Zij moesten eens met z'n 2 in 'n groepje zitten!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:50 schreef Bartoli het volgende:
wat doet dido maar vrolijk en gezellig met lies?
Iemand op de klok gelet toen ze weer naar de DBK ging? Ik denk namelijk dat het een 24uurs dilemma was en ze dus zoeven bekend moest maken wat ze zou gaan kiezen zo is het gegaanquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:51 schreef Dropkick het volgende:
Dido is al veel opgewekter,volgens mij heeft ze haar keuze gemaakt.
Is ze dan naar de DBK geweest?quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iemand op de klok gelet toen ze weer naar de DBK ging? Ik denk namelijk dat het een 24uurs dilemma was en ze dus zoeven bekend moest maken wat ze zou gaan kiezen zo is het gegaan
Wis en zekerquote:
Ben benieuwd of er vanavond iets in de uitzending komtquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wis en zekereven terug maar toen was ik er even niet
Maar je hebt wel 2 mannen nodig om het te laten lukken, onverzadigbaar vrouwtjequote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar je hebt wel 2 mannen nodig om het te laten lukken, onverzadigbaar vrouwtje![]()
![]()
![]()
Ik denk alleen in de cliffhanger dus hoop niet teveelquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:55 schreef melke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er vanavond iets in de uitzending komt
Sorryquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
pas op jij. Mijn ouders zijn vandaag ook 25 jaar getrouwd en ze hebben betere gesprekken bla bla bla dan die 2
![]()
dat doen ze daar echt allemaal! zo smerig! zeker omdat het nog versterkt wordt door de zenders.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:57 schreef Sjet het volgende:
Waarom moet Dido altijd met haar mond vol praten?![]()
![]()
Helemaal niet zo'n dame.......![]()
Ja dat is het achterbakse van haarquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:50 schreef Bartoli het volgende:
wat doet dido maar vrolijk en gezellig met lies?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:58 schreef redhair het volgende:
[..]
Sorry.Dildo en Roeltje dan net een stel die 25 jaar getrouwd zijn en moeten besluiten of ze uit elkaar zullen gaan.
![]()
![]()
Dat lijkt me wel heftig. Denk eerlijk gezegd dat het allemaal wel mee valt. Dat is vaker het geval als er gespeculeerd wordquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:00 schreef Bartoli het volgende:
of zelf naar huis of Joost naar huis sturen en zelf een week langer blijven en 50.000 euro in de pot steken.
we zullen het zo waarschijnlijk wel horen. Joost is wel populair in de polls misschien dat ze bij BB zijn gezeur en zijn constant gebabbel nu zo zat zijn dat ze hem liever kwijt willen op zo'n manierquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:05 schreef melke het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heftig. Denk eerlijk gezegd dat het allemaal wel mee valt. Dat is vaker het geval als er gespeculeerd word
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iemand op de klok gelet toen ze weer naar de DBK ging? Ik denk namelijk dat het een 24uurs dilemma was en ze dus zoeven bekend moest maken wat ze zou gaan kiezen zo is het gegaan
Uit streamverslagen van gister; Streamverslagen van maandag 5 december.quote:Op maandag 5 december 2005 17:07 schreef CartWOman het volgende:
Dido moet naar de DBK komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |