Dan...................................... dus.............................................quote:Op dinsdag 6 december 2005 04:05 schreef SuperMOM het volgende:
Meen eens!!! (we willen de Roel terug van de eerste weken!)
Ja ik ga zo ook maar eens.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 04:30 schreef SuperMOM het volgende:
Goed geplaatst in de streamverslagen Sjet!![]()
maarree... ik ga maar eens kijken of mijn bed er nog staattot morgen
![]()
![]()
Oeh, zou het? Veiligheid, daar zeg je watquote:Op dinsdag 6 december 2005 04:30 schreef Dropkick het volgende:
Ik zou het niet raar vinden als bb besluit een sanctie te geven,omdat het vuur zo lang onbewaakt is geweest mbt tot de veiligheid.
Ja.quote:Op dinsdag 6 december 2005 04:30 schreef Dropkick het volgende:
Ik zou het niet raar vinden als bb besluit een sanctie te geven,omdat het vuur zo lang onbewaakt is geweest mbt tot de veiligheid.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:22 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen.
Goed idee heb gelijk een espresso gemaakt proost.quote:
Ik geloof het wel dat ze extra blokken krijgen, maakt me eigenlijk niet zoveel uit hoor vind het toch een k*t opdracht, slaat gewoon weer nergens op.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:35 schreef Manu82 het volgende:
Krijgen ze nu eigenlijk wel extra blokken? Ik dacht dat ze het moesten doen met de blokken die nu aanwezig waren??
Ach ja blondt he.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:40 schreef Nostalgist het volgende:
Ingrid zegt dat als zij achter internet zou zitten, ze nu zou zitten te luisteren......
![]()
![]()
Is wel een kutopdracht maar tenminste wel een 24/7 opdracht en zo heb je 's nachts ook nog wat te doen.!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:39 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Ik geloof het wel dat ze extra blokken krijgen, maakt me eigenlijk niet zoveel uit hoor vind het toch een k*t opdracht, slaat gewoon weer nergens op.
Ingrid had een uurtje geleden even een moeilijk moment, toen ze iets over haar prive leven vertelde aan Joost, ze moest er zelfs even van huilen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:40 schreef Nostalgist het volgende:
Ingrid zegt dat als zij achter internet zou zitten, ze nu zou zitten te luisteren......
![]()
![]()
Werk ? Irritant is dat he ? Als je BB zit te volgen en je wordt steeds gestoord voor je werkquote:Op dinsdag 6 december 2005 07:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik kon niet alles goed volgen, omdat ik tussendoor steeds de telefoon moest opnemen.![]()
![]()
Je bedoelt dat het dan meer op de bus zou gaan lijken???quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:50 schreef ReneMid het volgende:
Ik vraag mezelf wel eens af wanneer ze nou eens een BB gaan maken met bouwvakkers havenarbeiders slagers stratenmakers en noem maar op , inplaats van dit zooitje lamzakken .
Ja nogal! Vooral omdat ik eigenlijk vannacht vrij was, maar om half elf ging gisteren thuis de telefoon, vanwege iets dringends en sinds die tijd zit ik dus weer hier, gelukkig alles weer onder controle en straks ga ik weer lekker naar huis en ben dan weer vrij tot donderdagmiddag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Werk ? Irritant is dat he ? Als je BB zit te volgen en je wordt steeds gestoord voor je werk![]()
Nee hoor daar zaten merendeels ook een stel watjes in op die sjekkie na , ik bedoel ermee dat er mensen ingezet moeten worden die iets durven te ondernemen en een fikse ruzie niet uit de weg zouden gaan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het dan meer op de bus zou gaan lijken???
Tja, maar hoe selecteer je die mensen ? Is toch moeilijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:00 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Nee hoor daar zaten merendeels ook een stel watjes in op die sjekkie na , ik bedoel ermee dat er mensen ingezet moeten worden die iets durven te ondernemen en een fikse ruzie niet uit de weg zouden gaan.
Lijkt me makkelijker om die mensen te selecteren dan dit soort verwende en in de watten gelegde personen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:01 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Tja, maar hoe selecteer je die mensen ? Is toch moeilijk.
Ik kan me niet voorstellen dat hij in Nijmegen lid is geweest van een studentenvereniging of het moet van Ovum Novum zijn. Betekend zoiets als nieuw ei, wel typisch voor Joost!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:57 schreef Nostalgist het volgende:
Joost heeft een hekel aan corporale studentenverenigingen waar hij zelf lid van is geweest.
Hij vindt ze zoo nep !
Dit zegt al veel over hoe hij over Lieske denkt !
![]()
![]()
![]()
Dat liedje is dat weer een hint voor Dido of was het gewoon een wakeup liedje... (ben net online)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |