abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 12:48:21 #201
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32859841
Alhoewel ik het liefst heb dat Nattelie of Lieske eruit gaat (of het liefst beide tegelijk) ben ik het wel eens met de constatering dat het voor het spel het beste is als Dido eruit gaat. Heb niks tegen Dido maar het is zo af en toe gewoon een zeikwijf.....
Some memories are best forgotten
Room 23
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:48:24 #202
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_32859842
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:40 schreef pullup het volgende:

[..]

Te zot voor woorden inderdaad
Lieske was nu tweede jaars geweest en Vindicat is niet het meest softe dispuut hier in nederland(voorzichtig gezegd)
Kan je haar voorstellen met haar speciale kroegschoentjes in de corpskroeg ?
Moeilijk, inderdaad. Toch knap dat Joost uiteindelijk voor zichzelf heeft gekozen. Is ie niet slechter van geworden, imo.
Nou doe je het weer!
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 12:50:55 #203
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32859895
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:48 schreef JooB het volgende:

[..]

Moeilijk, inderdaad. Toch knap dat Joost uiteindelijk voor zichzelf heeft gekozen. Is ie niet slechter van geworden, imo.
Heeft hij ook gezegd welk dispuut het was??
Room 23
pi_32859953
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:50 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Heeft hij ook gezegd welk dispuut het was??
Het was in Nijmegen dat is niet al te groot volgens mij
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 12:56:12 #205
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32860023
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:53 schreef pullup het volgende:

[..]

Het was in Nijmegen dat is niet al te groot volgens mij
nee, maar er zijn genoeg disputen, maar uit het streamverslag weet ik al dat het carolus magnus is, en neem aan dat hij gewoon een studentenvereniging bedoelt
Room 23
pi_32860055
joost met zijn aanstellerige verhalen

en jullie trappen er allemaal in.

brrrrrr
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:58:43 #207
65846 Bocaj
47th President.
pi_32860101
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:56 schreef Manu82 het volgende:

[..]

nee, maar er zijn genoeg disputen, maar uit het streamverslag weet ik al dat het carolus magnus is, en neem aan dat hij gewoon een studentenvereniging bedoelt
Dat stappen in een bad met slachtafval en waar in gepist is.... gaat wel ver... kun je zelfs ziek van worden!
Vind het zowiezo al een stom gedoe al die verenigingen.... bonding noemen ze dat.... sodemieter op zeg!
pi_32860120
ik weet namelijk zeker dat joost gewoon te zwak was, de grote miet van het stel en het grootste probleem was vanzelfsprekend dat hij geen aansluiting had met IEMAND.

kijk naar die lelijke vriendin van hem en zijn politieke activitisme.. niks op tegen maar ik weet zeker dat mister joost in het dagelijks leven helemaal niet zo popijopi is .

zijn onderdrukte homoseksualiteit komt hem ook niet ten goede, komt allemaal nog geforceerder over..
pi_32860148
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:59 schreef zomaar22 het volgende:
ik weet namelijk zeker dat joost gewoon te zwak was, de grote miet van het stel en het grootste probleem was vanzelfsprekend dat hij geen aansluiting had met IEMAND.

kijk naar die lelijke vriendin van hem en zijn politieke activitisme.. niks op tegen maar ik weet zeker dat mister joost in het dagelijks leven helemaal niet zo popijopi is .

zijn onderdrukte homoseksualiteit komt hem ook niet ten goede, komt allemaal nog geforceerder over..
Je kan best wat tegen hem hebben en dat hier uiten.
Maar waarom denk je dan dat hij die verhalen uit zijn duim zat te zuigen ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 13:00:38 #210
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32860157
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:57 schreef zomaar22 het volgende:
joost met zijn aanstellerige verhalen

en jullie trappen er allemaal in.

brrrrrr
alles leuk en aardig, maar studeer zelf in Nijmegen en weet dat het zo gaat. Toen ik er woonde iig wel, maar dat is al bijna weer een jaar geleden....
Room 23
pi_32860209
hij zal het zeker niet uit zijn duim zuigen maar het wel overdrijven. ik denk dat heel veel mensen het veel minder negatief hebben ervaren maar als je voortdurend door iedereen wordt uitgekotst dan ga je het bedramatiseren. en dat doet joost bij alles. die jongen huilt al om het feit dat rob weg is en stampvoet als de foto van zijn zeekoe een half uur weg is. of als hij niet genoeg salmiaklollies heeft. get a real life...
  Moderator dinsdag 6 december 2005 @ 13:04:39 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32860257
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:59 schreef zomaar22 het volgende:

Sneu brallertje.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32860297
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Sneu brallertje.
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:07:53 #214
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_32860341
Voel jij je persoonlijk aangevallen of zo? Zijn verhaal kwam niet over-dramatisch op mij over. Wel eerlijk. Ik ben in Dienst ook behoorlijk afgezeken maar het werd nooit zo laag als in dit verhaal.
Nou doe je het weer!
pi_32860366
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:07 schreef JooB het volgende:
Voel jij je persoonlijk aangevallen of zo? Zijn verhaal kwam niet over-dramatisch op mij over. Wel eerlijk. Ik ben in Dienst ook behoorlijk afgezeken maar het werd nooit zo laag als in dit verhaal.
Ik denk ook dat we met een oud dispuutsgenootje te maken hebben hier
pi_32860406
nee hoor, ik heb niks met corporale verenigigen te maken en distantieer me er van maar ik heb het gevoel dat joost zijn emoties niet kan nuanceren. ik word doodmoe van zijn theatrale gebrabbel de hele dag en hoe lullig de situatie ook is: als je een ontgroening doet en je bent de kneus van de groep dan wordt je tevens het hardste aangepakt en dat is denk het geval geweest aldaar.
pi_32860411
Roel wat zit je nu te zwammen,je vond het best wel gezellig met Lieske.
Flauw hoor.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2005 @ 13:10:27 #218
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32860412
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:02 schreef zomaar22 het volgende:
hij zal het zeker niet uit zijn duim zuigen maar het wel overdrijven. ik denk dat heel veel mensen het veel minder negatief hebben ervaren maar als je voortdurend door iedereen wordt uitgekotst dan ga je het bedramatiseren. en dat doet joost bij alles. die jongen huilt al om het feit dat rob weg is en stampvoet als de foto van zijn zeekoe een half uur weg is. of als hij niet genoeg salmiaklollies heeft. get a real life...
alles wat je hier zegt klopt. Maar de mensen die het minder negatief ervaren zijn mensen die uiteindelijk in die clubjes zijn opgenomen! Ik weet van een oud-huisgenoot van mij dat terwijl ze ziek werd door haar suikerziekte ze eerst niet naar huis mocht en toen ze toch naar huis mocht, werd ze om het uur door iemand gecontroleerd of ze wel thuis was.
Room 23
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:10:51 #219
65846 Bocaj
47th President.
pi_32860421
@Zomaar22

Geef eens een reden waarom een beginnende student zich zou willen aansluiten bij een studentenvereniging als hij weet dat daar zo'n vreselijke ontgroening aan vast zit.... waarom, waarom?
Bonding? Connecties voor later?

Nou je moet er maar zin in hebben...
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:11:36 #220
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32860448
Roel vond het dus vreselijk om met Lieske te zitten.
Het was Fokking Boring zegt hij. Zo negatief vond hij haar.
Hij heeft haar naar bed gestuurd, want hij kon er niet meer tegen.

Dit is dus heel wat anders dan ik hier in SC las.
eurobilltracker.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')