Moeilijk, inderdaad. Toch knap dat Joost uiteindelijk voor zichzelf heeft gekozen. Is ie niet slechter van geworden, imo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Te zot voor woorden inderdaad![]()
Lieske was nu tweede jaars geweest en Vindicat is niet het meest softe dispuut hier in nederland(voorzichtig gezegd)
Kan je haar voorstellen met haar speciale kroegschoentjes in de corpskroeg ?
Heeft hij ook gezegd welk dispuut het was??quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:48 schreef JooB het volgende:
[..]
Moeilijk, inderdaad. Toch knap dat Joost uiteindelijk voor zichzelf heeft gekozen. Is ie niet slechter van geworden, imo.
Het was in Nijmegen dat is niet al te groot volgens mijquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft hij ook gezegd welk dispuut het was??
nee, maar er zijn genoeg disputen, maar uit het streamverslag weet ik al dat het carolus magnus is, en neem aan dat hij gewoon een studentenvereniging bedoeltquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was in Nijmegen dat is niet al te groot volgens mij
Dat stappen in een bad met slachtafval en waar in gepist is.... gaat wel ver... kun je zelfs ziek van worden!quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, maar er zijn genoeg disputen, maar uit het streamverslag weet ik al dat het carolus magnus is, en neem aan dat hij gewoon een studentenvereniging bedoelt
Je kan best wat tegen hem hebben en dat hier uiten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:59 schreef zomaar22 het volgende:
ik weet namelijk zeker dat joost gewoon te zwak was, de grote miet van het stel en het grootste probleem was vanzelfsprekend dat hij geen aansluiting had met IEMAND.
kijk naar die lelijke vriendin van hem en zijn politieke activitisme.. niks op tegen maar ik weet zeker dat mister joost in het dagelijks leven helemaal niet zo popijopi is .
zijn onderdrukte homoseksualiteit komt hem ook niet ten goede, komt allemaal nog geforceerder over..
alles leuk en aardig, maar studeer zelf in Nijmegen en weet dat het zo gaat. Toen ik er woonde iig wel, maar dat is al bijna weer een jaar geleden....quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:57 schreef zomaar22 het volgende:
joost met zijn aanstellerige verhalen
en jullie trappen er allemaal in.
brrrrrr
Sneu brallertje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:59 schreef zomaar22 het volgende:
ik weet namelijk zeker dat joost gewoon te zwak was, de grote miet van het stel en het grootste probleem was vanzelfsprekend dat hij geen aansluiting had met IEMAND.
kijk naar die lelijke vriendin van hem en zijn politieke activitisme.. niks op tegen maar ik weet zeker dat mister joost in het dagelijks leven helemaal niet zo popijopi is .
zijn onderdrukte homoseksualiteit komt hem ook niet ten goede, komt allemaal nog geforceerder over..
Ik denk ook dat we met een oud dispuutsgenootje te maken hebben hierquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:07 schreef JooB het volgende:
Voel jij je persoonlijk aangevallen of zo? Zijn verhaal kwam niet over-dramatisch op mij over. Wel eerlijk. Ik ben in Dienst ook behoorlijk afgezeken maar het werd nooit zo laag als in dit verhaal.
alles wat je hier zegt klopt. Maar de mensen die het minder negatief ervaren zijn mensen die uiteindelijk in die clubjes zijn opgenomen! Ik weet van een oud-huisgenoot van mij dat terwijl ze ziek werd door haar suikerziekte ze eerst niet naar huis mocht en toen ze toch naar huis mocht, werd ze om het uur door iemand gecontroleerd of ze wel thuis was.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:02 schreef zomaar22 het volgende:
hij zal het zeker niet uit zijn duim zuigen maar het wel overdrijven. ik denk dat heel veel mensen het veel minder negatief hebben ervaren maar als je voortdurend door iedereen wordt uitgekotst dan ga je het bedramatiseren. en dat doet joost bij alles. die jongen huilt al om het feit dat rob weg is en stampvoet als de foto van zijn zeekoe een half uur weg is. of als hij niet genoeg salmiaklollies heeft. get a real life...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |