Joost moest zijn kleren aan.jammer dat we niet in de dagboekkAmer mogen meekijken hequote:Op dinsdag 6 december 2005 20:18 schreef melke het volgende:
Gister Dido en vanmiddag Dido naar de DBK. Net Joost en nu Roel... Wat zou er zijhijn! Iets voor morgen alvast? of iets anders? Nieuwsgierig!!
Ikke ook nieuwsgierig.... maar ik ga niet meer gissen en speculeren.... word je alleen maar gek van... ik ga lijdzaam afwachten...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:18 schreef melke het volgende:
Gister Dido en vanmiddag Dido naar de DBK. Net Joost en nu Roel... Wat zou er zijhijn! Iets voor morgen alvast? of iets anders? Nieuwsgierig!!
Nee juist leuk, speculeren maar!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Joost moest zijn kleren aan.jammer dat we niet in de dagboekkAmer mogen meekijken he![]()
Pyjamaquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:22 schreef melke het volgende:
Joost kleding lijkt wel op de kleding die sommige moslims dragen
Nee vind ik niks aan,wil graag altijd alles meteen weten.quote:
Joost heeft zichzelf genomineerd. Als het wat is voor een exit-diner moeten Roel en Ing dat doen. Dus nee logisch vindt ik dat nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:25 schreef melke het volgende:
Joost en Roel zijn de niet genomineerde, zal daar wel iets mee te maken hebben
Ow ja klopt, sorryquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Joost heeft zichzelf genomineerd. Als het wat is voor een exit-diner moeten Roel en Ing dat doen. Dus nee logisch vindt ik dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |