Dat laatste zou ik niet weten Manu, maar hij was heel aardig tegen Lieske. Ik heb dat complete samenzijn 'uitgezeten' dusssss...... maar ja, zo zie je maar weer dat mensen altijd hun eigen draai aan dingen geven en dat ook graag willen. En dat mensen het graag op een bepaalde manier willen horen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaroooooooooommm doen ze dit nu???? Hebben ze dan niet door dat dat kutgeroddel niet echt positief uitwerkt!! En ik vind echt dat Roel nogal wat minpunten krijgt nu. Als ik de SC van vannacht goed heb gelezen was hij best aardig tegen Lieske en dan gaat hij nu zulke opmerkingen maken. Is hij soms bang dat hij wat voor Lieske gaat voelen???
Raar he dat je bij deze bewoners constant van gedachte verandert.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:45 schreef Manu82 het volgende:
Het interesseert me nu echt geen fuck meer wie er uit gaat donderdag, ik vind ze allemaal even schijnheilig...
Ik snap er ook geen hol van hoor. Ik vond Roel en Lieske zo leuk vannacht. Ik dacht, die Roel is eindelijk aan het denken gezet. Maar nee hoor, hij lult Dido weer lekker naar de mond. Pfffff....quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:41 schreef Gert het volgende:
Ik snap er niets van dat Roel zo negatief is over het lange gesprek vannacht met Lieske.
Zowel Lieske als Roel waren eindelijk weer eens aan te horen zonder dat het al snel irritant werd. Iedereen die zat mee te kijken gisteravond en vannacht, vond het ook een tof gesprek. Behalve Roel zelf dus blijkbaar.
Ja.... zo was hetquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:47 schreef Dropkick het volgende:
Nog maar even over het verhaal van vannacht,deze foto hoort bij het verhaal wat Lieske zei over jongens.
[afbeelding]
Bijna iedereen in dit forum sprak positief over het gesprek Roel Lieske.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik niet weten Manu, maar hij was heel aardig tegen Lieske. Ik heb dat complete samenzijn 'uitgezeten' dusssss...... maar ja, zo zie je maar weer dat mensen altijd hun eigen draai aan dingen geven en dat ook graag willen. En dat mensen het graag op een bepaalde manier willen horen.
Ik vind het heel jammer. Vannacht weer een leukere Roel gezien..... nu net leek het weer net een oud wijf.![]()
Net als NatteLie trouwens...... die zet ook gelijk zo'n ouwe-wijven-kop op als ze met Dido aan het lullen is.....
Dido, het interesseeerd je wel degelijk........ anders begon je er niet steeds weer over..... mens, geef dat dan in elk geval eerlijk toe![]()
Ik heb dat ook, ik vind der geeneen meer leukquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:45 schreef Manu82 het volgende:
Het interesseert me nu echt geen fuck meer wie er uit gaat donderdag, ik vind ze allemaal even schijnheilig...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:47 schreef Dropkick het volgende:
Nog maar even over het verhaal van vannacht,deze foto hoort bij het verhaal wat Lieske zei over jongens.
[afbeelding]
Je bent wel eerlijk om je favoriet te laten vallenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:49 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hol van hoor. Ik vond Roel en Lieske zo leuk vannacht. Ik dacht, die Roel is eindelijk aan het denken gezet. Maar nee hoor, hij lult Dido weer lekker naar de mond. Pfffff....
Van mij mogen ze nu echt lekker allemaal opzouten![]()
Ook die Roel de lul die tot vannacht nog mijn favoriet was.
Dit denk ik dus...Je ziet het wel vaker dat mensen ontzettend lijken te botsen, maar toch ineens ook sterke gevoelens voor elkaar blijken te hebben. Daar doet me het gedrag Roel-Lieske al dagen aan denken. Of dit is het (en/) of Roel probeerde gewoon bij Dido punten te scoren. Hij begon er ook gelijk over, het was niet zo dat hij het per ongeluk liet vallen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:40 schreef Manu82 het volgende:
Als ik de SC van vannacht goed heb gelezen was Roel best aardig tegen Lieske en dan gaat hij nu zulke opmerkingen maken. Is hij soms bang dat hij wat voor Lieske gaat voelen???
Alleen die Screencaps zijn al genoeg... als dido+naat die zien, valt hij al door de mandquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef Sjet het volgende:
Kan Big brother nog een keer een filmpje maken? Hoeven ze alleen maar dat van vannacht te laten zien........ aan Dido![]()
![]()
Ik hoop heel erg met je mee.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
En dat vind ik een vuile tering streek, de straf gaat hij donderdag krijgen.
Want dido gaat vertrekken
Deze foto zegt wel genoeg over de sfeer tussen Roel en Lieske denk ik:quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef dijkhuis het volgende:
[..]
Dit denk ik dus...Je ziet het wel vaker dat mensen ontzettend lijken te botsen, maar toch ineens ook sterke gevoelens voor elkaar blijken te hebben. Daar doet me het gedrag Roel-Lieske al dagen aan denken. Of dit is het (en/) of Roel probeerde gewoon bij Dido punten te scoren. Hij begon er ook gelijk over, het was niet zo dat hij het per ongeluk liet vallen...
Laat het flimpje maar in de live uitzending van donderdag zien.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef Sjet het volgende:
Kan Big brother nog een keer een filmpje maken? Hoeven ze alleen maar dat van vannacht te laten zien........ aan Dido![]()
![]()
Vined het jammer voor je dat je favoriet nu ook door de mand is gevallen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:49 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hol van hoor. Ik vond Roel en Lieske zo leuk vannacht. Ik dacht, die Roel is eindelijk aan het denken gezet. Maar nee hoor, hij lult Dido weer lekker naar de mond. Pfffff....
Van mij mogen ze nu echt lekker allemaal opzouten![]()
Ook die Roel de lul die tot vannacht nog mijn favoriet was.
Die lach op het gezicht van Roel bekent dat hij het best naar zijn zin had.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Deze foto zegt wel genoeg over de sfeer tussen Roel en Lieske denk ik:
[afbeelding]
Dat kind kan dan onnozel/dom/irritant/roddelig zijn maar volgens mij was ze vannacht gewoon weer aardig. Ik kan er echt niet bij dat Roel dan weer deze actie moet uithalen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Deze foto zegt wel genoeg over de sfeer tussen Roel en Lieske denk ik:
[afbeelding]
Is dat niet vanwege die puisten???quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:55 schreef Sjet het volgende:
Wat heeft Josti nou weer aan zijn neus?
[afbeelding]
Ik ben altijd al eerlijk geweest hoor. Ik mocht Dido en Roel graag maar ben nooit te beroerd geweest kritiek op ze te leveren. En nu al helemaal.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bent wel eerlijk om je favoriet te laten vallen![]()
![]()
![]()
![]()
da' s een mooie foto voor in Lieske haar afscheidsfotoalbum voor morgenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:52 schreef dijkhuis het volgende:
[..]
Alleen die Screencaps zijn al genoeg... als dido+naat die zien, valt hij al door de mand![]()
Vanavond nog niks... als het er al in komt... is dat in de uitzending van morgen. Maar don't hold your breath on it. Lieske komt zelden positief in de uitzendingen naar voren helaas.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:00 schreef dijkhuis het volgende:
Erg jammer dat er op de Talpa site niks staat over de gezellige nacht van Roel+Lieske, maar wel de opmerkingen van Roel daarnet vertelde aan Dido dat hij het gehad had met Lieske en haar zo vreselijk negatief vond!
Daar zou je uit kunnen afleiden dat Talpa Roel beschermd, ben benieuwd wat er vanavond in de uitzending hiervan terugkomt.
Als hij gewoon eerlijk was geweest dan had het hem misschien zijn kop wel kunnen redden. Daarom denk ik ook dat het het beste is als Dido gewoon weggaat en dat Roel weer Roel wordt....quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:56 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik ben altijd al eerlijk geweest hoor. Ik mocht Dido en Roel graag maar ben nooit te beroerd geweest kritiek op ze te leveren. En nu al helemaal.
Ik denk dat Roel het vannacht wel degelijk gezellig vond met Lieske, dat was de Roel in z'n goeie doen. Je zag hem ook steeds kijken waar Lieske blijft toen zij even binnen was.
Maar zo gauw Dido in the picture komt verandert hij weer compleet in een domme lul die de queen probeert te amuseren ten koste van alles. Want dit gaat hem z'n kop kosten als BB het uitzendt. En terecht.
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:00 schreef dijkhuis het volgende:
Erg jammer dat er op de Talpa site niks staat over de gezellige nacht van Roel+Lieske, maar wel de opmerkingen van Roel daarnet vertelde aan Dido dat hij het gehad had met Lieske en haar zo vreselijk negatief vond!
Daar zou je uit kunnen afleiden dat Talpa Roel beschermd, ben benieuwd wat er vanavond in de uitzending hiervan terugkomt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da' s een mooie foto voor in Lieske haar afscheidsfotoalbum voor morgen![]()
De sfeer was gewoon ook OK vannacht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat kind kan dan onnozel/dom/irritant/roddelig zijn maar volgens mij was ze vannacht gewoon weer aardig. Ik kan er echt niet bij dat Roel dan weer deze actie moet uithalen.
Exact! Ik had ook niet het idee hoor, dat Lieske er tot vervelends toe over doorging. Ze gaf gewoon heel eerlijk haar kijk op die zaak, en dat Roeltje nog niet jarig was geweest als Lieske dan op dat moment zijn vriendinnetje/scharrel was geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:03 schreef ART het volgende:
En heeft Lieske inderdaad negatief over D + N gesproken en te nadrukkelijke vragen over Linda gesteld? Heb dat niet meegekregen. Wel dat ze elkaar niet spaarden, maar dat dat juist bijdroeg aan de kwaliteit van het gesprek.
Uit het streamverslag...quote:Lieskes ogen vallen bijna dicht, maar ze wil Roel niet alleen laten
"Zal ik dan Joost wakker maken?"
"Dat hoeft niet. Ik ben een Einzelgänger, weet je wel"
Roel kijkt Lies eens aan en zegt "Het was gezellig, toch?" op een opbeurende toon.
(Roel lijkt haar weer aardig te vinden)
Klopt je bent altijd eerlijk geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:56 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik ben altijd al eerlijk geweest hoor. Ik mocht Dido en Roel graag maar ben nooit te beroerd geweest kritiek op ze te leveren. En nu al helemaal.
Ik denk dat Roel het vannacht wel degelijk gezellig vond met Lieske, dat was de Roel in z'n goeie doen. Je zag hem ook steeds kijken waar Lieske blijft toen zij even binnen was.
Maar zo gauw Dido in the picture komt verandert hij weer compleet in een domme lul die de queen probeert te amuseren ten koste van alles. Want dit gaat hem z'n kop kosten als BB het uitzendt. En terecht.
Roel wordt konsant in de watten gelegd door BB.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:00 schreef dijkhuis het volgende:
En dan op de Talpa site de day after:quote:
De enige manier om de boel nog een beetje te redden is zorgen dat Dido zo snel mogelijk opdondert.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als hij gewoon eerlijk was geweest dan had het hem misschien zijn kop wel kunnen redden. Daarom denk ik ook dat het het beste is als Dido gewoon weggaat en dat Roel weer Roel wordt....
Alleen de post waarop je reageert, is gelul. Er wordt namelijk wel degelijk op de Talpa-site melding gemaakt van het gesprek vannacht tussen Roel en Lieske, inclusief dat Roel een arm om haar heenslaat e.d.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:08 schreef redhair het volgende:
[..]
Roel wordt konsant in de watten gelegd door BB.![]()
Aan al zijn wensen wordt voldaan!!!!!!!
Uit het talpa dagboek:quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:05 schreef Gert het volgende:
De sfeer was gewoon ook OK vannacht.
Ik heb het gesprek niet gehoord, ik wil eerst nog eens precies lezen/horen hoe Roel e.e.a zei, want er wordt nogal eens overdreven en subjectief gepost hier natuurlijk. Maar als het echt zo is gegaan, dan is het een lage stakkerstreek van Roel.
Ja, had het inmiddels zelf ook al in dit topic geplaatst. Maar toch bedankt voor de moeite.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef dijkhuis het volgende:
[..]
Uit het talpa dagboek:
3:22Roel heeft het gehad met Lieske
Edit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan op de Talpa site de day after:
13:22Roel heeft het gehad met Lieske
Roel is ondertussen ook wakker en komt de dames in de Tuin gezelschap houden. Ondertussen doet hij zijn beklag over de blonde Lieske: "Ik werd echt gek van haar. Al die negativiteit." Het was de afgelopen nacht namelijk de beurt aan Lieske en Roel om het vuur, voor de Weekopdracht, brandende te houden. Maar Roel lijkt steeds minder van de Groningse studente te kunnen hebben: "Ik heb haar zelfs naar bed gestuurd!"
Roel.
Ok op de pagina van Lieske kun je het vinden, maar helaas niet in de dagboeken, en die lezen nou net veel mensen om bij te lezen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen de post waarop je reageert, is gelul. Er wordt namelijk wel degelijk op de Talpa-site melding gemaakt van het gesprek vannacht tussen Roel en Lieske, inclusief dat Roel een arm om haar heenslaat e.d.
Jawel. Een uitgebreid artikel, inclusief video:quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
En ookTalpa.... want ze schrijven niks over vannacht toch?
Hij was toch niet zat ofzo???quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan op de Talpa site de day after:
13:22Roel heeft het gehad met Lieske
Roel is ondertussen ook wakker en komt de dames in de Tuin gezelschap houden. Ondertussen doet hij zijn beklag over de blonde Lieske: "Ik werd echt gek van haar. Al die negativiteit." Het was de afgelopen nacht namelijk de beurt aan Lieske en Roel om het vuur, voor de Weekopdracht, brandende te houden. Maar Roel lijkt steeds minder van de Groningse studente te kunnen hebben: "Ik heb haar zelfs naar bed gestuurd!"
Roel.
Lieske wordt misschien even boos, maar gaat gewoon door met haar BB leventje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef Foreverblue het volgende:
Als Lieske hoort wat Roel over haar heeft gezegd... is ze HELEMAAL KLAAR met hem
[afbeelding]
Nou da's een beetje onzin hoor. Het artikel staat op de frontpage van de Big Brother-site nota bene. Niet bepaald weggestopt of zo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:12 schreef dijkhuis het volgende:
[..]
Ok op de pagina van Lieske kun je het vinden, maar helaas niet in de dagboeken, en die lezen nou net veel mensen om bij te lezen.
Had het gelijk alweer ge-editquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel. Een uitgebreid artikel, inclusief video:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Als er hier op het forum al zoveel ophef ontstaat over dit gebeuren kun je er van op aan dat dit door Talpa heel duidelijk naar voren zal worden gebracht. Roel is nooit echt gespaard door Talpa vind ik. Denk aan de acties toen hij bezopen was, met Linda, in de tuin zeiken, gat in de muur slaan, als een hondje achter Dido aanhuppelen etc...Dit komt echt wel in de uitzending hoor. Dom van Roel, heel dom.quote:
Mits ze te horen krijgt wat Roeltje nu over haar zegtquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske wordt misschien even boos, maar gaat gewoon door met haar BB leventje.
Roel zal zeker weer een nominatie van Lieske kregen.![]()
![]()
Onderhoud aan het systeem dan gaan altijd de streams opslot en heb je 4 dezelfde geschakelde beeldenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:16 schreef farceman het volgende:
Regie wakker worden \ 4dezelfde streams....
Hey nou moet je niet doen alsof we allemaal gezellig Lieske fans zijn hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:18 schreef Sjet het volgende:
Ik ga maar even m'n honden uitlaten...... val altijd bijna in slaap van die slaapkamer streams![]()
Tot strakkies![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:18 schreef Manu82 het volgende:
Het irritante is op dit moment dat ik alleen mensen heb waaraan ik een hekel heb!!!
Ja dat denk ik ook wel... blijft toch een naaistreek van Roel. En vannacht mocht ik hem weer.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
eeeh Lieske fan zal ik nooit wordenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:19 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hey nou moet je niet doen alsof we allemaal gezellig Lieske fans zijn hoor.![]()
![]()
Wel nee, zo denk ik er niet over.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:19 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hey nou moet je niet doen alsof we allemaal gezellig Lieske fans zijn hoor.![]()
![]()
gelukkig maar, anders kunnen we niet meer met elkaar discussierenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel nee, zo denk ik er niet over.
Het ging er mij om dat Roel nu weer genomineerd gaat worden door Lieske.
Terwijl hij een grote kans om er vanaf te komen nu heeft hij het verpest.
Iedereen is vrij om fan van iemand te zijn ik leg niks op.
Schijnt in het contract gestaan te hebben. Maar met vermelding dat als het een succes bleek te zijn... het verlengd kon worden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:36 schreef Kinga het volgende:
Grappig dat ze nog steeds denken dat het de 15e afgelopen is..
Logisch lijkt me, kan ze niet meteen afgesmeerd worden door heel Groningen....quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:40 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Ik kan niet weg donderdag... ik ben ongesteld geworden... dan kan ik er niet uit
[afbeelding]
Ach, dan loopt prinsesje Dido boos weg met de volgende tekst: ik ben er helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:39 schreef Manu82 het volgende:
Als Lieske en Dido nou eens echt goed ruzie krijgen zou het nog leuk worden
Helemaal mee eenschquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:44 schreef JooB het volgende:
(even op z'n Rotterdams:)
Wat een tering-gladiool is die Roel zeg! Wat een graf-hypocriet, wat een bos-mongool!!! Ik dacht al toen ik die foto van hem zag, met zijn hoof in in zijn handen...'tering, dat was eigenlijk veeel te leuk!' En nu is ie natuurlijk bang dat er roddels komen en hij nog een keer op z'n kloten krijgt van de Ice-Queen... Bah!!!!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:44 schreef JooB het volgende:
(even op z'n Rotterdams:)
Wat een tering-gladiool is die Roel zeg! Wat een graf-hypocriet, wat een bos-mongool!!! Ik dacht al toen ik die foto van hem zag, met zijn hoof in in zijn handen...'tering, dat was eigenlijk veeel te leuk!' En nu is ie natuurlijk bang dat er roddels komen en hij nog een keer op z'n kloten krijgt van de Ice-Queen... Bah!!!!
Dat ligt eraan of ze er een videootje in willen gooien.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:46 schreef jessie het volgende:
Ja hij doet natuurlijk alleen maar aardig tegen Lieske om geen nominatie meer te krijgen van haar. Hopelijk heeft zij dat doorzichtige gedoe helemaal door.
Haha ja iddquote:
Hummie kan bijna niet anders dan deze beelden aan Lieske te laten zien.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:47 schreef ART het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of ze er een videootje in willen gooien.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hummie kan bijna niet anders dan deze beelden aan Lieske te laten zien.
Wat gemeen!!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:57 schreef regenworm het volgende:
Lieske in de hol van de leeuw.
Iedereen doet natuurlijk weer heel erg lief tegen lieske.
Alleen als Lieske straks wegloopt is het weer een takkewijf
nu ga je toch weer overdrijvenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:57 schreef regenworm het volgende:
Lieske in de hol van de leeuw.
Iedereen doet natuurlijk weer heel erg lief tegen lieske.
Alleen als Lieske straks wegloopt is het weer een takkewijf
Wat Lieske betreft is het éénrichtingsverkeer hier. Dat weet je toch wel onderhand?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu ga je toch weer overdrijven
Mini-me is elke dag bezig met roddelen, dus nu moet je wel even de dingen gelijk trekken
Nou voor het spel is het wel erg leuk als hummie dat doet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
"Kan bijna niet anders"
Overdrijf niet zo.
Misschien heeft ze last van 'stemmen' in haar hoofd (en dan de stem van Dido natuurlijk)....auw!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:06 schreef Foreverblue het volgende:
Ook Naat kan de op zichzelf gerichte verhalen van Dido niet meer aanhoren.
[afbeelding]
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu ga je toch weer overdrijven
Mini-me is elke dag bezig met roddelen, dus nu moet je wel even de dingen gelijk trekken
Vind ik niet want jij geeft vaak tegengas als het over lieske gaat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Wat Lieske betreft is het éénrichtingsverkeer hier. Dat weet je toch wel onderhand?![]()
Wij zijn gewoon spookrijders hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vind ik niet want jij geeft vaak tegengas als het over lieske gaat.
En dat is je goed recht vind het geen eenrichtingsverkeer komt nog vaak tegenliggers tegen.![]()
![]()
BEW terugquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:12 schreef Sjet het volgende:
BEW![]()
Roel smoort er haast in....
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:12 schreef Sjet het volgende:
BEW![]()
Roel smoort er haast in....
[afbeelding]
Tossoquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BEW terug
Ik ga zo even weg dus tot later
Roel ligt niet op de bank.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:17 schreef Sjet het volgende:
Hoi Regenworm![]()
![]()
Wat klopt er niet in dit plaatje?
[afbeelding]
tot laterquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BEW terug
Ik ga zo even weg dus tot later
Probeer de spookrijder met signalen te waarschuwen: Lieske is Evil! Lieske is Evil! Lieske is Evil! Lieske is Evil! Lieske is Evil! Lieske is Evil! Lieske is Evil!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:15 schreef regenworm het volgende:
blijf rechts rijden en niet inhalen.
Dan lijkt het erop dat er donderdag twee naar huis gaan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:23 schreef F4iTH het volgende:
Dido is ervan overtuigd dat zij donderdag naar huis gaat, zegt ze net tegen Joost.
Een hint?
Dan moet je dus niet meer voor dido bellen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:31 schreef ART het volgende:
Ik raak er meer en meer van overtuigd dat Dido ja gezegd heeft op een aanbod van BB.
Dido liet (een uur) eerder wel blijken dat zij er ineens aan twijfelt of het nog maar een week duurt...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:31 schreef ART het volgende:
Ik raak er meer en meer van overtuigd dat Dido ja gezegd heeft op een aanbod van BB.
Always look on the bright side of lifequote:Op dinsdag 6 december 2005 15:37 schreef ChantalC het volgende:
Wat voor liedje?
Ik blijf hier toch liever links rijdenquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
blijf rechts rijden en niet inhalen.
gewoon een tip voor iedereen die op dido wil gaan stemmen even niet doen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:38 schreef ART het volgende:
Yep. Dit is een zeer duidelijk signaal.
(en Regenworm, ik bel nooit)
Dan heb je een grote kans om door lieske van de weg te worden gereden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik blijf hier toch liever links rijden
Enorme Rob-modequote:Op dinsdag 6 december 2005 15:35 schreef F4iTH het volgende:
Die slappe lach van Dido zegt al genoeg....zij gaat donderdag naar huis! KLAAR
Nee, jij wilt dat ze alleen op Lieske stemmenquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon een tip voor iedereen die op dido wil gaan stemmen even niet doen.
Mocht je het willen (liever niet)doen het dan donderdagavond
wel als ze aan de verkeerde kant van de weg blijft rijden hier jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan heb je een grote kans om door lieske van de weg te worden gereden.![]()
[afbeelding]
Ik word gewoon spontaan verliefd op haarquote:
Bong!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik word gewoon spontaan verliefd op haar![]()
Oja, BEW natuurlijk![]()
Of die 50.000 is voldoende. Koos viel er toen ook voor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:50 schreef dijkhuis het volgende:
Als Dido het aanbod heeft gehad om voor 50.000 eu het huis te verlaten, wat zou Hummie dan kunnen hebben gebruikt om haar over te halen?
- Dat BB nog een week langer duurt?
- Percentages van vorige exits (dido stond vaak laag)?
- Beelden 3e hand?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik word gewoon spontaan verliefd op haar![]()
Oja, BEW natuurlijk![]()
Ja ik las het net, zul je altijd zien als je weggaat maargoed, vanavond ben ik een tijd online dus misschien dat er nog iets boeiends gaat gebeuren je kan het immers nooit 100% zeker weten toch?quote:
BB een week langer kan ik me niet voorstellen, organisatorisch te lastig en Dido zou er niet zo mee zitten denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:50 schreef dijkhuis het volgende:
Als Dido het aanbod heeft gehad om voor 50.000 eu het huis te verlaten, wat zou Hummie dan kunnen hebben gebruikt om haar over te halen?
- Dat BB nog een week langer duurt?
- Percentages van vorige exits (dido stond vaak laag)?
- Beelden 3e hand?
Ze denken dat er om de 4 uur een liedje komt... ik weet niet hoeveel tijd er steeds zat tussen die vorige liedjes.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ik las het net, zul je altijd zien als je weggaat maargoed, vanavond ben ik een tijd online dus misschien dat er nog iets boeiends gaat gebeuren je kan het immers nooit 100% zeker weten toch?
Ze hebben al eerder tegen zowel roel en dido gezegd in DBK dat relatie niet echt gunstig is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:58 schreef F4iTH het volgende:
[..]
BB een week langer kan ik me niet voorstellen, organisatorisch te lastig en Dido zou er niet zo mee zitten denk ik.
Door beelden van de derde hand zou ze eerder kwaad zijn op Roel en dat is ze nu zeker niet.
Percentage vorige exits zou best kunnen. Ze zouden haar kunnen hebben verteld dat de relatie niet bepaald gunstig is geweest voor haar noch voor Roel. Dat zou ook kunnen verklaren waarom zij afstandelijk doet tegen Roel.
Misschien willen ze gewoon sfeermaken met die liedjes, of idd dat Dido ¤ 50.000 ofzo heeft geaccept en donderdag vertrekt, vanavond weten we hopelijk ietsje meer in de cliffhanger van de uitzending wat er in de DBK tegen Dido is gezegdquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ze denken dat er om de 4 uur een liedje komt... ik weet niet hoeveel tijd er steeds zat tussen die vorige liedjes.
Ik ben zo langzamerhand wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd wat BB er mee wil zeggen....![]()
De bewoners denken dat 15 dec de finale is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:58 schreef F4iTH het volgende:
[..]
BB een week langer kan ik me niet voorstellen, organisatorisch te lastig
Ow ok dat had ik even gemist dan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
De bewoners denken dat 15 dec de finale is.
Zou echt belachelijk zijn dat ze die kans krijgt,vind ik iets meer voor de finale.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien willen ze gewoon sfeermaken met die liedjes, of idd dat Dido ¤ 50.000 ofzo heeft geaccept en donderdag vertrekt, vanavond weten we hopelijk ietsje meer in de cliffhanger van de uitzending wat er in de DBK tegen Dido is gezegd
Dat denkt ze ook want zoëven werd er over het hek voor Dido geroepen dus denk dat ze twijfelt aan haar keuze in de DBK en mss haar beslissing wil herzien omdat ze net weer bevestigd krijgt dat ze populairder is dan ze denktquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou echt belachelijk zijn dat ze die kans krijgt,vind ik iets meer voor de finale.
Die heb je dan echt gehaalt ,nu is er al voor haar gebeld of juist niet.
Gun het haar niet dat ze zo,n kans krijgt.
Alleen Dido en Roel krijgen steeds geld.
Wil gewoon dat ze de blamage krijgt van dat ze is weggestemt.
Nu kan ze altijd denken dat ze zeer geliefd was.
Niet de boel gaan verdraaien vriend.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, jij wilt dat ze alleen op Lieske stemmen![]()
Even een verbetering Regenwormpie;quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet de boel gaan verdraaien vriend.
Het kan zonde zijn om voor dido te bellen terwijl die misschien zo al naar huis gaat
dat is jouw meningquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Even een verbetering Regenwormpie;
Tis altijd zonde om voor Dido te bellen/sms'en![]()
Ik heb ook een pokkehekel aan Dido maar die houdt op zo gauw ze het programma uit is. Waarmee ik bedoel: ik gun het niemand dat die helemaal de grond in getrapt wordt ten gevolge van BB. Iedereen moet er uiteindelijk toch een goed gevoel aan over houden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wil gewoon dat ze de blamage krijgt van dat ze is weggestemt.
Nu kan ze altijd denken dat ze zeer geliefd was.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:19 schreef Foreverblue het volgende:
Zoooo, daar ben ik ook weer eens
[afbeelding]
Yup, en er gebeuren nog wel ergere. En dan maar heel verontwaardigd doen over de elende in concentratiekampen waar dan ook.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:23 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja nog 1 ding, ik werd echt misselijk van het verhaal over de ontgroening van Joost!!Sjeezus dat dit echt bestaat zegt, walgelijk!
Goed van Joost dat hij daar weg is gegaan, ik had het niet eens volgehouden maar te belachelijk voor woorden die ontgroeningen!
![]()
Mwah...denk het niet, zal een duf en zoetsappig gesprek worden, ik blijf er iig zeker niet voor opquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:24 schreef farceman het volgende:
Dido wil niks weten van een roze wolk die afgelopen is, dat worden zware gesprekken vanavond..
Ja zei zequote:Op dinsdag 6 december 2005 16:28 schreef Dropkick het volgende:
Volgens mij zei Dido net tegen Roel:Je bent voorlopig nog niet van me af.
quote:
Nou dat is een smerige dreigementquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:28 schreef Dropkick het volgende:
Volgens mij zei Dido net tegen Roel:Je bent voorlopig nog niet van me af.
Waarschijnlijk dat hij de kaarten heeft weggepakt... en dat hij als tegenprestatie met Dido romantisch in bad mocht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:34 schreef F4iTH het volgende:
Lieske zei net: Ik heb iets ontdekt en ik ga er niks over zeggen want dan breng ik een opdracht in gevaar.
Een paar minuten later was ze met Ingrid alleen en zei hoe het zat. Volgens mij dat het over Roel ging en dat hij zich had versproken vannacht tegen haar. Ingrid wist iig gelijk waar het over ging.
Kan me niet op zich niet herrinneren wat Roel zou hebben gezegd
Het ene moment gaat alles snel en het andere moment erg traag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... Fok is weer eens niet vooruit te branden hier![]()
Ik ken het ja. "Je kan niet 2x hetzelfde bericht posten"quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het ene moment gaat alles snel en het andere moment erg traag.
Of je krijgt steeds database error om je oren.
Maar het leukste is je moet niet snel twee keer achter elkaar iets posten.
Dan vind de database server niet zo leuk krijg je weer een error om je oren
Inderdaad hebben ze het daar over gehad.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat hij de kaarten heeft weggepakt... en dat hij als tegenprestatie met Dido romantisch in bad mocht.
Heb er al vrede mee als Dido naar huis gaat, maar Lieske en NatteLie blijven mijn favorieten om naar huis te gaan...............quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet de boel gaan verdraaien vriend.
Het kan zonde zijn om voor dido te bellen terwijl die misschien zo al naar huis gaat
aaaaha! ik zat de hele tijd te denken aan de rookopdracht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat hij de kaarten heeft weggepakt... en dat hij als tegenprestatie met Dido romantisch in bad mocht.
ja, die is ook leuk maar je moet ook niet snel twee verschillende berichten posten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ken het ja. "Je kan niet 2x hetzelfde bericht posten"
Als de server bij tweakers.net eruit ligt krijg je random leuke foutmeldingen. De leukste vind ik: "De MySQL server is even koffie drinken".quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja, die is ook leuk maar je moet ook niet snel twee verschillende berichten posten.
Dan krijg je ook een foutmelding
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:43 schreef Dropkick het volgende:
Ik denk dat Dido een joint heeft kunnen regelen voor Roel.Echt waar?Ja?Vind je dat echt?Is dat echt zo?Echt?Ja?
Die is leukquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als de server bij tweakers.net eruit ligt krijg je random leuke foutmeldingen. De leukste vind ik: "De MySQL server is even koffie drinken".![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:45 schreef Foreverblue het volgende:
Met Dido valt helemaal geen lol te beleven, als ze een joint heeft gerookt. Dan wordt ze stil.
Heeft er iemand een joint voor Dido?
Ik denk toch echt dat het nathalie is die er uit gaat... Joost lijkt me superpopulair, lieske heeft ook bewezen genoeg fans te hebben, en de mensen die het paartje Roel+Dido erin willen houden hoeven nu alleen op dido te stemmen (ook al is de relatie dan nu flink afgekoeld, zullen toch veel mensen zo stemmen, zie de comeback van dido+roel vorige keer). En dan blijft naat over, is een aanhangsel van dido, en is (volgens mij dan) samen met ingrid de persoon met de minst grote rol in de groep.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb er al vrede mee als Dido naar huis gaat, maar Lieske en NatteLie blijven mijn favorieten om naar huis te gaan...............
Lieske vertelde Ingrid dat ze ergens achter was gekomen, dus Ingrid was heel benieuwd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:20 schreef F4iTH het volgende:
Weet iemand waar Lieske het over heeft met Ingrid? Ik kan er niks van maken, weet alleen dat ze het over Roel heeft.
...en dido denkt stilletjes of zo iemand wel "gepast" is in Heemstede.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:57 schreef ART het volgende:
Roel zit wel op zijn praatstoel met zijn stoere verhalen...
ok duidelijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Lieske vertelde Ingrid dat ze ergens achter was gekomen, dus Ingrid was heel benieuwd.
Toen vertelde Lieske dat ze er achter was gekomen dat Roel de speelkaarten in had moeten leveren voor het romantische uurtje in de jacuzzi.
Nathalie ving hier iets van op en vroeg meteen waar Lieske het over had, maar Lieske zei dat ze dat pas na het BB huis kon vertellen omdat anders misschien iemands missie mislukte.
Ingrid vroeg haar of Roel het zelf had verteld maar Lieske bleef er verder vaag over.
Als zij samen vuurdienst hebben zal Lieske het wel verder uitleggen, denk ik.
Waar hadden ze het over? Over dat kaartweghalen, of wat anders?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:08 schreef bunnyma het volgende:
En we hoeven niet eens te wachten op een vuurdienst.
In de badkamer legt Lieske het allemaal uit aan Ingrid.
Ingrid zou het nooit gedaan hebben, zegt zij.
Ik hoor er geen jaloersie in.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:09 schreef riri het volgende:
Lieske vertelt het nu in de badkamer
Man oh man wat is die Lieske jaloers zeg
The cards dusquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waar hadden ze het over? Over dat kaartweghalen, of wat anders?
Ingrid had een pook in zijn rug gedouwd als ze het had gewetenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoor er geen jaloersie in.
Meer verontwaardiging.
Ik dacht Lieske hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ingrid had een pool in zijn rug gedouwd als ze het had geweten
Ik vind er niks jaloers aan hoor...
Idd over dat kaarten weghalen maar ze krabbelt nu een beetje terug en zegt het niet 100% zeker te weten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waar hadden ze het over? Over dat kaartweghalen, of wat anders?
wat is er jaloers aan???quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:09 schreef riri het volgende:
Lieske vertelt het nu in de badkamer
Man oh man wat is die Lieske jaloers zeg
TSWquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
Tjow!
Ik ga ervandoor en ben er straks weer dus wacht op de 'BEW' en dan zie je me weer
Hoe zo eigen belang, wie koos voor de 5000 euri en niet voor eten in de groep????? De pot verwijt de ketel............. bah, hier kan IK dus niet tegen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:15 schreef Pijlemans het volgende:
Kleine scheinheilige Groningse k*tdwerg.
Wel drie keer zeggen dat Roel van haar een "pook in z'n rug" kan krijgen als
blijkt dat hij de kaarten voor 'eigenbelang' heeft weg gepakt en
dan tegen Joost en Ing zeggen: Zeg er maar niks over.
hoe bedoel je stoken?
Lieske:![]()
De Lieske fans die zo tekeer gingen over Roel, hoor je nu opeens niet meer als Lieske zelf zo smerig bezig is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:15 schreef Pijlemans het volgende:
Kleine scheinheilige Groningse k*tdwerg.
Wel drie keer zeggen dat Roel van haar een "pook in z'n rug" kan krijgen als
blijkt dat hij de kaarten voor 'eigenbelang' heeft weg gepakt en
dan tegen Joost en Ing zeggen: Zeg er maar niks over.
hoe bedoel je stoken?
Lieske:![]()
Tot later op de avondquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
Tjow!
Ik ga ervandoor en ben er straks weer dus wacht op de 'BEW' en dan zie je me weer
Ja wie de bal kaatst kan hem verwachten Roeltjequote:Op dinsdag 6 december 2005 17:18 schreef F4iTH het volgende:
[..]
De Lieske fans die zo tekeer gingen over Roel, hoor je nu opeens niet meer als Lieske zelf zo smerig bezig is.
Lieske laat zich ook weer kennen the day after![]()
Ik vond haar niet echt smerig bezig.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:18 schreef F4iTH het volgende:
[..]
De Lieske fans die zo tekeer gingen over Roel, hoor je nu opeens niet meer als Lieske zelf zo smerig bezig is.
Lieske laat zich ook weer kennen the day after![]()
Volgens mij ben je dan wel er vaak "eventjes weg"quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:21 schreef Sjet het volgende:
Ik heb het net niet gehoord wat Lieske tegen de anderen zei, was eventjes weg, dus daar kan ik niks over zeggen.
Tot nu toe vind ik Lies niet smeriger als de rest.....
Met het verschil dat Lieske niks af weet van het gesprek van Roel met Dido vanochtend.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:22 schreef redhair het volgende:
[..]
Ja wie de bal kaatst kan hem verwachten Roeltje![]()
![]()
Big-Pijlemans-Brother is watching me?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:25 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan wel er vaak "eventjes weg"![]()
Eerst zegt ze dat ze het er niet over gaat hebben omdat ze dan de opdracht van diegene in gevaar brengt en vervolgens vertelt ze het door aan iedereen behalve de persoon in kwestie (Roel)?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik vond haar niet echt smerig bezig.
Zij vertelde een nieuwtje door waar ze achter was gekomen maar zij wil niet echt ruzie over die kaarten.
Ik heb vannacht het gesprek niet gehoord hoe zij er achter is gekomen, of Roel het duidelijk heeft gezegd.
Ik kreeg meer de indruk dat zij het niet 100% zeker wist en daarom hem er niet op kon aanspreken.
Zij vond het wel vervelend dat Nathalie hen vanuit de toilet afluisterde en dat door het roepen van Nathalie Joost kwam aangesneld. Zij wilde dit alleen aan Ingrid vertellen.
Ik moet toegeven. Ik kijk te veel streams en ben hier errug vaak.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:26 schreef Sjet het volgende:
[..]
Big-Pijlemans-Brother is watching me?![]()
Dat ze toch liever Nathalie heeft??quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:30 schreef Bocaj het volgende:
Wanneer zou Dido het nu gaan vertellen?
Ik word gek van die geheimzinnige Dido....quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:32 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Dat ze toch liever Nathalie heeft??
Daar is ze dan lekker op tijd achter gekomen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:34 schreef farceman het volgende:
volgens mij denkt dido echt dat een relatie in BB niet goed voor haar is kwa stemmen enz.
Ik denk ook dat het haar gezegd is gister in de dbk...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:34 schreef farceman het volgende:
volgens mij denkt dido echt dat een relatie in BB niet goed voor haar is kwa stemmen enz.
Wat mij betreft heeft ze daar gelijk in. Ik vind haar leuker als ze niet klefferig met Roel is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:34 schreef farceman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |