Lieske vertelde Ingrid dat ze ergens achter was gekomen, dus Ingrid was heel benieuwd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:20 schreef F4iTH het volgende:
Weet iemand waar Lieske het over heeft met Ingrid? Ik kan er niks van maken, weet alleen dat ze het over Roel heeft.
...en dido denkt stilletjes of zo iemand wel "gepast" is in Heemstede.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:57 schreef ART het volgende:
Roel zit wel op zijn praatstoel met zijn stoere verhalen...
ok duidelijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Lieske vertelde Ingrid dat ze ergens achter was gekomen, dus Ingrid was heel benieuwd.
Toen vertelde Lieske dat ze er achter was gekomen dat Roel de speelkaarten in had moeten leveren voor het romantische uurtje in de jacuzzi.
Nathalie ving hier iets van op en vroeg meteen waar Lieske het over had, maar Lieske zei dat ze dat pas na het BB huis kon vertellen omdat anders misschien iemands missie mislukte.
Ingrid vroeg haar of Roel het zelf had verteld maar Lieske bleef er verder vaag over.
Als zij samen vuurdienst hebben zal Lieske het wel verder uitleggen, denk ik.
Waar hadden ze het over? Over dat kaartweghalen, of wat anders?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:08 schreef bunnyma het volgende:
En we hoeven niet eens te wachten op een vuurdienst.
In de badkamer legt Lieske het allemaal uit aan Ingrid.
Ingrid zou het nooit gedaan hebben, zegt zij.
Ik hoor er geen jaloersie in.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:09 schreef riri het volgende:
Lieske vertelt het nu in de badkamer
Man oh man wat is die Lieske jaloers zeg
The cards dusquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waar hadden ze het over? Over dat kaartweghalen, of wat anders?
Ingrid had een pook in zijn rug gedouwd als ze het had gewetenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoor er geen jaloersie in.
Meer verontwaardiging.
Ik dacht Lieske hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ingrid had een pool in zijn rug gedouwd als ze het had geweten
Ik vind er niks jaloers aan hoor...
Idd over dat kaarten weghalen maar ze krabbelt nu een beetje terug en zegt het niet 100% zeker te weten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waar hadden ze het over? Over dat kaartweghalen, of wat anders?
wat is er jaloers aan???quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:09 schreef riri het volgende:
Lieske vertelt het nu in de badkamer
Man oh man wat is die Lieske jaloers zeg
TSWquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
Tjow!
Ik ga ervandoor en ben er straks weer dus wacht op de 'BEW' en dan zie je me weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |