Dat laatste zou ik niet weten Manu, maar hij was heel aardig tegen Lieske. Ik heb dat complete samenzijn 'uitgezeten' dusssss...... maar ja, zo zie je maar weer dat mensen altijd hun eigen draai aan dingen geven en dat ook graag willen. En dat mensen het graag op een bepaalde manier willen horen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaroooooooooommm doen ze dit nu???? Hebben ze dan niet door dat dat kutgeroddel niet echt positief uitwerkt!! En ik vind echt dat Roel nogal wat minpunten krijgt nu. Als ik de SC van vannacht goed heb gelezen was hij best aardig tegen Lieske en dan gaat hij nu zulke opmerkingen maken. Is hij soms bang dat hij wat voor Lieske gaat voelen???
Raar he dat je bij deze bewoners constant van gedachte verandert.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:45 schreef Manu82 het volgende:
Het interesseert me nu echt geen fuck meer wie er uit gaat donderdag, ik vind ze allemaal even schijnheilig...
Ik snap er ook geen hol van hoor. Ik vond Roel en Lieske zo leuk vannacht. Ik dacht, die Roel is eindelijk aan het denken gezet. Maar nee hoor, hij lult Dido weer lekker naar de mond. Pfffff....quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:41 schreef Gert het volgende:
Ik snap er niets van dat Roel zo negatief is over het lange gesprek vannacht met Lieske.
Zowel Lieske als Roel waren eindelijk weer eens aan te horen zonder dat het al snel irritant werd. Iedereen die zat mee te kijken gisteravond en vannacht, vond het ook een tof gesprek. Behalve Roel zelf dus blijkbaar.
Ja.... zo was hetquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:47 schreef Dropkick het volgende:
Nog maar even over het verhaal van vannacht,deze foto hoort bij het verhaal wat Lieske zei over jongens.
[afbeelding]
Bijna iedereen in dit forum sprak positief over het gesprek Roel Lieske.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik niet weten Manu, maar hij was heel aardig tegen Lieske. Ik heb dat complete samenzijn 'uitgezeten' dusssss...... maar ja, zo zie je maar weer dat mensen altijd hun eigen draai aan dingen geven en dat ook graag willen. En dat mensen het graag op een bepaalde manier willen horen.
Ik vind het heel jammer. Vannacht weer een leukere Roel gezien..... nu net leek het weer net een oud wijf.![]()
Net als NatteLie trouwens...... die zet ook gelijk zo'n ouwe-wijven-kop op als ze met Dido aan het lullen is.....
Dido, het interesseeerd je wel degelijk........ anders begon je er niet steeds weer over..... mens, geef dat dan in elk geval eerlijk toe![]()
Ik heb dat ook, ik vind der geeneen meer leukquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:45 schreef Manu82 het volgende:
Het interesseert me nu echt geen fuck meer wie er uit gaat donderdag, ik vind ze allemaal even schijnheilig...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:47 schreef Dropkick het volgende:
Nog maar even over het verhaal van vannacht,deze foto hoort bij het verhaal wat Lieske zei over jongens.
[afbeelding]
Je bent wel eerlijk om je favoriet te laten vallenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:49 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hol van hoor. Ik vond Roel en Lieske zo leuk vannacht. Ik dacht, die Roel is eindelijk aan het denken gezet. Maar nee hoor, hij lult Dido weer lekker naar de mond. Pfffff....
Van mij mogen ze nu echt lekker allemaal opzouten![]()
Ook die Roel de lul die tot vannacht nog mijn favoriet was.
Dit denk ik dus...Je ziet het wel vaker dat mensen ontzettend lijken te botsen, maar toch ineens ook sterke gevoelens voor elkaar blijken te hebben. Daar doet me het gedrag Roel-Lieske al dagen aan denken. Of dit is het (en/) of Roel probeerde gewoon bij Dido punten te scoren. Hij begon er ook gelijk over, het was niet zo dat hij het per ongeluk liet vallen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:40 schreef Manu82 het volgende:
Als ik de SC van vannacht goed heb gelezen was Roel best aardig tegen Lieske en dan gaat hij nu zulke opmerkingen maken. Is hij soms bang dat hij wat voor Lieske gaat voelen???
Alleen die Screencaps zijn al genoeg... als dido+naat die zien, valt hij al door de mandquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef Sjet het volgende:
Kan Big brother nog een keer een filmpje maken? Hoeven ze alleen maar dat van vannacht te laten zien........ aan Dido![]()
![]()
Ik hoop heel erg met je mee.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
En dat vind ik een vuile tering streek, de straf gaat hij donderdag krijgen.
Want dido gaat vertrekken
Deze foto zegt wel genoeg over de sfeer tussen Roel en Lieske denk ik:quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef dijkhuis het volgende:
[..]
Dit denk ik dus...Je ziet het wel vaker dat mensen ontzettend lijken te botsen, maar toch ineens ook sterke gevoelens voor elkaar blijken te hebben. Daar doet me het gedrag Roel-Lieske al dagen aan denken. Of dit is het (en/) of Roel probeerde gewoon bij Dido punten te scoren. Hij begon er ook gelijk over, het was niet zo dat hij het per ongeluk liet vallen...
Laat het flimpje maar in de live uitzending van donderdag zien.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef Sjet het volgende:
Kan Big brother nog een keer een filmpje maken? Hoeven ze alleen maar dat van vannacht te laten zien........ aan Dido![]()
![]()
Vined het jammer voor je dat je favoriet nu ook door de mand is gevallen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:49 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hol van hoor. Ik vond Roel en Lieske zo leuk vannacht. Ik dacht, die Roel is eindelijk aan het denken gezet. Maar nee hoor, hij lult Dido weer lekker naar de mond. Pfffff....
Van mij mogen ze nu echt lekker allemaal opzouten![]()
Ook die Roel de lul die tot vannacht nog mijn favoriet was.
Die lach op het gezicht van Roel bekent dat hij het best naar zijn zin had.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Deze foto zegt wel genoeg over de sfeer tussen Roel en Lieske denk ik:
[afbeelding]
Dat kind kan dan onnozel/dom/irritant/roddelig zijn maar volgens mij was ze vannacht gewoon weer aardig. Ik kan er echt niet bij dat Roel dan weer deze actie moet uithalen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Deze foto zegt wel genoeg over de sfeer tussen Roel en Lieske denk ik:
[afbeelding]
Is dat niet vanwege die puisten???quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:55 schreef Sjet het volgende:
Wat heeft Josti nou weer aan zijn neus?
[afbeelding]
Ik ben altijd al eerlijk geweest hoor. Ik mocht Dido en Roel graag maar ben nooit te beroerd geweest kritiek op ze te leveren. En nu al helemaal.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bent wel eerlijk om je favoriet te laten vallen![]()
![]()
![]()
![]()
da' s een mooie foto voor in Lieske haar afscheidsfotoalbum voor morgenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:52 schreef dijkhuis het volgende:
[..]
Alleen die Screencaps zijn al genoeg... als dido+naat die zien, valt hij al door de mand![]()
Vanavond nog niks... als het er al in komt... is dat in de uitzending van morgen. Maar don't hold your breath on it. Lieske komt zelden positief in de uitzendingen naar voren helaas.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:00 schreef dijkhuis het volgende:
Erg jammer dat er op de Talpa site niks staat over de gezellige nacht van Roel+Lieske, maar wel de opmerkingen van Roel daarnet vertelde aan Dido dat hij het gehad had met Lieske en haar zo vreselijk negatief vond!
Daar zou je uit kunnen afleiden dat Talpa Roel beschermd, ben benieuwd wat er vanavond in de uitzending hiervan terugkomt.
Als hij gewoon eerlijk was geweest dan had het hem misschien zijn kop wel kunnen redden. Daarom denk ik ook dat het het beste is als Dido gewoon weggaat en dat Roel weer Roel wordt....quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:56 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik ben altijd al eerlijk geweest hoor. Ik mocht Dido en Roel graag maar ben nooit te beroerd geweest kritiek op ze te leveren. En nu al helemaal.
Ik denk dat Roel het vannacht wel degelijk gezellig vond met Lieske, dat was de Roel in z'n goeie doen. Je zag hem ook steeds kijken waar Lieske blijft toen zij even binnen was.
Maar zo gauw Dido in the picture komt verandert hij weer compleet in een domme lul die de queen probeert te amuseren ten koste van alles. Want dit gaat hem z'n kop kosten als BB het uitzendt. En terecht.
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:00 schreef dijkhuis het volgende:
Erg jammer dat er op de Talpa site niks staat over de gezellige nacht van Roel+Lieske, maar wel de opmerkingen van Roel daarnet vertelde aan Dido dat hij het gehad had met Lieske en haar zo vreselijk negatief vond!
Daar zou je uit kunnen afleiden dat Talpa Roel beschermd, ben benieuwd wat er vanavond in de uitzending hiervan terugkomt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da' s een mooie foto voor in Lieske haar afscheidsfotoalbum voor morgen![]()
De sfeer was gewoon ook OK vannacht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat kind kan dan onnozel/dom/irritant/roddelig zijn maar volgens mij was ze vannacht gewoon weer aardig. Ik kan er echt niet bij dat Roel dan weer deze actie moet uithalen.
Exact! Ik had ook niet het idee hoor, dat Lieske er tot vervelends toe over doorging. Ze gaf gewoon heel eerlijk haar kijk op die zaak, en dat Roeltje nog niet jarig was geweest als Lieske dan op dat moment zijn vriendinnetje/scharrel was geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:03 schreef ART het volgende:
En heeft Lieske inderdaad negatief over D + N gesproken en te nadrukkelijke vragen over Linda gesteld? Heb dat niet meegekregen. Wel dat ze elkaar niet spaarden, maar dat dat juist bijdroeg aan de kwaliteit van het gesprek.
Uit het streamverslag...quote:Lieskes ogen vallen bijna dicht, maar ze wil Roel niet alleen laten
"Zal ik dan Joost wakker maken?"
"Dat hoeft niet. Ik ben een Einzelgänger, weet je wel"
Roel kijkt Lies eens aan en zegt "Het was gezellig, toch?" op een opbeurende toon.
(Roel lijkt haar weer aardig te vinden)
Klopt je bent altijd eerlijk geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:56 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik ben altijd al eerlijk geweest hoor. Ik mocht Dido en Roel graag maar ben nooit te beroerd geweest kritiek op ze te leveren. En nu al helemaal.
Ik denk dat Roel het vannacht wel degelijk gezellig vond met Lieske, dat was de Roel in z'n goeie doen. Je zag hem ook steeds kijken waar Lieske blijft toen zij even binnen was.
Maar zo gauw Dido in the picture komt verandert hij weer compleet in een domme lul die de queen probeert te amuseren ten koste van alles. Want dit gaat hem z'n kop kosten als BB het uitzendt. En terecht.
Roel wordt konsant in de watten gelegd door BB.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:00 schreef dijkhuis het volgende:
En dan op de Talpa site de day after:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |