Ik vind het wel pikant.. roel die dido uitlegt dat ze eigenlijk maar een onbetekenend zandkorreltje is. Daar wordt ze echt helemaal gestoord vanquote:Op woensdag 7 december 2005 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow, Christ, wat een saai bout gesprek op de streams. Met Roel heb je geen pillen nodig iig![]()
Ik lijk meer op Jackquote:Op woensdag 7 december 2005 02:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten.....donker en koud![]()
Terug naar jou......Humberto?
Grappige autoquote:Op woensdag 7 december 2005 02:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier de foto van de Be-Go
[afbeelding]
Kijk dat is nog eens een leuke opmerking (APK)quote:
Geeft niksquote:
Joh, post gewoon een foto van Henk met een VW Golf. 12.gifquote:Op woensdag 7 december 2005 02:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens een leuke opmerking (APK)![]()
Ja Chantal is het huis uit.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:48 schreef Manu82 het volgende:
ik ben nog gewoon aan het studeren, dus is er nog iets noemenswaardigs gebeurd??
Nope, ga maar lekker verder leren............veeeel interessanterquote:Op woensdag 7 december 2005 02:48 schreef Manu82 het volgende:
ik ben nog gewoon aan het studeren, dus is er nog iets noemenswaardigs gebeurd??
Nee ik heb een hekel aan die scheef zittende bestuurdertjesquote:Op woensdag 7 december 2005 02:46 schreef APK het volgende:
Joh, post gewoon een foto van Henk met een VW Golf. 12.gif
Auto's, Dido/Roel en vuur maw je mist nietsquote:Op woensdag 7 december 2005 02:48 schreef Manu82 het volgende:
Moet je niet half op de linker- en rechterbaan rijden.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:50 schreef henk.jansen het volgende:
Als je erachter rijdt is het net alsof de stoel in het midden staat van de auto![]()
Op een eenrichtings weg zeker Duhquote:Op woensdag 7 december 2005 02:52 schreef APK het volgende:
Moet je niet half op de linker- en rechterbaan rijden.
Het gesprek van Dido en Roel gaat vloeiendquote:Op woensdag 7 december 2005 02:55 schreef Manu82 het volgende:
en het is zo stil in mij
Ja, want Dido is weer in de 'Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik' mode.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het gesprek van Dido en Roel gaat vloeiend![]()
Positief of negatief???quote:Op woensdag 7 december 2005 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Krijg kromme tenen van Dido..was is die errrrrug.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eindelijk weer een medestander erbijquote:Op woensdag 7 december 2005 02:59 schreef PieddeNaat het volgende:
Krijg kromme tenen van Dido..was is die errrrrug.
Volgens mij heeft hij er 10quote:Op woensdag 7 december 2005 03:18 schreef Greetings het volgende:
Heeft Roel trouwens ook nog een andere trui?![]()
En wast ie deze wel eens?![]()
Ik vond het wel interessant die cognitieve dissonantie bij demente bejaarden die kranten in hun schoenen stoppenquote:Op woensdag 7 december 2005 03:44 schreef Morwen het volgende:
Roel![]()
Jezus, gelukkig buffert de boel![]()
Died: ik , ik, ik, ik.....ben kinderachtig![]()
Ik duik even in de Van Dalequote:Op woensdag 7 december 2005 03:47 schreef PC eend het volgende:
Ik vond het wel interessant die cognitieve dissonantie bij demente bejaarden die kranten in hun schoenen stoppen
Maak je niet druk, Dido vat het ook nietquote:
te genant om aan te horenquote:Op woensdag 7 december 2005 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Dido vat het ook niet
Dank jequote:Op woensdag 7 december 2005 03:52 schreef PC eend het volgende:
Maak je niet druk, Dido vat het ook niet
Omdat Roel maar 1 doel heeft en dat is Dido, de rest gaat hij goed mee omquote:Op woensdag 7 december 2005 03:53 schreef Dropkick het volgende:
Heeft hier iemand verstand van psychologie?Dan heb ik een vraag.
Roel gaf het voorbeeld als iemand Dido heeft genomineerd wil hij weten waarom etc etc.Waarom wil hij alleen dat bij Dido weten en niet bij anderen?
bvd.
Afgezien daarvan dat ie dat volgens mij ook wel gedaan zal hebben maar alleen Dido noemt omdat dat voor haar een issue is en hij haar gewoon een stel veren in haar derniere wil steken:quote:Op woensdag 7 december 2005 03:53 schreef Dropkick het volgende:
Roel gaf het voorbeeld als iemand Dido heeft genomineerd wil hij weten waarom etc etc.Waarom wil hij alleen dat bij Dido weten en niet bij anderen?
bvd.
Liefde is een vreemde ziekte, waar ook de psychologie nog maar weinig vat op heeft volgens mij...quote:Op woensdag 7 december 2005 03:53 schreef Dropkick het volgende:
bvd.
Doe het nu nog eens in het normale nederlandsquote:Op woensdag 7 december 2005 03:58 schreef PieddeNaat het volgende:
"cognitieve dissonantie"
Stel: jij vind je buurman een lul. Je zult de neiging hebben om alles wat ie doet of zegt negatief te zien. STEL je zou toegeven dat hij wel - ik zeg maar wat - een gastvrij mens is, dat is er een spanning tussen dat positieve en jou mening dat ie een lul is. Das een spanning die veel mensen niet prettig vinden en dus maken ze er van - ik verzin maar wat - die buurman is alleen maar gastvrij om op te scheppen over zijn grote cd-collectie...wat een opschepper...zie je wel, tis een lul.. KLAAR!quote:Op woensdag 7 december 2005 04:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe het nu nog eens in het normale nederlands![]()
O......de Liefde,quote:Op woensdag 7 december 2005 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Liefde is een vreemde ziekte, waar ook de psychologie nog maar weinig vat op heeft volgens mij...
Schreef de leek
Zou ik nooit doen,zo ben ik nietquote:
Als je fan van naat en josti bent zal ik zeker even gaan kijken nuquote:Op woensdag 7 december 2005 04:27 schreef Uiruru het volgende:
Ik verveel me zo dat ik overweeg om naar een stream te gaan kijken. Wie raad het me af?
Bedankt dat wou ik net even horen. *gaat geen streams openen*quote:Op woensdag 7 december 2005 04:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je fan van naat en josti bent zal ik zeker even gaan kijken nu![]()
Waarom?quote:Op woensdag 7 december 2005 04:36 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ben weg, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Waaromquote:Op woensdag 7 december 2005 04:36 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ben weg, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Zelfcensuurquote:Op woensdag 7 december 2005 04:40 schreef melke het volgende:
Stream 1 en 2 gaan UIT!!!!!
Dido lag net weer even te kreunen, die beelden zijn meestal wel popi hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 04:45 schreef Uiruru het volgende:
De regie weet ook niet meer wat ze moeten uitzenden met die waardeloze bewoners waarschijnlijk.
Onder de rukkers wel jaquote:Op woensdag 7 december 2005 04:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dido lag net weer even te kreunen, die beelden zijn meestal wel popi hoor
Toch al gauw de helft van de stemmersquote:
Zou je denken? Ik mag hopen van niet. Please hoop met me mee!!quote:Op woensdag 7 december 2005 04:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch al gauw de helft van de stemmers![]()
Ben je helemaal gek geworden, ik wil niet weten wat er gebeurd als al die pubers stoppen met rukkenquote:Op woensdag 7 december 2005 04:50 schreef melke het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik mag hopen van niet. Please hoop met me mee!!
Ben jij voor Dido dan? Want die geeft samen met Roel de rukkers rukmateriaalquote:Op woensdag 7 december 2005 04:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek geworden, ik wil niet weten wat er gebeurd als al die pubers stoppen met rukken![]()
Nee maar wel op stream 1 en 2. Waar komen anders die stemmen vandaan?quote:Op woensdag 7 december 2005 04:54 schreef Uiruru het volgende:
Denken jullie echt dat er mensen rukken bij de plaatjes van dido?
Heh watquote:Op woensdag 7 december 2005 04:54 schreef Uiruru het volgende:
Denken jullie echt dat er mensen rukken bij de plaatjes van dido?
Jij hebt het niet zo op rukkers hequote:
Nee heb er niets mee nee. Jij wel dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op rukkers he![]()
Oeh geil, de volgende keer ga ik aan jou denkenquote:
Ja ik heel veel, ik heb rukkers onder mijn beste fansquote:Jij wel dan?
Krijgen we dat weerquote:Op woensdag 7 december 2005 05:25 schreef melke het volgende:
PC eend!! Gadverrrrrrrr!!! Hoe oud ben jij zeg
?quote:
Ja, maar helaas nog niet gemuteerdquote:
Je denkt toch niet dat ik naar naat en joost ga kijken hequote:Op woensdag 7 december 2005 05:40 schreef melke het volgende:
Wat hoor ik nu? Heeft Nathalie een eetprobleem gehad?
quote:Op woensdag 7 december 2005 05:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik naar naat en joost ga kijken he
Ik ruk nog steeds op Dido
quote:Op woensdag 7 december 2005 05:46 schreef PC eend het volgende:
Ik ben er klaar meee![]()
Volgende keer weer......melke![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 05:46 schreef PC eend het volgende:
Ik ben er klaar meee![]()
Volgende keer weer......melke![]()
| Forum Opties | |
|---|---|