zoals we vermoeden laatste nacht samen in één bed wat betreft deze BB. Dus dat moet Roel ff zorgvuldig gaan aanpakken. Wie weet nog een paar ferme kreten van Didoquote:Op woensdag 7 december 2005 23:53 schreef BONG4002 het volgende:
Roel gaat tandenpoetsen en natuulijk slapen naast the Queen want zij ligt op bed en dan moet Roel ook
Ik hoop niet dat er dan straks weer 4 streams op dat stel staan.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:53 schreef BONG4002 het volgende:
Roel gaat tandenpoetsen en natuulijk slapen naast the Queen want zij ligt op bed en dan moet Roel ook
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Heb je weer zitten tafelenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt hè![]()
Nu kan ik je als kutnewbie vertellen dat dat Ben Er Weer betekent.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
Op het gevaar af als de eerste de beste kutnn00b te klinken: wat betekent BEW?
Met zijn koniginnetjequote:Op woensdag 7 december 2005 23:37 schreef Minouishere het volgende:
Er mocht toch niks anders in de korf dan houtblokken??? waar is Roelie mee bezig dan???
Een sms afkorting?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
Ik vind het altijd flauw om te zeggen "Dan heb je wat gemist", maar dan heb je dus echt wel wat gemist.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Die lui ken ik niet![]()
Ik heb die BB-serie niet gezien.
Ben Er Weerquote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
Er was ook een Ed in BB3quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
ik voel de irritaties al weer op komen.
Overigens Ed zat in BB2 en Coos en Pascal in BB3
Ik ken ze gelukkig niet... en ik hoop dat deze bewoners ook in de vergetelheid verdwijnen... stel je voor dat Dido een praatprogramma krijgt...quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Die heb ik geleerd van Bongquote:
Ja er was ook een Ed in BB2, een acteur, die het huis niet uit wilde. Maar Ed bij BB3 kwam uit dat Spanje-huis, weet je nog? Een hardrocker. Een onooglijk baasje, die de hele tijd boerde en zijn neus snoof. Was vriendjes met Coos en Paskwal.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, nou was een heel wat betere BB dan deze hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Die lui ken ik niet![]()
Ik heb die BB-serie niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |