Als je fan van naat en josti bent zal ik zeker even gaan kijken nuquote:Op woensdag 7 december 2005 04:27 schreef Uiruru het volgende:
Ik verveel me zo dat ik overweeg om naar een stream te gaan kijken. Wie raad het me af?
Bedankt dat wou ik net even horen. *gaat geen streams openen*quote:Op woensdag 7 december 2005 04:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je fan van naat en josti bent zal ik zeker even gaan kijken nu![]()
Waarom?quote:Op woensdag 7 december 2005 04:36 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ben weg, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Waaromquote:Op woensdag 7 december 2005 04:36 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ben weg, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Zelfcensuurquote:Op woensdag 7 december 2005 04:40 schreef melke het volgende:
Stream 1 en 2 gaan UIT!!!!!
Dido lag net weer even te kreunen, die beelden zijn meestal wel popi hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 04:45 schreef Uiruru het volgende:
De regie weet ook niet meer wat ze moeten uitzenden met die waardeloze bewoners waarschijnlijk.
Onder de rukkers wel jaquote:Op woensdag 7 december 2005 04:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dido lag net weer even te kreunen, die beelden zijn meestal wel popi hoor
Toch al gauw de helft van de stemmersquote:
Zou je denken? Ik mag hopen van niet. Please hoop met me mee!!quote:Op woensdag 7 december 2005 04:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch al gauw de helft van de stemmers![]()
Ben je helemaal gek geworden, ik wil niet weten wat er gebeurd als al die pubers stoppen met rukkenquote:Op woensdag 7 december 2005 04:50 schreef melke het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik mag hopen van niet. Please hoop met me mee!!
Ben jij voor Dido dan? Want die geeft samen met Roel de rukkers rukmateriaalquote:Op woensdag 7 december 2005 04:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek geworden, ik wil niet weten wat er gebeurd als al die pubers stoppen met rukken![]()
Nee maar wel op stream 1 en 2. Waar komen anders die stemmen vandaan?quote:Op woensdag 7 december 2005 04:54 schreef Uiruru het volgende:
Denken jullie echt dat er mensen rukken bij de plaatjes van dido?
Heh watquote:Op woensdag 7 december 2005 04:54 schreef Uiruru het volgende:
Denken jullie echt dat er mensen rukken bij de plaatjes van dido?
Jij hebt het niet zo op rukkers hequote:
Nee heb er niets mee nee. Jij wel dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op rukkers he![]()
Oeh geil, de volgende keer ga ik aan jou denkenquote:
Ja ik heel veel, ik heb rukkers onder mijn beste fansquote:Jij wel dan?
Krijgen we dat weerquote:Op woensdag 7 december 2005 05:25 schreef melke het volgende:
PC eend!! Gadverrrrrrrr!!! Hoe oud ben jij zeg
?quote:
Ja, maar helaas nog niet gemuteerdquote:
Je denkt toch niet dat ik naar naat en joost ga kijken hequote:Op woensdag 7 december 2005 05:40 schreef melke het volgende:
Wat hoor ik nu? Heeft Nathalie een eetprobleem gehad?
quote:Op woensdag 7 december 2005 05:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik naar naat en joost ga kijken he
Ik ruk nog steeds op Dido
quote:Op woensdag 7 december 2005 05:46 schreef PC eend het volgende:
Ik ben er klaar meee![]()
Volgende keer weer......melke![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 05:46 schreef PC eend het volgende:
Ik ben er klaar meee![]()
Volgende keer weer......melke![]()
| Forum Opties | |
|---|---|