De enige manier om de boel nog een beetje te redden is zorgen dat Dido zo snel mogelijk opdondert.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als hij gewoon eerlijk was geweest dan had het hem misschien zijn kop wel kunnen redden. Daarom denk ik ook dat het het beste is als Dido gewoon weggaat en dat Roel weer Roel wordt....
Alleen de post waarop je reageert, is gelul. Er wordt namelijk wel degelijk op de Talpa-site melding gemaakt van het gesprek vannacht tussen Roel en Lieske, inclusief dat Roel een arm om haar heenslaat e.d.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:08 schreef redhair het volgende:
[..]
Roel wordt konsant in de watten gelegd door BB.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Aan al zijn wensen wordt voldaan!!!!!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uit het talpa dagboek:quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:05 schreef Gert het volgende:
De sfeer was gewoon ook OK vannacht.
Ik heb het gesprek niet gehoord, ik wil eerst nog eens precies lezen/horen hoe Roel e.e.a zei, want er wordt nogal eens overdreven en subjectief gepost hier natuurlijk. Maar als het echt zo is gegaan, dan is het een lage stakkerstreek van Roel.
Ja, had het inmiddels zelf ook al in dit topic geplaatst. Maar toch bedankt voor de moeite.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef dijkhuis het volgende:
[..]
Uit het talpa dagboek:
3:22Roel heeft het gehad met Lieske
Edit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan op de Talpa site de day after:
13:22Roel heeft het gehad met Lieske
Roel is ondertussen ook wakker en komt de dames in de Tuin gezelschap houden. Ondertussen doet hij zijn beklag over de blonde Lieske: "Ik werd echt gek van haar. Al die negativiteit." Het was de afgelopen nacht namelijk de beurt aan Lieske en Roel om het vuur, voor de Weekopdracht, brandende te houden. Maar Roel lijkt steeds minder van de Groningse studente te kunnen hebben: "Ik heb haar zelfs naar bed gestuurd!"
Roel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok op de pagina van Lieske kun je het vinden, maar helaas niet in de dagboeken, en die lezen nou net veel mensen om bij te lezen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen de post waarop je reageert, is gelul. Er wordt namelijk wel degelijk op de Talpa-site melding gemaakt van het gesprek vannacht tussen Roel en Lieske, inclusief dat Roel een arm om haar heenslaat e.d.
Jawel. Een uitgebreid artikel, inclusief video:quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
En ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Talpa.... want ze schrijven niks over vannacht toch?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij was toch niet zat ofzo???quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan op de Talpa site de day after:
13:22Roel heeft het gehad met Lieske
Roel is ondertussen ook wakker en komt de dames in de Tuin gezelschap houden. Ondertussen doet hij zijn beklag over de blonde Lieske: "Ik werd echt gek van haar. Al die negativiteit." Het was de afgelopen nacht namelijk de beurt aan Lieske en Roel om het vuur, voor de Weekopdracht, brandende te houden. Maar Roel lijkt steeds minder van de Groningse studente te kunnen hebben: "Ik heb haar zelfs naar bed gestuurd!"
Roel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lieske wordt misschien even boos, maar gaat gewoon door met haar BB leventje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef Foreverblue het volgende:
Als Lieske hoort wat Roel over haar heeft gezegd... is ze HELEMAAL KLAAR met hemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Talpa is pro Roeltje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Edit.
Ja inderdaad;om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou da's een beetje onzin hoor. Het artikel staat op de frontpage van de Big Brother-site nota bene. Niet bepaald weggestopt of zo.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:12 schreef dijkhuis het volgende:
[..]
Ok op de pagina van Lieske kun je het vinden, maar helaas niet in de dagboeken, en die lezen nou net veel mensen om bij te lezen.
No drinks in tha house, toch?quote:
En zo is hetquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:15 schreef ART het volgende:
[..]
No drinks in tha house, toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had het gelijk alweer ge-editquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel. Een uitgebreid artikel, inclusief video:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Als er hier op het forum al zoveel ophef ontstaat over dit gebeuren kun je er van op aan dat dit door Talpa heel duidelijk naar voren zal worden gebracht. Roel is nooit echt gespaard door Talpa vind ik. Denk aan de acties toen hij bezopen was, met Linda, in de tuin zeiken, gat in de muur slaan, als een hondje achter Dido aanhuppelen etc...Dit komt echt wel in de uitzending hoor. Dom van Roel, heel dom.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Edit.
Ja inderdaad;om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mits ze te horen krijgt wat Roeltje nu over haar zegtquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske wordt misschien even boos, maar gaat gewoon door met haar BB leventje.
Roel zal zeker weer een nominatie van Lieske kregen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop