kan ik ook mee leven en dan Lieske er als eerste uit tijdens de finalequote:Op dinsdag 6 december 2005 08:56 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
das toch ook wel mijn finale
naat en died
![]()
sta je klaar voor de caps??quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:06 schreef AnTjUh het volgende:
Dido gaat straks ineens heel hard janken
quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:56 schreef pullup het volgende:
Deze vuuropdracht is in al zijn simpelheid verreweg de beste tot nu toe.
Ik heb gisteren een tijdje naar Roel en Lieske en nu naar Joost en Ingrid zitten luisteren.
Dit soort relaxde gesprekken heb ik nauwelijks gehoord hier in het huis en zeker niet meer de laatste weken.
Er zit toch iets in het gezamelijk zitten rond het haardvuur dat uitnodigt tot beschouwen en delen van gevoelens..
Ja, inderdaad het was een los gesprek waar ze elkaar de waarheid vertelde.quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus Lieske maakt de oude Roel in hem los... ??
ze denkt zeker dat de liveuitzending zo begintquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:12 schreef Nostalgist het volgende:
Jathalie blijft maar schminken.................Get a life!
MET 50.000 euroquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kan ik ook mee leven en dan Lieske er als eerste uit tijdens de finale
ja zonder liever, eigenlijk, maar daar hebben we al genoeg discussies over gevoerdquote:
inderdaad tekenend maar zou toch wel eens graag willen weten wat ze in de dbk aan haar gevraagd hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:17 schreef Nostalgist het volgende:
"Its getting nowhere" is de zin die bij Dido is blijven hangen van Staying alife......Tekenend.
Ik wil dat best geloven... er wordt dan niet steeds over dat ene gesproken!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik vind Roel leuker bij Lieske dan bij Dido in ieder geval
'Het gaat nergens naartoe'.... Als dat slaat op de liefde tussen Roel en Dido dan vind ik dat wel ver gaan... hoe kan bb dat nou weten.... en waar bemoeien ze zich mee...quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:17 schreef Nostalgist het volgende:
"Its getting nowhere" is de zin die bij Dido is blijven hangen van Staying alife......Tekenend.
Het was een gesprek tussen de oude broer en het jonge zusje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik vind Roel leuker bij Lieske dan bij Dido in ieder geval
Het is een harde poging om Dido donderdag het huis uit te krijgen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
'Het gaat nergens naartoe'.... Als dat slaat op de liefde tussen Roel en Dido dan vind ik dat wel ver gaan... hoe kan bb dat nou weten.... en waar bemoeien ze zich mee...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |