Ik hoorde het ook en pas voor ze het huis inging was ze er over heen.quote:Op woensdag 7 december 2005 05:40 schreef melke het volgende:
Wat hoor ik nu? Heeft Nathalie een eetprobleem gehad?
Met mensen van de straat geplukt.quote:Op woensdag 7 december 2005 06:09 schreef melke het volgende:
En er komt ook een BB6
Dat dacht ik dus eigenlijk ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:09 schreef ART het volgende:
Ik dacht even: Joost wil zoenen!
Toch als het zo hard blijft regenen, gedurende wat langere tijd hebben ze toch een probleem.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:13 schreef ART het volgende:
Het is wel verdomde knap hoor, wanneer je met zo'n lading gloeiende as de boel uit laat gaan...
Goedemorgen, Bartoli.quote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 7 december 2005 08:37 schreef Muerte het volgende:
Zo, de streams gaan uit, ik ga een paar uurtjes slapen.![]()
Waarom kijk ik naar BB als de helft van de bewoners me irriteren?quote:Op woensdag 7 december 2005 09:27 schreef riri het volgende:
Waarom heeft Lieske het mutsje van Dido op als ze haar niet uit kan staan?
dat mutsje waait straks van der hoofd en komt toevallig in het vuur terechtquote:Op woensdag 7 december 2005 09:27 schreef riri het volgende:
Waarom heeft Lieske het mutsje van Dido op als ze haar niet uit kan staan?
Hoe weet je dat.quote:Op woensdag 7 december 2005 06:09 schreef melke het volgende:
En er komt ook een BB6
Denk het ook, maar ja, het moet wel allemaal rendabel zijn he en hoe langer ze wachten hoe groter de schulden.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is een mooi vooruitzicht,maar zal dan nog wel een poosje gaan duren.
quote:
Hopelijk zichzelfquote:Op woensdag 7 december 2005 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik las in de streamverslagen dat Roel heeft gezegd dat hij voor zijn afstuderen in BB zit?? (andere bewoording, maar toch..)
nu zag ik op zijn site dat hij afstudeert in de neuro-psychologie. even gegoogeld wat dat dan wel is.
quote: Neuropsychologie is de (klinische) wetenschap en het praktijkgebied dat zich bezighoudt met de relaties tussen hersenen en gedrag en de stoornissen die zich hierin kunnen voordoen.
wie of wat zou hij dan willen onderzoeken??
kan heus wel wat sarcastische opties verzinnen, maar ff serieus??
Ben benieuwd,BB voor bekenden vind ik niet echt leuk.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef melke het volgende:
[..]
Denk het ook, maar ja, het moet wel allemaal rendabel zijn he en hoe langer ze wachten hoe groter de schulden.
Quote:
23/05/2005
Na BB5 .... BB6
Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Talpa niet één, maar gelijk twéé seizoenen Big Brother bij Endemol heeft besteld. Dit opent voor de producent de mogelijkheid om na de 'Back to Basics' versie 5 weer wat meer te gaan experimenteren in het daaropvolgende seizoen. Wellicht zien we dan een serie die een jaar lang duurt (zoals eerder in Duitsland) of een serie waarbij de bewoners voor de gek worden gehouden met een tweeling die onderling steeds van plaats wisselt (zoals op het ogenblik ook in Australië gebeurt).
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:34 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom kijk ik naar BB als de helft van de bewoners me irriteren?
een jaar BB nee dank je.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef melke het volgende:
[..]
Denk het ook, maar ja, het moet wel allemaal rendabel zijn he en hoe langer ze wachten hoe groter de schulden.
Quote:
23/05/2005
Na BB5 .... BB6
Het Algemeen Dagblad weet te melden dat Talpa niet één, maar gelijk twéé seizoenen Big Brother bij Endemol heeft besteld. Dit opent voor de producent de mogelijkheid om na de 'Back to Basics' versie 5 weer wat meer te gaan experimenteren in het daaropvolgende seizoen. Wellicht zien we dan een serie die een jaar lang duurt (zoals eerder in Duitsland) of een serie waarbij de bewoners voor de gek worden gehouden met een tweeling die onderling steeds van plaats wisselt (zoals op het ogenblik ook in Australië gebeurt).
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik las in de streamverslagen dat Roel heeft gezegd dat hij voor zijn afstuderen in BB zit?? (andere bewoording, maar toch..)
nu zag ik op zijn site dat hij afstudeert in de neuro-psychologie. even gegoogeld wat dat dan wel is.
quote: Neuropsychologie is de (klinische) wetenschap en het praktijkgebied dat zich bezighoudt met de relaties tussen hersenen en gedrag en de stoornissen die zich hierin kunnen voordoen.
wie of wat zou hij dan willen onderzoeken??
kan heus wel wat sarcastische opties verzinnen, maar ff serieus??
Dido is dan een mooi project![]()
lijkt me helemaal niks... krijg je alleen maar de mediageilen die mee willen doen om hun "bekende nederlanderschap"weer een boost te geven...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd,BB voor bekenden vind ik niet echt leuk.
BB met oud bewoners zou ik wel leuk vinden.
Nee ik vind vreemde mensen juist leuk. Kijk maar naar nu, in het begin zegt het je niets en nu weet je percies wie wie is. Dat is juist leukquote:Op woensdag 7 december 2005 09:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd,BB voor bekenden vind ik niet echt leuk.
BB met oud bewoners zou ik wel leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |