Ik neem aan zichzelf. Van de rest kan hij nooit de gedachten weten.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik las in de streamverslagen dat Roel heeft gezegd dat hij voor zijn afstuderen in BB zit?? (andere bewoording, maar toch..)
nu zag ik op zijn site dat hij afstudeert in de neuro-psychologie. even gegoogeld wat dat dan wel is.
quote: Neuropsychologie is de (klinische) wetenschap en het praktijkgebied dat zich bezighoudt met de relaties tussen hersenen en gedrag en de stoornissen die zich hierin kunnen voordoen.
wie of wat zou hij dan willen onderzoeken??
kan heus wel wat sarcastische opties verzinnen, maar ff serieus??
Greenpeace nodeloos hout verbranden is slecht voor het milieuquote:Op woensdag 7 december 2005 09:53 schreef redhair het volgende:
[..]
ze krijgen onbeperkt hout toch?
Ja dan is het ook niet moeilijk voor die sukkels.Eindelijk halen ze een opdracht. Vindt dat ze dat geld hiervoor weleens naar een goed doel mogensturen
![]()
Nee lijkt me wel leuk! Ik zal in ieder geval wel kijken.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
een jaar BB nee dank je.
120 dagen is net lang genoeg, en dan mogen ze bij Fok gelijk een nieuwe server bestellen.
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik las in de streamverslagen dat Roel heeft gezegd dat hij voor zijn afstuderen in BB zit?? (andere bewoording, maar toch..)
nu zag ik op zijn site dat hij afstudeert in de neuro-psychologie. even gegoogeld wat dat dan wel is.
quote: Neuropsychologie is de (klinische) wetenschap en het praktijkgebied dat zich bezighoudt met de relaties tussen hersenen en gedrag en de stoornissen die zich hierin kunnen voordoen.
wie of wat zou hij dan willen onderzoeken??
kan heus wel wat sarcastische opties verzinnen, maar ff serieus??
Dido![]()
slaat neuro niet op bijv een hersenbloeding (neurologisch beeld) enwat dat dan doet met je gedrag? in die zin kon ik het niet zo goed plaatsen dat hij een afstudeerproject heeft in bb met zijn studierichting...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:56 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik neem aan zichzelf. Van de rest kan hij nooit de gedachten weten.
Ik wil wel meedoen aan BB6 maar geen jaar lang zolang kan ik mijn vrouw en kinderen niet missen. Als het gewoon 120 dagen is geef ik me zeker op.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef melke het volgende:
[..]
Nee lijkt me wel leuk! Ik zal in ieder geval wel kijken.
Als ze gewoon stil blijven zou het nog niet zo erg zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:59 schreef riri het volgende:
Ingrid en Lieske lijken net twee boerenvrouwtjes op een bankje
vindt die zo depressief overkomen die twee
uit zichzelf??quote:Op woensdag 7 december 2005 10:02 schreef melke het volgende:
Roel al wakker? Dat kan niet!!!?
Pissed wegens de sigaretten die niet eens van hem zijn. Pffffff zielig als je daarvoor op staatquote:Op woensdag 7 december 2005 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uit zichzelf??dat meen je...
Dus jij wilt dag in dag uit 365 dagen lang naar BB kijken.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef melke het volgende:
[..]
Nee lijkt me wel leuk! Ik zal in ieder geval wel kijken.
Zei ik dat dan? Nee, ik zei dat ik wel zou kijken, niet dag in dag uitquote:Op woensdag 7 december 2005 10:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dus jij wilt dag in dag uit 365 dagen lang naar BB kijken.
Ik niet, mijn sociale leven lijdt er onder en dat heb ik voor over voor zo'n lange periode.
Is wel leuk als jij in het BB huis zit dan kunnen we je lekker met zijn alle je afzeiken.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:00 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen aan BB6 maar geen jaar lang zolang kan ik mijn vrouw en kinderen niet missen. Als het gewoon 120 dagen is geef ik me zeker op.
Je wekte bij mij de indruk dat je elke dag zou gaan kijken. goed ik had het dus fout.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:04 schreef melke het volgende:
[..]
Zei ik dat dan? Nee, ik zei dat ik wel zou kijken, niet dag in dag uit
maar ben je wel naar bed geweest al, vannacht?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:04 schreef melke het volgende:
[..]
Zei ik dat dan? Nee, ik zei dat ik wel zou kijken, niet dag in dag uit
Haha ja zoietsquote:Op woensdag 7 december 2005 10:07 schreef Gert het volgende:
[..]
maar ben je wel naar bed geweest al, vannacht?
Dido rookt de een na de ander,wat een zielig ventje zeg.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:06 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Roel komt er nu bij zitten, hij is wakker gemaakt door Ingrid die de shag wilde pakken die hij "mee naar bed" had genomen.
Roel heeft een onwíjs ochtendhumeur en blijft maar zeiken. Echt niet te harden.
ze hebben één pakje sjek toch voor alle rokers?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:07 schreef melke het volgende:
Tjonge wie denkt Roel wel niet wie hij is. Hij gaat ff bepalen wat anderen mogen en niet mogen. Hij moet zich niet zo aanstellen over een paar sigaretten
voor zijn koninginnetjequote:Op woensdag 7 december 2005 10:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze hebben één pakje sjek toch voor alle rokers?
waarom neemt hij dat mee naar bed?
Roel is een wagelijk ventje even had ik nog de hoop dat we weer de echte roel kregen te zien. Maar goed hij heeft duidelijk voor Dido gekozen en zijn ondergangquote:
Dat zou ik zeker doen,wat een looser zeg.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:10 schreef melke het volgende:
Ingrid alles oproken nu!
Riri ben je ziekquote:Op woensdag 7 december 2005 10:13 schreef riri het volgende:
Onopgemaakte Lieske
[[url=http://x12.putfile.com/12/34003110433.gif]afbeelding][/url]
[[url=http://x12.putfile.com/12/34003095113.gif]afbeelding][/url]
Dan zeik ik mijn mede bewoners wel af i.p.v. jullie. Moet tenslotte iemand afzeiken.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is wel leuk als jij in het BB huis zit dan kunnen we je lekker met zijn alle je afzeiken.![]()
![]()
la leuk he lolquote:Op woensdag 7 december 2005 09:59 schreef riri het volgende:
Beschrijf eens wat er gebeurde?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:03 schreef melke het volgende:
[..]
Pissed wegens de sigaretten die niet eens van hem zijn. Pffffff zielig als je daarvoor op staat
Gewoon de Tanja methode de vuilnisbak in.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker doen,wat een looser zeg.
Effe bijhouden hoeveel Dido er rookt straks.
Meer de BB Zusjesquote:Op woensdag 7 december 2005 09:59 schreef riri het volgende:
Dat is niet zo, dat vínd jij.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Riri ben je ziek![]()
Ook zonder make-up is Lieske erg knap.
Kan nog leuk worden met sjaggie Roeltjequote:Op woensdag 7 december 2005 10:15 schreef Bocaj het volgende:
Goedemorgen
Ik zit me te bescheuren om Lies & Ing![]()
![]()
Ingrid heeft het pakje nu en heeft er eentje op.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:17 schreef jessie het volgende:
Heeft hij het nu afgepakt? En heeft Ingrid nu nog wel iets kunnen roken?
Hij heeft niks afgepakt.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:17 schreef jessie het volgende:
Heeft hij het nu afgepakt? En heeft Ingrid nu nog wel iets kunnen roken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |