Die ken ik niet, zal morgen is gaan googlenquote:Op woensdag 7 december 2005 02:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zo positief ben ik er ook niet over, ik wacht even op de Be-Go of de Terios-2 van Daihatsu![]()
![]()
Ja jeetje, het is ook nooit goedquote:
Doen! Alles beter......quote:Op woensdag 7 december 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die ken ik niet, zal morgen is gaan googlen![]()
Even met google naar de laatste autoshow (Geneve geloof ik) en dan naar Daihatsuquote:Op woensdag 7 december 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
Die ken ik niet, zal morgen is gaan googlen![]()
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Even met google naar de laatste autoshow (Geneve geloof ik) en dan naar Daihatsu![]()
Jaquote:Op woensdag 7 december 2005 02:31 schreef melke het volgende:
Ik vind het wel heel cool dat Dido een of ander dieren opleiding gedaan heeft en een trekkerrijbewijs heeft
Wat een Hobbit voiture!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/terios2_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Voetbal danquote:Op woensdag 7 december 2005 02:32 schreef melke het volgende:
Zullen we het eens ff niet over auto's hebben?
Oke, speciaal voor jou gaan we het over driewielers hebbenquote:Op woensdag 7 december 2005 02:32 schreef melke het volgende:
Zullen we het eens ff niet over auto's hebben?
Hobbits hebben geen voituresquote:
Alles beter dan fietsenquote:
Of over het weer! Wanneer doen we het weerquote:
Ow, Christ, wat een saai bout gesprek op de streams. Met Roel heb je geen pillen nodig iigquote:
Moet je trouwens niet op de polderbaan landen.quote:
*kijkt naar buiten.....donker en koudquote:Op woensdag 7 december 2005 02:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Of over het weer! Wanneer doen we het weer![]()
![]()
Hier de foto van de Be-Goquote:Op woensdag 7 december 2005 02:33 schreef KRIBBET het volgende:
Ziet er goed uit!![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/terios2_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |