quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zag flesjes drank in het washok
BEW trouwens![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:31 schreef Dropkick het volgende:
De nacht wordt weer leuk bij het kampvuur,ik verheug me nu alweer om de hele tijd naar Dido en Roel te luisteren.
Maar ik vind het zo!Zo ben ik nu eenmaal!Vind je dat echt?Echt?Vind jij dat ook van mij?Ja?Grappig dat jij dat vind van mij.Grappig he?We zien het wel.We zien het wel na het huis.Ik vind je nog steeds leuk.Dat zou ik niet doen.Vind je dat echt van mij Roel?
Kijk gewoon eens wat vaker, dan zie je ook dat het een wisselwerking is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:31 schreef melke het volgende:
[..]
Nee heb de hele dag niet gekeken. Ik bedoelde dat het vanmiddag duidelijk werd dat hij negatieve verhalen voer Lieske en Ingrid doorlult naar Nathalie en Dido. Daardoor creeer je dat gedoe tussen de 2 groepen. Dan zegt hij ook nog dat Ingrid en Lieske slecht over Dido en Nathalie praat. Hypocriet
Maar natuurlijk, dat ik dat niet zagquote:
Zou best eens kunnen maar dan voor 25000.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:33 schreef farceman het volgende:
Denk dat dido nu In de DBK roel aanwijst om donderdag voor 30000 het huid te verlaten. Vandaar haar opmerking opgelost en opgeluchte gedrag
Zit wat in. Maar toch vind ik Roel valser dan Lieske. Ik had ook tegen m'n maatje verteld dat ik ergens achter was gekomen. Als Lieske een geheime missie had waar Roel achter zou zijn gekomen had hij het ook aan Dido en Nathalie verteld. Maar zeker weten dat zei er nog wel wat meer stampij om heen gingen maken. Lieske heeft daarbij Roel niet persoonlijk afgezeikt, alleen zijn actie. Roel heeft Lieske wel persoonlijk afgezeikt. Ik hou niet van dat gedrag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:40 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens wat vaker, dan zie je ook dat het een wisselwerking is.
Lieske heeft bv toen ook zelf de keus gemaakt om de kant van Ingrid en Chantal te kiesen en
toen lulde ze ook keihard mee. Vandaag zei Lieske wel 3 keer dat Roel een pook in z'n rug kon krijgen als zou blijken dat hij er persoonlijk beter is geworden van "de kaarten weghaal actie"
En daarna even hypocriet zeggen dat ze het maar niet tegen Roel moesten zeggen.
Maar goed. Het zal best wel van beide kanten komen. Volgens mij is de enige oplossing een
flinke ruzie tussen Roel en Lieske. Misschien dat we Lieske dan eens kunnen toelachen
ipv uitlachen. Maar dat zal wel niet![]()
Dan hoop ik toch dat ze aan haar maatje Joost denkt en hem kiest.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:33 schreef farceman het volgende:
Denk dat dido nu In de DBK roel aanwijst om donderdag voor 30000 het huid te verlaten. Vandaar haar opmerking opgelost en opgeluchte gedrag
zou wel een naaistreek zijn aan ene kant. Aan de andere kant zou ik het voor 30.000 euro wel doen. De kans dat je de pot wint is toch vrij kleinquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:44 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen maar dan voor 25000.
Wie anders kan zoiets besluiten dan de Queen herself. (samen met Jaathalie en Roel)quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:40 schreef melke het volgende:
Ik hoop dat Dido donderdag naar huis moet, maar het zal wel niet. Ik ben dat hele gedoe van Roel en haar beu. Nu zijn de groepen nog omgegooit ook, wie heeft dat trouwens besloten?! Het was juist leuk dat er groepjes waren die niet zo vanzelfsprekend waren.
Ja als een stel die 25 jaar getrouwd zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:21 schreef melke het volgende:
Ik snap niet dat Roel en Dido hun tijd zo laten verpesten door dat gedoe tussen hen. Je zit maar 1 keer in dat huis en kijk naar de beelden nu. Ze zien er echt gelukkig uit he!
Kijk, dat zegt weer genoeg......quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:46 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Wie anders kan zoiets besluiten dan de Queen herself. (samen met Jaathalie en Roel)
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:47 schreef redhair het volgende:
[..]
Ja als een stel die 25 jaar getrouwd zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iets met gebakken aardappeltjes en droge rijst met wat smack ertussen ofzoiets en oja, ook wat groente erdoorheenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Wat de hel is Nathalie aan het maken?
Ziet er niet uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |