Dat liedje is dat weer een hint voor Dido of was het gewoon een wakeup liedje... (ben net online)quote:
wakeup call, maar wss ook een hint naar didoquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat liedje is dat weer een hint voor Dido of was het gewoon een wakeup liedje... (ben net online)
Goedemorgen![]()
![]()
das toch ook wel mijn finalequote:Op dinsdag 6 december 2005 08:53 schreef regenworm het volgende:
Het was een leuke nacht vooral het gesprek tussen lieske en roel was erg interessant en leuk. In dit gesprek zag je de oude roel weer terug een hele verademing.
Hummie zal lieske wel dankbaar zijn dat een goed gesprek met roel heeft gehad.
Ik gok er op dat Hummie de volgende finale wilt: Joost,Ingrid,Roel,Lieske.
Dus Lieske maakt de oude Roel in hem los... ??quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:53 schreef regenworm het volgende:
Het was een leuke nacht vooral het gesprek tussen lieske en roel was erg interessant en leuk. In dit gesprek zag je de oude roel weer terug een hele verademing.
Dan hoop ik dat Dido echt een dilemma heeft gekregen. Misschien heeft Roel nu inmiddels door dat hij over zijn verliefdheid heen komt en ook nog met Joost en Lieske dan om kan gaan.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:53 schreef regenworm het volgende:
Ach je kent NatteLie, eerst vijf lagen make-up erop anders zien de mensen dat ze FAKE isquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:59 schreef Bartoli het volgende:
jezus nathalie was je vanmiddag ipv nu zo ijdel te doen. Je moet samen met Dido wachthouden
Ja, ik vind Roel leuker bij Lieske dan bij Dido in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 december 2005 08:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus Lieske maakt de oude Roel in hem los... ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |