abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32861276

En weer door
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:45:42 #2
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32861322
ok
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 13:45:51 #3
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32861327
Het interesseert me nu echt geen fuck meer wie er uit gaat donderdag, ik vind ze allemaal even schijnheilig...
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_32861346
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:40 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Waaaaaaaaaaroooooooooommm doen ze dit nu???? Hebben ze dan niet door dat dat kutgeroddel niet echt positief uitwerkt!! En ik vind echt dat Roel nogal wat minpunten krijgt nu. Als ik de SC van vannacht goed heb gelezen was hij best aardig tegen Lieske en dan gaat hij nu zulke opmerkingen maken. Is hij soms bang dat hij wat voor Lieske gaat voelen???
Dat laatste zou ik niet weten Manu, maar hij was heel aardig tegen Lieske. Ik heb dat complete samenzijn 'uitgezeten' dusssss...... maar ja, zo zie je maar weer dat mensen altijd hun eigen draai aan dingen geven en dat ook graag willen. En dat mensen het graag op een bepaalde manier willen horen.
Ik vind het heel jammer. Vannacht weer een leukere Roel gezien..... nu net leek het weer net een oud wijf.

Net als NatteLie trouwens...... die zet ook gelijk zo'n ouwe-wijven-kop op als ze met Dido aan het lullen is.....

Dido, het interesseeerd je wel degelijk........ anders begon je er niet steeds weer over..... mens, geef dat dan in elk geval eerlijk toe
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:47:14 #5
130755 Kinga
versier hier
pi_32861360
Wat heeft die Nathalie toch een dikke kop gekregen, jezus
pi_32861368
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:45 schreef Manu82 het volgende:
Het interesseert me nu echt geen fuck meer wie er uit gaat donderdag, ik vind ze allemaal even schijnheilig...
Raar he dat je bij deze bewoners constant van gedachte verandert.
pi_32861372
Nog maar even over het verhaal van vannacht,deze foto hoort bij het verhaal wat Lieske zei over jongens.
pi_32861375
Moeten ze dat as onder de korf niet eens opruimen?

dinsdag 6 december 2005 @ 13:49:02 #9
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32861410
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:41 schreef Gert het volgende:
Ik snap er niets van dat Roel zo negatief is over het lange gesprek vannacht met Lieske.
Zowel Lieske als Roel waren eindelijk weer eens aan te horen zonder dat het al snel irritant werd. Iedereen die zat mee te kijken gisteravond en vannacht, vond het ook een tof gesprek. Behalve Roel zelf dus blijkbaar.
Ik snap er ook geen hol van hoor. Ik vond Roel en Lieske zo leuk vannacht. Ik dacht, die Roel is eindelijk aan het denken gezet. Maar nee hoor, hij lult Dido weer lekker naar de mond. Pfffff....
Van mij mogen ze nu echt lekker allemaal opzouten
Ook die Roel de lul die tot vannacht nog mijn favoriet was.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:49:13 #10
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32861413
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
pi_32861424
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:47 schreef Dropkick het volgende:
Nog maar even over het verhaal van vannacht,deze foto hoort bij het verhaal wat Lieske zei over jongens.
[afbeelding]
Ja.... zo was het en zo gezellig als ze er uit zien was het ook.
Tsjong wat ziet Roel er zwaar 'boring' uit he?
pi_32861427
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:46 schreef Sjet het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik niet weten Manu, maar hij was heel aardig tegen Lieske. Ik heb dat complete samenzijn 'uitgezeten' dusssss...... maar ja, zo zie je maar weer dat mensen altijd hun eigen draai aan dingen geven en dat ook graag willen. En dat mensen het graag op een bepaalde manier willen horen.
Ik vind het heel jammer. Vannacht weer een leukere Roel gezien..... nu net leek het weer net een oud wijf.

Net als NatteLie trouwens...... die zet ook gelijk zo'n ouwe-wijven-kop op als ze met Dido aan het lullen is.....

Dido, het interesseeerd je wel degelijk........ anders begon je er niet steeds weer over..... mens, geef dat dan in elk geval eerlijk toe
Bijna iedereen in dit forum sprak positief over het gesprek Roel Lieske.
Dit betekent dat Roel een spelletje over de rug van Lieske speelt.
En dat vind ik een vuile tering streek, de straf gaat hij donderdag krijgen.
Want dido gaat vertrekken
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:50:06 #13
130755 Kinga
versier hier
pi_32861436
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:45 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb dat ook, ik vind der geeneen meer leuk
pi_32861437
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:47 schreef Dropkick het volgende:
[afbeelding]

pi_32861452
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:49 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ik snap er ook geen hol van hoor. Ik vond Roel en Lieske zo leuk vannacht. Ik dacht, die Roel is eindelijk aan het denken gezet. Maar nee hoor, hij lult Dido weer lekker naar de mond. Pfffff....
Je bent wel eerlijk om je favoriet te laten vallen
pi_32861462
Kan Big brother nog een keer een filmpje maken? Hoeven ze alleen maar dat van vannacht te laten zien........ aan Dido
pi_32861479
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:40 schreef Manu82 het volgende:
Als ik de SC van vannacht goed heb gelezen was Roel best aardig tegen Lieske en dan gaat hij nu zulke opmerkingen maken. Is hij soms bang dat hij wat voor Lieske gaat voelen???
Dit denk ik dus...Je ziet het wel vaker dat mensen ontzettend lijken te botsen, maar toch ineens ook sterke gevoelens voor elkaar blijken te hebben. Daar doet me het gedrag Roel-Lieske al dagen aan denken. Of dit is het (en/) of Roel probeerde gewoon bij Dido punten te scoren. Hij begon er ook gelijk over, het was niet zo dat hij het per ongeluk liet vallen...
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 13:51:51 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32861480
Glazuurkapotschrobalert.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 13:51:57 #19
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32861483
Ik heb nu besloten dat aan mijn anti-fanclub dido ook toegevoegd is.
Dus vanaf nu ben ik anti:
NatteLie
Lieske
Dido
Room 23
pi_32861497
Ja dat ziet er echt boring uit,wat een schijnheil.
pi_32861498
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef Sjet het volgende:
Kan Big brother nog een keer een filmpje maken? Hoeven ze alleen maar dat van vannacht te laten zien........ aan Dido
Alleen die Screencaps zijn al genoeg... als dido+naat die zien, valt hij al door de mand
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:53:00 #22
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_32861502
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:49 schreef regenworm het volgende:

[..]

En dat vind ik een vuile tering streek, de straf gaat hij donderdag krijgen.
Want dido gaat vertrekken
Ik hoop heel erg met je mee.
Ik irriteer me zo verschrikkelijk aan die meid, dat ik de streams niet eens meer aan zet
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_32861507
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef dijkhuis het volgende:

[..]

Dit denk ik dus...Je ziet het wel vaker dat mensen ontzettend lijken te botsen, maar toch ineens ook sterke gevoelens voor elkaar blijken te hebben. Daar doet me het gedrag Roel-Lieske al dagen aan denken. Of dit is het (en/) of Roel probeerde gewoon bij Dido punten te scoren. Hij begon er ook gelijk over, het was niet zo dat hij het per ongeluk liet vallen...
Deze foto zegt wel genoeg over de sfeer tussen Roel en Lieske denk ik:

pi_32861511
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef Sjet het volgende:
Laat het flimpje maar in de live uitzending van donderdag zien.
Waar alle bewoners bij zitten lijkt mij wel leuk
pi_32861555
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:49 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Vined het jammer voor je dat je favoriet nu ook door de mand is gevallen.
Wat is dat toch met deze bewoners,je blijft veranderen .
pi_32861568
pi_32861571
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:53 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

[afbeelding]
Die lach op het gezicht van Roel bekent dat hij het best naar zijn zin had.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 13:55:55 #28
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32861575
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:53 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dat kind kan dan onnozel/dom/irritant/roddelig zijn maar volgens mij was ze vannacht gewoon weer aardig. Ik kan er echt niet bij dat Roel dan weer deze actie moet uithalen.
Room 23
pi_32861576
Wat heeft Josti nou weer aan zijn neus?
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 13:56:38 #30
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32861594
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:55 schreef Sjet het volgende:
Wat heeft Josti nou weer aan zijn neus?
[afbeelding]
Is dat niet vanwege die puisten???
Room 23
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:56:45 #31
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32861597
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:51 schreef regenworm het volgende:

[..]

Je bent wel eerlijk om je favoriet te laten vallen
Ik ben altijd al eerlijk geweest hoor. Ik mocht Dido en Roel graag maar ben nooit te beroerd geweest kritiek op ze te leveren. En nu al helemaal.
Ik denk dat Roel het vannacht wel degelijk gezellig vond met Lieske, dat was de Roel in z'n goeie doen. Je zag hem ook steeds kijken waar Lieske blijft toen zij even binnen was.
Maar zo gauw Dido in the picture komt verandert hij weer compleet in een domme lul die de queen probeert te amuseren ten koste van alles. Want dit gaat hem z'n kop kosten als BB het uitzendt. En terecht.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32861609
pi_32861681
Erg jammer dat er op de Talpa site niks staat over de gezellige nacht van Roel+Lieske, maar wel de opmerkingen van Roel daarnet vertelde aan Dido dat hij het gehad had met Lieske en haar zo vreselijk negatief vond!

Daar zou je uit kunnen afleiden dat Talpa Roel beschermd, ben benieuwd wat er vanavond in de uitzending hiervan terugkomt.
pi_32861711
Hebben Ing en Joost een kleding afspraak of zo? Ze matchen zo leuk.....

dinsdag 6 december 2005 @ 14:01:52 #35
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32861723
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:52 schreef dijkhuis het volgende:

[..]

Alleen die Screencaps zijn al genoeg... als dido+naat die zien, valt hij al door de mand
da' s een mooie foto voor in Lieske haar afscheidsfotoalbum voor morgen
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_32861727
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:00 schreef dijkhuis het volgende:
Erg jammer dat er op de Talpa site niks staat over de gezellige nacht van Roel+Lieske, maar wel de opmerkingen van Roel daarnet vertelde aan Dido dat hij het gehad had met Lieske en haar zo vreselijk negatief vond!

Daar zou je uit kunnen afleiden dat Talpa Roel beschermd, ben benieuwd wat er vanavond in de uitzending hiervan terugkomt.
Vanavond nog niks... als het er al in komt... is dat in de uitzending van morgen. Maar don't hold your breath on it. Lieske komt zelden positief in de uitzendingen naar voren helaas.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 14:02:14 #37
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32861736
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:56 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ik ben altijd al eerlijk geweest hoor. Ik mocht Dido en Roel graag maar ben nooit te beroerd geweest kritiek op ze te leveren. En nu al helemaal.
Ik denk dat Roel het vannacht wel degelijk gezellig vond met Lieske, dat was de Roel in z'n goeie doen. Je zag hem ook steeds kijken waar Lieske blijft toen zij even binnen was.
Maar zo gauw Dido in the picture komt verandert hij weer compleet in een domme lul die de queen probeert te amuseren ten koste van alles. Want dit gaat hem z'n kop kosten als BB het uitzendt. En terecht.
Als hij gewoon eerlijk was geweest dan had het hem misschien zijn kop wel kunnen redden. Daarom denk ik ook dat het het beste is als Dido gewoon weggaat en dat Roel weer Roel wordt....
Room 23
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:03:19 #38
1464 ART
FOK!member
pi_32861761
Wat een eikel, die Roel.
En natuurlijk komt dit uit. Hij had het buitengewoon genoeglijk.
Zou hij daarom vanochtend met de handen in zijn haar hebben gezeten? Zo van: 'oh my god, dit was leuk!' En zich meteen schuldig voelen over die gedachten en exact het tegenovergestelde zeggen tegen Dido.
En heeft Lieske inderdaad negatief over D + N gesproken en te nadrukkelijke vragen over Linda gesteld? Heb dat niet meegekregen. Wel dat ze elkaar niet spaarden, maar dat dat juist bijdroeg aan de kwaliteit van het gesprek.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32861770
quote:

http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
pi_32861788
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

da' s een mooie foto voor in Lieske haar afscheidsfotoalbum voor morgen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Dan ook graag de hele serie
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:05:03 #41
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32861798
Technisch onderhoud moet gebeuren dus bewoners moeten naar de slaapvertrekken
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 14:05:16 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32861804
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:55 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Dat kind kan dan onnozel/dom/irritant/roddelig zijn maar volgens mij was ze vannacht gewoon weer aardig. Ik kan er echt niet bij dat Roel dan weer deze actie moet uithalen.
De sfeer was gewoon ook OK vannacht.
Het enige wat ik me kan voorstellen, is dat Roel zó totaal in de ban is van zijn Dido, dat hij dit soort verhalen ophangt om maar weer bij haar te kunnen zijn. Dus: door te gaan klagen over vannacht wilde hij zorgen dat hij weer samen met Dido in een shift kwam. En dat is dan gelukt.

Ik heb het gesprek niet gehoord, ik wil eerst nog eens precies lezen/horen hoe Roel e.e.a zei, want er wordt nogal eens overdreven en subjectief gepost hier natuurlijk. Maar als het echt zo is gegaan, dan is het een lage stakkerstreek van Roel.

Ben benieuwd hoe, met welke motivatie, ze dit aan de anderen gaan brengen, deze shiftwissel.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32861808
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:57 schreef HellFreez het volgende:
[afbeelding]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32861847
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:03 schreef ART het volgende:
En heeft Lieske inderdaad negatief over D + N gesproken en te nadrukkelijke vragen over Linda gesteld? Heb dat niet meegekregen. Wel dat ze elkaar niet spaarden, maar dat dat juist bijdroeg aan de kwaliteit van het gesprek.
Exact! Ik had ook niet het idee hoor, dat Lieske er tot vervelends toe over doorging. Ze gaf gewoon heel eerlijk haar kijk op die zaak, en dat Roeltje nog niet jarig was geweest als Lieske dan op dat moment zijn vriendinnetje/scharrel was geweest.
Het was absoluut een leuk gesprek.
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:07:21 #45
1464 ART
FOK!member
pi_32861852
quote:
Lieskes ogen vallen bijna dicht, maar ze wil Roel niet alleen laten
"Zal ik dan Joost wakker maken?"
"Dat hoeft niet. Ik ben een Einzelgänger, weet je wel"
Roel kijkt Lies eens aan en zegt "Het was gezellig, toch?" op een opbeurende toon.

(Roel lijkt haar weer aardig te vinden)
Uit het streamverslag...
Het is het Gesprek waar het om draait
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:07:28 #46
130755 Kinga
versier hier
pi_32861857
Zou lullig zijn als het nu keihard ging regenen en vuur ging uit...
pi_32861860
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:56 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Klopt je bent altijd eerlijk geweest.
Maar ik vind het klasse dat je op een gegeven moment zegt nu is het genoeg.
pi_32861868
Roel heeft flink wat blokken erin gegooid... zodat de korf nog wel ff blijft branden.

pi_32861874
quote:

Roel wordt konsant in de watten gelegd door BB. Aan al zijn wensen wordt voldaan!!!!!!! Zeker wat Dildo betreft. Nou even uit elkaar met de geheime opdracht maar dat stelde niets voor.
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 14:08:24 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32861877
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:07 schreef ART het volgende:

[..]

Uit het streamverslag...
En dan op de Talpa site de day after:

13:22Roel heeft het gehad met Lieske
Roel is ondertussen ook wakker en komt de dames in de Tuin gezelschap houden. Ondertussen doet hij zijn beklag over de blonde Lieske: "Ik werd echt gek van haar. Al die negativiteit." Het was de afgelopen nacht namelijk de beurt aan Lieske en Roel om het vuur, voor de Weekopdracht, brandende te houden. Maar Roel lijkt steeds minder van de Groningse studente te kunnen hebben: "Ik heb haar zelfs naar bed gestuurd!"

Roel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')