abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 december 2005 @ 00:00:05 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32823928
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zondag 4 december.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 5 december 2005 @ 00:42:46 #2
131784 bhs
gestoorde gek
pi_32824968
Roel en Dido slapen vannacht samen. Er zit dus niets anders op voor Nathalie dan om bij hen in bed te blijven vannacht, om de opdracht te laten slagen. Ze zegt dat het verhaal van Roel zo eng was dat ze niet meer alleen durft te slapen. Dido vind het niet erg dat ze blijft. Ze doen 'treintje', een soort doorgeef-massage. "Dat doe ik ook altijd met mijn zusjes", aldus Dido. Wat Nathalie bij Dido doet, doet Dido bij Roel. Roel zegt: "Lekker Naat".




Nathalie fluistert iets tegen Dido, en Dido doet vervolgens iets onder de dekens bij Roel. Hij draait zich meteen om: "Dat moet ik zien". Er wordt gelachen, daarna gaan ze slapen.
  maandag 5 december 2005 @ 04:40:09 #3
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32826806
de bewoners zijn in diepe rust..... je hoort er zelfs eentje snurken
Born this way
pi_32830082
De bewoners zitten aan de koffie en thee in de woonkamer.
Joost had 11 schoteltjes met een stukje borstplaat neergezet, de bewoner die het de dag ervoor het 'zwaarst' heeft gehad krijgt zo'n schoteltje. Vandaag is het Lieske, omdat ze zich gister intens verveelde.


Thx, Foreverblue

Nathalie: "Nog 10 dagen! We kunnen echt aftellen nu!"
(Ik vraag me echt af wanneer BB ze gaat melden dat de finale niet 15 maar 22 december zal plaatsvinden. Ook omdat Menno het wél wist...)

Roel in de telefoon: "Hallo BB, mag ik nog een keer m'n kop kaalscheren, voor de eindstrijd? Bedankt, later!"
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32830694
Joost en Ingrid verstoren een onderonsje van Roel en Dido in de gang, met een 'polonaise'.

Bij Roel gaat eindelijk een lichtje branden, "Ze willen ons gewoon uit elkaar hebben!"
Hij vraagt aan Joost: "Heb je een geheime missie?"
Joost:

Roel en Dido knuffelen op de bank, Lieske zegt: "Ze doen het nu expres, ze hebben het door."


Thx, Foreverblue


Nathalie: "Died! Ga je mee douchen?"
Dido gaat naar de badkamer.

Roel vraagt in de woonkamer of 'ze' een opdracht hebben, hij doelt op Joost en Nathalie.
Ingrid: "Neeee joh! Let anders vanavond op of ze het weer gaan doen."
Roel: "Nu moet Dido weer mee douchen van Nathalie, en Joost z'n gedrag..."
Ingrid: "Ach, Joost is gestoord."
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32830984
Joost, Roel en Ingrid zijn lekker melig en stoeien met elkaar.


Thx, Foreverblue

Ingrid tegen Joost: "Zo, hoe voelt dat nou om zo lelijk te zijn? Dat je een vriendin hebt is heel bijzonder."
Joost: "Dat je me lelijk vind, daar kwets je me mee."
Ingrid: "Je bent niet lelijk, mooi lelijk is niet lelijk. Je bent wel knapper geworden in het huis. Die inhammen op je hoofd, kun je ook niets aan doen. En die puisten? Daar kun jij ook niks aan doen, da's allemaal vuiligheid wat eruit moet. Je kan zo op de vuilnisbelt. Ik snap niet dat je moeder je geen Remi heeft genoemd, wat is Joost nou voor pummelnaam? En je hebt ook nog van die Hobbit-voeten...Maar ik wens je een gelukkig leven."
Joost snift en doet zielig.
Ingrid: "En nou ophouden!"

Dit was grappig.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32831148
Het maandelijkse alarm is te horen.
Joost rent door het huis: "De moffen!! De moffen komen!! Ik zie een vliegtuig!"
Hij staat samen met Ingrid bij de tuindeur te luisteren.
Ze komen tot de conclusie dat de missie nu is afgelopen en lopen naar de gang om aan de rest te vertellen dat het 12 uur is op maandag 5 december.

Joost: "Ing..?"
Ingrid: "Ja?"
Joost: "Vind je me echt lelijk?"
Ingrid: "Nee, ik vind bijna niemand lelijk."
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 12:20:30 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32831460
Roel en Dido gaan in de tuin zitten.
Joost komt er bij.

Roel: "Joost, kun jij even weg gaan? We willen wat bespreken."
Joost: "Tuurlijk. Moet ik de deur achter me dicht doen?."



Zodra Joost weg is, zegt Roel tegen Dido: "Even testen."
Dido: "Ja, ik dacht óók dat het een geheime missie was. Dat ze ons nooit alleen mogen laten."

Ze denken dat er wel een missie is, maar snappen niet precies hoe het zit. En ze hebben dus ook niet in de gaten dat de missie voorbij is inmiddels.


Ze overleggen nog even, en dan zegt Dido: "Ik denk dat er niks is."
Roel: "Ik ook".
Dido: " Ja, maar de manier waarop je dat weer zegt... als het géén missie is, dan zitten we nu zwaar voor lul met onze theoriëen."

Roel: "Ze laten ons nu wel alleen. Maar ze kunnen ons wel zien."
Dido: "Nu zijn ze weg. Ga je mee naar binnen?"

Binnen blijkt dat Joost en Naat in de DBK zitten. Dido en Roel denken dat ze misschien al iets verpest hebben, door het over de mogelijke opdracht te hebben.

[ Bericht 20% gewijzigd door Gert op 05-12-2005 12:27:54 ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32831591
Dido en Roel bespreken buiten de missie (ze weten dat er iets speelt) en Dido zegt tegen Roel dat ze deze week dan maar bij Naat gaat slapen.
Roel: "Doe even normaal, joh!"
Dido lacht en legt haar hoofd even op Roel's schouder.

Binnen vertelt Nathalie dat het bijna hommeles was tussen haar en Dido... en dat het niet langer had moeten duren.
Joost loopt naar buiten maar keert onverrichterzake terug. "Roel vroeg of ik ze alleen wilde laten."
Joost en Nathalie worden naar de DBK geroepen.

Buiten zegt Dido: "Nu zijn ze weg, zie je wel? Ze hebben ons alleen gelaten. Zullen we naar binnen gaan? Ga ik me opmaken."
Als ze binnen hoort dat Joost en Nathalie in de DBK zitten moet ze lachen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32831613
Ik ben weg.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 12:37:12 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32831909
Joost is weer uit de DBK. Ze zitten nu in de huiskamer. Er wordt niet over de opdracht gepraat.
Ingrid wordt opgemaakt door Dido. Iedereen vindt het erg mooi.
Joost: "Kom eens op me af lopen Ing, alsof je op een feestje bent?"
Ingrid loopt quasi-sexy richting Joost. "Hee, leuk feestje hè! Zullen we neuken?"

Dido heeft een of andere styling-cursus gedaan of zo, en vertelt daar nu over.
Dan komt Nathalie. Zij heeft een pukkel, die Dido moet gaan wegwerken.
Erg boeiend.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 13:00:09 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32832602
Dido vraagt aan Lieske of het weer een beetje gaat met de verveling.
Lieske: O ja hoor.
Dan gaan Ingrid en Lieske naar buiten.
Dido merkt op dat Lieske erg chagrijnig is. "Hoe ze ook tegen Roel doet de hele tijd. Hij kan er gelukkig tegen, maar ik zou het niet trekken."
Joost zegt dat Lieske uit haar doen is omdat ze hun een kliekje vindt.
Nathalie: wanneer heeft ze dat gezegd dan.
Joost: Gisteren.

Joost dacht dat iedereen dat wel gehoord had.
Hij stelt voor om vanavond bij het eten aan Lieske te vragen of er iets is. Om haar de gelegenheid te geven te vertellen wat haar dwars zit.
Dido heeft daar geen zin in. "Om er weer zo'n opgeblazen gedoe van te maken. Ze kan er toch zelf mee komen als ze ergens mee zit."
Dido: "Als je ook nadrukkelijk zo chagrijnig gaat doen de hele tijd, dan zet je jezelf buitenspel."
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 5 december 2005 @ 13:59:18 #13
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32834307
de bewoners zitten wat te praten over koetjes en kalfjes
roel zit als enige apart in de zithoek bij de tv

lieske en roel zitten wat in de keuken te rommelen nu
Born this way
  maandag 5 december 2005 @ 14:49:20 #14
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32835598
roel heeft een brood gebakken en de bewoners complimenteren hem met het mooie brood!

Dido natuurlijk het ergst, oh echt goed!!! je mag voortaan altijd brood bakken!
Born this way
pi_32838132
"Bewoners, willen jullie je verzamelen in de rode slaapkamer?"

Er wordt nog snel geplast. Nathalie, Roel en Dido zijn moe.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32839050
Ingrid tukt, Lieske doet nog steeds haar make-up, ik hoor Nathalie en Joost slap lullen.
Geen nieuws, dus.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32839268
Dido moet naar de DBK komen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32839688
Dido zit nog steeds in de DBK.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32839851
En daar is Dido weer.

Ze gaat de envelop voorlezen, weekopdracht.
De korf in de tuin moet tot donderdagavond brandende worden gehouden, mag niet opnieuw worden aangestoken, er moet altijd vuur blijven branden, dag en nacht. Er mag alleen hout worden gebruikt, emmers met water moeten altijd klaarstaan, evenals de brandslang.
Ze moeten nú beginnen met voorbereidingen.

Dit is een BB-traditie, ook in andere landen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32840120
De korf staat al in de tuin, ze vinden het een stoere opdracht.
Roel roept: "Ik ben de pyromaaaaan!"

Op de veranda ligt een voorraad hout en staat een brandblusser.
Joost is erg enthousiast.
Nathalie: "Dit is echt iets voor de mannen."
Dido: "Inderdaad."

Joost: "Met regen is het wel zuur hoor." (Hij is zich niet bewust van deze woordspeling.) Vind je het niet leuk, Lies?
Lieske: "Ja hoor."

Joost wil direct een overkapping bouwen.
Nathalie: "Het regent hárd, gadverdamme!"

Dido versleept de brandslang. Lieske geeft aan dat het hout naar binnen moet om het goed droog te houden. Roel begint het direct naar binnen te sjouwen.
Joost vult de korf met hout, Roel haalt er wat uit, hij vindt dat er teveel in zit.
Joost staat met de aanmaakblokjes in z'n hand en zegt dat hij hier blij van wordt. "Roeland, fijne gozer, ik heb hier 4 aanmaakblokjes, daar gaan we het mee doen."
Roel: "We hebben meer nodig."
Lieske: "Je moet er meer tussendoen, ik heb vaak genoeg fikkie gestookt."


De mannen zijn in hun element.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32840211


Thx, Foreverblue
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32840267
Joost vraagt zich af of Dido nog iets anders heeft gehoord in de DBK. Ze ontkent dit.

Roel: "Leuker dan breien dit, Joost."
Joost: "Daarom heb ik ook bij de Scouting gezeten."

Nathalie blijkt in de DBK te zitten, dus ze wachten met het aansteken van het vuur.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32840347
De opdracht:

1. De korf mag nooit en te nimmer worden verplaatst.
2. Wat betekent brandend houden? De eerste keer mogen jullie het hout aansteken. Zodra er vuur is moeten jullie dat ‘aanhouden’ door er nieuw hout op te gooien, in het vuur te porren enz. Onder geen beding mag de korf opnieuw worden aangestoken met lucifers, aanstekers, papier of andere middelen om het hout opnieuw aan te steken. Jullie moeten er dus voor zorgen dat er altijd vuur in de korf zelf brandt.
3. Het vuur moet dag en nacht branden. Dat betekent dat de korf ieder moment van de dag en nacht in de gaten gehouden moet worden. Wanneer het hout dat jullie gebruiken niet zonder hulp-middelen om buitenaf gaat branden, is de Weekopdracht mislukt.
4. De veiligheidsmaatregelen moeten strikt worden opgevolgd.
Wanneer jullie het niet zo nauw nemen met mogelijk brandgevaar grijpt Big Brother in en is de Weekopdracht mislukt.
5. Veiligheidsmaatregelen: De emmers moeten gevuld met water steeds binnen handbereik staan. Er moet dus altijd water in de emmer zitten. Houd ook de waterslang binnen handbereik. De brandblussers eveneens. Mar gebruik de brandblusser pas wanneer blussen met water niet helpt. Speel niet met vuur, stook het vuur niet te hoog op en vooral: haal er geen geintjes mee uit. Waak dag en nacht over de stand van zaken in en om de korf. Een ongeluk zit in een klein hoekje.
6. Alleen het geleverde hout mag worden gebruikt om het vuur branden te houden. Het is ten strengste verboden andere materialen in de korf te gooien.
7. Zet alles klaar om aan de Weekopdracht te beginnen. Hou alles bij de hand om het vuur te maken. Begin nu meteen met de voorbereidingen.
8. Wanneer Big Brother ziet dat alles in orde is, wordt het sein dat de Weekopdracht start, gegeven. Vanaf dat moment moet het vuur brandend gehouden worden.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_32840442
Nathalie: "We moeten goed de opdracht doornemen en bespreken, we krijgen nog een pook, de aanmaakblokjes moeten na het aansteken in het washok worden gelegd, we mogen het vuur pas aansteken na het sein van BB."

Ze bespreken nu de 'bezetting'.
Roel wil het een beetje los houden, ze stellen vooralsnog geen ploegen samen.
Lieske: "Altijd twee zakken hout binnen leggen."
Joost vraagt of er nog vragen zijn, en wil met de kampvuurliedjes beginnen.
Lieske: "Kijk, hierdoor gaat het dus altijd fout."
Joost stelt voor het vuur donderdagavond uit te pissen.
Lieske: "Wat Joost doet, de korf veel te vol... als je gaat dichtbouwen is het dus uit. Zuurstof is het belangrijkste onderdeel."
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32840596
Stoere fik-verhalen passeren de revue.

Nathalie vindt het jammer dat ze geen marshmallows hebben, Joost wil wel brood bakken boven het vuur.

Ze gaan naar buiten, de stem van BB klinkt: "Het hout ligt nat te regenen, Ik geef maar even een tip."
Ze leggen vervolgens een vuilniszak over de korf. Gaat al lekker...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')