Ze is er niet eens zelf op gekomen maar volgens mij is het haar gister verteld in de dbk...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar is ze dan lekker op tijd achter gekomen.
hihiquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Dit topic is 8 minuten te vroeg geopend
Dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Dit topic is 8 minuten te vroeg geopend
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Jezus zeg, wat een gezeik tussen Dido en Roel
Goede-avond trouwens
wat is haar verteld?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze is er niet eens zelf op gekomen maar volgens mij is het haar gister verteld in de dbk...
Volgende keer een beetje afwachten met openen, niet té snel dus....quote:
Kan bijna niet anders... we zullen het zien vanavond om 19.25 uurquote:
Ik had een hele originele woordspeling: de kastanjes in het vuur latenquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgende keer een beetje afwachten met openen, niet té snel dus....![]()
wat kan bijna niet anders??? *nieuwsgierig is!quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders... we zullen het zien vanavond om 19.25 uur
dat ze te horen heeft gekregen in de dbk dat ze niet zo klef moet doen met Roel. Dat dat haar mss niet ten goede zou komen. zoiets denk ik vandaar ook haar afstandelijkheid soms. Zou me niet verbazen overigens als ze nog bij Roel in bed kruipt ook nog vandaag of morgenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:44 schreef Sassefras het volgende:
[..]
wat kan bijna niet anders??? *nieuwsgierig is!
Dat kan niet goed blijven gaan... Als je er al zoveel moeite voor moet doen als je nog helemaal verliefd bent vraag ik mezelf af wat er gaat gebeuren als de eerste vlinders vertrekken...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:44 schreef Pijlemans het volgende:
Geodenavond Bartoli en Flugeltje![]()
Ik volg Roel vanaf dag 1 met gemiddeld veel plezier, maar het is nu toch echt tijd voor hem om
de Queen eens flink te dumpen. hij is (was?) tot over z'n oren verliefd, maar hij heeft echt zelf
niet in de gaten hoe egoistisch Dido met zijn gevoelens om gaat.
Volgens mij is de beste manier voor hem om haar echte gevoelens t.o.v. hem te weten:
Dido dumpen en als ze echt gek op hem is dan komt ze wel. Hij heeft er naar mijn mening nu wel
genoeg energie in gestopt. Als dan blijkt wat ik denk over Dido..............................
Roel: Go voor Lieske, want als ze maar haar mond houd, dan kan je er best wat mee![]()
Er moet gister wat tegen Dido gezegd zijn in de dbk (dilemma of wat)quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:44 schreef Sassefras het volgende:
[..]
wat kan bijna niet anders??? *nieuwsgierig is!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:43 schreef lucienne2 het volgende:
roel en dido zijn net zo interessant als een cursus papier-plat-trappen-met-behulp-van-leren-moonboots
toch?
Idd. Deze relatie heeft een fundering van drijfzandquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat kan niet goed blijven gaan... Als je er al zoveel moeite voor moet doen als je nog helemaal verliefd bent vraag ik mezelf af wat er gaat gebeuren als de eerste vlinders vertrekken...
Heb niet het idee dat dit een langdurige verbintenis is...
Ik ben hier ook wel redelijk veel hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:30 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ik moet toegeven. Ik kijk te veel streams en ben hier errug vaak.![]()
En ook niet vanwege Roel zijn geblow. Tenminste dat denk ik echt...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat kan niet goed blijven gaan... Als je er al zoveel moeite voor moet doen als je nog helemaal verliefd bent vraag ik mezelf af wat er gaat gebeuren als de eerste vlinders vertrekken...
Dat is dus mijn idee. Als je écht verliefd bent, heb je de houding van Roel, niet het beheerste, ingetogene van Dido. Dan interesseert Nathalie je geen fuck. Ze houdt hem gewoon aan het lijntje...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
#3 lag er effe uit bij mij...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb weer leuke 'groene-op-z'n-kop' streams
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Jezus zeg, wat een gezeik tussen Dido en Roel
Goede-avond trouwens
En ik blijf het gezeik vinden...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit is een normaal gesprek tussen Dido en Roel.![]()
Ik heb het gezien. Bijna de 1000ste post, toch? Dus, respectquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik ben hier ook wel redelijk veel hoor
Maar ik heb 2 honden, en dan moet je wel eens [soms zelfs snel] even iets anders doen![]()
Of dat je zelf naar de plee moet...... [ik zal je de details besparen...] en dan mis ik net dus dat 'kaarten'-verhaal, jammer
![]()
Die twee moeten eens goed met elkaar van bil, misschien dat dát de lucht wat klaart...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:55 schreef ART het volgende:
Het lastige van Dido's houding is ook, dat het op de een of andere manier niet meer gezellig wordt ook tussen die twee. Volledig uptight inmiddels dat contact. Het hangt als een zware wolk tussen hen in. Dat is ook zonde.
Ze mag niet veel loslaten van bb....quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:55 schreef ART het volgende:
Het lastige van Dido's houding is ook, dat het op de een of andere manier niet meer gezellig wordt ook tussen die twee. Volledig uptight inmiddels dat contact. Het hangt als een zware wolk tussen hen in. Dat is ook zonde.
Het gesprek tussen Lieske en Roel was gisteren avond een stuk gezelliger.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En ik blijf het gezeik vinden...![]()
En vergeet niet dat Lieske zélf nota bene al een keer 5000 euro heeft aangenomen ten nadele van de groep! Hoezo schijnheilig?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:15 schreef Pijlemans het volgende:
Kleine scheinheilige Groningse k*tdwerg.
Wel drie keer zeggen dat Roel van haar een "pook in z'n rug" kan krijgen als
blijkt dat hij de kaarten voor 'eigenbelang' heeft weg gepakt en
dan tegen Joost en Ing zeggen: Zeg er maar niks over.
hoe bedoel je stoken?
Lieske:![]()
50.000 is veel geld....quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:00 schreef flugeltje het volgende:
De enige manier voor BB om een huis over te houden van 3 personen is een dubbele exit. Misschien een vrijwillige op basis van het 'zak geld' principe....
Als het om 50.000 zou gaan ging ik accuut m'n spullen pakken...
Daarom juistquote:
Oeps.... bijna 1000ste post?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:56 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Bijna de 1000ste post, toch? Dus, respect
Ik heb zelf 2 katten, dus we moeten allebei de deur even open doen, alleen jij moet dan mee![]()
Toiletbezoek, even snel wat eten maken of wat te drinken pakken moet wel gebeuren.
En dan vlug weer spieken wat er gebeurt. Ook zo erg bij jou?
Nah, Roel heeft in dat gesprek met Lieske een paar keer met milde ironie aangegeven wat ie van Lieske denkt. Hele gebeuren had ook meer iets van Lieske die haar best deed van Roel erkenning te krijgen terwijl Roel wat goedmoedig vriendelijk tegen haar bleef. Dido eruit en Lieske doet een poging om de 3e queen van BB5 te worden...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer, het leek gisteravond ineens weer een beetje leúk. Een prettig, openhartig gesprek tussen twee bewoners. Maar vandaag bleken het gewoon weer de klootzakken die het steeds al waren.
Maar waarom moet Dido die kans krijgen? Ze heeft al geld verdiend met een opdracht. Bovendien is zij niet de populairste van de bankzitters. Het zou toch juist een kunst zijn als men Joost eruit koopt? Of is Joost dan weer te schattig om nu al eruit te gaan....quote:
Weet ik eigenlijk ook niet, ze is al een tijdje maar amper hier geweest... Heb ook geen afmelding ontvangenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:04 schreef Bocaj het volgende:
@flugeltje
Waar is muizemeis eigenlijk? (Schoot mij ineens te binnen toen ze het over muizen hadden...)
Ik denk dat ze een vrouw eruit willen nu en de verhaallijn Dido/Roel is te slaapverwekkend voor woorden. Misschien dat ze daarom deze 'kans' krijgt... (als het tenminste zo is dan)quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:04 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Maar waarom moet Dido die kans krijgen? Ze heeft al geld verdiend met een opdracht. Bovendien is zij niet de populairste van de bankzitters. Het zou toch juist een kunst zijn als men Joost eruit koopt? Of is Joost dan weer te schattig om nu al eruit te gaan....![]()
Misschien heeft zij wél een leven...quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk ook niet, ze is al een tijdje maar amper hier geweest... Heb ook geen afmelding ontvangen
Ik krijg helaas bij putfile steeds een melding dat ik quicktime moet updaten [of zoiets] en daarna slaat dan mijn browser op slot...... en moet ik die met ctrl-alt-del afsluiten en de boel weer opnieuw aanslingeren....quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:04 schreef riri het volgende:
Lieske haar gesprek over die "pook in zijn rug"
Click here to watch Lieske-over-Roel67
ja roel stemde er maar met in dat ze wel na BB zien hoe het verder gaat. Maar nu zolang het spel nog duurt het wat rustiger aan doen. al kun je wel aan Roel zien dat hij het niet leuk vindquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:11 schreef farceman het volgende:
dido zei opgelost! en loopt weg....
Gelul! Hij deed gewoon normaal. Hij vroeg zelf nog bevestigend of ze het gezellig vond. Ga dan niet de dag erna anders lullen. Logisch dat die Lies dat van die kaarten in haar achterhoofd houdt. Als je mij naai, naai ik je terug!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:04 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Nah, Roel heeft in dat gesprek met Lieske een paar keer met milde ironie aangegeven wat ie van Lieske denkt. Hele gebeuren had ook meer iets van Lieske die haar best deed van Roel erkenning te krijgen terwijl Roel wat goedmoedig vriendelijk tegen haar bleef. Dido eruit en Lieske doet een poging om de 3e queen van BB5 te worden...
Dan moet je zorgen dat mediaplayer dat soort alspeelt i.p.v Quicktimequote:Op dinsdag 6 december 2005 18:09 schreef Sjet het volgende:
Ik krijg helaas bij putfile steeds een melding dat ik quicktime moet updaten [of zoiets] en daarna slaat dan mijn browser op slot...... en moet ik die met ctrl-alt-del afsluiten en de boel weer opnieuw aanslingeren....![]()
O, dus Lieske weet al dat Roel heeft gezegd dat hij Lieske zo negatief vond vannacht?quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:13 schreef melke het volgende:
[..]
Gelul! Hij deed gewoon normaal. Hij vroeg zelf nog bevestigend of ze het gezellig vond. Ga dan niet de dag erna anders lullen. Logisch dat die Lies dat van die kaarten in haar achterhoofd houdt. Als je mij naai, naai ik je terug!
Ik snap het ook niet.... andere dingen opent 'ie altijd in mediaplayerquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat mediaplayer dat soort alspeelt i.p.v Quicktime![]()
Ik vind het een beetje sneu en hypocriet om iemand zoiets heel kwalijk te gaan nemen als je zelf goedbetert al een keer 5000 euro hebt aangenomen ten nadele van de hele groep!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:09 schreef Dropkick het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd dat Naat nog meer zeurt dan Lieske in het fragment.En dat met die pook heeft ze toch ook eerlijk in Roel zijn gezicht gezegd,ik snap de ophef niet.
Nee, maar wie weet komt ze er nog achter en dan hoop ik dat ze hem eens goed de waarheid verteld. Het grote probleem in het huis is Roel. Roel steukt de dames tegen elkaar op. Dat is me na vanmiddag duidelijk gewordenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
O, dus Lieske weet al dat Roel heeft gezegd dat hij Lieske zo negatief vond vannacht?
Dat was zo'n voorbeeld van milde ironiequote:Op dinsdag 6 december 2005 18:13 schreef melke het volgende:
[..]
Gelul! Hij deed gewoon normaal. Hij vroeg zelf nog bevestigend of ze het gezellig vond.
Daarover heb ik geen uitspraak gedaan. Ik vind sowieso dat je (men, wij) de lat soms wat heeel erg hoog leggen. M.n. wat betreft roddelen... Stel je voor dat jij of ik of andere fokkers in BB6 zitten. Denk je echt dat jij/ik/fokkers dingen echt zo heeeel erg verschrikkelijk anders zouden doen?quote:Ga dan niet de dag erna anders lullen. Logisch dat die Lies dat van die kaarten in haar achterhoofd houdt. Als je mij naai, naai ik je terug!
Even een mp3 zoeken, dan rechtermuisknop en openen metquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:17 schreef Sjet het volgende:
Ik snap het ook niet.... andere dingen opent 'ie altijd in mediaplayerVreemd.
Tsja Dido met het vermoedde dilemma en Roel als een gebroken manquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:21 schreef melke het volgende:
Ik snap niet dat Roel en Dido hun tijd zo laten verpesten door dat gedoe tussen hen. Je zit maar 1 keer in dat huis en kijk naar de beelden nu. Ze zien er echt gelukkig uit he!
Je zit een beetje in de herhaal-modequote:Op dinsdag 6 december 2005 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu en hypocriet om iemand zoiets heel kwalijk te gaan nemen als je zelf goedbetert al een keer 5000 euro hebt aangenomen ten nadele van de hele groep!
Jij noemt het milde ironie ik noem het hypocrietquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:20 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Dat was zo'n voorbeeld van milde ironie
[..]
Dat niemand hen eens wakker schud zo van Hallo!!!! Waar zijn jullie mee bezig!!!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tsja Dido met het vermoedde dilemma en Roel als een gebroken man
Kom op Roel: Wat zou nu goed zijn voor je eigen stemmen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:19 schreef farceman het volgende:
volgensd mij is roel er niet blij mee, nu zit hij met de gebakken peren denkt ie
Is toch al gebeurd. Dido wil het verder bekijken na het huis. En Roel had gezegd "Ja precies, er is niks meer" op een antwoord van dido "het zit nog wel goed tussen ons"quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:23 schreef melke het volgende:
[..]
Dat niemand hen eens wakker schud zo van Hallo!!!! Waar zijn jullie mee bezig!!!!!
Al mijn mp3's worden al door mediaplayer geopendquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Even een mp3 zoeken, dan rechtermuisknop en openen met![]()
Volgens mij ben jij vanmiddag dan pas begonnen met kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:19 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, maar wie weet komt ze er nog achter en dan hoop ik dat ze hem eens goed de waarheid verteld. Het grote probleem in het huis is Roel. Roel steukt de dames tegen elkaar op. Dat is me na vanmiddag duidelijk geworden
Welnee, het zou echt hypocriet geweest zijn als ie Lieske niet op andere momenten had laten blijken wat hij van haar vond. Nu zie ik het gewoon als Roel die er maar het beste van probeert te maken. (van die vuurwake) Ik had ook geen zin gehad om maar eindeloos met Lieske ruzie te gaan maken of te gaan mokken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:22 schreef melke het volgende:
[..]
Jij noemt het milde ironie ik noem het hypocriet
Zij weet dondersgoed waar ze mee bezig is. Ze probeert wat stemmen kwijt te raken. Normaal roddelt ze toch alleen met Ingrid? Nu opeens ook met Joost en Nathalie. Waarom? Allebei hadden ze haar genomineerd en gaan dat weer doen als ze in het huis blijven.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu en hypocriet om iemand zoiets heel kwalijk te gaan nemen als je zelf goedbetert al een keer 5000 euro hebt aangenomen ten nadele van de hele groep!
Daarom moet je dus doen wat Henk zegt, dan komt het weer goed.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:26 schreef Sjet het volgende:
Al mijn mp3's worden al door mediaplayer geopend![]()
Daarom snap ik het ook niet![]()
Nee heb de hele dag niet gekeken. Ik bedoelde dat het vanmiddag duidelijk werd dat hij negatieve verhalen voer Lieske en Ingrid doorlult naar Nathalie en Dido. Daardoor creeer je dat gedoe tussen de 2 groepen. Dan zegt hij ook nog dat Ingrid en Lieske slecht over Dido en Nathalie praat. Hypocrietquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:26 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij vanmiddag dan pas begonnen met kijken![]()
Okay, ik heb inmiddels het nogmaals bevestigd dat het toch echt met mediaplayer geopend moet worden...... op hoop van zegen klik ik die link nog maar eens aan....quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:30 schreef APK het volgende:
[..]
Daarom moet je dus doen wat Henk zegt, dan komt het weer goed.![]()
Dido snapt Roel ook wel. Ze zou als ze een man was precies hetzelfde gereageerd hebben. Dus dat ze het snappen van elkaar is wel duidelijk alleen heeft Roel er meer moeite mee dan didoquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:31 schreef Dropkick het volgende:
De nacht wordt weer leuk bij het kampvuur,ik verheug me nu alweer om de hele tijd naar Dido en Roel te luisteren.
Maar ik vind het zo!Zo ben ik nu eenmaal!Vind je dat echt?Echt?Vind jij dat ook van mij?Ja?Grappig dat jij dat vind van mij.Grappig he?We zien het wel.We zien het wel na het huis.Ik vind je nog steeds leuk.Dat zou ik niet doen.Vind je dat echt van mij Roel?
en als Roel dan nee zegtquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:33 schreef farceman het volgende:
Denk dat dido nu In de DBK roel aanwijst om donderdag voor 30000 het huid te verlaten. Vandaar haar opmerking opgelost en opgeluchte gedrag
WBquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zag flesjes drank in het washok
BEW trouwens![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zag flesjes drank in het washok
BEW trouwens![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:31 schreef Dropkick het volgende:
De nacht wordt weer leuk bij het kampvuur,ik verheug me nu alweer om de hele tijd naar Dido en Roel te luisteren.
Maar ik vind het zo!Zo ben ik nu eenmaal!Vind je dat echt?Echt?Vind jij dat ook van mij?Ja?Grappig dat jij dat vind van mij.Grappig he?We zien het wel.We zien het wel na het huis.Ik vind je nog steeds leuk.Dat zou ik niet doen.Vind je dat echt van mij Roel?
Kijk gewoon eens wat vaker, dan zie je ook dat het een wisselwerking is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:31 schreef melke het volgende:
[..]
Nee heb de hele dag niet gekeken. Ik bedoelde dat het vanmiddag duidelijk werd dat hij negatieve verhalen voer Lieske en Ingrid doorlult naar Nathalie en Dido. Daardoor creeer je dat gedoe tussen de 2 groepen. Dan zegt hij ook nog dat Ingrid en Lieske slecht over Dido en Nathalie praat. Hypocriet
Maar natuurlijk, dat ik dat niet zagquote:
Zou best eens kunnen maar dan voor 25000.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:33 schreef farceman het volgende:
Denk dat dido nu In de DBK roel aanwijst om donderdag voor 30000 het huid te verlaten. Vandaar haar opmerking opgelost en opgeluchte gedrag
Zit wat in. Maar toch vind ik Roel valser dan Lieske. Ik had ook tegen m'n maatje verteld dat ik ergens achter was gekomen. Als Lieske een geheime missie had waar Roel achter zou zijn gekomen had hij het ook aan Dido en Nathalie verteld. Maar zeker weten dat zei er nog wel wat meer stampij om heen gingen maken. Lieske heeft daarbij Roel niet persoonlijk afgezeikt, alleen zijn actie. Roel heeft Lieske wel persoonlijk afgezeikt. Ik hou niet van dat gedrag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:40 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens wat vaker, dan zie je ook dat het een wisselwerking is.
Lieske heeft bv toen ook zelf de keus gemaakt om de kant van Ingrid en Chantal te kiesen en
toen lulde ze ook keihard mee. Vandaag zei Lieske wel 3 keer dat Roel een pook in z'n rug kon krijgen als zou blijken dat hij er persoonlijk beter is geworden van "de kaarten weghaal actie"
En daarna even hypocriet zeggen dat ze het maar niet tegen Roel moesten zeggen.
Maar goed. Het zal best wel van beide kanten komen. Volgens mij is de enige oplossing een
flinke ruzie tussen Roel en Lieske. Misschien dat we Lieske dan eens kunnen toelachen
ipv uitlachen. Maar dat zal wel niet![]()
Dan hoop ik toch dat ze aan haar maatje Joost denkt en hem kiest.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:33 schreef farceman het volgende:
zou wel een naaistreek zijn aan ene kant. Aan de andere kant zou ik het voor 30.000 euro wel doen. De kans dat je de pot wint is toch vrij kleinquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:44 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen maar dan voor 25000.
Wie anders kan zoiets besluiten dan de Queen herself. (samen met Jaathalie en Roel)quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:40 schreef melke het volgende:
Ik hoop dat Dido donderdag naar huis moet, maar het zal wel niet. Ik ben dat hele gedoe van Roel en haar beu. Nu zijn de groepen nog omgegooit ook, wie heeft dat trouwens besloten?! Het was juist leuk dat er groepjes waren die niet zo vanzelfsprekend waren.
Ja als een stel die 25 jaar getrouwd zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:21 schreef melke het volgende:
Ik snap niet dat Roel en Dido hun tijd zo laten verpesten door dat gedoe tussen hen. Je zit maar 1 keer in dat huis en kijk naar de beelden nu. Ze zien er echt gelukkig uit he!
Kijk, dat zegt weer genoeg......quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:46 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Wie anders kan zoiets besluiten dan de Queen herself. (samen met Jaathalie en Roel)
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:47 schreef redhair het volgende:
[..]
Ja als een stel die 25 jaar getrouwd zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iets met gebakken aardappeltjes en droge rijst met wat smack ertussen ofzoiets en oja, ook wat groente erdoorheenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Wat de hel is Nathalie aan het maken?
Ziet er niet uit...
Zij moesten eens met z'n 2 in 'n groepje zitten!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:50 schreef Bartoli het volgende:
wat doet dido maar vrolijk en gezellig met lies?
Iemand op de klok gelet toen ze weer naar de DBK ging? Ik denk namelijk dat het een 24uurs dilemma was en ze dus zoeven bekend moest maken wat ze zou gaan kiezen zo is het gegaanquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:51 schreef Dropkick het volgende:
Dido is al veel opgewekter,volgens mij heeft ze haar keuze gemaakt.
Is ze dan naar de DBK geweest?quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iemand op de klok gelet toen ze weer naar de DBK ging? Ik denk namelijk dat het een 24uurs dilemma was en ze dus zoeven bekend moest maken wat ze zou gaan kiezen zo is het gegaan
Wis en zekerquote:
Ben benieuwd of er vanavond iets in de uitzending komtquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wis en zekereven terug maar toen was ik er even niet
Maar je hebt wel 2 mannen nodig om het te laten lukken, onverzadigbaar vrouwtjequote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar je hebt wel 2 mannen nodig om het te laten lukken, onverzadigbaar vrouwtje![]()
![]()
![]()
Ik denk alleen in de cliffhanger dus hoop niet teveelquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:55 schreef melke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er vanavond iets in de uitzending komt
Sorryquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
pas op jij. Mijn ouders zijn vandaag ook 25 jaar getrouwd en ze hebben betere gesprekken bla bla bla dan die 2
![]()
dat doen ze daar echt allemaal! zo smerig! zeker omdat het nog versterkt wordt door de zenders.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:57 schreef Sjet het volgende:
Waarom moet Dido altijd met haar mond vol praten?![]()
![]()
Helemaal niet zo'n dame.......![]()
Ja dat is het achterbakse van haarquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:50 schreef Bartoli het volgende:
wat doet dido maar vrolijk en gezellig met lies?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:58 schreef redhair het volgende:
[..]
Sorry.Dildo en Roeltje dan net een stel die 25 jaar getrouwd zijn en moeten besluiten of ze uit elkaar zullen gaan.
![]()
![]()
Dat lijkt me wel heftig. Denk eerlijk gezegd dat het allemaal wel mee valt. Dat is vaker het geval als er gespeculeerd wordquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:00 schreef Bartoli het volgende:
of zelf naar huis of Joost naar huis sturen en zelf een week langer blijven en 50.000 euro in de pot steken.
we zullen het zo waarschijnlijk wel horen. Joost is wel populair in de polls misschien dat ze bij BB zijn gezeur en zijn constant gebabbel nu zo zat zijn dat ze hem liever kwijt willen op zo'n manierquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:05 schreef melke het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heftig. Denk eerlijk gezegd dat het allemaal wel mee valt. Dat is vaker het geval als er gespeculeerd word
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iemand op de klok gelet toen ze weer naar de DBK ging? Ik denk namelijk dat het een 24uurs dilemma was en ze dus zoeven bekend moest maken wat ze zou gaan kiezen zo is het gegaan
Uit streamverslagen van gister; Streamverslagen van maandag 5 december.quote:Op maandag 5 december 2005 17:07 schreef CartWOman het volgende:
Dido moet naar de DBK komen.
Het zou leuker zijn als het dilemma is Roel naar huis en jij 30.000 euro of jij naar huis en Roel 20.000 euro. Valsquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
we zullen het zo waarschijnlijk wel horen. Joost is wel populair in de polls misschien dat ze bij BB zijn gezeur en zijn constant gebabbel nu zo zat zijn dat ze hem liever kwijt willen op zo'n manier![]()
Geen idee, maar Roel verstookt zelf ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel. En Dido ook trouwens.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:09 schreef bunnyma het volgende:
Klopt dat, wat Roel zegt, dat Ingrid meer rookt dan hijzelf?
Het is niet echt een rantsoen, anders vermeld BB dat wel bij aanvang van de weekopdracht zoals met die aardappelen, dus m.a.w. het is een iets beperkte versie van een luxe week, ze hebben dus in principe alles behalve extras zoals bier, wijn en cola enzoquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:14 schreef Sjet het volgende:
Eet NatteLie nou een ijsje?
[afbeelding]
Het is toch rantsoenweek.....![]()
Dan moet 'ie vooral ff met zijn irritaties naar zijn vriendinnetje want die stookt echt de ene naar de andere.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:14 schreef elskreeft het volgende:
Roel is geirriteerd dat bepaalde mensen meer lijken te gaan roken in een rantsoenweek, en dus meer mensen met weinig shag moeten doen.
Lief zijn die he?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:15 schreef Bocaj het volgende:
Die video van die muisjes op de talpa site is leuk![]()
Is ijs nu tegenwoordig ook al heel gewoon? Ik wordt zeker echt oudquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is niet echt een rantsoen, anders vermeld BB dat wel bij aanvang van de weekopdracht zoals met die aardappelen, dus m.a.w. het is een iets beperkte versie van een luxe week, ze hebben dus in principe alles behalve extras zoals bier, wijn en cola enzo
Omdat hij een leipo isquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:16 schreef Bartoli het volgende:
waarom heeft josti nu een pleister op zijn neus?
Wat een typisch meisje ook. Zelf Roel op negeer zetten en vervolgens zeggen dat Roel chagrijnig is.... Dido naar huis graag!quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:20 schreef Bartoli het volgende:
Dido zingt een liedje "ben je nu zo boos en hou je niet meer van vrouw roos roos roos". Is dat nu een sneer naar Roel omdat die zo sjaggo is?
Dat wordt spierpijn morgenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:24 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga ff kijken of de sportschool nog bestaat![]()
Ach ja en dan is het logisch dat je anderen gaat afzeiken, niet echt he.. Lies mept in ieder geval wel goed terug. Ik was al lang zwaar pissig gewordenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:40 schreef Bartoli het volgende:
vind je het gek Roel is ram sjaggo
denk ook voor de "spanning" dat dit pas donderdag in de live naar voren zal komenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:41 schreef farceman het volgende:
In uitzending vandaag niks over dilemma dido..
Alleen al om Roel te kloten hoop ik dat Lieske verder komt dan hijquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:42 schreef F4iTH het volgende:
Lieske: Jammer dat we niet meer kunnen nomineren
Roel: Huh? Jammer dat JIJ niet kan nomineren zal je bedoelen
![]()
Maar het leuke is toch juist dat wij voorkennis hebben?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk ook voor de spanning dat dit pas donderdag in de live naar voren zal komen
mee eensquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:43 schreef ART het volgende:
[..]
Maar het leuke is toch juist dat wij voorkennis hebben?
[Nathalie-mode]Nouuuujaaaaaaaa zeg![[/Nathalie-mode]quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:43 schreef melke het volgende:
[..]
Alleen al om Roel te kloten hoop ik dat Lieske verder komt dan hij
Weet ik niet... grappig, ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:42 schreef nachtzuster het volgende:
Is het wel vaker dat op de stream vd donderdagavond live-internetuitzending een brandende kaars te zien is?
Grappig. Zie het nu voor het eerst. Tot nu toe zag je gewoon een groot Big-Brother logo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:42 schreef nachtzuster het volgende:
Is het wel vaker dat op de stream vd donderdagavond live-internetuitzending een brandende kaars te zien is?
Ach nee, Roel heeft het al tijden verpest wat mij betreft. Hij is zo glad en hypocriet als de pest. Niet mijn soort van mens.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:46 schreef F4iTH het volgende:
[..]
[Nathalie-mode]Nouuuujaaaaaaaa zeg![[/Nathalie-mode]
Het was gewoon een grapje, dat zei hij ook gelijk en zij kon er om lachen. Doe niet zo vijandig![]()
Chantal zo meteen in de chat.... staat op de talpa sitequote:zorg dan dat je erbij bent op dinsdag 6 december om 20.00 uur. In onze chatbox in de VIP-Room. Zorg dat je op tijd bent ingelogd. Natuurlijk hier, op www.bigbrother.tv!
Vaag hè, ik startte per ongeluk de verkeerde stream toen zag ik hetquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Weet ik niet... grappig, ik zie het nu ook![]()
ah tuurlijk! dat zal het zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:49 schreef Sjet het volgende:
Ik denk dat het hiermee te maken heeft;
[..]
Chantal zo meteen in de chat.... staat op de talpa sitehttp://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Ik zag er ook een keyboard bij staan... vandaar.
Lieske denkt er duidelijk hetzelfde over en schuift maar bij Ing aanquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:49 schreef melke het volgende:
[..]
Ach nee, Roel heeft het al tijden verpest wat mij betreft. Hij is zo glad en hypocriet als de pest. Niet mijn soort van mens.
ik niet is tegen mijn principes.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:55 schreef Sjet het volgende:
Arme Chantal...... volgens mij is het geen doen om te chatten op die manier![]()
Gaat hier iemand nog meedoen?![]()
Nou zijn die effe smoor verliefdquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:20 schreef melke het volgende:
De vonken spatten er echt van bij Dido en Roel he
Ja Roeltje is echt een groot sulletje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:40 schreef ART het volgende:
Het is gewoon doodgenant hoe Dido met Roel solt. En hij het lijdzaam laat gebeuren.
Was hij geroepen dan,ben even weggeweest.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:05 schreef regenworm het volgende:
Joost zit alweer een tijdje in de DBK
denk je nu echt dat je normaal kan denken en antwoorden als je op een roze wolk leeft. Vind het niet gek dat Roel af en toe zo a-psychologisch uit de hoek komt en net lijkt of die er geen hol van begrepen heeft. Het zal heus wel meevallen maar als je iets dwarszit zoals nu of toen die nog een verliefde gast was kan dat denk en antwoordvermorgen best anders zijn lijkt mequote:Op dinsdag 6 december 2005 20:04 schreef redhair het volgende:
[..]
Ja Roeltje is echt een groot sulletje.![]()
Hij zou eens naar een psycholoog moeten. LOL
![]()
![]()
24 uurs dilemma zoals bij Didoquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was hij geroepen dan,ben even weggeweest.
Weet ik niet had geluid op stream1.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was hij geroepen dan,ben even weggeweest.
zeker te janken dat ie nog geen gel heeftquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:05 schreef regenworm het volgende:
Joost zit alweer een tijdje in de DBK
'n half uur?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:12 schreef redhair het volgende:
[..]
zeker te janken dat ie nog geen gel heeft![]()
![]()
Joost moest zijn kleren aan.jammer dat we niet in de dagboekkAmer mogen meekijken hequote:Op dinsdag 6 december 2005 20:18 schreef melke het volgende:
Gister Dido en vanmiddag Dido naar de DBK. Net Joost en nu Roel... Wat zou er zijhijn! Iets voor morgen alvast? of iets anders? Nieuwsgierig!!
Ikke ook nieuwsgierig.... maar ik ga niet meer gissen en speculeren.... word je alleen maar gek van... ik ga lijdzaam afwachten...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:18 schreef melke het volgende:
Gister Dido en vanmiddag Dido naar de DBK. Net Joost en nu Roel... Wat zou er zijhijn! Iets voor morgen alvast? of iets anders? Nieuwsgierig!!
Nee juist leuk, speculeren maar!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Joost moest zijn kleren aan.jammer dat we niet in de dagboekkAmer mogen meekijken he![]()
Pyjamaquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:22 schreef melke het volgende:
Joost kleding lijkt wel op de kleding die sommige moslims dragen
Nee vind ik niks aan,wil graag altijd alles meteen weten.quote:
Joost heeft zichzelf genomineerd. Als het wat is voor een exit-diner moeten Roel en Ing dat doen. Dus nee logisch vindt ik dat nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:25 schreef melke het volgende:
Joost en Roel zijn de niet genomineerde, zal daar wel iets mee te maken hebben
Ow ja klopt, sorryquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Joost heeft zichzelf genomineerd. Als het wat is voor een exit-diner moeten Roel en Ing dat doen. Dus nee logisch vindt ik dat niet
Is bijna áltijd op dinsdagavond, waarschijnlijk een bepaalde ploeg die dan altijd dienst heeftquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:34 schreef regenworm het volgende:
De regie is weerl kut vandaag.
randstadploegquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is bijna áltijd op dinsdagavond, waarschijnlijk een bepaalde ploeg die dan altijd dienst heeft
Er zijn maar een paar goedquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is bijna áltijd op dinsdagavond, waarschijnlijk een bepaalde ploeg die dan altijd dienst heeft
Joost net ook al.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:38 schreef BONG4002 het volgende:
Iedereen moet afzonderlijk naar de DBK? Net was het Roel nu Lieske?
Zegt ze nog iets nuttigs.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:37 schreef F4iTH het volgende:
Chantal negeert mijn kritische vraag en reageert alleen op de Br33zah berichten![]()
Boehoeeeee
Ze neemt de complimenten veel te graag in ontvangst en blijft errrrug politiek correct mbt Dido.quote:
Hummie is alvast wat zaken aan het polsen etc... (Beetje puzzelen hoe de finale eruit moet gaan zien...)quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:43 schreef regenworm het volgende:
Hummie doet de gesprekken in de DBK
Vraag me af waarom de bewoners haar niet mogen noemen bij naam maar alleen "Big Sister"quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:43 schreef regenworm het volgende:
Hummie doet de gesprekken in de DBK
weten de meeste veel wie hummie van de ....... je weet wel isquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vraag me af waarom de bewoners haar niet mogen noemen bij naam maar alleen "Big Sister"
Jammer dat ze niks nieuws zegt,zou graag eens horen nou ik heb alles gezien en wat was ik foutquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:43 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ze neemt de complimenten veel te graag in ontvangst en blijft errrrug politiek correct mbt Dido.
Ze geeft de Menno-Ingrid relatie een kans na BB.
Bovendien zegt ze weer dat ze Joost, Lies en Ing in de finale verwacht (verrassend)
Saai dus![]()
Dat het 15dec afgelopen zou zijn maar Hummie weet dat het pas op 22dec isquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:47 schreef F4iTH het volgende:
Wat had Roel gezegd waarop Hummie keihard moest lachen? Ik kreeg dat stukje niet mee
Hoelang bb nog zou duren...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:47 schreef F4iTH het volgende:
Wat had Roel gezegd waarop Hummie keihard moest lachen? Ik kreeg dat stukje niet mee
Statusquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vraag me af waarom de bewoners haar niet mogen noemen bij naam maar alleen "Big Sister"
Beide is Hummie hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:52 schreef Bocaj het volgende:
Hummie = BigMama
BigSiter = volgens mij rechterhand van Hummie...
Ja was een tijdje geleden, volgens mij in de 3e of 4e week dacht ikquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:54 schreef regenworm het volgende:
Daar hebben we hem weer het roel deuntje
Ja, dus...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:52 schreef regenworm het volgende:
Een gitaar voor roel dan krijgen we dat zelfde deuntje weer.
Er wordt haar ook weinig nieuws gevraagd...... Er wordt tig keer gevraagd wat ze met het gewonnen geld had gedaan....... nou dan kijk je dus nooit BB want dat was echt al algemeen bekendquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jammer dat ze niks nieuws zegt,zou graag eens horen nou ik heb alles gezien en wat was ik fout![]()
De shock valt mee...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:56 schreef Foreverblue het volgende:
Ze weten nu dat het tot 22 december duurt.
Ja echt domme vragen dan hoor,ze wilde toch strandtent op ibiza ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Er wordt haar ook weinig nieuws gevraagd...... Er wordt tig keer gevraagd wat ze met het gewonnen geld had gedaan....... nou dan kijk je dus nooit BB want dat was echt al algemeen bekendDomme chatmutsjes daarro.
Het moet nog even bij hun in werken.quote:
Waarom moest Dido zo schijnheilig lachen toen ze de datum hoorde,hebben jullie dat ook opgemerkt.quote:
Lijkt er idd op...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kreeg de indruk dat Dido het al wist.
We denken weer eens hetzelfdequote:Op dinsdag 6 december 2005 20:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het moet nog even bij hun in werken.
En verder hem ik de neiging om die gitaar in het vuur te gooien.
Eensquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het moet nog even bij hun in werken.
En verder hem ik de neiging om die gitaar in het vuur te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |