abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32861276

En weer door
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:45:42 #2
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32861322
ok
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 13:45:51 #3
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32861327
Het interesseert me nu echt geen fuck meer wie er uit gaat donderdag, ik vind ze allemaal even schijnheilig...
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_32861346
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:40 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Waaaaaaaaaaroooooooooommm doen ze dit nu???? Hebben ze dan niet door dat dat kutgeroddel niet echt positief uitwerkt!! En ik vind echt dat Roel nogal wat minpunten krijgt nu. Als ik de SC van vannacht goed heb gelezen was hij best aardig tegen Lieske en dan gaat hij nu zulke opmerkingen maken. Is hij soms bang dat hij wat voor Lieske gaat voelen???
Dat laatste zou ik niet weten Manu, maar hij was heel aardig tegen Lieske. Ik heb dat complete samenzijn 'uitgezeten' dusssss...... maar ja, zo zie je maar weer dat mensen altijd hun eigen draai aan dingen geven en dat ook graag willen. En dat mensen het graag op een bepaalde manier willen horen.
Ik vind het heel jammer. Vannacht weer een leukere Roel gezien..... nu net leek het weer net een oud wijf.

Net als NatteLie trouwens...... die zet ook gelijk zo'n ouwe-wijven-kop op als ze met Dido aan het lullen is.....

Dido, het interesseeerd je wel degelijk........ anders begon je er niet steeds weer over..... mens, geef dat dan in elk geval eerlijk toe
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:47:14 #5
130755 Kinga
versier hier
pi_32861360
Wat heeft die Nathalie toch een dikke kop gekregen, jezus
pi_32861368
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:45 schreef Manu82 het volgende:
Het interesseert me nu echt geen fuck meer wie er uit gaat donderdag, ik vind ze allemaal even schijnheilig...
Raar he dat je bij deze bewoners constant van gedachte verandert.
pi_32861372
Nog maar even over het verhaal van vannacht,deze foto hoort bij het verhaal wat Lieske zei over jongens.
pi_32861375
Moeten ze dat as onder de korf niet eens opruimen?

dinsdag 6 december 2005 @ 13:49:02 #9
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32861410
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:41 schreef Gert het volgende:
Ik snap er niets van dat Roel zo negatief is over het lange gesprek vannacht met Lieske.
Zowel Lieske als Roel waren eindelijk weer eens aan te horen zonder dat het al snel irritant werd. Iedereen die zat mee te kijken gisteravond en vannacht, vond het ook een tof gesprek. Behalve Roel zelf dus blijkbaar.
Ik snap er ook geen hol van hoor. Ik vond Roel en Lieske zo leuk vannacht. Ik dacht, die Roel is eindelijk aan het denken gezet. Maar nee hoor, hij lult Dido weer lekker naar de mond. Pfffff....
Van mij mogen ze nu echt lekker allemaal opzouten
Ook die Roel de lul die tot vannacht nog mijn favoriet was.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:49:13 #10
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32861413
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
pi_32861424
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:47 schreef Dropkick het volgende:
Nog maar even over het verhaal van vannacht,deze foto hoort bij het verhaal wat Lieske zei over jongens.
[afbeelding]
Ja.... zo was het en zo gezellig als ze er uit zien was het ook.
Tsjong wat ziet Roel er zwaar 'boring' uit he?
pi_32861427
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:46 schreef Sjet het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik niet weten Manu, maar hij was heel aardig tegen Lieske. Ik heb dat complete samenzijn 'uitgezeten' dusssss...... maar ja, zo zie je maar weer dat mensen altijd hun eigen draai aan dingen geven en dat ook graag willen. En dat mensen het graag op een bepaalde manier willen horen.
Ik vind het heel jammer. Vannacht weer een leukere Roel gezien..... nu net leek het weer net een oud wijf.

Net als NatteLie trouwens...... die zet ook gelijk zo'n ouwe-wijven-kop op als ze met Dido aan het lullen is.....

Dido, het interesseeerd je wel degelijk........ anders begon je er niet steeds weer over..... mens, geef dat dan in elk geval eerlijk toe
Bijna iedereen in dit forum sprak positief over het gesprek Roel Lieske.
Dit betekent dat Roel een spelletje over de rug van Lieske speelt.
En dat vind ik een vuile tering streek, de straf gaat hij donderdag krijgen.
Want dido gaat vertrekken
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:50:06 #13
130755 Kinga
versier hier
pi_32861436
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:45 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb dat ook, ik vind der geeneen meer leuk
pi_32861437
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:47 schreef Dropkick het volgende:
[afbeelding]

pi_32861452
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:49 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ik snap er ook geen hol van hoor. Ik vond Roel en Lieske zo leuk vannacht. Ik dacht, die Roel is eindelijk aan het denken gezet. Maar nee hoor, hij lult Dido weer lekker naar de mond. Pfffff....
Je bent wel eerlijk om je favoriet te laten vallen
pi_32861462
Kan Big brother nog een keer een filmpje maken? Hoeven ze alleen maar dat van vannacht te laten zien........ aan Dido
pi_32861479
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:40 schreef Manu82 het volgende:
Als ik de SC van vannacht goed heb gelezen was Roel best aardig tegen Lieske en dan gaat hij nu zulke opmerkingen maken. Is hij soms bang dat hij wat voor Lieske gaat voelen???
Dit denk ik dus...Je ziet het wel vaker dat mensen ontzettend lijken te botsen, maar toch ineens ook sterke gevoelens voor elkaar blijken te hebben. Daar doet me het gedrag Roel-Lieske al dagen aan denken. Of dit is het (en/) of Roel probeerde gewoon bij Dido punten te scoren. Hij begon er ook gelijk over, het was niet zo dat hij het per ongeluk liet vallen...
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 13:51:51 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32861480
Glazuurkapotschrobalert.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 13:51:57 #19
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32861483
Ik heb nu besloten dat aan mijn anti-fanclub dido ook toegevoegd is.
Dus vanaf nu ben ik anti:
NatteLie
Lieske
Dido
Room 23
pi_32861497
Ja dat ziet er echt boring uit,wat een schijnheil.
pi_32861498
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef Sjet het volgende:
Kan Big brother nog een keer een filmpje maken? Hoeven ze alleen maar dat van vannacht te laten zien........ aan Dido
Alleen die Screencaps zijn al genoeg... als dido+naat die zien, valt hij al door de mand
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:53:00 #22
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_32861502
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:49 schreef regenworm het volgende:

[..]

En dat vind ik een vuile tering streek, de straf gaat hij donderdag krijgen.
Want dido gaat vertrekken
Ik hoop heel erg met je mee.
Ik irriteer me zo verschrikkelijk aan die meid, dat ik de streams niet eens meer aan zet
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_32861507
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef dijkhuis het volgende:

[..]

Dit denk ik dus...Je ziet het wel vaker dat mensen ontzettend lijken te botsen, maar toch ineens ook sterke gevoelens voor elkaar blijken te hebben. Daar doet me het gedrag Roel-Lieske al dagen aan denken. Of dit is het (en/) of Roel probeerde gewoon bij Dido punten te scoren. Hij begon er ook gelijk over, het was niet zo dat hij het per ongeluk liet vallen...
Deze foto zegt wel genoeg over de sfeer tussen Roel en Lieske denk ik:

pi_32861511
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef Sjet het volgende:
Laat het flimpje maar in de live uitzending van donderdag zien.
Waar alle bewoners bij zitten lijkt mij wel leuk
pi_32861555
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:49 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Vined het jammer voor je dat je favoriet nu ook door de mand is gevallen.
Wat is dat toch met deze bewoners,je blijft veranderen .
pi_32861568
pi_32861571
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:53 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

[afbeelding]
Die lach op het gezicht van Roel bekent dat hij het best naar zijn zin had.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 13:55:55 #28
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32861575
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:53 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dat kind kan dan onnozel/dom/irritant/roddelig zijn maar volgens mij was ze vannacht gewoon weer aardig. Ik kan er echt niet bij dat Roel dan weer deze actie moet uithalen.
Room 23
pi_32861576
Wat heeft Josti nou weer aan zijn neus?
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 13:56:38 #30
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32861594
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:55 schreef Sjet het volgende:
Wat heeft Josti nou weer aan zijn neus?
[afbeelding]
Is dat niet vanwege die puisten???
Room 23
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:56:45 #31
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32861597
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef regenworm het volgende:

[..]

Je bent wel eerlijk om je favoriet te laten vallen
Ik ben altijd al eerlijk geweest hoor. Ik mocht Dido en Roel graag maar ben nooit te beroerd geweest kritiek op ze te leveren. En nu al helemaal.
Ik denk dat Roel het vannacht wel degelijk gezellig vond met Lieske, dat was de Roel in z'n goeie doen. Je zag hem ook steeds kijken waar Lieske blijft toen zij even binnen was.
Maar zo gauw Dido in the picture komt verandert hij weer compleet in een domme lul die de queen probeert te amuseren ten koste van alles. Want dit gaat hem z'n kop kosten als BB het uitzendt. En terecht.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32861609
pi_32861681
Erg jammer dat er op de Talpa site niks staat over de gezellige nacht van Roel+Lieske, maar wel de opmerkingen van Roel daarnet vertelde aan Dido dat hij het gehad had met Lieske en haar zo vreselijk negatief vond!

Daar zou je uit kunnen afleiden dat Talpa Roel beschermd, ben benieuwd wat er vanavond in de uitzending hiervan terugkomt.
pi_32861711
Hebben Ing en Joost een kleding afspraak of zo? Ze matchen zo leuk.....

dinsdag 6 december 2005 @ 14:01:52 #35
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32861723
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:52 schreef dijkhuis het volgende:

[..]

Alleen die Screencaps zijn al genoeg... als dido+naat die zien, valt hij al door de mand
da' s een mooie foto voor in Lieske haar afscheidsfotoalbum voor morgen
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_32861727
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:00 schreef dijkhuis het volgende:
Erg jammer dat er op de Talpa site niks staat over de gezellige nacht van Roel+Lieske, maar wel de opmerkingen van Roel daarnet vertelde aan Dido dat hij het gehad had met Lieske en haar zo vreselijk negatief vond!

Daar zou je uit kunnen afleiden dat Talpa Roel beschermd, ben benieuwd wat er vanavond in de uitzending hiervan terugkomt.
Vanavond nog niks... als het er al in komt... is dat in de uitzending van morgen. Maar don't hold your breath on it. Lieske komt zelden positief in de uitzendingen naar voren helaas.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 14:02:14 #37
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32861736
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:56 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ik ben altijd al eerlijk geweest hoor. Ik mocht Dido en Roel graag maar ben nooit te beroerd geweest kritiek op ze te leveren. En nu al helemaal.
Ik denk dat Roel het vannacht wel degelijk gezellig vond met Lieske, dat was de Roel in z'n goeie doen. Je zag hem ook steeds kijken waar Lieske blijft toen zij even binnen was.
Maar zo gauw Dido in the picture komt verandert hij weer compleet in een domme lul die de queen probeert te amuseren ten koste van alles. Want dit gaat hem z'n kop kosten als BB het uitzendt. En terecht.
Als hij gewoon eerlijk was geweest dan had het hem misschien zijn kop wel kunnen redden. Daarom denk ik ook dat het het beste is als Dido gewoon weggaat en dat Roel weer Roel wordt....
Room 23
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:03:19 #38
1464 ART
FOK!member
pi_32861761
Wat een eikel, die Roel.
En natuurlijk komt dit uit. Hij had het buitengewoon genoeglijk.
Zou hij daarom vanochtend met de handen in zijn haar hebben gezeten? Zo van: 'oh my god, dit was leuk!' En zich meteen schuldig voelen over die gedachten en exact het tegenovergestelde zeggen tegen Dido.
En heeft Lieske inderdaad negatief over D + N gesproken en te nadrukkelijke vragen over Linda gesteld? Heb dat niet meegekregen. Wel dat ze elkaar niet spaarden, maar dat dat juist bijdroeg aan de kwaliteit van het gesprek.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32861770
quote:

http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
pi_32861788
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

da' s een mooie foto voor in Lieske haar afscheidsfotoalbum voor morgen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Dan ook graag de hele serie
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:05:03 #41
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32861798
Technisch onderhoud moet gebeuren dus bewoners moeten naar de slaapvertrekken
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 14:05:16 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32861804
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:55 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Dat kind kan dan onnozel/dom/irritant/roddelig zijn maar volgens mij was ze vannacht gewoon weer aardig. Ik kan er echt niet bij dat Roel dan weer deze actie moet uithalen.
De sfeer was gewoon ook OK vannacht.
Het enige wat ik me kan voorstellen, is dat Roel zó totaal in de ban is van zijn Dido, dat hij dit soort verhalen ophangt om maar weer bij haar te kunnen zijn. Dus: door te gaan klagen over vannacht wilde hij zorgen dat hij weer samen met Dido in een shift kwam. En dat is dan gelukt.

Ik heb het gesprek niet gehoord, ik wil eerst nog eens precies lezen/horen hoe Roel e.e.a zei, want er wordt nogal eens overdreven en subjectief gepost hier natuurlijk. Maar als het echt zo is gegaan, dan is het een lage stakkerstreek van Roel.

Ben benieuwd hoe, met welke motivatie, ze dit aan de anderen gaan brengen, deze shiftwissel.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32861808
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:57 schreef HellFreez het volgende:
[afbeelding]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32861847
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:03 schreef ART het volgende:
En heeft Lieske inderdaad negatief over D + N gesproken en te nadrukkelijke vragen over Linda gesteld? Heb dat niet meegekregen. Wel dat ze elkaar niet spaarden, maar dat dat juist bijdroeg aan de kwaliteit van het gesprek.
Exact! Ik had ook niet het idee hoor, dat Lieske er tot vervelends toe over doorging. Ze gaf gewoon heel eerlijk haar kijk op die zaak, en dat Roeltje nog niet jarig was geweest als Lieske dan op dat moment zijn vriendinnetje/scharrel was geweest.
Het was absoluut een leuk gesprek.
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:07:21 #45
1464 ART
FOK!member
pi_32861852
quote:
Lieskes ogen vallen bijna dicht, maar ze wil Roel niet alleen laten
"Zal ik dan Joost wakker maken?"
"Dat hoeft niet. Ik ben een Einzelgänger, weet je wel"
Roel kijkt Lies eens aan en zegt "Het was gezellig, toch?" op een opbeurende toon.

(Roel lijkt haar weer aardig te vinden)
Uit het streamverslag...
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:07:28 #46
130755 Kinga
versier hier
pi_32861857
Zou lullig zijn als het nu keihard ging regenen en vuur ging uit...
pi_32861860
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:56 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Klopt je bent altijd eerlijk geweest.
Maar ik vind het klasse dat je op een gegeven moment zegt nu is het genoeg.
pi_32861868
Roel heeft flink wat blokken erin gegooid... zodat de korf nog wel ff blijft branden.

pi_32861874
quote:

Roel wordt konsant in de watten gelegd door BB. Aan al zijn wensen wordt voldaan!!!!!!! Zeker wat Dildo betreft. Nou even uit elkaar met de geheime opdracht maar dat stelde niets voor.
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 14:08:24 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32861877
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:07 schreef ART het volgende:

[..]

Uit het streamverslag...
En dan op de Talpa site de day after:

13:22Roel heeft het gehad met Lieske
Roel is ondertussen ook wakker en komt de dames in de Tuin gezelschap houden. Ondertussen doet hij zijn beklag over de blonde Lieske: "Ik werd echt gek van haar. Al die negativiteit." Het was de afgelopen nacht namelijk de beurt aan Lieske en Roel om het vuur, voor de Weekopdracht, brandende te houden. Maar Roel lijkt steeds minder van de Groningse studente te kunnen hebben: "Ik heb haar zelfs naar bed gestuurd!"

Roel.
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:08:27 #51
130755 Kinga
versier hier
pi_32861881
4 keer Lieske
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:08:37 #52
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32861884
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:02 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Als hij gewoon eerlijk was geweest dan had het hem misschien zijn kop wel kunnen redden. Daarom denk ik ook dat het het beste is als Dido gewoon weggaat en dat Roel weer Roel wordt....
De enige manier om de boel nog een beetje te redden is zorgen dat Dido zo snel mogelijk opdondert.
Dan krijg je waarschijnlijk de leuke kant van Roel te zien, wat niet gelijk betekent dat zijn slechte kant zomaar wordt vergeten.
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:08:43 #53
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32861890
Regie gestopt, streams vast op slaapkamer en zendergeluid uitgeschakeld
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 14:09:48 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32861924
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:08 schreef redhair het volgende:

[..]

Roel wordt konsant in de watten gelegd door BB. Aan al zijn wensen wordt voldaan!!!!!!!
Alleen de post waarop je reageert, is gelul. Er wordt namelijk wel degelijk op de Talpa-site melding gemaakt van het gesprek vannacht tussen Roel en Lieske, inclusief dat Roel een arm om haar heenslaat e.d.
pi_32861933
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:05 schreef Gert het volgende:
De sfeer was gewoon ook OK vannacht.

Ik heb het gesprek niet gehoord, ik wil eerst nog eens precies lezen/horen hoe Roel e.e.a zei, want er wordt nogal eens overdreven en subjectief gepost hier natuurlijk. Maar als het echt zo is gegaan, dan is het een lage stakkerstreek van Roel.
Uit het talpa dagboek:
3:22Roel heeft het gehad met Lieske

"Roel is ondertussen ook wakker en komt de dames in de Tuin gezelschap houden. Ondertussen doet hij zijn beklag over de blonde Lieske: "Ik werd echt gek van haar. Al die negativiteit." Het was de afgelopen nacht namelijk de beurt aan Lieske en Roel om het vuur, voor de Weekopdracht, brandende te houden. Maar Roel lijkt steeds minder van de Groningse studente te kunnen hebben: "Ik heb haar zelfs naar bed gestuurd!"
pi_32861936
Als Lieske hoort wat Roel over haar heeft gezegd... is ze HELEMAAL KLAAR met hem

dinsdag 6 december 2005 @ 14:11:17 #57
1464 ART
FOK!member
pi_32861965
Yeps.

Nu moet BB even goed monteren. En de TV in de woonkamer aanzetten...
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 14:11:47 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32861979
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef dijkhuis het volgende:

[..]

Uit het talpa dagboek:
3:22Roel heeft het gehad met Lieske
Ja, had het inmiddels zelf ook al in dit topic geplaatst. Maar toch bedankt voor de moeite.
pi_32861981
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Roel is ondertussen ook wakker en komt de dames in de Tuin gezelschap houden. Ondertussen doet hij zijn beklag over de blonde Lieske: "Ik werd echt gek van haar. Al die negativiteit." Het was de afgelopen nacht namelijk de beurt aan Lieske en Roel om het vuur, voor de Weekopdracht, brandende te houden. Maar Roel lijkt steeds minder van de Groningse studente te kunnen hebben: "Ik heb haar zelfs naar bed gestuurd!"

Roel.
Edit.
Ja inderdaad;
pi_32861984
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Alleen de post waarop je reageert, is gelul. Er wordt namelijk wel degelijk op de Talpa-site melding gemaakt van het gesprek vannacht tussen Roel en Lieske, inclusief dat Roel een arm om haar heenslaat e.d.
Ok op de pagina van Lieske kun je het vinden, maar helaas niet in de dagboeken, en die lezen nou net veel mensen om bij te lezen.

edit: staat idd ook op de voorpagina, mea culpa!

[ Bericht 2% gewijzigd door dijkhuis op 06-12-2005 14:20:04 ]
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 14:13:18 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32862011
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:11 schreef Sjet het volgende:

[..]

En ook Talpa.... want ze schrijven niks over vannacht toch?
Jawel. Een uitgebreid artikel, inclusief video:

dinsdag 6 december 2005 @ 14:13:28 #62
1464 ART
FOK!member
pi_32862013
De dagboeken verschillen vaker van de stukjes op de homepage. Die op de homepage zijn altijd stukken uitgebreiden. De dagboeken zijn snippets.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 14:14:04 #63
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32862035
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Roel.
Hij was toch niet zat ofzo???
Room 23
pi_32862048
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef Foreverblue het volgende:
Als Lieske hoort wat Roel over haar heeft gezegd... is ze HELEMAAL KLAAR met hem

[afbeelding]
Lieske wordt misschien even boos, maar gaat gewoon door met haar BB leventje.
Roel zal zeker weer een nominatie van Lieske kregen.
pi_32862052
quote:

[..]

Edit.
Ja inderdaad;
Talpa is pro Roeltje. Is hun lievelingetje.
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 14:14:42 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32862054
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:12 schreef dijkhuis het volgende:

[..]

Ok op de pagina van Lieske kun je het vinden, maar helaas niet in de dagboeken, en die lezen nou net veel mensen om bij te lezen.
Nou da's een beetje onzin hoor. Het artikel staat op de frontpage van de Big Brother-site nota bene. Niet bepaald weggestopt of zo.
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:15:10 #67
1464 ART
FOK!member
pi_32862062
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Hij was toch niet zat ofzo???
No drinks in tha house, toch?
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:15:56 #68
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32862083
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:15 schreef ART het volgende:

[..]

No drinks in tha house, toch?
En zo is het
pi_32862085
Roel .
pi_32862089
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Jawel. Een uitgebreid artikel, inclusief video:

Had het gelijk alweer ge-edit
Zag het ook.
Alleen wel jammer dat BB geen dagboeken bij houd van de nacht....... Maar goed, ze kunnen hier alles lezen
pi_32862103
Regie wakker worden \ 4dezelfde streams....
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:17:24 #72
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32862125
quote:

[..]

Edit.
Ja inderdaad;
Als er hier op het forum al zoveel ophef ontstaat over dit gebeuren kun je er van op aan dat dit door Talpa heel duidelijk naar voren zal worden gebracht. Roel is nooit echt gespaard door Talpa vind ik. Denk aan de acties toen hij bezopen was, met Linda, in de tuin zeiken, gat in de muur slaan, als een hondje achter Dido aanhuppelen etc...Dit komt echt wel in de uitzending hoor. Dom van Roel, heel dom.
pi_32862140
Ik ga maar even m'n honden uitlaten...... val altijd bijna in slaap van die slaapkamer streams
Tot strakkies
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 14:18:25 #74
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32862146
Het irritante is op dit moment dat ik alleen mensen heb waaraan ik een hekel heb!!!
Room 23
pi_32862151
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:

[..]

Mits ze te horen krijgt wat Roeltje nu over haar zegt .Misschien een goede zet van hem om met Lieske te praten om zo geen nominatie te krijgen van haar. Hoop dat ze er snel achter komt.
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:18:40 #76
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32862153
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:16 schreef farceman het volgende:
Regie wakker worden \ 4dezelfde streams....
Onderhoud aan het systeem dan gaan altijd de streams opslot en heb je 4 dezelfde geschakelde beelden
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:19:28 #77
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32862171
quote:

[..]

Hey nou moet je niet doen alsof we allemaal gezellig Lieske fans zijn hoor.
pi_32862191
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:18 schreef Sjet het volgende:
Ik ga maar even m'n honden uitlaten...... val altijd bijna in slaap van die slaapkamer streams
Tot strakkies
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:20:44 #79
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32862203
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:18 schreef Manu82 het volgende:
Het irritante is op dit moment dat ik alleen mensen heb waaraan ik een hekel heb!!!

Ik ook, naja hekel...ze zijn gewoon waardeloos
pi_32862268
quote:

[..]

Ja dat denk ik ook wel... blijft toch een naaistreek van Roel. En vannacht mocht ik hem weer.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 14:24:12 #81
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32862280
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:19 schreef F4iTH het volgende:

[..]

eeeh Lieske fan zal ik nooit worden Liever nog dat ze vandaag dan morgen eruit gaat. Maar ik begon wel steeds meer pro-Roel te raken en ik begrijp het best dat hij verliefd is en dan wat meer met dido wil zijn, maar als hij zo'n actie uit gaat halen komen er gewoon wat minpunten bij!!
Room 23
pi_32862321
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:19 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Wel nee, zo denk ik er niet over.
Het ging er mij om dat Roel nu weer genomineerd gaat worden door Lieske.
Terwijl hij een grote kans om er vanaf te komen nu heeft hij het verpest.
Iedereen is vrij om fan van iemand te zijn ik leg niks op.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 14:28:44 #83
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32862381
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:

[..]

Wel nee, zo denk ik er niet over.
Het ging er mij om dat Roel nu weer genomineerd gaat worden door Lieske.
Terwijl hij een grote kans om er vanaf te komen nu heeft hij het verpest.
Iedereen is vrij om fan van iemand te zijn ik leg niks op.
gelukkig maar, anders kunnen we niet meer met elkaar discussieren
Room 23
pi_32862407
Joost heeft de pukkel op zijn neus opengekrabt.

dinsdag 6 december 2005 @ 14:34:39 #85
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32862511
Roel werd net een beetje onrustig dat ze het vuur aan moeten houden, ik neem zelf zomaar aan dat BB er heus wel een houtje bijknalt tijdens het onderhoud
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 14:34:54 #86
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32862514
duim
Room 23
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:34:55 #87
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32862516
Regie weer terug, bewoners mogen zo weer naar buiten
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:36:57 #88
130755 Kinga
versier hier
pi_32862570
Grappig dat ze nog steeds denken dat het de 15e afgelopen is..
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:37:16 #89
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32862583
Dido zit nu 'only the lonely' bij de korf
pi_32862594
Privekop: Dido ziet het niet meer zitten

pi_32862630
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:36 schreef Kinga het volgende:
Grappig dat ze nog steeds denken dat het de 15e afgelopen is..
Schijnt in het contract gestaan te hebben. Maar met vermelding dat als het een succes bleek te zijn... het verlengd kon worden.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 14:39:24 #92
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32862645
Als Lieske en Dido nou eens echt goed ruzie krijgen zou het nog leuk worden
Room 23
pi_32862665
Lieske: Ik kan niet weg donderdag... ik ben ongesteld geworden... dan kan ik er niet uit

pi_32862712
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 14:43:05 #95
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32862724
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:40 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Ik kan niet weg donderdag... ik ben ongesteld geworden... dan kan ik er niet uit

[afbeelding]
Logisch lijkt me, kan ze niet meteen afgesmeerd worden door heel Groningen....
Room 23
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:44:10 #96
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_32862749
(even op z'n Rotterdams:)
Wat een tering-gladiool is die Roel zeg! Wat een graf-hypocriet, wat een bos-mongool!!! Ik dacht al toen ik die foto van hem zag, met zijn hoof in in zijn handen...'tering, dat was eigenlijk veeel te leuk!' En nu is ie natuurlijk bang dat er roddels komen en hij nog een keer op z'n kloten krijgt van de Ice-Queen... Bah!!!!
Nou doe je het weer!
pi_32862784
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:39 schreef Manu82 het volgende:
Als Lieske en Dido nou eens echt goed ruzie krijgen zou het nog leuk worden
Ach, dan loopt prinsesje Dido boos weg met de volgende tekst: ik ben er helemaal klaar mee.
pi_32862791
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:44 schreef JooB het volgende:
Wat een tering-gladiool is die Roel zeg! Wat een graf-hypocriet, wat een bos-mongool!!! Ik dacht al toen ik die foto van hem zag, met zijn hoof in in zijn handen...'tering, dat was eigenlijk veeel te leuk!' En nu is ie natuurlijk bang dat er roddels komen en hij nog een keer op z'n kloten krijgt van de Ice-Queen... Bah!!!!
Helemaal mee eensch
pi_32862793
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32862794
Ja hij doet natuurlijk alleen maar aardig tegen Lieske om geen nominatie meer te krijgen van haar. Hopelijk heeft zij dat doorzichtige gedoe helemaal door.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32862810
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:44 schreef JooB het volgende:
helemaal mee eens
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:47:57 #102
1464 ART
FOK!member
pi_32862836
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:46 schreef jessie het volgende:
Ja hij doet natuurlijk alleen maar aardig tegen Lieske om geen nominatie meer te krijgen van haar. Hopelijk heeft zij dat doorzichtige gedoe helemaal door.
Dat ligt eraan of ze er een videootje in willen gooien.
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:48:39 #103
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_32862855
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:46 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Spam!!!
Nou doe je het weer!
pi_32862882
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:48 schreef JooB het volgende:

[..]

Spam!!!
Meer Smak
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:49:40 #105
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32862886
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:48 schreef JooB het volgende:

[..]

Spam!!!
Haha ja idd zo heet dat spul
pi_32862922
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32862930
pi_32862941
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:47 schreef ART het volgende:

[..]

Dat ligt eraan of ze er een videootje in willen gooien.
Hummie kan bijna niet anders dan deze beelden aan Lieske te laten zien.
Maar goed dit is BB en daar kan alles
pi_32863078
Lieske in de hol van de leeuw.
Iedereen doet natuurlijk weer heel erg lief tegen lieske.
Alleen als Lieske straks wegloopt is het weer een takkewijf
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:57:25 #110
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32863082
Streamlock gate25 blijkbaar mja, maakt ook niet zoveel uit echt veel gebeurd er nu niet echt
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 14:58:14 #111
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32863101
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:51 schreef regenworm het volgende:

[..]

Hummie kan bijna niet anders dan deze beelden aan Lieske te laten zien.

"Kan bijna niet anders"

Overdrijf niet zo.
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 14:59:26 #112
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32863134
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:57 schreef regenworm het volgende:
Wat gemeen!!!!
pi_32863138
Lieske: Zo, Roeland... daar zitten we weer

pi_32863186
Roel dubt... of hij het Lieske eerlijk moet zeggen wat hij tegen Dido heeft gezegd over haar...

† In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 15:01:40 #115
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32863193
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:57 schreef regenworm het volgende:
nu ga je toch weer overdrijven
Mini-me is elke dag bezig met roddelen, dus nu moet je wel even de dingen gelijk trekken
Room 23
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:03:30 #116
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32863236
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:01 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Mini-me is elke dag bezig met roddelen, dus nu moet je wel even de dingen gelijk trekken
Wat Lieske betreft is het éénrichtingsverkeer hier. Dat weet je toch wel onderhand?
pi_32863237
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:58 schreef Gert het volgende:

[..]

"Kan bijna niet anders"

Overdrijf niet zo.
Nou voor het spel is het wel erg leuk als hummie dat doet.
Laat mij nou eens overdrijven doe ik bijna nooit
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:03:46 #118
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32863243
Ing zit er ook bij dus het zal niet echt een diep gesprek worden
pi_32863313
Ook Naat kan de op zichzelf gerichte verhalen van Dido niet meer aanhoren.

dinsdag 6 december 2005 @ 15:07:32 #120
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32863335
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:06 schreef Foreverblue het volgende:
Ook Naat kan de op zichzelf gerichte verhalen van Dido niet meer aanhoren.

[afbeelding]
Misschien heeft ze last van 'stemmen' in haar hoofd (en dan de stem van Dido natuurlijk)....auw!
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:07:46 #121
1464 ART
FOK!member
pi_32863341
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:01 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Dat is ook weer waar. Monteren ze dat er toch gewoon achteraan.
pi_32863391
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:03 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Wat Lieske betreft is het éénrichtingsverkeer hier. Dat weet je toch wel onderhand?
Vind ik niet want jij geeft vaak tegengas als het over lieske gaat.
En dat is je goed recht vind het geen eenrichtingsverkeer komt nog vaak tegenliggers tegen.
pi_32863463
BEW

Roel smoort er haast in....
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:12:58 #124
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32863487
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:09 schreef regenworm het volgende:

[..]

Vind ik niet want jij geeft vaak tegengas als het over lieske gaat.
En dat is je goed recht vind het geen eenrichtingsverkeer komt nog vaak tegenliggers tegen.
Wij zijn gewoon spookrijders hoor.
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:13:58 #125
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32863509
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:12 schreef Sjet het volgende:
BEW

[afbeelding]
BEW terug

Ik ga zo even weg dus tot later
pi_32863540
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:12 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Wij zijn gewoon spookrijders hoor.
blijf rechts rijden en niet inhalen.
pi_32863548
pi_32863551
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:12 schreef Sjet het volgende:
BEW

[afbeelding]
pi_32863575
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:15 schreef trevanian het volgende:
[afbeelding]
Wat zal er in dit hoofdje omgaan?
pi_32863598
Hoi Regenworm

Wat klopt er niet in dit plaatje?

pi_32863606
pi_32863631
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:13 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

BEW terug

Tosso
pi_32863651
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:17 schreef Sjet het volgende:
Hoi Regenworm

Wat klopt er niet in dit plaatje?

[afbeelding]
Roel ligt niet op de bank.
pi_32863668
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:13 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

BEW terug

tot later
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:22:12 #135
1464 ART
FOK!member
pi_32863746
Lieske kan zich niet voorstellen dat Dido misschien wel ja heeft gezegd op het aanbod van BB om 50.000 te nemen en te verdwijnen, maar zich daardoor ook realiseert dat ze donderdag weg gaat en dus Nathalie & Roel achterlaat? En vooral weet dat Roel dat niet echt trekt. Die zou het vreselijk vinden wanneer Dido eerder vertrekt dan hij, omdat hij dan niet weet wat ze uitspookt en hij (terecht ) erg onzeker is over het voortbestaan van hun 'relatie'.
pi_32863748
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:18 schreef regenworm het volgende:

[..]

Roel ligt niet op de bank.
LoL
Ja zoiets...... maar nog erger......... Roel maakt schoon
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:23:24 #137
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32863771
Dido is ervan overtuigd dat zij donderdag naar huis gaat, zegt ze net tegen Joost.
Een hint?
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:24:51 #138
1464 ART
FOK!member
pi_32863816
Is Dido in de DBK?
pi_32863832
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:25:36 #140
1464 ART
FOK!member
pi_32863835
ah, gesignaleerd.
pi_32863855
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:27:11 #142
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32863869
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:15 schreef regenworm het volgende:
Probeer de spookrijder met signalen te waarschuwen: Lieske is Evil! Lieske is Evil! Lieske is Evil! Lieske is Evil! Lieske is Evil! Lieske is Evil! Lieske is Evil!

Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32863901

dinsdag 6 december 2005 @ 15:28:59 #144
1464 ART
FOK!member
pi_32863915
Zo! Joost zoomt even haarscherp in.
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:29:55 #145
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32863940
Terwijl Joost blijft doorvragen wat er met Dido aan de hand is regelt de regie een leuke shot

dinsdag 6 december 2005 @ 15:31:24 #146
1464 ART
FOK!member
pi_32863980
Ik raak er meer en meer van overtuigd dat Dido ja gezegd heeft op een aanbod van BB.
pi_32863989
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:23 schreef F4iTH het volgende:
Dido is ervan overtuigd dat zij donderdag naar huis gaat, zegt ze net tegen Joost.
Een hint?
Dan lijkt het erop dat er donderdag twee naar huis gaan.
En de finale uit drie bewoners gaat bestaan.
pi_32864006
Wat roel vertelt over cyaancali (gif) in je kies dat je in geval van nood kapot kunt bijten komt volgens mij uit Dune (Frank Herbert)?
pi_32864011
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:33:26 #150
1464 ART
FOK!member
pi_32864027
Nou, dat cyaankali is een trucje uit ook heel wat oorlogen, toch?
pi_32864037
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:31 schreef ART het volgende:
Ik raak er meer en meer van overtuigd dat Dido ja gezegd heeft op een aanbod van BB.
Dan moet je dus niet meer voor dido bellen.
pi_32864046
Liedje!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_32864055
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:31 schreef ART het volgende:
Dido liet (een uur) eerder wel blijken dat zij er ineens aan twijfelt of het nog maar een week duurt...
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:34:27 #154
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32864061
LOL wat een geweldige timing!!! BB is cool!
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:35:42 #155
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32864098
Die slappe lach van Dido zegt al genoeg....zij gaat donderdag naar huis! KLAAR
pi_32864124
wat the fuck heeft die Dido voor een raar iets? Al die nummertje slaan op haar....
Wat zou het kunnen zijn?
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:37:10 #157
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32864129
Wat voor liedje?
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32864131
Ja die lach verklaart al een hoop.
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:38:32 #159
1464 ART
FOK!member
pi_32864153
Yep. Dit is een zeer duidelijk signaal.

(en Regenworm, ik bel nooit )
pi_32864163
"Always look on the bright side of life"

dinsdag 6 december 2005 @ 15:39:34 #161
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32864182
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:37 schreef ChantalC het volgende:
Wat voor liedje?
Always look on the bright side of life

Joost: "Zou dit op mijn slaan, dat ik donderdag naar huis ga"
Dido: "Nee het slaat niet op jou Joost"
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 15:39:44 #162
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32864184
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:15 schreef regenworm het volgende:

[..]

Ik blijf hier toch liever links rijden
Room 23
pi_32864203
pi_32864245
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:38 schreef ART het volgende:
Yep. Dit is een zeer duidelijk signaal.

(en Regenworm, ik bel nooit )
gewoon een tip voor iedereen die op dido wil gaan stemmen even niet doen.
Mocht je het willen (liever niet )doen het dan donderdagavond
pi_32864253
pi_32864273
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:39 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik blijf hier toch liever links rijden
Dan heb je een grote kans om door lieske van de weg te worden gereden.

pi_32864296
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:35 schreef F4iTH het volgende:
Die slappe lach van Dido zegt al genoeg....zij gaat donderdag naar huis! KLAAR
Enorme Rob-mode
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:46:22 #168
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32864347
Van harte, Papa Nathalie!!

pi_32864372
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:46 schreef F4iTH het volgende:

[afbeelding]
LOL
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 15:48:03 #170
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32864386
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:42 schreef regenworm het volgende:

[..]

gewoon een tip voor iedereen die op dido wil gaan stemmen even niet doen.
Mocht je het willen (liever niet )doen het dan donderdagavond
Nee, jij wilt dat ze alleen op Lieske stemmen
Room 23
pi_32864404
Lieske luistert naar het verhaal van NatteLie.....

En denk "Wat lul je nou mens"......
pi_32864446
Als Dido het aanbod heeft gehad om voor 50.000 eu het huis te verlaten, wat zou Hummie dan kunnen hebben gebruikt om haar over te halen?

- Dat BB nog een week langer duurt?
- Percentages van vorige exits (dido stond vaak laag)?
- Beelden 3e hand?
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 15:51:19 #173
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32864463
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef regenworm het volgende:

[..]

Dan heb je een grote kans om door lieske van de weg te worden gereden.

[afbeelding]
wel als ze aan de verkeerde kant van de weg blijft rijden hier ja
Room 23
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:52:56 #174
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32864500
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:46 schreef F4iTH het volgende:

[afbeelding]
Ik word gewoon spontaan verliefd op haar

Oja, BEW natuurlijk
pi_32864516
Is er al een actie groep "save the bidons"? Want ze liggen echt al tijden te verzuipen.....

pi_32864525
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Oja, BEW natuurlijk
Bong!
pi_32864539
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:54:43 #178
1464 ART
FOK!member
pi_32864540
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:50 schreef dijkhuis het volgende:
Als Dido het aanbod heeft gehad om voor 50.000 eu het huis te verlaten, wat zou Hummie dan kunnen hebben gebruikt om haar over te halen?

- Beelden 3e hand?
Of die 50.000 is voldoende. Koos viel er toen ook voor.
Is een boel geld.
Ze heeft - reeel gezien - een kans van 1 op 6. En ze staat genomineerd. Dus ze is allerminst zeker van die 2 ton.
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:55:18 #179
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32864554
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Oja, BEW natuurlijk
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:55:36 #180
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32864564
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:54 schreef Sjet het volgende:

[..]

Bong!
Hier heb je een terug
pi_32864576
lijjkt of fifo iets normaler tegen roel doet
pi_32864587
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:55 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Hier heb je een terug

Je hebt een leuk liedje gemist.....
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:58:08 #183
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32864626
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:56 schreef Sjet het volgende:

[..]

Je hebt een leuk liedje gemist.....
Ja ik las het net, zul je altijd zien als je weggaat maargoed, vanavond ben ik een tijd online dus misschien dat er nog iets boeiends gaat gebeuren je kan het immers nooit 100% zeker weten toch?
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:58:40 #184
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32864640
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:50 schreef dijkhuis het volgende:

- Beelden 3e hand?
BB een week langer kan ik me niet voorstellen, organisatorisch te lastig en Dido zou er niet zo mee zitten denk ik.
Door beelden van de derde hand zou ze eerder kwaad zijn op Roel en dat is ze nu zeker niet.
Percentage vorige exits zou best kunnen. Ze zouden haar kunnen hebben verteld dat de relatie niet bepaald gunstig is geweest voor haar noch voor Roel. Dat zou ook kunnen verklaren waarom zij afstandelijk doet tegen Roel.
pi_32864706
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:58 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ja ik las het net, zul je altijd zien als je weggaat maargoed, vanavond ben ik een tijd online dus misschien dat er nog iets boeiends gaat gebeuren je kan het immers nooit 100% zeker weten toch?
Ze denken dat er om de 4 uur een liedje komt... ik weet niet hoeveel tijd er steeds zat tussen die vorige liedjes.
Ik ben zo langzamerhand wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd wat BB er mee wil zeggen....
pi_32864737
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:58 schreef F4iTH het volgende:

[..]

BB een week langer kan ik me niet voorstellen, organisatorisch te lastig en Dido zou er niet zo mee zitten denk ik.
Door beelden van de derde hand zou ze eerder kwaad zijn op Roel en dat is ze nu zeker niet.
Percentage vorige exits zou best kunnen. Ze zouden haar kunnen hebben verteld dat de relatie niet bepaald gunstig is geweest voor haar noch voor Roel. Dat zou ook kunnen verklaren waarom zij afstandelijk doet tegen Roel.
Ze hebben al eerder tegen zowel roel en dido gezegd in DBK dat relatie niet echt gunstig is.
Maar ik zou dat wel een hele kwalijke zaak vinden van BB, echt zieken oin relaties daar houd ik niet van. Net zoals ik die geheime opdracht tegen knuffelen al heel laag vond
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:02:56 #187
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32864754
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:01 schreef Sjet het volgende:

[..]

Ze denken dat er om de 4 uur een liedje komt... ik weet niet hoeveel tijd er steeds zat tussen die vorige liedjes.
Ik ben zo langzamerhand wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd wat BB er mee wil zeggen....
Misschien willen ze gewoon sfeermaken met die liedjes, of idd dat Dido ¤ 50.000 ofzo heeft geaccept en donderdag vertrekt, vanavond weten we hopelijk ietsje meer in de cliffhanger van de uitzending wat er in de DBK tegen Dido is gezegd
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 16:03:22 #188
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32864768
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:58 schreef F4iTH het volgende:

[..]

BB een week langer kan ik me niet voorstellen, organisatorisch te lastig
De bewoners denken dat 15 dec de finale is.
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:06:51 #189
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32864861
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:03 schreef Gert het volgende:

[..]

De bewoners denken dat 15 dec de finale is.
Ow ok dat had ik even gemist dan.
pi_32864892
NatteLie verzint weer briljante dingen
pi_32864975
Lieske legt aan Roel haar toilet ritueel uit......

En daarna gelooft Roel in god......
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:12:18 #192
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32864998
FOK word weer traag dat is al een voorbode voor de avond denk ik
pi_32865015
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:02 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Misschien willen ze gewoon sfeermaken met die liedjes, of idd dat Dido ¤ 50.000 ofzo heeft geaccept en donderdag vertrekt, vanavond weten we hopelijk ietsje meer in de cliffhanger van de uitzending wat er in de DBK tegen Dido is gezegd
Zou echt belachelijk zijn dat ze die kans krijgt,vind ik iets meer voor de finale.
Die heb je dan echt gehaalt ,nu is er al voor haar gebeld of juist niet.
Gun het haar niet dat ze zo,n kans krijgt.
Alleen Dido en Roel krijgen steeds geld.
Wil gewoon dat ze de blamage krijgt van dat ze is weggestemt.
Nu kan ze altijd denken dat ze zeer geliefd was.
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:13:11 #194
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32865026
Dido gaat straks even naar de DBK, zal wel met het gebeuren van gisteren te maken hebben, misschien (als het een dilemma is) herziet ze hem en blijft ze toch, zou zomaar kunnen
pi_32865055
wat kan er toch aan de hand zijn...misschien mag ze blijven of weg incl. 50000, maar moet ze keizen of ze naat of roel meeneemt
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:14:46 #196
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32865072
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:12 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zou echt belachelijk zijn dat ze die kans krijgt,vind ik iets meer voor de finale.
Die heb je dan echt gehaalt ,nu is er al voor haar gebeld of juist niet.
Gun het haar niet dat ze zo,n kans krijgt.
Alleen Dido en Roel krijgen steeds geld.
Dat denkt ze ook want zoëven werd er over het hek voor Dido geroepen dus denk dat ze twijfelt aan haar keuze in de DBK en mss haar beslissing wil herzien omdat ze net weer bevestigd krijgt dat ze populairder is dan ze denkt
pi_32865074
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:48 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Nee, jij wilt dat ze alleen op Lieske stemmen
Niet de boel gaan verdraaien vriend.
Het kan zonde zijn om voor dido te bellen terwijl die misschien zo al naar huis gaat
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:17:33 #198
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32865143
Joost heeft het over SPAM, dat ingeblikte ham wat nu in de braadpan zit
pi_32865167
Gatverdamme, lees ik het nu goed en heeft Roel af zitten geven op Lieske na hat leuke gesprek vannacht? Bah wat valt die door de mand zeg! Ik en mede users hebben vannacht naar een leuk, relaxed gesprek zitten luisteren en nu zegt Roel dat hij haar irritant vindt etc...?? En wij maar roepen, jee wat leuk, de oude Roel komt terug!! Bah, bah, bah wat valt dit tegen zeg!
Zo, moest ik even kwijt, ben mijn kindje halen, tot straks weer
pi_32865174
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:14 schreef regenworm het volgende:

[..]

Het kan zonde zijn om voor dido te bellen terwijl die misschien zo al naar huis gaat
Even een verbetering Regenwormpie;
Tis altijd zonde om voor Dido te bellen/sms'en
pi_32865189
Zoooo, daar ben ik ook weer eens

pi_32865201
Hoi Supermem
en tot strakjes maar weer

Ja zwaar teleurstellend van ons Roeltje he....
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:20:35 #203
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32865217
Weet iemand waar Lieske het over heeft met Ingrid? Ik kan er niks van maken, weet alleen dat ze het over Roel heeft.
pi_32865224
waar hadden ingrid en lies het over? over versproken? en stil houden?
pi_32865243
En iets dat Roel zich verlult had.
pi_32865251
Theemuts is Joost eigenlijk ook he

pi_32865271
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:18 schreef Sjet het volgende:

[..]

Even een verbetering Regenwormpie;
Tis altijd zonde om voor Dido te bellen/sms'en
dat is jouw mening
pi_32865292
Oh ja nog 1 ding, ik werd echt misselijk van het verhaal over de ontgroening van Joost!! Sjeezus dat dit echt bestaat zegt, walgelijk! Goed van Joost dat hij daar weg is gegaan, ik had het niet eens volgehouden maar te belachelijk voor woorden die ontgroeningen!
pi_32865294
Dido: Er is niks aan de hand tussen jou en mij...
Roel: Nee, precies... er is niks meer
pi_32865314
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:12 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik heb ook een pokkehekel aan Dido maar die houdt op zo gauw ze het programma uit is. Waarmee ik bedoel: ik gun het niemand dat die helemaal de grond in getrapt wordt ten gevolge van BB. Iedereen moet er uiteindelijk toch een goed gevoel aan over houden.

Op de een of andere manier krijgt ze later heus wel te horen/lezen hoe de anti-Didoos over haar dachten, maar dat krijgen jij en ik toch nooit te zien, noch wat ze daar mee doet. En wat mij betreft, het zal me ook een rotzorg zijn.

Als ze er met een behoorlijke zak geld nou via een dilemma uit zou kunnen vind ik dat echter ook niet echt fraai, zeker niet na die blamage van de stemmanipulaties (Bridget: het lijkt nu toch echt tussen Roel en Dido te gaan)
pi_32865316
Dido wil niks weten van een roze wolk die afgelopen is, dat worden zware gesprekken vanavond..
pi_32865318
pi_32865339
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:19 schreef Foreverblue het volgende:
Zoooo, daar ben ik ook weer eens

[afbeelding]
pi_32865346
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:22 schreef regenworm het volgende:

[..]

dat is jouw mening
zekers te weten
pi_32865348
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:26:39 #216
1464 ART
FOK!member
pi_32865353
Ik geloof niet dat Dido op dit moment in de stemming is voor dit soort symboliek.
(vanmorgen vroeg ze zich ten opzichte van Nathalie af of ze Roel kwijtraakt door haar afstandelijke houding).
En ineens, ineens is ze nu weer het poeslieve vriendinnetje.
pi_32865371
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:23 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja nog 1 ding, ik werd echt misselijk van het verhaal over de ontgroening van Joost!! Sjeezus dat dit echt bestaat zegt, walgelijk! Goed van Joost dat hij daar weg is gegaan, ik had het niet eens volgehouden maar te belachelijk voor woorden die ontgroeningen!
Yup, en er gebeuren nog wel ergere. En dan maar heel verontwaardigd doen over de elende in concentratiekampen waar dan ook.
pi_32865385
Conclusie: Dido vertrekt donderdag, is daar heel verdrietig over , vandaar dat BB haar stemming wil beinvloeden vrolijke en droevige nummertjes en ze is wil haar relatie met Roel toch een kans geven.
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:27:56 #219
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32865389
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:24 schreef farceman het volgende:
Dido wil niks weten van een roze wolk die afgelopen is, dat worden zware gesprekken vanavond..
Mwah...denk het niet, zal een duf en zoetsappig gesprek worden, ik blijf er iig zeker niet voor op
pi_32865392
Volgens mij zei Dido net tegen Roel:Je bent voorlopig nog niet van me af.
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:29:10 #221
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32865417
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:26 schreef Sjet het volgende:

[..]

zekers te weten
pi_32865449
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:28 schreef Dropkick het volgende:
Ja zei ze
pi_32865452
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:26 schreef regenworm het volgende:

[..]

Sorry... Fok is weer eens niet vooruit te branden hier
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:31:33 #224
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32865468
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:28 schreef Dropkick het volgende:
Nou dat is een smerige dreigement
pi_32865473
Ik denk toch dat Dido het geld NIET heeft aangenomen, en zo somber is omdat

- ze anderen hoort zeggen dat ze het wel gedaan zouden hebben (zelfs roel!)
- Het nog een week langer duurt dan ze hoopte (de bewoners denken dat het tot 15 dec duurt
- ze bang is dat ze er alsnog uitgestemd wordt donderdag (en dan dus zonder 50.000 eu)
pi_32865482
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:29 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Gekkie
Ben je het met me eens?
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:33:46 #227
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32865511
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:32 schreef Sjet het volgende:

[..]

Gekkie
Ben je het met me eens?
Altijd toch?
pi_32865515
Gaat over smegma en sperma en dido kan weer lachen
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:34:57 #229
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32865536
Lieske zei net: Ik heb iets ontdekt en ik ga er niks over zeggen want dan breng ik een opdracht in gevaar.

Een paar minuten later was ze met Ingrid alleen en zei hoe het zat. Volgens mij dat het over Roel ging en dat hij zich had versproken vannacht tegen haar. Ingrid wist iig gelijk waar het over ging.

Kan me niet op zich niet herrinneren wat Roel zou hebben gezegd
pi_32865565
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:34 schreef F4iTH het volgende:
Lieske zei net: Ik heb iets ontdekt en ik ga er niks over zeggen want dan breng ik een opdracht in gevaar.

Een paar minuten later was ze met Ingrid alleen en zei hoe het zat. Volgens mij dat het over Roel ging en dat hij zich had versproken vannacht tegen haar. Ingrid wist iig gelijk waar het over ging.

Kan me niet op zich niet herrinneren wat Roel zou hebben gezegd
Waarschijnlijk dat hij de kaarten heeft weggepakt... en dat hij als tegenprestatie met Dido romantisch in bad mocht.
pi_32865576
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:30 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Sorry... Fok is weer eens niet vooruit te branden hier
Het ene moment gaat alles snel en het andere moment erg traag.
Of je krijgt steeds database error om je oren.
Maar het leukste is je moet niet snel twee keer achter elkaar iets posten.
Dan vind de database server niet zo leuk krijg je weer een error om je oren
pi_32865577
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:33 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Altijd toch?
pi_32865607
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:36 schreef regenworm het volgende:

[..]

Het ene moment gaat alles snel en het andere moment erg traag.
Of je krijgt steeds database error om je oren.
Maar het leukste is je moet niet snel twee keer achter elkaar iets posten.
Dan vind de database server niet zo leuk krijg je weer een error om je oren
Ik ken het ja. "Je kan niet 2x hetzelfde bericht posten"
pi_32865613
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:36 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dat hij de kaarten heeft weggepakt... en dat hij als tegenprestatie met Dido romantisch in bad mocht.
Inderdaad hebben ze het daar over gehad.
pi_32865633
Roel heeft echt een zware dag zeker..... is al de zoveelste keer dat hij het over drugs heeft....
Nu weer over joints, daarstraks over amfetamine en nog iets...... ik ben er niet zo in thuis
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 16:39:25 #236
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32865635
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:14 schreef regenworm het volgende:

[..]

Heb er al vrede mee als Dido naar huis gaat, maar Lieske en NatteLie blijven mijn favorieten om naar huis te gaan...............
Room 23
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:40:08 #237
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32865648
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:36 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

aaaaha! ik zat de hele tijd te denken aan de rookopdracht.
Ok Roel zei er inderdaad wat over.
pi_32865656
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:38 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ik ken het ja. "Je kan niet 2x hetzelfde bericht posten"
ja, die is ook leuk maar je moet ook niet snel twee verschillende berichten posten.
Dan krijg je ook een foutmelding
pi_32865706
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:40 schreef regenworm het volgende:

[..]

ja, die is ook leuk maar je moet ook niet snel twee verschillende berichten posten.
Dan krijg je ook een foutmelding
Als de server bij tweakers.net eruit ligt krijg je random leuke foutmeldingen. De leukste vind ik: "De MySQL server is even koffie drinken".
pi_32865723
Ik denk dat Dido een joint heeft kunnen regelen voor Roel.Echt waar?Ja?Vind je dat echt?Is dat echt zo?Echt?Ja?
pi_32865742
LOL Lieske haar ouders waren vroeger echt de grofste hippies
pi_32865743
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:43 schreef Dropkick het volgende:
Ik denk dat Dido een joint heeft kunnen regelen voor Roel.Echt waar?Ja?Vind je dat echt?Is dat echt zo?Echt?Ja?
Dat meen je niet
pi_32865765
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:42 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Als de server bij tweakers.net eruit ligt krijg je random leuke foutmeldingen. De leukste vind ik: "De MySQL server is even koffie drinken".
Die is leuk
pi_32865772
Met Dido valt helemaal geen lol te beleven, als ze een joint heeft gerookt. Dan wordt ze stil.

Heeft er iemand een joint voor Dido?
pi_32865786
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:45 schreef Foreverblue het volgende:
Met Dido valt helemaal geen lol te beleven, als ze een joint heeft gerookt. Dan wordt ze stil.

Heeft er iemand een joint voor Dido?

Doe maar zo eentje die die Amerikanen draaien
pi_32865792
Joost wil weer de verstandige huisvader uithangen met zijn drugs
pi_32865801
pi_32865847
Jezus, Dido moet nou toch ook wel bij haar zelf denken als ze Roel zo hoort lullen over blowen 'zonde dat ik nu 3 maanden van m'n leven niet heb kunnen blowen' dat het nooit gaat werken tussen hun 2....
pi_32865849
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:39 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Heb er al vrede mee als Dido naar huis gaat, maar Lieske en NatteLie blijven mijn favorieten om naar huis te gaan...............
Ik denk toch echt dat het nathalie is die er uit gaat... Joost lijkt me superpopulair, lieske heeft ook bewezen genoeg fans te hebben, en de mensen die het paartje Roel+Dido erin willen houden hoeven nu alleen op dido te stemmen (ook al is de relatie dan nu flink afgekoeld, zullen toch veel mensen zo stemmen, zie de comeback van dido+roel vorige keer). En dan blijft naat over, is een aanhangsel van dido, en is (volgens mij dan) samen met ingrid de persoon met de minst grote rol in de groep.
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:49:41 #250
1464 ART
FOK!member
pi_32865865
Het lijkt me duidelijk. ALS Roel iets met Dido wil, moet hij de joints eraan geven.
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:53:12 #251
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32865971
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:20 schreef F4iTH het volgende:
Weet iemand waar Lieske het over heeft met Ingrid? Ik kan er niks van maken, weet alleen dat ze het over Roel heeft.
Lieske vertelde Ingrid dat ze ergens achter was gekomen, dus Ingrid was heel benieuwd.
Toen vertelde Lieske dat ze er achter was gekomen dat Roel de speelkaarten in had moeten leveren voor het romantische uurtje in de jacuzzi.
Nathalie ving hier iets van op en vroeg meteen waar Lieske het over had, maar Lieske zei dat ze dat pas na het BB huis kon vertellen omdat anders misschien iemands missie mislukte.
Ingrid vroeg haar of Roel het zelf had verteld maar Lieske bleef er verder vaag over.
Als zij samen vuurdienst hebben zal Lieske het wel verder uitleggen, denk ik.
eurobilltracker.com
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:57:49 #252
1464 ART
FOK!member
pi_32866093
Roel zit wel op zijn praatstoel met zijn stoere verhalen...
pi_32866147
pi_32866180
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:57 schreef ART het volgende:
Roel zit wel op zijn praatstoel met zijn stoere verhalen...
...en dido denkt stilletjes of zo iemand wel "gepast" is in Heemstede.
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:02:20 #255
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32866205
Begrijp ik het nu goed dat Roel dus zelf hash teelt en daar daarom erg vaag over deed?
En eigenlijk kwaad werd op Lieske omdat die er rechtstreeks naar vroeg.
Volgens mij begrijpt Lieske nu nog niet dat ze niet mag vragen naar het telen.
eurobilltracker.com
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:02:56 #256
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32866217
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:53 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Lieske vertelde Ingrid dat ze ergens achter was gekomen, dus Ingrid was heel benieuwd.
Toen vertelde Lieske dat ze er achter was gekomen dat Roel de speelkaarten in had moeten leveren voor het romantische uurtje in de jacuzzi.
Nathalie ving hier iets van op en vroeg meteen waar Lieske het over had, maar Lieske zei dat ze dat pas na het BB huis kon vertellen omdat anders misschien iemands missie mislukte.
Ingrid vroeg haar of Roel het zelf had verteld maar Lieske bleef er verder vaag over.
Als zij samen vuurdienst hebben zal Lieske het wel verder uitleggen, denk ik.
ok duidelijk
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:05:25 #257
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32866278
Dido "wie gaat er koken, moet ik dat doen? Want ik kan het niet hoor"
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:08:31 #258
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32866366
En we hoeven niet eens te wachten op een vuurdienst.
In de badkamer legt Lieske het allemaal uit aan Ingrid.
Ingrid zou het nooit gedaan hebben, zegt zij.
eurobilltracker.com
pi_32866384
Lieske vertelt het nu in de badkamer

Man oh man wat is die Lieske jaloers zeg
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_32866408
Dido tegen Roel: Als ik donderdag naar huis moet... dan moet je wel weten dat mijn gevoel nog steeds hetzelfde is...
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:09:50 #261
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32866410
Nathalie en Joost horen het woord mysterie en komen aangesprint.
Ook zij krijgen nu de uitleg te horen.
eurobilltracker.com
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:10:09 #262
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32866419
gate23 locked ivm borsten naat

EDIT: en weer terug

[ Bericht 15% gewijzigd door BONG4002 op 06-12-2005 17:10:26 (correctie) ]
pi_32866434
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:08 schreef bunnyma het volgende:
En we hoeven niet eens te wachten op een vuurdienst.
In de badkamer legt Lieske het allemaal uit aan Ingrid.
Ingrid zou het nooit gedaan hebben, zegt zij.
Waar hadden ze het over? Over dat kaartweghalen, of wat anders?
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:11:15 #264
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32866454
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:09 schreef riri het volgende:

Ik hoor er geen jaloersie in.
Meer verontwaardiging.
eurobilltracker.com
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:11:45 #265
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32866466
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:10 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

The cards dus
pi_32866483
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:11 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Ik hoor er geen jaloersie in.
Meer verontwaardiging.
Ingrid had een pook in zijn rug gedouwd als ze het had geweten

Ik vind er niks jaloers aan hoor...
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:12:31 #267
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32866490
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:12 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ingrid had een pool in zijn rug gedouwd als ze het had geweten

Ik vind er niks jaloers aan hoor...
Ik dacht Lieske hoor
pi_32866513
Nu is het aftellen totdat Naat alles doorlult aan Dido... en zodoende Roel het hoort.
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:13:39 #269
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32866515
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:10 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Idd over dat kaarten weghalen maar ze krabbelt nu een beetje terug en zegt het niet 100% zeker te weten.
Ze vraagt of de anderen er niet over willen praten en Ingrid belooft dat.
Die was van plan er met Roel over te beginnen want zij vond het toch wel een klotestreek.
eurobilltracker.com
pi_32866533
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:09 schreef riri het volgende:

wat is er jaloers aan???
pi_32866567
Kleine scheinheilige Groningse k*tdwerg.

Wel drie keer zeggen dat Roel van haar een "pook in z'n rug" kan krijgen als
blijkt dat hij de kaarten voor 'eigenbelang' heeft weg gepakt en
dan tegen Joost en Ing zeggen: Zeg er maar niks over.

hoe bedoel je stoken?

Lieske:
Waarheid is de grootste kracht op aarde omdat het niet veranderd kan worden.
pi_32866585

dinsdag 6 december 2005 @ 17:16:17 #273
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32866592
Tjow!

Ik ga ervandoor en ben er straks weer dus wacht op de 'BEW' en dan zie je me weer
pi_32866598
Lieske gooit er toch af en toe een bommetje in
pi_32866626
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
Tjow!

Ik ga ervandoor en ben er straks weer dus wacht op de 'BEW' en dan zie je me weer
TSW
pi_32866628
Roel noemt even een minpuntje aan Dido.... bij kampvuur.

Romantisch
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:18:08 #277
1835 Jangalene
From the Twilight zone
pi_32866637
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:15 schreef Pijlemans het volgende:

hoe bedoel je stoken?

Lieske:
Hoe zo eigen belang, wie koos voor de 5000 euri en niet voor eten in de groep????? De pot verwijt de ketel............. bah, hier kan IK dus niet tegen.
Door weinig te zeggen vertel je vaak meer dan door veel te zeggen.
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:18:32 #278
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32866656
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:15 schreef Pijlemans het volgende:

hoe bedoel je stoken?

Lieske:
De Lieske fans die zo tekeer gingen over Roel, hoor je nu opeens niet meer als Lieske zelf zo smerig bezig is.

Lieske laat zich ook weer kennen the day after
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 17:18:36 #279
128220 Peter6000
pi_32866657
Ik heb zacht geluid op stream 3, moet me inspannen het te horen.

Gaat over Dido en Roel, en de twijfels of de relatie stand houdt buiten het huis
pi_32866660
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
Tjow!

Tot later op de avond
pi_32866750
Ik heb het net niet gehoord wat Lieske tegen de anderen zei, was eventjes weg, dus daar kan ik niks over zeggen.
Tot nu toe vind ik Lies niet smeriger als de rest.....
pi_32866787
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:18 schreef F4iTH het volgende:

[..]

De Lieske fans die zo tekeer gingen over Roel, hoor je nu opeens niet meer als Lieske zelf zo smerig bezig is.

Ja wie de bal kaatst kan hem verwachten Roeltje
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:25:10 #283
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32866855
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:18 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ik vond haar niet echt smerig bezig.
Zij vertelde een nieuwtje door waar ze achter was gekomen maar zij wil niet echt ruzie over die kaarten.
Ik heb vannacht het gesprek niet gehoord hoe zij er achter is gekomen, of Roel het duidelijk heeft gezegd.
Ik kreeg meer de indruk dat zij het niet 100% zeker wist en daarom hem er niet op kon aanspreken.
Zij vond het wel vervelend dat Nathalie hen vanuit de toilet afluisterde en dat door het roepen van Nathalie Joost kwam aangesneld. Zij wilde dit alleen aan Ingrid vertellen.
eurobilltracker.com
pi_32866861
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:21 schreef Sjet het volgende:
Ik heb het net niet gehoord wat Lieske tegen de anderen zei, was eventjes weg, dus daar kan ik niks over zeggen.
Tot nu toe vind ik Lies niet smeriger als de rest.....
Volgens mij ben je dan wel er vaak "eventjes weg"
pi_32866869
Dido wil gewoon dat 'het' wat relaxter moet blijven tussen haar en Roel. Omdat ze in de knoop zit met haar gevoel, ze krijgt last van al die gevoelens. Roel vraagt 'maar relaxter qua hierover praten of knuffelen'? Gewoon alles, zegt Dido.
Waarop Roel zegt "Nog relaxter"? "tis niks meer nu. ... een aai over m'n bol kan ik krijgen"

Nou ja, en blablabla verder dus.....
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:26:05 #286
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32866882
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:22 schreef redhair het volgende:

[..]

Ja wie de bal kaatst kan hem verwachten Roeltje
Met het verschil dat Lieske niks af weet van het gesprek van Roel met Dido vanochtend.
pi_32866897
Rustiger dan dit lijkt me haast niet te kunnen....
pi_32866904
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:25 schreef Pijlemans het volgende:

[..]

Volgens mij ben je dan wel er vaak "eventjes weg"
Big-Pijlemans-Brother is watching me?
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:28:55 #289
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32866964
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:25 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Ik vond haar niet echt smerig bezig.
Zij vertelde een nieuwtje door waar ze achter was gekomen maar zij wil niet echt ruzie over die kaarten.
Ik heb vannacht het gesprek niet gehoord hoe zij er achter is gekomen, of Roel het duidelijk heeft gezegd.
Ik kreeg meer de indruk dat zij het niet 100% zeker wist en daarom hem er niet op kon aanspreken.
Zij vond het wel vervelend dat Nathalie hen vanuit de toilet afluisterde en dat door het roepen van Nathalie Joost kwam aangesneld. Zij wilde dit alleen aan Ingrid vertellen.
Eerst zegt ze dat ze het er niet over gaat hebben omdat ze dan de opdracht van diegene in gevaar brengt en vervolgens vertelt ze het door aan iedereen behalve de persoon in kwestie (Roel)?
Dan is ze of megadom en vergeetachtig of smerig.
pi_32867023
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:26 schreef Sjet het volgende:

[..]

Big-Pijlemans-Brother is watching me?
Ik moet toegeven. Ik kijk te veel streams en ben hier errug vaak.
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:30:51 #291
65846 Bocaj
47th President.
pi_32867027
Wanneer zou Dido het nu gaan vertellen?
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:32:28 #292
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_32867077
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:30 schreef Bocaj het volgende:
Wanneer zou Dido het nu gaan vertellen?
Dat ze toch liever Nathalie heeft??
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 17:33:02 #293
128220 Peter6000
pi_32867094
De onzekerheid van Ingrid wordt (met Ingrid erbij) nog eens besproken.
Dat het er in het BB huis erg is uitgekomen
pi_32867103
Wat is die Roel ook een eikel zeg! Gister leuk en aardig doen met Lieske, haar vandaag belachelijk maken tov de rest. Stoer praterij ik heb haar naar bed gestuurd, werd knetter gek van haar. Gister het was gezellig toch Lieske? Pffff schijnheilig!!!
Onderschriftloos
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:34:26 #295
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_32867130
pi_32867131
volgens mij denkt dido echt dat een relatie in BB niet goed voor haar is kwa stemmen enz.
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:34:50 #297
65846 Bocaj
47th President.
pi_32867140
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:32 schreef AnTjUh het volgende:

[..]

Dat ze toch liever Nathalie heeft??
Ik word gek van die geheimzinnige Dido....
pi_32867153
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:34 schreef farceman het volgende:
volgens mij denkt dido echt dat een relatie in BB niet goed voor haar is kwa stemmen enz.
Daar is ze dan lekker op tijd achter gekomen.
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:35:42 #299
65846 Bocaj
47th President.
pi_32867161
quote:
Ik denk ook dat het haar gezegd is gister in de dbk...
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 17:36:09 #300
128220 Peter6000
pi_32867181
quote:
Wat mij betreft heeft ze daar gelijk in. Ik vind haar leuker als ze niet klefferig met Roel is.

Maar ja, ik stem niet mee
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:36:10 #301
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_32867184
zoowwwww gezellieeeeeeee

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')