Zijn die ploegen eigenlijk ingedeeld door BB of door hunzelf???quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gaat gebeuren omdat ze in een soort ploegendienst bij het vuur zitten.
het zou een beetje lullig zijn voor bijv Joost en Ingrid die pas net weer liggen als nu de haan gaat,
Ik vind het allebei wel typjes die op die leeftijd een ouder vriendje hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:56 schreef Bocaj het volgende:
Tjee wat beginnen die 2 vrouwen vroeg aan een relatie.... 14/15 jaar oud waren ze....
eeh ik was ook 16 toen ik begon aan mijn eerste relatie van 2 jaar, is daar iets mis mee?quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:56 schreef Bocaj het volgende:
Tjee wat beginnen die 2 vrouwen vroeg aan een relatie.... 14/15 jaar oud waren ze....
Dan hebben ze het er 5 minuten niet over gehadquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:58 schreef Bartoli het volgende:
en de "relatie" met roel komt ook weer aan bod
dat nog wel maar Youp is over een langere periode vreemdgegaan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze nog steeds getrouwd.....
hun zelfquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zijn die ploegen eigenlijk ingedeeld door BB of door hunzelf???
Zit nou niet iedereen blij te makenquote:
Nix mis mee.... alleen zou ik het niet doen.... de meeste realtie's die vroeg beginnen eindigen toch vaak als je in de 20 bent.... je kunt beter na je, zeg, 25ste levensjaar iets vast hebben.... Is dus mijn mening hèquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eeh ik was ook 16 toen ik begon aan mijn eerste relatie van 2 jaar, is daar iets mis mee?
NatteLie gaat vrijwillig exit, heb je waarschijnlijk nog meer succes meequote:Op dinsdag 6 december 2005 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit nou niet iedereen blij te maken![]()
quote:
[roelmodus] Het is ook een mannen opdracht [/roelmodus off]quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:10 schreef AnTjUh het volgende:
lekker doorlullen en vooral geen blokken meer erop gooien hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |