nee OK daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Maar ze zou meer toegevoged hebben wss als ze niet zo ijdel was steeds tot het overdreven toe.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Valt best mee
Ze heeft daarnet Deeg gemaakt voor brood voor de groep en vervolgens een kommetje ontbijt vaar haar nede vuurzitmaatje. Niks mis mee
ben jij nu voorzitter van de NatteLie fanclub ofzo????En ja ik ben subjectief!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Valt best mee
Ze heeft daarnet deeg gemaakt voor brood voor de groep en vervolgens een kommetje ontbijt vaar haar mede vuurzitmaatje. Niks mis mee
Ik vind haar niet zo dramatisch als de meeste hier.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ben jij nu voorzitter van de NatteLie fanclub ofzo????En ja ik ben subjectief!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:43 schreef Manu82 het volgende:
Wisten jullie btw dat spoorloos in 1993 helemaal niet zo leuk was
Maar waarschijnlijk wel leuker dan BB nu? ;0quote:
Sorry was een beetje off topic, maar ik was dat vanmorgen aan het kijken en ik denk ik deel het even mee. en ik begrijp nu ook waar youpie is vreemd gegaan met die vreselijke Debbie Petterquote:
Dus jij zit naar een 13 jaar oude spoorloos te kijken....quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sorry was een beetje off topic, maar ik was dat vanmorgen aan het kijken en ik denk ik deel het even mee
Prima idee zo'n type mag de finale niet halen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:37 schreef Bartoli het volgende:
BB moet eens optreden tegen Nathalie
nee, nu niet meer, Debbie heeft het verpest en we kijken nu naar Katja vs. Bridgetquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus jij zit naar een 13 jaar oude spoorloos te kijken....
Ik zat ook al met verbazing deze zin te bekijken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus jij zit naar een 13 jaar oude spoorloos te kijken....
En wie is Debbie nu weer ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, nu niet meer, Debbie heeft het verpest en we kijken nu naar Katja vs. Bridget
Debbie Petter, de vrouw van Youp van 't Hekquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:51 schreef pullup het volgende:
[..]
En wie is Debbie nu weer ?
Je praat in tongen
Ahaquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Debbie Petter, de vrouw van Youp van 't Hek
de ex van Youpquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Debbie Petter, de vrouw van Youp van 't Hek
Volgens mij ook... er waren troubles... maar is volgens mij meer goedquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze nog steeds getrouwd.....
Ik denk dat dat niet gaat gebeuren omdat ze in een soort ploegendienst bij het vuur zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:54 schreef Manu82 het volgende:
Maar goed weer ontopic, heeft de haan al gekraaid???
Niks lullig, harder moet het!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gaat gebeuren omdat ze in een soort ploegendienst bij het vuur zitten.
het zou een beetje lullig zijn voor bijv Joost en Ingrid die pas net weer liggen als nu de haan gaat,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |