Ik vind het wel pikant.. roel die dido uitlegt dat ze eigenlijk maar een onbetekenend zandkorreltje is. Daar wordt ze echt helemaal gestoord vanquote:Op woensdag 7 december 2005 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow, Christ, wat een saai bout gesprek op de streams. Met Roel heb je geen pillen nodig iig![]()
Ik lijk meer op Jackquote:Op woensdag 7 december 2005 02:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten.....donker en koud![]()
Terug naar jou......Humberto?
Grappige autoquote:Op woensdag 7 december 2005 02:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier de foto van de Be-Go
[afbeelding]
Kijk dat is nog eens een leuke opmerking (APK)quote:
Geeft niksquote:
Joh, post gewoon een foto van Henk met een VW Golf. 12.gifquote:Op woensdag 7 december 2005 02:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens een leuke opmerking (APK)![]()
Ja Chantal is het huis uit.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:48 schreef Manu82 het volgende:
ik ben nog gewoon aan het studeren, dus is er nog iets noemenswaardigs gebeurd??
Nope, ga maar lekker verder leren............veeeel interessanterquote:Op woensdag 7 december 2005 02:48 schreef Manu82 het volgende:
ik ben nog gewoon aan het studeren, dus is er nog iets noemenswaardigs gebeurd??
Nee ik heb een hekel aan die scheef zittende bestuurdertjesquote:Op woensdag 7 december 2005 02:46 schreef APK het volgende:
Joh, post gewoon een foto van Henk met een VW Golf. 12.gif
Auto's, Dido/Roel en vuur maw je mist nietsquote:Op woensdag 7 december 2005 02:48 schreef Manu82 het volgende:
Moet je niet half op de linker- en rechterbaan rijden.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:50 schreef henk.jansen het volgende:
Als je erachter rijdt is het net alsof de stoel in het midden staat van de auto![]()
Op een eenrichtings weg zeker Duhquote:Op woensdag 7 december 2005 02:52 schreef APK het volgende:
Moet je niet half op de linker- en rechterbaan rijden.
Het gesprek van Dido en Roel gaat vloeiendquote:Op woensdag 7 december 2005 02:55 schreef Manu82 het volgende:
en het is zo stil in mij
Ja, want Dido is weer in de 'Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik' mode.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het gesprek van Dido en Roel gaat vloeiend![]()
Positief of negatief???quote:Op woensdag 7 december 2005 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Krijg kromme tenen van Dido..was is die errrrrug.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eindelijk weer een medestander erbijquote:Op woensdag 7 december 2005 02:59 schreef PieddeNaat het volgende:
Krijg kromme tenen van Dido..was is die errrrrug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |