Jij noemt het milde ironie ik noem het hypocrietquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:20 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Dat was zo'n voorbeeld van milde ironie
[..]
Dat niemand hen eens wakker schud zo van Hallo!!!! Waar zijn jullie mee bezig!!!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tsja Dido met het vermoedde dilemma en Roel als een gebroken man
Kom op Roel: Wat zou nu goed zijn voor je eigen stemmen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:19 schreef farceman het volgende:
volgensd mij is roel er niet blij mee, nu zit hij met de gebakken peren denkt ie
Is toch al gebeurd. Dido wil het verder bekijken na het huis. En Roel had gezegd "Ja precies, er is niks meer" op een antwoord van dido "het zit nog wel goed tussen ons"quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:23 schreef melke het volgende:
[..]
Dat niemand hen eens wakker schud zo van Hallo!!!! Waar zijn jullie mee bezig!!!!!
Al mijn mp3's worden al door mediaplayer geopendquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Even een mp3 zoeken, dan rechtermuisknop en openen met![]()
Volgens mij ben jij vanmiddag dan pas begonnen met kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:19 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, maar wie weet komt ze er nog achter en dan hoop ik dat ze hem eens goed de waarheid verteld. Het grote probleem in het huis is Roel. Roel steukt de dames tegen elkaar op. Dat is me na vanmiddag duidelijk geworden
Welnee, het zou echt hypocriet geweest zijn als ie Lieske niet op andere momenten had laten blijken wat hij van haar vond. Nu zie ik het gewoon als Roel die er maar het beste van probeert te maken. (van die vuurwake) Ik had ook geen zin gehad om maar eindeloos met Lieske ruzie te gaan maken of te gaan mokken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:22 schreef melke het volgende:
[..]
Jij noemt het milde ironie ik noem het hypocriet
Zij weet dondersgoed waar ze mee bezig is. Ze probeert wat stemmen kwijt te raken. Normaal roddelt ze toch alleen met Ingrid? Nu opeens ook met Joost en Nathalie. Waarom? Allebei hadden ze haar genomineerd en gaan dat weer doen als ze in het huis blijven.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu en hypocriet om iemand zoiets heel kwalijk te gaan nemen als je zelf goedbetert al een keer 5000 euro hebt aangenomen ten nadele van de hele groep!
Daarom moet je dus doen wat Henk zegt, dan komt het weer goed.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:26 schreef Sjet het volgende:
Al mijn mp3's worden al door mediaplayer geopend![]()
Daarom snap ik het ook niet![]()
Nee heb de hele dag niet gekeken. Ik bedoelde dat het vanmiddag duidelijk werd dat hij negatieve verhalen voer Lieske en Ingrid doorlult naar Nathalie en Dido. Daardoor creeer je dat gedoe tussen de 2 groepen. Dan zegt hij ook nog dat Ingrid en Lieske slecht over Dido en Nathalie praat. Hypocrietquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:26 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij vanmiddag dan pas begonnen met kijken![]()
Okay, ik heb inmiddels het nogmaals bevestigd dat het toch echt met mediaplayer geopend moet worden...... op hoop van zegen klik ik die link nog maar eens aan....quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:30 schreef APK het volgende:
[..]
Daarom moet je dus doen wat Henk zegt, dan komt het weer goed.![]()
Dido snapt Roel ook wel. Ze zou als ze een man was precies hetzelfde gereageerd hebben. Dus dat ze het snappen van elkaar is wel duidelijk alleen heeft Roel er meer moeite mee dan didoquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:31 schreef Dropkick het volgende:
De nacht wordt weer leuk bij het kampvuur,ik verheug me nu alweer om de hele tijd naar Dido en Roel te luisteren.
Maar ik vind het zo!Zo ben ik nu eenmaal!Vind je dat echt?Echt?Vind jij dat ook van mij?Ja?Grappig dat jij dat vind van mij.Grappig he?We zien het wel.We zien het wel na het huis.Ik vind je nog steeds leuk.Dat zou ik niet doen.Vind je dat echt van mij Roel?
en als Roel dan nee zegtquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:33 schreef farceman het volgende:
Denk dat dido nu In de DBK roel aanwijst om donderdag voor 30000 het huid te verlaten. Vandaar haar opmerking opgelost en opgeluchte gedrag
WBquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zag flesjes drank in het washok
BEW trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |