Je verdiende loon, jij begon er weer over terwijl Bommie eindelijk gestopt wasquote:
Laat dat mens toch een keer met rust, die heeft al genoeg mediashit gehad.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
Eng? Mijn schoonmoeder, die is pas eng![]()
Wees blijquote:Op woensdag 7 december 2005 02:06 schreef farceman het volgende:
ben ff weg en zie geen dido meer?
Ow.... misschien kun je even vaker weggaan?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:06 schreef farceman het volgende:
ben ff weg en zie geen dido meer?
En gewoon een Dettlefs TK390 trekken he naar Oostenrijkquote:
Ik zag het!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik stond gewoon echt eeeeeventjes voor de spiegel.
quote:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 7 december 2005 02:07 schreef farceman het volgende:
sorry zie haar alweer
4 days and counting down.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
Heel erg jammer dat we nog maar een paar weken kunnen genieten![]()
Lukt je toch niet schatjequote:Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem het helemaal niet voor haar op. Mijn enige doel is de onderlinge disharmonie binnen deze groep te vergroten.
Wat een lekker ding he?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Laat dat mens toch een keer met rust, die heeft al genoeg mediashit gehad.
[afbeelding]
Ik zie Ted de Braak voor een webcamquote:Op woensdag 7 december 2005 02:08 schreef henk.jansen het volgende:
Kijk maar op mijn homepage voor de foto's![]()
![]()
Chantal en Ratelband een week in 1 kamer. Wedden ze Ratelband helemaal afmat?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Laat dat mens toch een keer met rust, die heeft al genoeg mediashit gehad.
[afbeelding]
Is dat jouw auto?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/multipla_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Tuurlijk, vlucht maarquote:Op woensdag 7 december 2005 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
4 days and counting down. [afbeelding]
Ik heb intens medelijden met de mensen die tot de finale moeten kijken!![]()
Oh, je bent écht een vrouwquote:
OHH jij wil weer ON topic gelul hier?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
4 days and counting down. [afbeelding]
Ik heb intens medelijden met de mensen die tot de finale moeten kijken!![]()
Je kunt alleen maar mensen dissen waar je van houdt zeggen ze wel eens hequote:Op woensdag 7 december 2005 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, je bent écht een vrouw
Ik probeerde je te dissen.![]()
Tjakaaaaaa vs gna gna gna.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:11 schreef PieddeNaat het volgende:
Chantal en Ratelband een week in 1 kamer. Wedden ze Ratelband helemaal afmat?
Toch wel leuk dat er zo laat nog steeds mensen aan het werk zijn. Relaxe shiftquote:Op woensdag 7 december 2005 02:14 schreef Morwen het volgende:
Wat een stem trouwens "Zenders checken"![]()
Wie zeggen datquote:Op woensdag 7 december 2005 02:13 schreef melke het volgende:
Je kunt alleen maar mensen dissen waar je van houdt zeggen ze wel eens he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |