nee hoor die stommerik kiest voor vuurkorfquote:Op woensdag 7 december 2005 23:53 schreef BONG4002 het volgende:
Roel gaat tandenpoetsen en natuulijk slapen naast the Queen want zij ligt op bed en dan moet Roel ook
Maar dat is toch helemaal niet zeker. Dat heeft Nathalie bedacht met haar ene hersencel. Ze móet ook niet denken.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik vind 50.000 wel een hoge oprotpremie.... gun haar het geld eigenlijk niet.....
zoals we vermoeden laatste nacht samen in één bed wat betreft deze BB. Dus dat moet Roel ff zorgvuldig gaan aanpakken. Wie weet nog een paar ferme kreten van Didoquote:Op woensdag 7 december 2005 23:53 schreef BONG4002 het volgende:
Roel gaat tandenpoetsen en natuulijk slapen naast the Queen want zij ligt op bed en dan moet Roel ook
Ik hoop niet dat er dan straks weer 4 streams op dat stel staan.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:53 schreef BONG4002 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Heb je weer zitten tafelenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt hè![]()
Nu kan ik je als kutnewbie vertellen dat dat Ben Er Weer betekent.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
Op het gevaar af als de eerste de beste kutnn00b te klinken: wat betekent BEW?
Met zijn koniginnetjequote:Op woensdag 7 december 2005 23:37 schreef Minouishere het volgende:
Er mocht toch niks anders in de korf dan houtblokken??? waar is Roelie mee bezig dan???
Een sms afkorting?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
Ik vind het altijd flauw om te zeggen "Dan heb je wat gemist", maar dan heb je dus echt wel wat gemist.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Die lui ken ik niet![]()
Ik heb die BB-serie niet gezien.
Ben Er Weerquote:Op woensdag 7 december 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |