Ik ook het was een verademing om die twee zo te horen praten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:32 schreef Foreverblue het volgende:
Gek dat Roel nu zo reageert over Lieske... ik vond het juist heel gezellig hoe die 2 zaten vannacht.
Jij BEW't best veel heb ik gemerkt. Ik weet alleen ff niet wat dat betekent. Leg dat deze n00b uit aubquote:
Ik ook wat een zeik wijf.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:33 schreef Sjet het volgende:
Laten we echt hopen dat die Dido er donderdag uitvliegt....![]()
Ben h-e-l-e-m-a-a-l klaar met dat mens![]()
Verzoek ingewilligdquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:26 schreef dijkhuis het volgende:
Zet iemand dit geroddel van Roel over Lieske (en hoe graag dido het wel niet wil horen) in de Streamverslagen? Wat een wijf is die roel zeg! Vannacht scoorde hij een hoop punten, nu flikkert hij ze allemaal weer de sloot in...
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ik weet niet of iemand er op zit te wachten... maar hierbij een blote Joost
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:33 schreef BONG4002 het volgende:
Roel misschien toch de 'Willem' van deze BB?
BEW=Ben Er Weer (en tevens een verkapte groet)quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:36 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Jij BEW't best veel heb ik gemerkt. Ik weet alleen ff niet wat dat betekent. Leg dat deze n00b uit aub![]()
Zeker weten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ook het was een verademing om die twee zo te horen praten.
Maar goed Roel gooit nu zijn eigen glazen in.
Om te kiezen voor die Dildo a.s. donderdag wordt wel steeds interessante.
*op zijn horloge kijkt*quote:
Sommige storen zich aan de blote Lieske caps... dan maar een Joost ter compensatiequote:
Ah ok thnxquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BEW=Ben Er Weer (en tevens een verkapte groet)![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sommige storen zich aan de blote Lieske caps... dan maar een Joost ter compensatie
Waaaaaaaaaaroooooooooommm doen ze dit nu???? Hebben ze dan niet door dat dat kutgeroddel niet echt positief uitwerkt!! En ik vind echt dat Roel nogal wat minpunten krijgt nu. Als ik de SC van vannacht goed heb gelezen was hij best aardig tegen Lieske en dan gaat hij nu zulke opmerkingen maken. Is hij soms bang dat hij wat voor Lieske gaat voelen???quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:28 schreef bunnyma het volgende:
Ze zijn er met z'n drieen er van overtuigd dat Lieske weg gaat donderdag.
"Dan eens zien hoe Ingrid doet" zegt Dido. ( negatief bedoeld van Dido)
Nee, hoe Ingrid zich dan ging inlikken bij hun groepje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die bedoelt dat zeker zo van, het zal Ingrid weinig boeien...
two times wrong doesn't make a rightquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sommige storen zich aan de blote Lieske caps... dan maar een Joost ter compensatie
Wat je gelezen hebt in de SC is de waarheid.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaroooooooooommm doen ze dit nu???? Hebben ze dan niet door dat dat kutgeroddel niet echt positief uitwerkt!! En ik vind echt dat Roel nogal wat minpunten krijgt nu. Als ik de SC van vannacht goed heb gelezen was hij best aardig tegen Lieske en dan gaat hij nu zulke opmerkingen maken. Is hij soms bang dat hij wat voor Lieske gaat voelen???
En deze foto hoort bij dit verhaal,deze is gemaakt tijdens dit gesprek.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel: "Wordt je nooit verliefd".
Lieske: "Wie... ik... NOOIT".
Het zal Lieske verbazen als een jongen haar echt, echt, echt leuk vindt. ""Weet je Roel, ik ben echt niet de lelijkste maar...."
"Hoe komt dat denk je", vraagt Roel
"Hoe dat komt, ik weet het niet. Op een of andere manier.... jongens haken af op mij. Op 3 jongens ben ik echt heel gek geweest in mijn leven. Die ene jongen.... ja.. uhh.... die schaamt zich echt voor mij, hij was student en ik maar gewoon scholier".
"Mijn allereerste liefde ging studeren in Groningen en vond een ander leuker. Die vond me ook al niet leuk en is niks geworden. En de laatste keer........ ja die vond me gewoon niet leuk."
Bron: M-en-A
Roel je bent een valse klootzaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |