Stelletje mofo's daar bij bb...quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een harde poging om Dido donderdag het huis uit te krijgen.
En daarna gaan ze vol tegen Nath in
Is het nu leuk of laagquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:32 schreef Bartoli het volgende:
op de BB forum had iemand een leuk dilemma (alleen is die nu niet van toepassing). Stel dat Roel ook genomineerd was. Dat dido dan het dilemma kreeg Roel eruit of Naat eruit. Als dat een dilemma zou worden nog voor iemand vind ik het wel laag![]()
Volgens mij kunnen ze dat niet maken. Je kunt volgens mij nooit iemand in je 1tje eruit stemmen. Ik zou het dilemma of erin blijven of met geld naar huis gaan wel leuk.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:32 schreef Bartoli het volgende:
op de BB forum had iemand een leuk dilemma (alleen is die nu niet van toepassing). Stel dat Roel ook genomineerd was. Dat dido dan het dilemma kreeg Roel eruit of Naat eruit. Als dat een dilemma zou worden nog voor iemand vind ik het wel laag![]()
naja zeg het idd verkeerd. Iemand had dat idee maar zou het een kut en lage streek vinden als ze dat dedenquote:
Ja, dan kun je Ingrid ook het dilemma geven of Lieske erin of Ingrid voor de rest van BB op noodrantsoen in haar eentjequote:Op dinsdag 6 december 2005 09:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
hij is leuk maar ook laag maar goed dan moet je niet maar niet voor BB opgeven.
Je bent uitgeleverd in de handen van de goden...quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
hij is leuk maar ook laag maar goed dan moet je niet maar niet voor BB opgeven.
Ok Daarin ben ik het met je eens natuurlijk Dat kunnen ze niet maken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
naja zeg het idd verkeerd. Had iemand dat idee maar zou het een kut en lage streek vinden
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:37 schreef Bartoli het volgende:
BB moet eens optreden tegen Nathalie
op deze manier draagt ze niks bij aan die weekopdracht. Niet dat ze dat voorheen ook gedaan heeft maar goedquote:
Vergeet niet dat ze al eens door het slijk is gehaald met dat voetveeg gedoe!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:37 schreef Bartoli het volgende:
BB moet eens optreden tegen Nathalie
Ik vind dat ze uberhaupt niks bij draagt aan BBquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
op deze manier draagt ze niks bij aan die weekopdracht
ja, maar ik vind het altijd zo overdreven dat BB haar dan weer moed in moet praten. Laat haar er eens over nadenken eerst wat ze gedaan heeft. Heb nog geen seconde oprechte spijt gezien.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze al eens door het slijk is gehaald met dat voetveeg gedoe!
Valt best meequote:Op dinsdag 6 december 2005 09:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
op deze manier draagt ze niks bij aan die weekopdracht. Niet dat ze dat voorheen ook gedaan heeft maar goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |