Toeter ze!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef Timon223 het volgende:
Mensjes... ik ga mijn mandje opzoeken, morgen om 06:00 de wekker....
en dat in de wetenschap dat the queen nog ligt te slapen (want ze heeft te veel gegeten)
Zal morgen eens hard toeteren als ik langs Aalsmeer rij
weltrusten allen!!!!![]()
![]()
Het zal wel bedrog zijn van de sms-ers....quote:Op woensdag 7 december 2005 23:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ga dat steeds meer geloven,ze zegt haast niks over morgenavond en andere keren was ze er steeds mee bezig.
Nou zeg, wat een pokkenlijders waren dat.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
OMG!!!! Paskwal en Coos!!Die had ik uit mijn herrinneringen gebannen!!! Mijn god, wat haatte ik die 2 hoe ze GJ onderuit wilde halen met hun misselijke streken!
(wel heerlijke tv natuurlijk)
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef Timon223 het volgende:
Mensjes... ik ga mijn mandje opzoeken, morgen om 06:00 de wekker....
en dat in de wetenschap dat the queen nog ligt te slapen (want ze heeft te veel gegeten)
Zal morgen eens hard toeteren als ik langs Aalsmeer rij
weltrusten allen!!!!![]()
![]()
ze sinds eergisteren toen ze ineens zo sjaggo was vaker van die uitspraken gehad waarvan je denkt dat ze gaat. Je kan het soms idd lekker uit haar teksten verklarenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:49 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik begon al aan mezelf te twijfelen of ik het wel goed gehoord had,maar ben blij dat jij het ook hebt gehoord.Het viel echt op dat ze mensen zei.Ik hoop zo dat ze gaat...zucht.
Brrrrr met zijn gothic vriendinquote:Op woensdag 7 december 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wál-ge-lijk stel, brrrr. En later heulden ze met die enge redneck Ed.
Die de hele tijd boerde en de boel wel eens zou overnemen. Met die mega-suffe moeder.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wál-ge-lijk stel, brrrr. En later heulden ze met die enge redneck Ed.
Ik denk ook dat ze hier een paar inschattingsfoutjes hebben gemaakt bij het uitzoeken van de bewonersquote:Op woensdag 7 december 2005 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Daar is deze BB helemaal niets bij![]()
Oh wat hoop ik dat die irri queen morgen vertrekt.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik haar ook zeggen?Zou het dan toch???
![]()
Is het dan ook,want ze wisten het dan al vanaf maandag.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het zal wel bedrog zijn van de sms-ers....
Ik vind 50.000 wel een hoge oprotpremie.... gun haar het geld eigenlijk niet.....quote:Op woensdag 7 december 2005 23:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oh wat hoop ik dat die irri queen morgen vertrekt.![]()
Ga me nog maar niet te erg verheugen, anders is morgen m'n humeur weer verpest als ze toch blijft
Wat zal Queen Dido ontzettend balen,zal ze morgen wel weer extra chagarijnig zijn...quote:Op woensdag 7 december 2005 23:53 schreef Bartoli het volgende:
nathalie voelt zich nu de queen met al haar lakeien
De bijbehorende tekst was ongeveerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |