dat nog wel maar Youp is over een langere periode vreemdgegaan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze nog steeds getrouwd.....
hun zelfquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zijn die ploegen eigenlijk ingedeeld door BB of door hunzelf???
Zit nou niet iedereen blij te makenquote:
Nix mis mee.... alleen zou ik het niet doen.... de meeste realtie's die vroeg beginnen eindigen toch vaak als je in de 20 bent.... je kunt beter na je, zeg, 25ste levensjaar iets vast hebben.... Is dus mijn mening hèquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eeh ik was ook 16 toen ik begon aan mijn eerste relatie van 2 jaar, is daar iets mis mee?
NatteLie gaat vrijwillig exit, heb je waarschijnlijk nog meer succes meequote:Op dinsdag 6 december 2005 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit nou niet iedereen blij te maken![]()
quote:
[roelmodus] Het is ook een mannen opdracht [/roelmodus off]quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:10 schreef AnTjUh het volgende:
lekker doorlullen en vooral geen blokken meer erop gooien hoor
ja dat vuur brand heel wat los bij iedereen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:13 schreef Bartoli het volgende:
lekker gesprek bij die dames op de vroege morgen![]()
tsja had naat ooit eerder verteld dat ze die vreselijke ziekte overleefd had?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:15 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ja dat vuur brand heel wat los bij iedereen.
ik hoop dat t ieder geval aan blijft tot donderdag
iedereen gooit heel zn leven te grabbel nu!!
Ja dat is in het begin van deze BB wel ter sprake gekomenquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja had naat ooit eerder verteld dat ze die vreselijke ziekte overleefd had?
\werkse en bedankt voor de caps!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:18 schreef Muerte het volgende:
Ik ga me nog even een paar uurtjes nuttig maken voor mijn broodheer, ben rond half drie wel weer terug.![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |