Ik vind het geen verkeerde auto, maar ik rij in een Daihatsu YRV turboquote:
Ik neem het helemaal niet voor haar op. Mijn enige doel is de onderlinge disharmonie binnen deze groep te vergroten.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
maar dat APK het voor je opneemt is geen goed teken![]()
Ik hoop dat je enge dromen krijgt!quote:Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef Bartoli het volgende:
zeg ben slapenlees over een uur of 6 wel weer verder
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik het nummertje dan ff wijzigen?
De Henk mobiel!quote:Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik vind het geen verkeerde auto, maar ik rij in een Daihatsu YRV turbo![]()
![]()
![]()
Hè eindelijk iemand die me ziet staanquote:
Nee joh, laat die suffe slowchatters eerst lekker in FB jengelen.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef Bluezz het volgende:
Koekoek
Zal ik er nr. 891 van maken dan......
Ow...quote:Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/multipla_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Kon me al niet voorstellen dat jij tegen een beetje herrie was op een forum, normaal ben je degene die het olie er overheen spuitquote:Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem het helemaal niet voor haar op. Mijn enige doel is de onderlinge disharmonie binnen deze groep te vergroten.
Aaaaaarg! Ik ben blind!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2005 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè eindelijk iemand die me ziet staan
Ik hoor niet bij deze groep snap je, ik, ik, jullie zijn allemaal lieverds, echt hoor, maar het zit met tot
HIER.
KLAAR.
Ik zag je wel, maar je hebt mij blijkbaar ge-fokblocked.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè eindelijk iemand die me ziet staan
Ik hoor niet bij deze groep snap je, ik, ik, jullie zijn allemaal lieverds, echt hoor, maar het zit met tot
HIER.
KLAAR.
Eng? Mijn schoonmoeder, die is pas engquote:Op woensdag 7 december 2005 02:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow...dat vind ik altijd enge auto's......
![]()
Ik stond gewoon echt eeeeeventjes voor de spiegel.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:04 schreef APK het volgende:
Ik zag je wel, maar je hebt mij blijkbaar ge-fokblocked.![]()
Je verdiende loon, jij begon er weer over terwijl Bommie eindelijk gestopt wasquote:
Laat dat mens toch een keer met rust, die heeft al genoeg mediashit gehad.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
Eng? Mijn schoonmoeder, die is pas eng![]()
Wees blijquote:Op woensdag 7 december 2005 02:06 schreef farceman het volgende:
ben ff weg en zie geen dido meer?
Ow.... misschien kun je even vaker weggaan?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:06 schreef farceman het volgende:
ben ff weg en zie geen dido meer?
En gewoon een Dettlefs TK390 trekken he naar Oostenrijkquote:
Ik zag het!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik stond gewoon echt eeeeeventjes voor de spiegel.
quote:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 7 december 2005 02:07 schreef farceman het volgende:
sorry zie haar alweer
4 days and counting down.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
Heel erg jammer dat we nog maar een paar weken kunnen genieten![]()
Lukt je toch niet schatjequote:Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem het helemaal niet voor haar op. Mijn enige doel is de onderlinge disharmonie binnen deze groep te vergroten.
Wat een lekker ding he?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Laat dat mens toch een keer met rust, die heeft al genoeg mediashit gehad.
[afbeelding]
Ik zie Ted de Braak voor een webcamquote:Op woensdag 7 december 2005 02:08 schreef henk.jansen het volgende:
Kijk maar op mijn homepage voor de foto's![]()
![]()
Chantal en Ratelband een week in 1 kamer. Wedden ze Ratelband helemaal afmat?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Laat dat mens toch een keer met rust, die heeft al genoeg mediashit gehad.
[afbeelding]
Is dat jouw auto?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tuurlijk, vlucht maarquote:Op woensdag 7 december 2005 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
4 days and counting down. [afbeelding]
Ik heb intens medelijden met de mensen die tot de finale moeten kijken!![]()
Oh, je bent écht een vrouwquote:
OHH jij wil weer ON topic gelul hier?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
4 days and counting down. [afbeelding]
Ik heb intens medelijden met de mensen die tot de finale moeten kijken!![]()
Je kunt alleen maar mensen dissen waar je van houdt zeggen ze wel eens hequote:Op woensdag 7 december 2005 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, je bent écht een vrouw
Ik probeerde je te dissen.![]()
Tjakaaaaaa vs gna gna gna.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:11 schreef PieddeNaat het volgende:
Chantal en Ratelband een week in 1 kamer. Wedden ze Ratelband helemaal afmat?
Toch wel leuk dat er zo laat nog steeds mensen aan het werk zijn. Relaxe shiftquote:Op woensdag 7 december 2005 02:14 schreef Morwen het volgende:
Wat een stem trouwens "Zenders checken"![]()
Wie zeggen datquote:Op woensdag 7 december 2005 02:13 schreef melke het volgende:
Je kunt alleen maar mensen dissen waar je van houdt zeggen ze wel eens he
Ik en de rest zegt dat! En ach joh, het is maar een bank, maak je niet drukquote:Op woensdag 7 december 2005 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Wie zeggen dat
de bank van de buurman van scanman zijn niet echt mijn favorieten hoor.![]()
Meisjes plagen, zoentjes vragenquote:Op woensdag 7 december 2005 02:13 schreef melke het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar mensen dissen waar je van houdt zeggen ze wel eens he
Foto van internet maar merk, model en kleur kloppen welquote:
Ho, ik heb mij nog nooit neerbuigend uitgelaten over jouw Mutliplaat. dat is een ruime en schitterende autoquote:Op woensdag 7 december 2005 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
is niet de goede, Henk heeft nog zijwieltjes
![]()
[Regenworm]gaat door apparaat heen[/Regenworm]quote:Op woensdag 7 december 2005 02:14 schreef Morwen het volgende:
Wat een stem trouwens "Zenders checken"![]()
Stoer man!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Foto van internet maar merk, model en kleur kloppen wel![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 02:13 schreef melke het volgende:
Duw haar Roel, duwen!!
Mag ik even een lijst met namen van personen die bij 'de rest' horen?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:16 schreef melke het volgende:
Ik en de rest zegt dat! En ach joh, het is maar een bank, maak je niet druk
Ja, en zelfmarteling is niet eens mijn ding. Geestelijk niet in orde dusquote:Op woensdag 7 december 2005 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Heb jij de streams nog aan staan dan
![]()
Cool, maar doe eens een link naar die website met die Travelsleeper.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het rentenieren![]()
![]()
![]()
![]()
Oke is goed, ik fax hem wel naar jequote:Op woensdag 7 december 2005 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik even een lijst met namen van personen die bij 'de rest' horen?
Ik geloof er geen fuck van.![]()
Het wordt een sessie bij Humm vreesch ikquote:Op woensdag 7 december 2005 02:19 schreef melke het volgende:
Ja, en zelfmarteling is niet eens mijn ding. Geestelijk niet in orde dus
Wij noemen het een Multivlaaiquote:Op woensdag 7 december 2005 02:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ho, ik mij nooit neerbuigend uitgelaten over jou Mutliplaat. dat is een ruime en schitterende auto![]()
![]()
Ik ga me wel opgeven voor deel 6. Een psychisch mislukt iemand in BB6 vinden ze vast wel leuk!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het wordt een sessie bij Humm vreesch ik![]()
Stoer lijkt me niet het juiste woordquote:
Died heeft het daar ook over...........neeeeeeeeeeee, gaat ie daardoor heenquote:Op woensdag 7 december 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
[Regenworm]gaat door apparaat heen[/Regenworm]
Je kan jou ook niks wijsmaken he ?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:20 schreef APK het volgende:
Cool, maar doe eens een link naar die website met die Travelsleeper.
Nee kijk, sorry de auto is afschuwelijk, maar je rijdt er wel in omdat jij hem zelf mooi vind en dat is dan weer stoer! Dus ja, stoer man!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stoer lijkt me niet het juiste woordApart wel ja, je moet ervan houden en dat zijn er maar weinig maar we hebben altijd al iets wat andere niet willen
![]()
Zijn je eigen woorden hoor want ik hou nog steeds van jequote:Op woensdag 7 december 2005 02:19 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, en zelfmarteling is niet eens mijn ding. Geestelijk niet in orde dus
Zo positief ben ik er ook niet over, ik wacht even op de Be-Go of de Terios-2 van Daihatsuquote:Op woensdag 7 december 2005 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
Wij noemen het een MultivlaaiJe vergeet nog "zuinig"
1 / 17
![]()
Vanaf volgend jaar is hij te koop bij de dealer, ik hoop dat ze alle hondenharen eruit krijgen![]()
Slijmjurrik!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zijn je eigen woorden hoor want ik hou nog steeds van je![]()
Ik kon het gezeur en getrut van Roel en Dido niet meer aanhoren![]()
Het was niet mijn eerste keusquote:Op woensdag 7 december 2005 02:24 schreef melke het volgende:
[..]
Nee kijk, sorry de auto is afschuwelijk, maar je rijdt er wel in omdat jij hem zelf mooi vind en dat is dan weer stoer! Dus ja, stoer man!
Die ken ik niet, zal morgen is gaan googlenquote:Op woensdag 7 december 2005 02:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zo positief ben ik er ook niet over, ik wacht even op de Be-Go of de Terios-2 van Daihatsu![]()
![]()
Ja jeetje, het is ook nooit goedquote:
Doen! Alles beter......quote:Op woensdag 7 december 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die ken ik niet, zal morgen is gaan googlen![]()
Even met google naar de laatste autoshow (Geneve geloof ik) en dan naar Daihatsuquote:Op woensdag 7 december 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
Die ken ik niet, zal morgen is gaan googlen![]()
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Even met google naar de laatste autoshow (Geneve geloof ik) en dan naar Daihatsu![]()
Jaquote:Op woensdag 7 december 2005 02:31 schreef melke het volgende:
Ik vind het wel heel cool dat Dido een of ander dieren opleiding gedaan heeft en een trekkerrijbewijs heeft
Wat een Hobbit voiture!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/terios2_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Voetbal danquote:Op woensdag 7 december 2005 02:32 schreef melke het volgende:
Zullen we het eens ff niet over auto's hebben?
Oke, speciaal voor jou gaan we het over driewielers hebbenquote:Op woensdag 7 december 2005 02:32 schreef melke het volgende:
Zullen we het eens ff niet over auto's hebben?
Hobbits hebben geen voituresquote:
Alles beter dan fietsenquote:
Of over het weer! Wanneer doen we het weerquote:
Ow, Christ, wat een saai bout gesprek op de streams. Met Roel heb je geen pillen nodig iigquote:
Moet je trouwens niet op de polderbaan landen.quote:
*kijkt naar buiten.....donker en koudquote:Op woensdag 7 december 2005 02:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Of over het weer! Wanneer doen we het weer![]()
![]()
Hier de foto van de Be-Goquote:Op woensdag 7 december 2005 02:33 schreef KRIBBET het volgende:
Ziet er goed uit!![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/terios2_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Ik vind het wel pikant.. roel die dido uitlegt dat ze eigenlijk maar een onbetekenend zandkorreltje is. Daar wordt ze echt helemaal gestoord vanquote:Op woensdag 7 december 2005 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow, Christ, wat een saai bout gesprek op de streams. Met Roel heb je geen pillen nodig iig![]()
Ik lijk meer op Jackquote:Op woensdag 7 december 2005 02:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten.....donker en koud![]()
Terug naar jou......Humberto?
Grappige autoquote:Op woensdag 7 december 2005 02:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier de foto van de Be-Go
[afbeelding]
Kijk dat is nog eens een leuke opmerking (APK)quote:
Geeft niksquote:
Joh, post gewoon een foto van Henk met een VW Golf. 12.gifquote:Op woensdag 7 december 2005 02:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens een leuke opmerking (APK)![]()
Ja Chantal is het huis uit.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:48 schreef Manu82 het volgende:
ik ben nog gewoon aan het studeren, dus is er nog iets noemenswaardigs gebeurd??
Nope, ga maar lekker verder leren............veeeel interessanterquote:Op woensdag 7 december 2005 02:48 schreef Manu82 het volgende:
ik ben nog gewoon aan het studeren, dus is er nog iets noemenswaardigs gebeurd??
Nee ik heb een hekel aan die scheef zittende bestuurdertjesquote:Op woensdag 7 december 2005 02:46 schreef APK het volgende:
Joh, post gewoon een foto van Henk met een VW Golf. 12.gif
Auto's, Dido/Roel en vuur maw je mist nietsquote:Op woensdag 7 december 2005 02:48 schreef Manu82 het volgende:
Moet je niet half op de linker- en rechterbaan rijden.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:50 schreef henk.jansen het volgende:
Als je erachter rijdt is het net alsof de stoel in het midden staat van de auto![]()
Op een eenrichtings weg zeker Duhquote:Op woensdag 7 december 2005 02:52 schreef APK het volgende:
Moet je niet half op de linker- en rechterbaan rijden.
Het gesprek van Dido en Roel gaat vloeiendquote:Op woensdag 7 december 2005 02:55 schreef Manu82 het volgende:
en het is zo stil in mij
Ja, want Dido is weer in de 'Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik' mode.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het gesprek van Dido en Roel gaat vloeiend![]()
Positief of negatief???quote:Op woensdag 7 december 2005 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Krijg kromme tenen van Dido..was is die errrrrug.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eindelijk weer een medestander erbijquote:Op woensdag 7 december 2005 02:59 schreef PieddeNaat het volgende:
Krijg kromme tenen van Dido..was is die errrrrug.
Volgens mij heeft hij er 10quote:Op woensdag 7 december 2005 03:18 schreef Greetings het volgende:
Heeft Roel trouwens ook nog een andere trui?![]()
En wast ie deze wel eens?![]()
Ik vond het wel interessant die cognitieve dissonantie bij demente bejaarden die kranten in hun schoenen stoppenquote:Op woensdag 7 december 2005 03:44 schreef Morwen het volgende:
Roel![]()
Jezus, gelukkig buffert de boel![]()
Died: ik , ik, ik, ik.....ben kinderachtig![]()
Ik duik even in de Van Dalequote:Op woensdag 7 december 2005 03:47 schreef PC eend het volgende:
Ik vond het wel interessant die cognitieve dissonantie bij demente bejaarden die kranten in hun schoenen stoppen
Maak je niet druk, Dido vat het ook nietquote:
te genant om aan te horenquote:Op woensdag 7 december 2005 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Dido vat het ook niet
Dank jequote:Op woensdag 7 december 2005 03:52 schreef PC eend het volgende:
Maak je niet druk, Dido vat het ook niet
Omdat Roel maar 1 doel heeft en dat is Dido, de rest gaat hij goed mee omquote:Op woensdag 7 december 2005 03:53 schreef Dropkick het volgende:
Heeft hier iemand verstand van psychologie?Dan heb ik een vraag.
Roel gaf het voorbeeld als iemand Dido heeft genomineerd wil hij weten waarom etc etc.Waarom wil hij alleen dat bij Dido weten en niet bij anderen?
bvd.
Afgezien daarvan dat ie dat volgens mij ook wel gedaan zal hebben maar alleen Dido noemt omdat dat voor haar een issue is en hij haar gewoon een stel veren in haar derniere wil steken:quote:Op woensdag 7 december 2005 03:53 schreef Dropkick het volgende:
Roel gaf het voorbeeld als iemand Dido heeft genomineerd wil hij weten waarom etc etc.Waarom wil hij alleen dat bij Dido weten en niet bij anderen?
bvd.
Liefde is een vreemde ziekte, waar ook de psychologie nog maar weinig vat op heeft volgens mij...quote:Op woensdag 7 december 2005 03:53 schreef Dropkick het volgende:
bvd.
Doe het nu nog eens in het normale nederlandsquote:Op woensdag 7 december 2005 03:58 schreef PieddeNaat het volgende:
"cognitieve dissonantie"
Stel: jij vind je buurman een lul. Je zult de neiging hebben om alles wat ie doet of zegt negatief te zien. STEL je zou toegeven dat hij wel - ik zeg maar wat - een gastvrij mens is, dat is er een spanning tussen dat positieve en jou mening dat ie een lul is. Das een spanning die veel mensen niet prettig vinden en dus maken ze er van - ik verzin maar wat - die buurman is alleen maar gastvrij om op te scheppen over zijn grote cd-collectie...wat een opschepper...zie je wel, tis een lul.. KLAAR!quote:Op woensdag 7 december 2005 04:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe het nu nog eens in het normale nederlands![]()
O......de Liefde,quote:Op woensdag 7 december 2005 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Liefde is een vreemde ziekte, waar ook de psychologie nog maar weinig vat op heeft volgens mij...
Schreef de leek
Zou ik nooit doen,zo ben ik nietquote:
Als je fan van naat en josti bent zal ik zeker even gaan kijken nuquote:Op woensdag 7 december 2005 04:27 schreef Uiruru het volgende:
Ik verveel me zo dat ik overweeg om naar een stream te gaan kijken. Wie raad het me af?
Bedankt dat wou ik net even horen. *gaat geen streams openen*quote:Op woensdag 7 december 2005 04:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je fan van naat en josti bent zal ik zeker even gaan kijken nu![]()
Waarom?quote:Op woensdag 7 december 2005 04:36 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ben weg, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Waaromquote:Op woensdag 7 december 2005 04:36 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ben weg, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Zelfcensuurquote:Op woensdag 7 december 2005 04:40 schreef melke het volgende:
Stream 1 en 2 gaan UIT!!!!!
Dido lag net weer even te kreunen, die beelden zijn meestal wel popi hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 04:45 schreef Uiruru het volgende:
De regie weet ook niet meer wat ze moeten uitzenden met die waardeloze bewoners waarschijnlijk.
Onder de rukkers wel jaquote:Op woensdag 7 december 2005 04:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dido lag net weer even te kreunen, die beelden zijn meestal wel popi hoor
Toch al gauw de helft van de stemmersquote:
Zou je denken? Ik mag hopen van niet. Please hoop met me mee!!quote:Op woensdag 7 december 2005 04:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch al gauw de helft van de stemmers![]()
Ben je helemaal gek geworden, ik wil niet weten wat er gebeurd als al die pubers stoppen met rukkenquote:Op woensdag 7 december 2005 04:50 schreef melke het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik mag hopen van niet. Please hoop met me mee!!
Ben jij voor Dido dan? Want die geeft samen met Roel de rukkers rukmateriaalquote:Op woensdag 7 december 2005 04:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek geworden, ik wil niet weten wat er gebeurd als al die pubers stoppen met rukken![]()
Nee maar wel op stream 1 en 2. Waar komen anders die stemmen vandaan?quote:Op woensdag 7 december 2005 04:54 schreef Uiruru het volgende:
Denken jullie echt dat er mensen rukken bij de plaatjes van dido?
Heh watquote:Op woensdag 7 december 2005 04:54 schreef Uiruru het volgende:
Denken jullie echt dat er mensen rukken bij de plaatjes van dido?
Jij hebt het niet zo op rukkers hequote:
Nee heb er niets mee nee. Jij wel dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op rukkers he![]()
Oeh geil, de volgende keer ga ik aan jou denkenquote:
Ja ik heel veel, ik heb rukkers onder mijn beste fansquote:Jij wel dan?
Krijgen we dat weerquote:Op woensdag 7 december 2005 05:25 schreef melke het volgende:
PC eend!! Gadverrrrrrrr!!! Hoe oud ben jij zeg
?quote:
Ja, maar helaas nog niet gemuteerdquote:
Je denkt toch niet dat ik naar naat en joost ga kijken hequote:Op woensdag 7 december 2005 05:40 schreef melke het volgende:
Wat hoor ik nu? Heeft Nathalie een eetprobleem gehad?
quote:Op woensdag 7 december 2005 05:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik naar naat en joost ga kijken he
Ik ruk nog steeds op Dido
quote:Op woensdag 7 december 2005 05:46 schreef PC eend het volgende:
Ik ben er klaar meee![]()
Volgende keer weer......melke![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 05:46 schreef PC eend het volgende:
Ik ben er klaar meee![]()
Volgende keer weer......melke![]()
Ik hoorde het ook en pas voor ze het huis inging was ze er over heen.quote:Op woensdag 7 december 2005 05:40 schreef melke het volgende:
Wat hoor ik nu? Heeft Nathalie een eetprobleem gehad?
Met mensen van de straat geplukt.quote:Op woensdag 7 december 2005 06:09 schreef melke het volgende:
En er komt ook een BB6
Dat dacht ik dus eigenlijk ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:09 schreef ART het volgende:
Ik dacht even: Joost wil zoenen!
Toch als het zo hard blijft regenen, gedurende wat langere tijd hebben ze toch een probleem.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:13 schreef ART het volgende:
Het is wel verdomde knap hoor, wanneer je met zo'n lading gloeiende as de boel uit laat gaan...
Goedemorgen, Bartoli.quote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 7 december 2005 08:37 schreef Muerte het volgende:
Zo, de streams gaan uit, ik ga een paar uurtjes slapen.![]()
Waarom kijk ik naar BB als de helft van de bewoners me irriteren?quote:Op woensdag 7 december 2005 09:27 schreef riri het volgende:
Waarom heeft Lieske het mutsje van Dido op als ze haar niet uit kan staan?
dat mutsje waait straks van der hoofd en komt toevallig in het vuur terechtquote:Op woensdag 7 december 2005 09:27 schreef riri het volgende:
Waarom heeft Lieske het mutsje van Dido op als ze haar niet uit kan staan?
Hoe weet je dat.quote:Op woensdag 7 december 2005 06:09 schreef melke het volgende:
En er komt ook een BB6
Denk het ook, maar ja, het moet wel allemaal rendabel zijn he en hoe langer ze wachten hoe groter de schulden.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is een mooi vooruitzicht,maar zal dan nog wel een poosje gaan duren.
quote:
Hopelijk zichzelfquote:Op woensdag 7 december 2005 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik las in de streamverslagen dat Roel heeft gezegd dat hij voor zijn afstuderen in BB zit?? (andere bewoording, maar toch..)
nu zag ik op zijn site dat hij afstudeert in de neuro-psychologie. even gegoogeld wat dat dan wel is.
quote: Neuropsychologie is de (klinische) wetenschap en het praktijkgebied dat zich bezighoudt met de relaties tussen hersenen en gedrag en de stoornissen die zich hierin kunnen voordoen.
wie of wat zou hij dan willen onderzoeken??
kan heus wel wat sarcastische opties verzinnen, maar ff serieus??
Ben benieuwd,BB voor bekenden vind ik niet echt leuk.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef melke het volgende:
[..]
Denk het ook, maar ja, het moet wel allemaal rendabel zijn he en hoe langer ze wachten hoe groter de schulden.
Quote:
23/05/2005
Na BB5 .... BB6
Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Talpa niet één, maar gelijk twéé seizoenen Big Brother bij Endemol heeft besteld. Dit opent voor de producent de mogelijkheid om na de 'Back to Basics' versie 5 weer wat meer te gaan experimenteren in het daaropvolgende seizoen. Wellicht zien we dan een serie die een jaar lang duurt (zoals eerder in Duitsland) of een serie waarbij de bewoners voor de gek worden gehouden met een tweeling die onderling steeds van plaats wisselt (zoals op het ogenblik ook in Australië gebeurt).
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:34 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom kijk ik naar BB als de helft van de bewoners me irriteren?
een jaar BB nee dank je.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef melke het volgende:
[..]
Denk het ook, maar ja, het moet wel allemaal rendabel zijn he en hoe langer ze wachten hoe groter de schulden.
Quote:
23/05/2005
Na BB5 .... BB6
Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Talpa niet één, maar gelijk twéé seizoenen Big Brother bij Endemol heeft besteld. Dit opent voor de producent de mogelijkheid om na de 'Back to Basics' versie 5 weer wat meer te gaan experimenteren in het daaropvolgende seizoen. Wellicht zien we dan een serie die een jaar lang duurt (zoals eerder in Duitsland) of een serie waarbij de bewoners voor de gek worden gehouden met een tweeling die onderling steeds van plaats wisselt (zoals op het ogenblik ook in Australië gebeurt).
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik las in de streamverslagen dat Roel heeft gezegd dat hij voor zijn afstuderen in BB zit?? (andere bewoording, maar toch..)
nu zag ik op zijn site dat hij afstudeert in de neuro-psychologie. even gegoogeld wat dat dan wel is.
quote: Neuropsychologie is de (klinische) wetenschap en het praktijkgebied dat zich bezighoudt met de relaties tussen hersenen en gedrag en de stoornissen die zich hierin kunnen voordoen.
Dido is dan een mooi project![]()
lijkt me helemaal niks... krijg je alleen maar de mediageilen die mee willen doen om hun "bekende nederlanderschap"weer een boost te geven...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd,BB voor bekenden vind ik niet echt leuk.
BB met oud bewoners zou ik wel leuk vinden.
Nee ik vind vreemde mensen juist leuk. Kijk maar naar nu, in het begin zegt het je niets en nu weet je percies wie wie is. Dat is juist leukquote:Op woensdag 7 december 2005 09:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd,BB voor bekenden vind ik niet echt leuk.
BB met oud bewoners zou ik wel leuk vinden.
Ik neem aan zichzelf. Van de rest kan hij nooit de gedachten weten.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Greenpeace nodeloos hout verbranden is slecht voor het milieuquote:Op woensdag 7 december 2005 09:53 schreef redhair het volgende:
[..]
ze krijgen onbeperkt hout toch?
Ja dan is het ook niet moeilijk voor die sukkels.Eindelijk halen ze een opdracht. Vindt dat ze dat geld hiervoor weleens naar een goed doel mogensturen
![]()
Nee lijkt me wel leuk! Ik zal in ieder geval wel kijken.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
een jaar BB nee dank je.
120 dagen is net lang genoeg, en dan mogen ze bij Fok gelijk een nieuwe server bestellen.
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Dido![]()
slaat neuro niet op bijv een hersenbloeding (neurologisch beeld) enwat dat dan doet met je gedrag? in die zin kon ik het niet zo goed plaatsen dat hij een afstudeerproject heeft in bb met zijn studierichting...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:56 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik neem aan zichzelf. Van de rest kan hij nooit de gedachten weten.
Ik wil wel meedoen aan BB6 maar geen jaar lang zolang kan ik mijn vrouw en kinderen niet missen. Als het gewoon 120 dagen is geef ik me zeker op.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef melke het volgende:
[..]
Nee lijkt me wel leuk! Ik zal in ieder geval wel kijken.
Als ze gewoon stil blijven zou het nog niet zo erg zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:59 schreef riri het volgende:
Ingrid en Lieske lijken net twee boerenvrouwtjes op een bankje
vindt die zo depressief overkomen die twee
uit zichzelf??quote:Op woensdag 7 december 2005 10:02 schreef melke het volgende:
Roel al wakker? Dat kan niet!!!?
Pissed wegens de sigaretten die niet eens van hem zijn. Pffffff zielig als je daarvoor op staatquote:Op woensdag 7 december 2005 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uit zichzelf??dat meen je...
Dus jij wilt dag in dag uit 365 dagen lang naar BB kijken.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef melke het volgende:
[..]
Nee lijkt me wel leuk! Ik zal in ieder geval wel kijken.
Zei ik dat dan? Nee, ik zei dat ik wel zou kijken, niet dag in dag uitquote:Op woensdag 7 december 2005 10:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dus jij wilt dag in dag uit 365 dagen lang naar BB kijken.
Ik niet, mijn sociale leven lijdt er onder en dat heb ik voor over voor zo'n lange periode.
Is wel leuk als jij in het BB huis zit dan kunnen we je lekker met zijn alle je afzeiken.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:00 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen aan BB6 maar geen jaar lang zolang kan ik mijn vrouw en kinderen niet missen. Als het gewoon 120 dagen is geef ik me zeker op.
Je wekte bij mij de indruk dat je elke dag zou gaan kijken. goed ik had het dus fout.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:04 schreef melke het volgende:
[..]
Zei ik dat dan? Nee, ik zei dat ik wel zou kijken, niet dag in dag uit
maar ben je wel naar bed geweest al, vannacht?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:04 schreef melke het volgende:
[..]
Zei ik dat dan? Nee, ik zei dat ik wel zou kijken, niet dag in dag uit
Haha ja zoietsquote:Op woensdag 7 december 2005 10:07 schreef Gert het volgende:
[..]
maar ben je wel naar bed geweest al, vannacht?
Dido rookt de een na de ander,wat een zielig ventje zeg.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:06 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Roel komt er nu bij zitten, hij is wakker gemaakt door Ingrid die de shag wilde pakken die hij "mee naar bed" had genomen.
Roel heeft een onwíjs ochtendhumeur en blijft maar zeiken. Echt niet te harden.
ze hebben één pakje sjek toch voor alle rokers?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:07 schreef melke het volgende:
Tjonge wie denkt Roel wel niet wie hij is. Hij gaat ff bepalen wat anderen mogen en niet mogen. Hij moet zich niet zo aanstellen over een paar sigaretten
voor zijn koninginnetjequote:Op woensdag 7 december 2005 10:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze hebben één pakje sjek toch voor alle rokers?
waarom neemt hij dat mee naar bed?
Roel is een wagelijk ventje even had ik nog de hoop dat we weer de echte roel kregen te zien. Maar goed hij heeft duidelijk voor Dido gekozen en zijn ondergangquote:
Dat zou ik zeker doen,wat een looser zeg.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:10 schreef melke het volgende:
Ingrid alles oproken nu!
Riri ben je ziekquote:Op woensdag 7 december 2005 10:13 schreef riri het volgende:
Onopgemaakte Lieske
[[url=http://x12.putfile.com/12/34003110433.gif]afbeelding][/url]
[[url=http://x12.putfile.com/12/34003095113.gif]afbeelding][/url]
Dan zeik ik mijn mede bewoners wel af i.p.v. jullie. Moet tenslotte iemand afzeiken.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is wel leuk als jij in het BB huis zit dan kunnen we je lekker met zijn alle je afzeiken.![]()
![]()
la leuk he lolquote:Op woensdag 7 december 2005 09:59 schreef riri het volgende:
Beschrijf eens wat er gebeurde?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:03 schreef melke het volgende:
[..]
Pissed wegens de sigaretten die niet eens van hem zijn. Pffffff zielig als je daarvoor op staat
Gewoon de Tanja methode de vuilnisbak in.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker doen,wat een looser zeg.
Effe bijhouden hoeveel Dido er rookt straks.
Meer de BB Zusjesquote:Op woensdag 7 december 2005 09:59 schreef riri het volgende:
Dat is niet zo, dat vínd jij.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Riri ben je ziek![]()
Ook zonder make-up is Lieske erg knap.
Kan nog leuk worden met sjaggie Roeltjequote:Op woensdag 7 december 2005 10:15 schreef Bocaj het volgende:
Goedemorgen
Ik zit me te bescheuren om Lies & Ing![]()
![]()
Ingrid heeft het pakje nu en heeft er eentje op.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:17 schreef jessie het volgende:
Heeft hij het nu afgepakt? En heeft Ingrid nu nog wel iets kunnen roken?
Hij heeft niks afgepakt.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:17 schreef jessie het volgende:
Heeft hij het nu afgepakt? En heeft Ingrid nu nog wel iets kunnen roken?
Tuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2005 10:18 schreef riri het volgende:
gisteren zei Roel al dat Ingrid veel meer rookt als normaal net nu er zo weinig shag is,hij vond dat raar
is het natuurlijk ook
Wat ik ervan begreep heeft Ing vanmorgen de shag uit de slaapkamer gepakt om een shaggie te roken. Deze had Roel mee naar bed genomen, omdat er nog zo weinig is.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Beschrijf eens wat er gebeurde?
Ik kreeg net de laatste seconde mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |