dat is jouw meningquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Even een verbetering Regenwormpie;
Tis altijd zonde om voor Dido te bellen/sms'en![]()
Ik heb ook een pokkehekel aan Dido maar die houdt op zo gauw ze het programma uit is. Waarmee ik bedoel: ik gun het niemand dat die helemaal de grond in getrapt wordt ten gevolge van BB. Iedereen moet er uiteindelijk toch een goed gevoel aan over houden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wil gewoon dat ze de blamage krijgt van dat ze is weggestemt.
Nu kan ze altijd denken dat ze zeer geliefd was.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:19 schreef Foreverblue het volgende:
Zoooo, daar ben ik ook weer eens
[afbeelding]
Yup, en er gebeuren nog wel ergere. En dan maar heel verontwaardigd doen over de elende in concentratiekampen waar dan ook.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:23 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja nog 1 ding, ik werd echt misselijk van het verhaal over de ontgroening van Joost!!Sjeezus dat dit echt bestaat zegt, walgelijk!
Goed van Joost dat hij daar weg is gegaan, ik had het niet eens volgehouden maar te belachelijk voor woorden die ontgroeningen!
![]()
Mwah...denk het niet, zal een duf en zoetsappig gesprek worden, ik blijf er iig zeker niet voor opquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:24 schreef farceman het volgende:
Dido wil niks weten van een roze wolk die afgelopen is, dat worden zware gesprekken vanavond..
Ja zei zequote:Op dinsdag 6 december 2005 16:28 schreef Dropkick het volgende:
Volgens mij zei Dido net tegen Roel:Je bent voorlopig nog niet van me af.
quote:
Nou dat is een smerige dreigementquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:28 schreef Dropkick het volgende:
Volgens mij zei Dido net tegen Roel:Je bent voorlopig nog niet van me af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |