Dan...................................... dus.............................................quote:Op dinsdag 6 december 2005 04:05 schreef SuperMOM het volgende:
Meen eens!!! (we willen de Roel terug van de eerste weken!)
Ja ik ga zo ook maar eens.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 04:30 schreef SuperMOM het volgende:
Goed geplaatst in de streamverslagen Sjet!![]()
maarree... ik ga maar eens kijken of mijn bed er nog staattot morgen
![]()
![]()
Oeh, zou het? Veiligheid, daar zeg je watquote:Op dinsdag 6 december 2005 04:30 schreef Dropkick het volgende:
Ik zou het niet raar vinden als bb besluit een sanctie te geven,omdat het vuur zo lang onbewaakt is geweest mbt tot de veiligheid.
Ja.quote:Op dinsdag 6 december 2005 04:30 schreef Dropkick het volgende:
Ik zou het niet raar vinden als bb besluit een sanctie te geven,omdat het vuur zo lang onbewaakt is geweest mbt tot de veiligheid.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:22 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen.
Goed idee heb gelijk een espresso gemaakt proost.quote:
Ik geloof het wel dat ze extra blokken krijgen, maakt me eigenlijk niet zoveel uit hoor vind het toch een k*t opdracht, slaat gewoon weer nergens op.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:35 schreef Manu82 het volgende:
Krijgen ze nu eigenlijk wel extra blokken? Ik dacht dat ze het moesten doen met de blokken die nu aanwezig waren??
Ach ja blondt he.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:40 schreef Nostalgist het volgende:
Ingrid zegt dat als zij achter internet zou zitten, ze nu zou zitten te luisteren......
![]()
![]()
Is wel een kutopdracht maar tenminste wel een 24/7 opdracht en zo heb je 's nachts ook nog wat te doen.!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:39 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Ik geloof het wel dat ze extra blokken krijgen, maakt me eigenlijk niet zoveel uit hoor vind het toch een k*t opdracht, slaat gewoon weer nergens op.
Ingrid had een uurtje geleden even een moeilijk moment, toen ze iets over haar prive leven vertelde aan Joost, ze moest er zelfs even van huilen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:40 schreef Nostalgist het volgende:
Ingrid zegt dat als zij achter internet zou zitten, ze nu zou zitten te luisteren......
![]()
![]()
Werk ? Irritant is dat he ? Als je BB zit te volgen en je wordt steeds gestoord voor je werkquote:Op dinsdag 6 december 2005 07:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik kon niet alles goed volgen, omdat ik tussendoor steeds de telefoon moest opnemen.![]()
![]()
Je bedoelt dat het dan meer op de bus zou gaan lijken???quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:50 schreef ReneMid het volgende:
Ik vraag mezelf wel eens af wanneer ze nou eens een BB gaan maken met bouwvakkers havenarbeiders slagers stratenmakers en noem maar op , inplaats van dit zooitje lamzakken .
Ja nogal! Vooral omdat ik eigenlijk vannacht vrij was, maar om half elf ging gisteren thuis de telefoon, vanwege iets dringends en sinds die tijd zit ik dus weer hier, gelukkig alles weer onder controle en straks ga ik weer lekker naar huis en ben dan weer vrij tot donderdagmiddag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Werk ? Irritant is dat he ? Als je BB zit te volgen en je wordt steeds gestoord voor je werk![]()
Nee hoor daar zaten merendeels ook een stel watjes in op die sjekkie na , ik bedoel ermee dat er mensen ingezet moeten worden die iets durven te ondernemen en een fikse ruzie niet uit de weg zouden gaan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het dan meer op de bus zou gaan lijken???
Tja, maar hoe selecteer je die mensen ? Is toch moeilijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:00 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Nee hoor daar zaten merendeels ook een stel watjes in op die sjekkie na , ik bedoel ermee dat er mensen ingezet moeten worden die iets durven te ondernemen en een fikse ruzie niet uit de weg zouden gaan.
Lijkt me makkelijker om die mensen te selecteren dan dit soort verwende en in de watten gelegde personen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:01 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Tja, maar hoe selecteer je die mensen ? Is toch moeilijk.
Ik kan me niet voorstellen dat hij in Nijmegen lid is geweest van een studentenvereniging of het moet van Ovum Novum zijn. Betekend zoiets als nieuw ei, wel typisch voor Joost!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:57 schreef Nostalgist het volgende:
Joost heeft een hekel aan corporale studentenverenigingen waar hij zelf lid van is geweest.
Hij vindt ze zoo nep !
Dit zegt al veel over hoe hij over Lieske denkt !
![]()
![]()
![]()
Dat liedje is dat weer een hint voor Dido of was het gewoon een wakeup liedje... (ben net online)quote:
wakeup call, maar wss ook een hint naar didoquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat liedje is dat weer een hint voor Dido of was het gewoon een wakeup liedje... (ben net online)
Goedemorgen![]()
![]()
das toch ook wel mijn finalequote:Op dinsdag 6 december 2005 08:53 schreef regenworm het volgende:
Het was een leuke nacht vooral het gesprek tussen lieske en roel was erg interessant en leuk. In dit gesprek zag je de oude roel weer terug een hele verademing.
Hummie zal lieske wel dankbaar zijn dat een goed gesprek met roel heeft gehad.
Ik gok er op dat Hummie de volgende finale wilt: Joost,Ingrid,Roel,Lieske.
Dus Lieske maakt de oude Roel in hem los... ??quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:53 schreef regenworm het volgende:
Het was een leuke nacht vooral het gesprek tussen lieske en roel was erg interessant en leuk. In dit gesprek zag je de oude roel weer terug een hele verademing.
Dan hoop ik dat Dido echt een dilemma heeft gekregen. Misschien heeft Roel nu inmiddels door dat hij over zijn verliefdheid heen komt en ook nog met Joost en Lieske dan om kan gaan.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:53 schreef regenworm het volgende:
Ach je kent NatteLie, eerst vijf lagen make-up erop anders zien de mensen dat ze FAKE isquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:59 schreef Bartoli het volgende:
jezus nathalie was je vanmiddag ipv nu zo ijdel te doen. Je moet samen met Dido wachthouden
Ja, ik vind Roel leuker bij Lieske dan bij Dido in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus Lieske maakt de oude Roel in hem los... ??
kan ik ook mee leven en dan Lieske er als eerste uit tijdens de finalequote:Op dinsdag 6 december 2005 08:56 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
das toch ook wel mijn finale
naat en died
![]()
sta je klaar voor de caps??quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:06 schreef AnTjUh het volgende:
Dido gaat straks ineens heel hard janken
quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:56 schreef pullup het volgende:
Deze vuuropdracht is in al zijn simpelheid verreweg de beste tot nu toe.
Ik heb gisteren een tijdje naar Roel en Lieske en nu naar Joost en Ingrid zitten luisteren.
Dit soort relaxde gesprekken heb ik nauwelijks gehoord hier in het huis en zeker niet meer de laatste weken.
Er zit toch iets in het gezamelijk zitten rond het haardvuur dat uitnodigt tot beschouwen en delen van gevoelens..
Ja, inderdaad het was een los gesprek waar ze elkaar de waarheid vertelde.quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus Lieske maakt de oude Roel in hem los... ??
ze denkt zeker dat de liveuitzending zo begintquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:12 schreef Nostalgist het volgende:
Jathalie blijft maar schminken.................Get a life!
MET 50.000 euroquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kan ik ook mee leven en dan Lieske er als eerste uit tijdens de finale
ja zonder liever, eigenlijk, maar daar hebben we al genoeg discussies over gevoerdquote:
inderdaad tekenend maar zou toch wel eens graag willen weten wat ze in de dbk aan haar gevraagd hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:17 schreef Nostalgist het volgende:
"Its getting nowhere" is de zin die bij Dido is blijven hangen van Staying alife......Tekenend.
Ik wil dat best geloven... er wordt dan niet steeds over dat ene gesproken!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik vind Roel leuker bij Lieske dan bij Dido in ieder geval
'Het gaat nergens naartoe'.... Als dat slaat op de liefde tussen Roel en Dido dan vind ik dat wel ver gaan... hoe kan bb dat nou weten.... en waar bemoeien ze zich mee...quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:17 schreef Nostalgist het volgende:
"Its getting nowhere" is de zin die bij Dido is blijven hangen van Staying alife......Tekenend.
Het was een gesprek tussen de oude broer en het jonge zusje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik vind Roel leuker bij Lieske dan bij Dido in ieder geval
Het is een harde poging om Dido donderdag het huis uit te krijgen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
'Het gaat nergens naartoe'.... Als dat slaat op de liefde tussen Roel en Dido dan vind ik dat wel ver gaan... hoe kan bb dat nou weten.... en waar bemoeien ze zich mee...![]()
Stelletje mofo's daar bij bb...quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een harde poging om Dido donderdag het huis uit te krijgen.
En daarna gaan ze vol tegen Nath in
Is het nu leuk of laagquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:32 schreef Bartoli het volgende:
op de BB forum had iemand een leuk dilemma (alleen is die nu niet van toepassing). Stel dat Roel ook genomineerd was. Dat dido dan het dilemma kreeg Roel eruit of Naat eruit. Als dat een dilemma zou worden nog voor iemand vind ik het wel laag![]()
Volgens mij kunnen ze dat niet maken. Je kunt volgens mij nooit iemand in je 1tje eruit stemmen. Ik zou het dilemma of erin blijven of met geld naar huis gaan wel leuk.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:32 schreef Bartoli het volgende:
op de BB forum had iemand een leuk dilemma (alleen is die nu niet van toepassing). Stel dat Roel ook genomineerd was. Dat dido dan het dilemma kreeg Roel eruit of Naat eruit. Als dat een dilemma zou worden nog voor iemand vind ik het wel laag![]()
naja zeg het idd verkeerd. Iemand had dat idee maar zou het een kut en lage streek vinden als ze dat dedenquote:
Ja, dan kun je Ingrid ook het dilemma geven of Lieske erin of Ingrid voor de rest van BB op noodrantsoen in haar eentjequote:Op dinsdag 6 december 2005 09:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
hij is leuk maar ook laag maar goed dan moet je niet maar niet voor BB opgeven.
Je bent uitgeleverd in de handen van de goden...quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
hij is leuk maar ook laag maar goed dan moet je niet maar niet voor BB opgeven.
Ok Daarin ben ik het met je eens natuurlijk Dat kunnen ze niet maken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
naja zeg het idd verkeerd. Had iemand dat idee maar zou het een kut en lage streek vinden
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:37 schreef Bartoli het volgende:
BB moet eens optreden tegen Nathalie
op deze manier draagt ze niks bij aan die weekopdracht. Niet dat ze dat voorheen ook gedaan heeft maar goedquote:
Vergeet niet dat ze al eens door het slijk is gehaald met dat voetveeg gedoe!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:37 schreef Bartoli het volgende:
Ik vind dat ze uberhaupt niks bij draagt aan BBquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
op deze manier draagt ze niks bij aan die weekopdracht
ja, maar ik vind het altijd zo overdreven dat BB haar dan weer moed in moet praten. Laat haar er eens over nadenken eerst wat ze gedaan heeft. Heb nog geen seconde oprechte spijt gezien.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze al eens door het slijk is gehaald met dat voetveeg gedoe!
Valt best meequote:Op dinsdag 6 december 2005 09:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
op deze manier draagt ze niks bij aan die weekopdracht. Niet dat ze dat voorheen ook gedaan heeft maar goed![]()
nee OK daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Maar ze zou meer toegevoged hebben wss als ze niet zo ijdel was steeds tot het overdreven toe.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Valt best mee
Ze heeft daarnet Deeg gemaakt voor brood voor de groep en vervolgens een kommetje ontbijt vaar haar nede vuurzitmaatje. Niks mis mee
ben jij nu voorzitter van de NatteLie fanclub ofzo????En ja ik ben subjectief!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Valt best mee
Ze heeft daarnet deeg gemaakt voor brood voor de groep en vervolgens een kommetje ontbijt vaar haar mede vuurzitmaatje. Niks mis mee
Ik vind haar niet zo dramatisch als de meeste hier.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben jij nu voorzitter van de NatteLie fanclub ofzo????En ja ik ben subjectief!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:43 schreef Manu82 het volgende:
Wisten jullie btw dat spoorloos in 1993 helemaal niet zo leuk was
Maar waarschijnlijk wel leuker dan BB nu? ;0quote:
Sorry was een beetje off topic, maar ik was dat vanmorgen aan het kijken en ik denk ik deel het even mee. en ik begrijp nu ook waar youpie is vreemd gegaan met die vreselijke Debbie Petterquote:
Dus jij zit naar een 13 jaar oude spoorloos te kijken....quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sorry was een beetje off topic, maar ik was dat vanmorgen aan het kijken en ik denk ik deel het even mee
Prima idee zo'n type mag de finale niet halen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:37 schreef Bartoli het volgende:
nee, nu niet meer, Debbie heeft het verpest en we kijken nu naar Katja vs. Bridgetquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus jij zit naar een 13 jaar oude spoorloos te kijken....
Ik zat ook al met verbazing deze zin te bekijken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus jij zit naar een 13 jaar oude spoorloos te kijken....
En wie is Debbie nu weer ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, nu niet meer, Debbie heeft het verpest en we kijken nu naar Katja vs. Bridget
Debbie Petter, de vrouw van Youp van 't Hekquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:51 schreef pullup het volgende:
[..]
En wie is Debbie nu weer ?
Je praat in tongen
Ahaquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Debbie Petter, de vrouw van Youp van 't Hek
de ex van Youpquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Debbie Petter, de vrouw van Youp van 't Hek
Volgens mij ook... er waren troubles... maar is volgens mij meer goedquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze nog steeds getrouwd.....
Ik denk dat dat niet gaat gebeuren omdat ze in een soort ploegendienst bij het vuur zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:54 schreef Manu82 het volgende:
Maar goed weer ontopic, heeft de haan al gekraaid???
Niks lullig, harder moet het!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gaat gebeuren omdat ze in een soort ploegendienst bij het vuur zitten.
het zou een beetje lullig zijn voor bijv Joost en Ingrid die pas net weer liggen als nu de haan gaat,
Zijn die ploegen eigenlijk ingedeeld door BB of door hunzelf???quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gaat gebeuren omdat ze in een soort ploegendienst bij het vuur zitten.
het zou een beetje lullig zijn voor bijv Joost en Ingrid die pas net weer liggen als nu de haan gaat,
Ik vind het allebei wel typjes die op die leeftijd een ouder vriendje hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:56 schreef Bocaj het volgende:
Tjee wat beginnen die 2 vrouwen vroeg aan een relatie.... 14/15 jaar oud waren ze....
eeh ik was ook 16 toen ik begon aan mijn eerste relatie van 2 jaar, is daar iets mis mee?quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:56 schreef Bocaj het volgende:
Tjee wat beginnen die 2 vrouwen vroeg aan een relatie.... 14/15 jaar oud waren ze....
Dan hebben ze het er 5 minuten niet over gehadquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:58 schreef Bartoli het volgende:
en de "relatie" met roel komt ook weer aan bod
dat nog wel maar Youp is over een langere periode vreemdgegaan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze nog steeds getrouwd.....
hun zelfquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zijn die ploegen eigenlijk ingedeeld door BB of door hunzelf???
Zit nou niet iedereen blij te makenquote:
Nix mis mee.... alleen zou ik het niet doen.... de meeste realtie's die vroeg beginnen eindigen toch vaak als je in de 20 bent.... je kunt beter na je, zeg, 25ste levensjaar iets vast hebben.... Is dus mijn mening hèquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eeh ik was ook 16 toen ik begon aan mijn eerste relatie van 2 jaar, is daar iets mis mee?
NatteLie gaat vrijwillig exit, heb je waarschijnlijk nog meer succes meequote:Op dinsdag 6 december 2005 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit nou niet iedereen blij te maken![]()
quote:
[roelmodus] Het is ook een mannen opdracht [/roelmodus off]quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:10 schreef AnTjUh het volgende:
lekker doorlullen en vooral geen blokken meer erop gooien hoor
ja dat vuur brand heel wat los bij iedereen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:13 schreef Bartoli het volgende:
lekker gesprek bij die dames op de vroege morgen![]()
tsja had naat ooit eerder verteld dat ze die vreselijke ziekte overleefd had?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:15 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ja dat vuur brand heel wat los bij iedereen.
ik hoop dat t ieder geval aan blijft tot donderdag
iedereen gooit heel zn leven te grabbel nu!!
Ja dat is in het begin van deze BB wel ter sprake gekomenquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja had naat ooit eerder verteld dat ze die vreselijke ziekte overleefd had?
\werkse en bedankt voor de caps!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:18 schreef Muerte het volgende:
Ik ga me nog even een paar uurtjes nuttig maken voor mijn broodheer, ben rond half drie wel weer terug.![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:18 schreef Muerte het volgende:
Ik ga me nog even een paar uurtjes nuttig maken voor mijn broodheer, ben rond half drie wel weer terug.![]()
[afbeelding]
hmm heb ik dan wss niet meegekregen. Al moet ik wel zeggen dat ik het toen niet zo goed volgde als nu.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:18 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ja dat is in het begin van deze BB wel ter sprake gekomen
Ja en ook een keer over haar gewichtsproblemen die ze dus al sinds haar 14e heeft. (anorexia)quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja had naat ooit eerder verteld dat ze die vreselijke ziekte overleefd had?
dat verklaard een hoopquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en ook een keer over haar gewichtsproblemen die ze dus al sinds haar 14e heeft. (anorexia)
Ze is hier met veel moeite overheen gekomen en is er duidelijk nog mee bezig als je het spiegelgedrag van haar volgt
ja doh, dat welquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:21 schreef AnTjUh het volgende:
Wist je ook al dat Rob maar 1 half been had???
ow jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en dat Lieske bij een studentenclubje zit???
Ze heeft in ieder geval geen grote bos voor de deurquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:31 schreef Bartoli het volgende:
heeft dido nu niet teveel hout op liggen?
Valt wel meequote:Op dinsdag 6 december 2005 10:31 schreef Bartoli het volgende:
heeft dido nu niet teveel hout op liggen?
Gewoon rustig laten branden dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:44 schreef pullup het volgende:
Ik zag die vuurkorf toch eng wiebelen nu Dido zo in dat hout loopt te poken.
In jou zou ik vertrouwen hebben daar bij dat fikkie regenwormquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gewoon rustig laten branden dan komt het wel goed.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:55 schreef Bartoli het volgende:
ik ben er eens vandoor. 3 lesuren school en een trial (engels) presentatie voor de boeg. Tot later vandaag
Het brand nog steeds dus gaat het nog goed.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:50 schreef pullup het volgende:
[..]
In jou zou ik vertrouwen hebben daar bij dat fikkie regenworm
Helaas zit Dido erbij dat wekt wat minder vertrouwen![]()
Ze denkt te veel aan Roelquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:58 schreef Bocaj het volgende:
Dido zit veel te veel in het vuur te porren.... gewoon laten gaan...
Voor het progamma zal het een verademing zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:18 schreef yellowfirst het volgende:
Dat is voor het eerst dat Dido zegt dat ze denkt dat ze er donderdag eruit gaat.![]()
nee, er staat niks over het dilemma Dido op de talpa sitequote:Op dinsdag 6 december 2005 11:22 schreef Fiorenza het volgende:
Is het al duidelijk wat voor dilemma Dido heeft?
Wil Hummie Roel sterker maken dan zal Dido moeten vertrekken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:23 schreef yellowfirst het volgende:
[quote]Op dinsdag 6 december 2005 11:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor het progamma zal het een verademing zijn.
En volgende week Nath dan krijgen we een leuke finale
[/quote
Een verademing? Een ware verlossing!![]()
ach Roel is niet meer te reddenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wil Hummie Roel sterker maken dan zal Dido moeten vertrekken.
Een sterke Roel tegen Joost levert Talpa veel meer op.
Krijg de indruk dat de relatie Roel Dido dood is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:47 schreef farceman het volgende:
Hoop toch echt dat Naat het BB huius gaat verlaten, dan is er eindelijk weer ruimte om aan de relatie roel/dido te werken. Ze krijgen nu gewoon geen ruimte van joost en naat. kortom naat vertrekken!
Ik weet niet wat ik liever zie. Nathalie weg, of een einde aan de vergroeiing van Dido & Roel tot geranium-echtpaar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:47 schreef farceman het volgende:
Hoop toch echt dat Naat het BB huius gaat verlaten, dan is er eindelijk weer ruimte om aan de relatie roel/dido te werken. Ze krijgen nu gewoon geen ruimte van joost en naat. kortom naat vertrekken!
Ja gewoon Die en Naat eruit dan ben je gelijk van t geouwehoer afquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik liever zie. Nathalie weg, of een einde aan de vergroeiing van Dido & Roel tot geranium-echtpaar.
hmmm
Eerst Dido er maar uit dan. En daarna Nathalie.
Volgens mij is dit ook Hummie haar idee.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik liever zie. Nathalie weg, of een einde aan de vergroeiing van Dido & Roel tot geranium-echtpaar.
hmmm
Eerst Dido er maar uit dan. En daarna Nathalie.
Wat zit jij nou over die relatie? Het is de meest dodelijk saaie relatie ooit op tv!quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:47 schreef farceman het volgende:
Ehmm...misschien dat als haar vriendje Joost zn schaamhaar scheert hij het opzuigt met de stofzuiger? En dat zn bal er een keer in is gefloept?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:15 schreef Vigile het volgende:
Waar doelt naat op? wat ze gezegd zou hebben?
Dan heeft ze dat van mij gejatquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook Hummie haar idee.
Zal niet de eerste keer zijn dat ze van Fok een idee jatten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dan heeft ze dat van mij gejat.
Had het over zelfbevrediging...quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:15 schreef Vigile het volgende:
Waar doelt naat op? wat ze gezegd zou hebben?
Te zot voor woorden inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:34 schreef JooB het volgende:
Goeiemiddag! Heb net effe de streamverslagen door zitten lezen en ben eigenlijk behoorlijk geschokt door het misselijkmakende ontgroeningsverhaal van Joost. Ik begrijp sowieso niet wat mensen bezield om bij een dispuut te willen behoren, maar toch. Walgelijk hoe mensen zich laten vernederen.![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat zit jij nou over die relatie? Het is de meest dodelijk saaie relatie ooit op tv!
Ze liggen alleen maar op bed om over dido te praten of om anderen zwart te maken. Romantiek is er pas als roel weer wat verkloot heeft en dido wil alleen maar bevestiging dat zij het middelpunt van dit universum is.
Eruit...liefst allebei!![]()
Moeilijk, inderdaad. Toch knap dat Joost uiteindelijk voor zichzelf heeft gekozen. Is ie niet slechter van geworden, imo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Te zot voor woorden inderdaad![]()
Lieske was nu tweede jaars geweest en Vindicat is niet het meest softe dispuut hier in nederland(voorzichtig gezegd)
Kan je haar voorstellen met haar speciale kroegschoentjes in de corpskroeg ?
Heeft hij ook gezegd welk dispuut het was??quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:48 schreef JooB het volgende:
[..]
Moeilijk, inderdaad. Toch knap dat Joost uiteindelijk voor zichzelf heeft gekozen. Is ie niet slechter van geworden, imo.
Het was in Nijmegen dat is niet al te groot volgens mijquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft hij ook gezegd welk dispuut het was??
nee, maar er zijn genoeg disputen, maar uit het streamverslag weet ik al dat het carolus magnus is, en neem aan dat hij gewoon een studentenvereniging bedoeltquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was in Nijmegen dat is niet al te groot volgens mij
Dat stappen in een bad met slachtafval en waar in gepist is.... gaat wel ver... kun je zelfs ziek van worden!quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, maar er zijn genoeg disputen, maar uit het streamverslag weet ik al dat het carolus magnus is, en neem aan dat hij gewoon een studentenvereniging bedoelt
Je kan best wat tegen hem hebben en dat hier uiten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:59 schreef zomaar22 het volgende:
ik weet namelijk zeker dat joost gewoon te zwak was, de grote miet van het stel en het grootste probleem was vanzelfsprekend dat hij geen aansluiting had met IEMAND.
kijk naar die lelijke vriendin van hem en zijn politieke activitisme.. niks op tegen maar ik weet zeker dat mister joost in het dagelijks leven helemaal niet zo popijopi is .
zijn onderdrukte homoseksualiteit komt hem ook niet ten goede, komt allemaal nog geforceerder over..
alles leuk en aardig, maar studeer zelf in Nijmegen en weet dat het zo gaat. Toen ik er woonde iig wel, maar dat is al bijna weer een jaar geleden....quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:57 schreef zomaar22 het volgende:
joost met zijn aanstellerige verhalen
en jullie trappen er allemaal in.
brrrrrr
Sneu brallertje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:59 schreef zomaar22 het volgende:
ik weet namelijk zeker dat joost gewoon te zwak was, de grote miet van het stel en het grootste probleem was vanzelfsprekend dat hij geen aansluiting had met IEMAND.
kijk naar die lelijke vriendin van hem en zijn politieke activitisme.. niks op tegen maar ik weet zeker dat mister joost in het dagelijks leven helemaal niet zo popijopi is .
zijn onderdrukte homoseksualiteit komt hem ook niet ten goede, komt allemaal nog geforceerder over..
Ik denk ook dat we met een oud dispuutsgenootje te maken hebben hierquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:07 schreef JooB het volgende:
Voel jij je persoonlijk aangevallen of zo? Zijn verhaal kwam niet over-dramatisch op mij over. Wel eerlijk. Ik ben in Dienst ook behoorlijk afgezeken maar het werd nooit zo laag als in dit verhaal.
alles wat je hier zegt klopt. Maar de mensen die het minder negatief ervaren zijn mensen die uiteindelijk in die clubjes zijn opgenomen! Ik weet van een oud-huisgenoot van mij dat terwijl ze ziek werd door haar suikerziekte ze eerst niet naar huis mocht en toen ze toch naar huis mocht, werd ze om het uur door iemand gecontroleerd of ze wel thuis was.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:02 schreef zomaar22 het volgende:
hij zal het zeker niet uit zijn duim zuigen maar het wel overdrijven. ik denk dat heel veel mensen het veel minder negatief hebben ervaren maar als je voortdurend door iedereen wordt uitgekotst dan ga je het bedramatiseren. en dat doet joost bij alles. die jongen huilt al om het feit dat rob weg is en stampvoet als de foto van zijn zeekoe een half uur weg is. of als hij niet genoeg salmiaklollies heeft. get a real life...
ja, dat dacht ik dus ook, begon al bijna weer pluspunten in Lieske te zienquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:11 schreef bunnyma het volgende:
Roel vond het dus vreselijk om met Lieske te zitten.
Het was Fokking Boring zegt hij. Zo negatief vond hij haar.
Hij heeft haar naar bed gestuurd, want hij kon er niet meer tegen.
Dit is dus heel wat anders dan ik hier in SC las.![]()
Hij is zelf krakkemikkig.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:11 schreef farceman het volgende:
roel vind het krakkemikkig vuurtje!
volgens mij hebben we het de hele tijd over BB over daaraan verwante onderwerpenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:12 schreef dijkhuis het volgende:
Kunnen we het weer over BB hebben? Roel zit te klagen over Lieske!
Ja veronderstel dat hij leuk praat over Lieske waar Dido bij zitquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:12 schreef dijkhuis het volgende:
Kunnen we het weer over BB hebben? Roel zit te klagen over Lieske!
Hij vond het best wel leuk,Lieske had zelfs belangstelling voor zijn techno enzo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik dus ook, begon al bijna weer pluspunten in Lieske te zien![]()
Laat Dido maar eens zolang zitten als Lieske,wedden dat mevrouw weer een mooie tijd wil.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:15 schreef bunnyma het volgende:
Dus de teams worden omgegooid.
Roel - Dido
Joost - Nathalie
Ingrid - Lieske.
Blijkt wel weer Roeltje is een achterbakse galbak!!!! :quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:13 schreef farceman het volgende:
Roel spuit zijn gal over lieske!
Wie heeft dit bedacht??quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:15 schreef bunnyma het volgende:
Dus de teams worden omgegooid.
Roel - Dido
Joost - Nathalie
Ingrid - Lieske.
goede zaak, geef alle geld maar aan Bridget's goede doelquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:17 schreef Martijn31 het volgende:
Zou wel een stunt zijn als ze tijdens de laatste aflevering zouden zeggen van jullie zijn er allemaal uitgestemd door Nederland, jullie waren TE lame en het geld gaat dus bij deze naar de Hushpuppy foundationJullie vormden de zwakste schakel, TOT ZIENS !
Niemand de geheime opdracht is voorbijquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:16 schreef farceman het volgende:
Nou het hoge woord is eruit...dido en roel gan vanavond samen waken, zal mij benieuwen wie ze nu komt storen
Nee, maar Natte Lie wordt een beetje de outcast van deze groepquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:18 schreef farceman het volgende:
lieske liet roel en dido ten minste ff samen gisterenavond dat zal naat niet doen..
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:17 schreef Martijn31 het volgende:
Zou wel een stunt zijn als ze tijdens de laatste aflevering zouden zeggen van jullie zijn er allemaal uitgestemd door Nederland, jullie waren TE lame en het geld gaat dus bij deze naar de Hushpuppy foundationJullie vormden de zwakste schakel, TOT ZIENS !
Dat worden dan wel leuke gesprekken over hunrelatie en vooral over hoe Dido gekwetst isquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:16 schreef farceman het volgende:
Nou het hoge woord is eruit...dido en roel gan vanavond samen waken, zal mij benieuwen wie ze nu komt storen
De drie die er nu zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie heeft dit bedacht??
Moet het nog erger groepjesgedrag worden ofzo???
Dido natuurlijk weer.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie heeft dit bedacht??
Natuurlijk Dildo en Naatquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie heeft dit bedacht??
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
goede zaak, geef alle geld maar aan Bridget's goede doel
Heeft hij dat echt gezegd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:11 schreef bunnyma het volgende:
Nou absoluut zegquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:27 schreef F4iTH het volgende:
Roel wat ben jij soms een ongelovelijke lul zeg.![]()
Die bedoelt dat zeker zo van, het zal Ingrid weinig boeien...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:28 schreef bunnyma het volgende:
Ze zijn er met z'n drieen er van overtuigd dat Lieske weg gaat donderdag.
"Dan eens zien hoe Ingrid doet" zegt Dido. ( negatief bedoeld van Dido)
Laat dat niet waar worden,zou een ramp zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:28 schreef bunnyma het volgende:
Bew terugquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:31 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Dido: ik heb er geen zin meer in om energie te steken in mensen, zodat ze me aardig vinden.
Roel: Boeiend.
[afbeelding]
Roel: "Wordt je nooit verliefd".quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:11 schreef bunnyma het volgende:
En hij is mijn favoriet he. Dus stel je voor wat voor waardeloze figuren in dat huis zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou absoluut zeg![]()
![]()
Dacht ik toch echt dat het nu weer wat anders was... en nu zit hij weer compleet Dido naar haar bek te lullen![]()
Jaaaaahhhhaaaaaa Dido...... dat weten we nou wel een keer! Dat je er geen zin meer in hebbleh.
Hallo allemaal trouwens![]()
Ehh....goeiemiddag mag ookquote:
KLAAR!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:33 schreef Sjet het volgende:
Laten we echt hopen dat die Dido er donderdag uitvliegt....![]()
Ben h-e-l-e-m-a-a-l klaar met dat mens![]()
Ik ook het was een verademing om die twee zo te horen praten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:32 schreef Foreverblue het volgende:
Gek dat Roel nu zo reageert over Lieske... ik vond het juist heel gezellig hoe die 2 zaten vannacht.
Jij BEW't best veel heb ik gemerkt. Ik weet alleen ff niet wat dat betekent. Leg dat deze n00b uit aubquote:
Ik ook wat een zeik wijf.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:33 schreef Sjet het volgende:
Laten we echt hopen dat die Dido er donderdag uitvliegt....![]()
Ben h-e-l-e-m-a-a-l klaar met dat mens![]()
Verzoek ingewilligdquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:26 schreef dijkhuis het volgende:
Zet iemand dit geroddel van Roel over Lieske (en hoe graag dido het wel niet wil horen) in de Streamverslagen? Wat een wijf is die roel zeg! Vannacht scoorde hij een hoop punten, nu flikkert hij ze allemaal weer de sloot in...
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ik weet niet of iemand er op zit te wachten... maar hierbij een blote Joost
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:33 schreef BONG4002 het volgende:
Roel misschien toch de 'Willem' van deze BB?
BEW=Ben Er Weer (en tevens een verkapte groet)quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:36 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Jij BEW't best veel heb ik gemerkt. Ik weet alleen ff niet wat dat betekent. Leg dat deze n00b uit aub![]()
Zeker weten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ook het was een verademing om die twee zo te horen praten.
Maar goed Roel gooit nu zijn eigen glazen in.
Om te kiezen voor die Dildo a.s. donderdag wordt wel steeds interessante.
*op zijn horloge kijkt*quote:
Sommige storen zich aan de blote Lieske caps... dan maar een Joost ter compensatiequote:
Ah ok thnxquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BEW=Ben Er Weer (en tevens een verkapte groet)![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sommige storen zich aan de blote Lieske caps... dan maar een Joost ter compensatie
Waaaaaaaaaaroooooooooommm doen ze dit nu???? Hebben ze dan niet door dat dat kutgeroddel niet echt positief uitwerkt!! En ik vind echt dat Roel nogal wat minpunten krijgt nu. Als ik de SC van vannacht goed heb gelezen was hij best aardig tegen Lieske en dan gaat hij nu zulke opmerkingen maken. Is hij soms bang dat hij wat voor Lieske gaat voelen???quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:28 schreef bunnyma het volgende:
Nee, hoe Ingrid zich dan ging inlikken bij hun groepje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die bedoelt dat zeker zo van, het zal Ingrid weinig boeien...
two times wrong doesn't make a rightquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sommige storen zich aan de blote Lieske caps... dan maar een Joost ter compensatie
Wat je gelezen hebt in de SC is de waarheid.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaroooooooooommm doen ze dit nu???? Hebben ze dan niet door dat dat kutgeroddel niet echt positief uitwerkt!! En ik vind echt dat Roel nogal wat minpunten krijgt nu. Als ik de SC van vannacht goed heb gelezen was hij best aardig tegen Lieske en dan gaat hij nu zulke opmerkingen maken. Is hij soms bang dat hij wat voor Lieske gaat voelen???
En deze foto hoort bij dit verhaal,deze is gemaakt tijdens dit gesprek.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel: "Wordt je nooit verliefd".
Lieske: "Wie... ik... NOOIT".
Het zal Lieske verbazen als een jongen haar echt, echt, echt leuk vindt. ""Weet je Roel, ik ben echt niet de lelijkste maar...."
"Hoe komt dat denk je", vraagt Roel
"Hoe dat komt, ik weet het niet. Op een of andere manier.... jongens haken af op mij. Op 3 jongens ben ik echt heel gek geweest in mijn leven. Die ene jongen.... ja.. uhh.... die schaamt zich echt voor mij, hij was student en ik maar gewoon scholier".
"Mijn allereerste liefde ging studeren in Groningen en vond een ander leuker. Die vond me ook al niet leuk en is niks geworden. En de laatste keer........ ja die vond me gewoon niet leuk."
Bron: M-en-A
Roel je bent een valse klootzaak
Helaas hebben geen bloot caps van Chantal voor je.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:41 schreef pullup het volgende:
[..]
two times wrong doesn't make a right![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |