Hoe kun je ook ruzie krijgen als je het altijd met iedereen eens bentquote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef White_Pearl het volgende:
Eerst moet Roel Dido nog bevestigen in alles wat ze gedaan heeft, dan mag hij haar rug nog kriebelen en als ze haar shirtje weer aan heeft rolt ze op dr zei en mag hij haar ff verwennen. dan nog een peuk en slapen. en Roel nog ff naar de wcquote:Op donderdag 8 december 2005 00:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nu is het wachten op het gekreun
Nou het is nu niet meer actueelquote:Op donderdag 8 december 2005 00:09 schreef redhair het volgende:
[..]
lekker roddelen over Lieske nu durven ze het als ze alleen zijn![]()
![]()
.Oh oh weer smak smak
![]()
nog even en dan wordt the Queen weer gemasseerd
![]()
Oude ritueel
![]()
![]()
![]()
Nogal logisch dat ze bijna nooit ruzie heeft. Ze lult met iedereen mee.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:08 schreef White_Pearl het volgende:
Zo...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Eerst moet Roel Dido nog bevestigen in alles wat ze gedaan heeft, dan mag hij haar rug nog kriebelen en als ze haar shirtje weer aan heeft rolt ze op dr zei en mag hij haar ff verwennen. dan nog een peuk en slapen. en Roel nog ff naar de wc![]()
Dank je wel... Witte Parelquote:Op donderdag 8 december 2005 00:00 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ze zijn echt prachtig Foreverblue![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Eerst moet Roel Dido nog bevestigen in alles wat ze gedaan heeft, dan mag hij haar rug nog kriebelen en als ze haar shirtje weer aan heeft rolt ze op dr zei en mag hij haar ff verwennen. dan nog een peuk en slapen. en Roel nog ff naar de wcnaar de wc en weer de vuurkorf in de gaten houden
![]()
Dit wordt wmb nu zo ongeveer wel de slechtste BB ooit. Kan me niet meer herineren het ooit eerder zo'n saai stel gevonden te hebben.quote:
Ja je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 8 december 2005 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Hoe kun je ook ruzie krijgen als je het altijd met iedereen eens bent![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga slapen
Ik hoop dat morgen Dido weggaat.... op een normale sms manier!
Dido moet maar een week wachten. Eerst Groningen maar blij maken met een kletskous!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga slapen
Ik hoop dat morgen Dido weggaat.... op een normale sms manier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |