Ik vind het geen verkeerde auto, maar ik rij in een Daihatsu YRV turboquote:
Ik neem het helemaal niet voor haar op. Mijn enige doel is de onderlinge disharmonie binnen deze groep te vergroten.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
maar dat APK het voor je opneemt is geen goed teken![]()
Ik hoop dat je enge dromen krijgt!quote:Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef Bartoli het volgende:
zeg ben slapenlees over een uur of 6 wel weer verder
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik het nummertje dan ff wijzigen?
De Henk mobiel!quote:Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik vind het geen verkeerde auto, maar ik rij in een Daihatsu YRV turbo![]()
![]()
![]()
Hè eindelijk iemand die me ziet staanquote:
Nee joh, laat die suffe slowchatters eerst lekker in FB jengelen.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef Bluezz het volgende:
Koekoek
Zal ik er nr. 891 van maken dan......
Ow...quote:Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/multipla_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Kon me al niet voorstellen dat jij tegen een beetje herrie was op een forum, normaal ben je degene die het olie er overheen spuitquote:Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem het helemaal niet voor haar op. Mijn enige doel is de onderlinge disharmonie binnen deze groep te vergroten.
Aaaaaarg! Ik ben blind!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2005 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè eindelijk iemand die me ziet staan
Ik hoor niet bij deze groep snap je, ik, ik, jullie zijn allemaal lieverds, echt hoor, maar het zit met tot
HIER.
KLAAR.
Ik zag je wel, maar je hebt mij blijkbaar ge-fokblocked.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè eindelijk iemand die me ziet staan
Ik hoor niet bij deze groep snap je, ik, ik, jullie zijn allemaal lieverds, echt hoor, maar het zit met tot
HIER.
KLAAR.
Eng? Mijn schoonmoeder, die is pas engquote:Op woensdag 7 december 2005 02:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow...dat vind ik altijd enge auto's......
![]()
Ik stond gewoon echt eeeeeventjes voor de spiegel.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:04 schreef APK het volgende:
Ik zag je wel, maar je hebt mij blijkbaar ge-fokblocked.![]()
Je verdiende loon, jij begon er weer over terwijl Bommie eindelijk gestopt wasquote:
Laat dat mens toch een keer met rust, die heeft al genoeg mediashit gehad.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
Eng? Mijn schoonmoeder, die is pas eng![]()
Wees blijquote:Op woensdag 7 december 2005 02:06 schreef farceman het volgende:
ben ff weg en zie geen dido meer?
Ow.... misschien kun je even vaker weggaan?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:06 schreef farceman het volgende:
ben ff weg en zie geen dido meer?
En gewoon een Dettlefs TK390 trekken he naar Oostenrijkquote:
Ik zag het!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik stond gewoon echt eeeeeventjes voor de spiegel.
quote:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 7 december 2005 02:07 schreef farceman het volgende:
sorry zie haar alweer
4 days and counting down.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
Heel erg jammer dat we nog maar een paar weken kunnen genieten![]()
Lukt je toch niet schatjequote:Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem het helemaal niet voor haar op. Mijn enige doel is de onderlinge disharmonie binnen deze groep te vergroten.
Wat een lekker ding he?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Laat dat mens toch een keer met rust, die heeft al genoeg mediashit gehad.
[afbeelding]
Ik zie Ted de Braak voor een webcamquote:Op woensdag 7 december 2005 02:08 schreef henk.jansen het volgende:
Kijk maar op mijn homepage voor de foto's![]()
![]()
Chantal en Ratelband een week in 1 kamer. Wedden ze Ratelband helemaal afmat?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Laat dat mens toch een keer met rust, die heeft al genoeg mediashit gehad.
[afbeelding]
Is dat jouw auto?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tuurlijk, vlucht maarquote:Op woensdag 7 december 2005 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
4 days and counting down. [afbeelding]
Ik heb intens medelijden met de mensen die tot de finale moeten kijken!![]()
Oh, je bent écht een vrouwquote:
OHH jij wil weer ON topic gelul hier?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
4 days and counting down. [afbeelding]
Ik heb intens medelijden met de mensen die tot de finale moeten kijken!![]()
Je kunt alleen maar mensen dissen waar je van houdt zeggen ze wel eens hequote:Op woensdag 7 december 2005 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, je bent écht een vrouw
Ik probeerde je te dissen.![]()
Tjakaaaaaa vs gna gna gna.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:11 schreef PieddeNaat het volgende:
Chantal en Ratelband een week in 1 kamer. Wedden ze Ratelband helemaal afmat?
Toch wel leuk dat er zo laat nog steeds mensen aan het werk zijn. Relaxe shiftquote:Op woensdag 7 december 2005 02:14 schreef Morwen het volgende:
Wat een stem trouwens "Zenders checken"![]()
Wie zeggen datquote:Op woensdag 7 december 2005 02:13 schreef melke het volgende:
Je kunt alleen maar mensen dissen waar je van houdt zeggen ze wel eens he
Ik en de rest zegt dat! En ach joh, het is maar een bank, maak je niet drukquote:Op woensdag 7 december 2005 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Wie zeggen dat
de bank van de buurman van scanman zijn niet echt mijn favorieten hoor.![]()
Meisjes plagen, zoentjes vragenquote:Op woensdag 7 december 2005 02:13 schreef melke het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar mensen dissen waar je van houdt zeggen ze wel eens he
Foto van internet maar merk, model en kleur kloppen welquote:
Ho, ik heb mij nog nooit neerbuigend uitgelaten over jouw Mutliplaat. dat is een ruime en schitterende autoquote:Op woensdag 7 december 2005 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
is niet de goede, Henk heeft nog zijwieltjes
![]()
[Regenworm]gaat door apparaat heen[/Regenworm]quote:Op woensdag 7 december 2005 02:14 schreef Morwen het volgende:
Wat een stem trouwens "Zenders checken"![]()
Stoer man!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Foto van internet maar merk, model en kleur kloppen wel![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 02:13 schreef melke het volgende:
Duw haar Roel, duwen!!
Mag ik even een lijst met namen van personen die bij 'de rest' horen?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:16 schreef melke het volgende:
Ik en de rest zegt dat! En ach joh, het is maar een bank, maak je niet druk
Ja, en zelfmarteling is niet eens mijn ding. Geestelijk niet in orde dusquote:Op woensdag 7 december 2005 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Heb jij de streams nog aan staan dan
![]()
Cool, maar doe eens een link naar die website met die Travelsleeper.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het rentenieren![]()
![]()
![]()
![]()
Oke is goed, ik fax hem wel naar jequote:Op woensdag 7 december 2005 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik even een lijst met namen van personen die bij 'de rest' horen?
Ik geloof er geen fuck van.![]()
Het wordt een sessie bij Humm vreesch ikquote:Op woensdag 7 december 2005 02:19 schreef melke het volgende:
Ja, en zelfmarteling is niet eens mijn ding. Geestelijk niet in orde dus
Wij noemen het een Multivlaaiquote:Op woensdag 7 december 2005 02:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ho, ik mij nooit neerbuigend uitgelaten over jou Mutliplaat. dat is een ruime en schitterende auto![]()
![]()
Ik ga me wel opgeven voor deel 6. Een psychisch mislukt iemand in BB6 vinden ze vast wel leuk!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het wordt een sessie bij Humm vreesch ik![]()
Stoer lijkt me niet het juiste woordquote:
Died heeft het daar ook over...........neeeeeeeeeeee, gaat ie daardoor heenquote:Op woensdag 7 december 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
[Regenworm]gaat door apparaat heen[/Regenworm]
Je kan jou ook niks wijsmaken he ?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:20 schreef APK het volgende:
Cool, maar doe eens een link naar die website met die Travelsleeper.
Nee kijk, sorry de auto is afschuwelijk, maar je rijdt er wel in omdat jij hem zelf mooi vind en dat is dan weer stoer! Dus ja, stoer man!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stoer lijkt me niet het juiste woordApart wel ja, je moet ervan houden en dat zijn er maar weinig maar we hebben altijd al iets wat andere niet willen
![]()
Zijn je eigen woorden hoor want ik hou nog steeds van jequote:Op woensdag 7 december 2005 02:19 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, en zelfmarteling is niet eens mijn ding. Geestelijk niet in orde dus
Zo positief ben ik er ook niet over, ik wacht even op de Be-Go of de Terios-2 van Daihatsuquote:Op woensdag 7 december 2005 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
Wij noemen het een MultivlaaiJe vergeet nog "zuinig"
1 / 17
![]()
Vanaf volgend jaar is hij te koop bij de dealer, ik hoop dat ze alle hondenharen eruit krijgen![]()
Slijmjurrik!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zijn je eigen woorden hoor want ik hou nog steeds van je![]()
Ik kon het gezeur en getrut van Roel en Dido niet meer aanhoren![]()
Het was niet mijn eerste keusquote:Op woensdag 7 december 2005 02:24 schreef melke het volgende:
[..]
Nee kijk, sorry de auto is afschuwelijk, maar je rijdt er wel in omdat jij hem zelf mooi vind en dat is dan weer stoer! Dus ja, stoer man!
Die ken ik niet, zal morgen is gaan googlenquote:Op woensdag 7 december 2005 02:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zo positief ben ik er ook niet over, ik wacht even op de Be-Go of de Terios-2 van Daihatsu![]()
![]()
Ja jeetje, het is ook nooit goedquote:
Doen! Alles beter......quote:Op woensdag 7 december 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die ken ik niet, zal morgen is gaan googlen![]()
Even met google naar de laatste autoshow (Geneve geloof ik) en dan naar Daihatsuquote:Op woensdag 7 december 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
Die ken ik niet, zal morgen is gaan googlen![]()
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Even met google naar de laatste autoshow (Geneve geloof ik) en dan naar Daihatsu![]()
Jaquote:Op woensdag 7 december 2005 02:31 schreef melke het volgende:
Ik vind het wel heel cool dat Dido een of ander dieren opleiding gedaan heeft en een trekkerrijbewijs heeft
Wat een Hobbit voiture!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/terios2_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Voetbal danquote:Op woensdag 7 december 2005 02:32 schreef melke het volgende:
Zullen we het eens ff niet over auto's hebben?
Oke, speciaal voor jou gaan we het over driewielers hebbenquote:Op woensdag 7 december 2005 02:32 schreef melke het volgende:
Zullen we het eens ff niet over auto's hebben?
Hobbits hebben geen voituresquote:
Alles beter dan fietsenquote:
Of over het weer! Wanneer doen we het weerquote:
Ow, Christ, wat een saai bout gesprek op de streams. Met Roel heb je geen pillen nodig iigquote:
Moet je trouwens niet op de polderbaan landen.quote:
*kijkt naar buiten.....donker en koudquote:Op woensdag 7 december 2005 02:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Of over het weer! Wanneer doen we het weer![]()
![]()
Hier de foto van de Be-Goquote:Op woensdag 7 december 2005 02:33 schreef KRIBBET het volgende:
Ziet er goed uit!![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/terios2_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |