Het zou leuker zijn als het dilemma is Roel naar huis en jij 30.000 euro of jij naar huis en Roel 20.000 euro. Valsquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
we zullen het zo waarschijnlijk wel horen. Joost is wel populair in de polls misschien dat ze bij BB zijn gezeur en zijn constant gebabbel nu zo zat zijn dat ze hem liever kwijt willen op zo'n manier![]()
Geen idee, maar Roel verstookt zelf ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel. En Dido ook trouwens.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:09 schreef bunnyma het volgende:
Klopt dat, wat Roel zegt, dat Ingrid meer rookt dan hijzelf?
Het is niet echt een rantsoen, anders vermeld BB dat wel bij aanvang van de weekopdracht zoals met die aardappelen, dus m.a.w. het is een iets beperkte versie van een luxe week, ze hebben dus in principe alles behalve extras zoals bier, wijn en cola enzoquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:14 schreef Sjet het volgende:
Eet NatteLie nou een ijsje?
[afbeelding]
Het is toch rantsoenweek.....![]()
Dan moet 'ie vooral ff met zijn irritaties naar zijn vriendinnetje want die stookt echt de ene naar de andere.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:14 schreef elskreeft het volgende:
Roel is geirriteerd dat bepaalde mensen meer lijken te gaan roken in een rantsoenweek, en dus meer mensen met weinig shag moeten doen.
Lief zijn die he?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:15 schreef Bocaj het volgende:
Die video van die muisjes op de talpa site is leuk![]()
Is ijs nu tegenwoordig ook al heel gewoon? Ik wordt zeker echt oudquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is niet echt een rantsoen, anders vermeld BB dat wel bij aanvang van de weekopdracht zoals met die aardappelen, dus m.a.w. het is een iets beperkte versie van een luxe week, ze hebben dus in principe alles behalve extras zoals bier, wijn en cola enzo
Omdat hij een leipo isquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:16 schreef Bartoli het volgende:
waarom heeft josti nu een pleister op zijn neus?
Wat een typisch meisje ook. Zelf Roel op negeer zetten en vervolgens zeggen dat Roel chagrijnig is.... Dido naar huis graag!quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:20 schreef Bartoli het volgende:
Dido zingt een liedje "ben je nu zo boos en hou je niet meer van vrouw roos roos roos". Is dat nu een sneer naar Roel omdat die zo sjaggo is?
Dat wordt spierpijn morgenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:24 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga ff kijken of de sportschool nog bestaat![]()
Ach ja en dan is het logisch dat je anderen gaat afzeiken, niet echt he.. Lies mept in ieder geval wel goed terug. Ik was al lang zwaar pissig gewordenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:40 schreef Bartoli het volgende:
vind je het gek Roel is ram sjaggo
denk ook voor de "spanning" dat dit pas donderdag in de live naar voren zal komenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:41 schreef farceman het volgende:
In uitzending vandaag niks over dilemma dido..
Alleen al om Roel te kloten hoop ik dat Lieske verder komt dan hijquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:42 schreef F4iTH het volgende:
Lieske: Jammer dat we niet meer kunnen nomineren
Roel: Huh? Jammer dat JIJ niet kan nomineren zal je bedoelen
![]()
Maar het leuke is toch juist dat wij voorkennis hebben?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk ook voor de spanning dat dit pas donderdag in de live naar voren zal komen
mee eensquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:43 schreef ART het volgende:
[..]
Maar het leuke is toch juist dat wij voorkennis hebben?
[Nathalie-mode]Nouuuujaaaaaaaa zeg![[/Nathalie-mode]quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:43 schreef melke het volgende:
[..]
Alleen al om Roel te kloten hoop ik dat Lieske verder komt dan hij
Weet ik niet... grappig, ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:42 schreef nachtzuster het volgende:
Is het wel vaker dat op de stream vd donderdagavond live-internetuitzending een brandende kaars te zien is?
Grappig. Zie het nu voor het eerst. Tot nu toe zag je gewoon een groot Big-Brother logo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:42 schreef nachtzuster het volgende:
Is het wel vaker dat op de stream vd donderdagavond live-internetuitzending een brandende kaars te zien is?
Ach nee, Roel heeft het al tijden verpest wat mij betreft. Hij is zo glad en hypocriet als de pest. Niet mijn soort van mens.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:46 schreef F4iTH het volgende:
[..]
[Nathalie-mode]Nouuuujaaaaaaaa zeg![[/Nathalie-mode]
Het was gewoon een grapje, dat zei hij ook gelijk en zij kon er om lachen. Doe niet zo vijandig![]()
Chantal zo meteen in de chat.... staat op de talpa sitequote:zorg dan dat je erbij bent op dinsdag 6 december om 20.00 uur. In onze chatbox in de VIP-Room. Zorg dat je op tijd bent ingelogd. Natuurlijk hier, op www.bigbrother.tv!
Vaag hè, ik startte per ongeluk de verkeerde stream toen zag ik hetquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Weet ik niet... grappig, ik zie het nu ook![]()
ah tuurlijk! dat zal het zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:49 schreef Sjet het volgende:
Ik denk dat het hiermee te maken heeft;
[..]
Chantal zo meteen in de chat.... staat op de talpa sitehttp://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Ik zag er ook een keyboard bij staan... vandaar.
Lieske denkt er duidelijk hetzelfde over en schuift maar bij Ing aanquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:49 schreef melke het volgende:
[..]
Ach nee, Roel heeft het al tijden verpest wat mij betreft. Hij is zo glad en hypocriet als de pest. Niet mijn soort van mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |