De enige manier om de boel nog een beetje te redden is zorgen dat Dido zo snel mogelijk opdondert.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als hij gewoon eerlijk was geweest dan had het hem misschien zijn kop wel kunnen redden. Daarom denk ik ook dat het het beste is als Dido gewoon weggaat en dat Roel weer Roel wordt....
Alleen de post waarop je reageert, is gelul. Er wordt namelijk wel degelijk op de Talpa-site melding gemaakt van het gesprek vannacht tussen Roel en Lieske, inclusief dat Roel een arm om haar heenslaat e.d.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:08 schreef redhair het volgende:
[..]
Roel wordt konsant in de watten gelegd door BB.![]()
Aan al zijn wensen wordt voldaan!!!!!!!
Uit het talpa dagboek:quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:05 schreef Gert het volgende:
De sfeer was gewoon ook OK vannacht.
Ik heb het gesprek niet gehoord, ik wil eerst nog eens precies lezen/horen hoe Roel e.e.a zei, want er wordt nogal eens overdreven en subjectief gepost hier natuurlijk. Maar als het echt zo is gegaan, dan is het een lage stakkerstreek van Roel.
Ja, had het inmiddels zelf ook al in dit topic geplaatst. Maar toch bedankt voor de moeite.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef dijkhuis het volgende:
[..]
Uit het talpa dagboek:
3:22Roel heeft het gehad met Lieske
Edit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan op de Talpa site de day after:
13:22Roel heeft het gehad met Lieske
Roel is ondertussen ook wakker en komt de dames in de Tuin gezelschap houden. Ondertussen doet hij zijn beklag over de blonde Lieske: "Ik werd echt gek van haar. Al die negativiteit." Het was de afgelopen nacht namelijk de beurt aan Lieske en Roel om het vuur, voor de Weekopdracht, brandende te houden. Maar Roel lijkt steeds minder van de Groningse studente te kunnen hebben: "Ik heb haar zelfs naar bed gestuurd!"
Roel.
Ok op de pagina van Lieske kun je het vinden, maar helaas niet in de dagboeken, en die lezen nou net veel mensen om bij te lezen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen de post waarop je reageert, is gelul. Er wordt namelijk wel degelijk op de Talpa-site melding gemaakt van het gesprek vannacht tussen Roel en Lieske, inclusief dat Roel een arm om haar heenslaat e.d.
Jawel. Een uitgebreid artikel, inclusief video:quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
En ookTalpa.... want ze schrijven niks over vannacht toch?
Hij was toch niet zat ofzo???quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan op de Talpa site de day after:
13:22Roel heeft het gehad met Lieske
Roel is ondertussen ook wakker en komt de dames in de Tuin gezelschap houden. Ondertussen doet hij zijn beklag over de blonde Lieske: "Ik werd echt gek van haar. Al die negativiteit." Het was de afgelopen nacht namelijk de beurt aan Lieske en Roel om het vuur, voor de Weekopdracht, brandende te houden. Maar Roel lijkt steeds minder van de Groningse studente te kunnen hebben: "Ik heb haar zelfs naar bed gestuurd!"
Roel.
Lieske wordt misschien even boos, maar gaat gewoon door met haar BB leventje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef Foreverblue het volgende:
Als Lieske hoort wat Roel over haar heeft gezegd... is ze HELEMAAL KLAAR met hem
[afbeelding]
Nou da's een beetje onzin hoor. Het artikel staat op de frontpage van de Big Brother-site nota bene. Niet bepaald weggestopt of zo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:12 schreef dijkhuis het volgende:
[..]
Ok op de pagina van Lieske kun je het vinden, maar helaas niet in de dagboeken, en die lezen nou net veel mensen om bij te lezen.
Had het gelijk alweer ge-editquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel. Een uitgebreid artikel, inclusief video:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Als er hier op het forum al zoveel ophef ontstaat over dit gebeuren kun je er van op aan dat dit door Talpa heel duidelijk naar voren zal worden gebracht. Roel is nooit echt gespaard door Talpa vind ik. Denk aan de acties toen hij bezopen was, met Linda, in de tuin zeiken, gat in de muur slaan, als een hondje achter Dido aanhuppelen etc...Dit komt echt wel in de uitzending hoor. Dom van Roel, heel dom.quote:
Mits ze te horen krijgt wat Roeltje nu over haar zegtquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske wordt misschien even boos, maar gaat gewoon door met haar BB leventje.
Roel zal zeker weer een nominatie van Lieske kregen.![]()
![]()
Onderhoud aan het systeem dan gaan altijd de streams opslot en heb je 4 dezelfde geschakelde beeldenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:16 schreef farceman het volgende:
Regie wakker worden \ 4dezelfde streams....
Hey nou moet je niet doen alsof we allemaal gezellig Lieske fans zijn hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:18 schreef Sjet het volgende:
Ik ga maar even m'n honden uitlaten...... val altijd bijna in slaap van die slaapkamer streams![]()
Tot strakkies![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:18 schreef Manu82 het volgende:
Het irritante is op dit moment dat ik alleen mensen heb waaraan ik een hekel heb!!!
Ja dat denk ik ook wel... blijft toch een naaistreek van Roel. En vannacht mocht ik hem weer.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
eeeh Lieske fan zal ik nooit wordenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:19 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hey nou moet je niet doen alsof we allemaal gezellig Lieske fans zijn hoor.![]()
![]()
Wel nee, zo denk ik er niet over.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:19 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hey nou moet je niet doen alsof we allemaal gezellig Lieske fans zijn hoor.![]()
![]()
gelukkig maar, anders kunnen we niet meer met elkaar discussierenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel nee, zo denk ik er niet over.
Het ging er mij om dat Roel nu weer genomineerd gaat worden door Lieske.
Terwijl hij een grote kans om er vanaf te komen nu heeft hij het verpest.
Iedereen is vrij om fan van iemand te zijn ik leg niks op.
Schijnt in het contract gestaan te hebben. Maar met vermelding dat als het een succes bleek te zijn... het verlengd kon worden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:36 schreef Kinga het volgende:
Grappig dat ze nog steeds denken dat het de 15e afgelopen is..
Logisch lijkt me, kan ze niet meteen afgesmeerd worden door heel Groningen....quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:40 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Ik kan niet weg donderdag... ik ben ongesteld geworden... dan kan ik er niet uit
[afbeelding]
Ach, dan loopt prinsesje Dido boos weg met de volgende tekst: ik ben er helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:39 schreef Manu82 het volgende:
Als Lieske en Dido nou eens echt goed ruzie krijgen zou het nog leuk worden
Helemaal mee eenschquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:44 schreef JooB het volgende:
(even op z'n Rotterdams:)
Wat een tering-gladiool is die Roel zeg! Wat een graf-hypocriet, wat een bos-mongool!!! Ik dacht al toen ik die foto van hem zag, met zijn hoof in in zijn handen...'tering, dat was eigenlijk veeel te leuk!' En nu is ie natuurlijk bang dat er roddels komen en hij nog een keer op z'n kloten krijgt van de Ice-Queen... Bah!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |