Nou bij mij niet, ik vond die beter dan deze.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... als je de hele periode bekijkt, met het gedoe rond Tanja, die liederlijke Linda...
OK, best is het niet, maar BB4 komt bij mij lager in de rangorde.![]()
Is dat nou een spastische smiley of is mijn framerate alweer onder niveau?quote:
IK OOK IK OOK MAG IK ER EENS 1`MAKEN !!?!!?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik heb alweer een leuke oubollige woordspeling voor topic 899 klaarstaan
Leuk groepje trouwens, als Roel er niet bij is
Kej, dan blijf ik even van de TO knop afquote:Op donderdag 8 december 2005 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, ik heb alweer een leuke oubollige woordspeling voor topic 899 klaarstaan
Wie het eerst komt wie het eerst maaltquote:Op donderdag 8 december 2005 00:23 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
IK OOK IK OOK MAG IK ER EENS 1`MAKEN !!?!!?
Zei ze dat?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: wie bedenkt dit soort opdrachten?
Ingrid: Een grote sukkel die een saai leven heeft
Ik denk het laatstequote:Op donderdag 8 december 2005 00:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Is dat nou een spastische smiley of is mijn framerate alweer onder niveau? [afbeelding]
BB3:quote:Op donderdag 8 december 2005 00:20 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
hoe was het dan met stelletjes in BB 3 + 4 ?
Jubileumtopic 900 is helemaal voor jouquote:Op donderdag 8 december 2005 00:23 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
NEE!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:23 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Maakt niet uit... je hebt het op het BB forum ingevoerdquote:Op donderdag 8 december 2005 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk het laatste
Maargoed, ik heb BEWdus niet verzonnen, het bestaat ECHT, weet niet meer van wie maar t bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |