Dan moet je dus niet meer voor dido bellen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:31 schreef ART het volgende:
Ik raak er meer en meer van overtuigd dat Dido ja gezegd heeft op een aanbod van BB.
Dido liet (een uur) eerder wel blijken dat zij er ineens aan twijfelt of het nog maar een week duurt...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:31 schreef ART het volgende:
Ik raak er meer en meer van overtuigd dat Dido ja gezegd heeft op een aanbod van BB.
Always look on the bright side of lifequote:Op dinsdag 6 december 2005 15:37 schreef ChantalC het volgende:
Wat voor liedje?
Ik blijf hier toch liever links rijdenquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
blijf rechts rijden en niet inhalen.
gewoon een tip voor iedereen die op dido wil gaan stemmen even niet doen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:38 schreef ART het volgende:
Yep. Dit is een zeer duidelijk signaal.
(en Regenworm, ik bel nooit)
Dan heb je een grote kans om door lieske van de weg te worden gereden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik blijf hier toch liever links rijden
Enorme Rob-modequote:Op dinsdag 6 december 2005 15:35 schreef F4iTH het volgende:
Die slappe lach van Dido zegt al genoeg....zij gaat donderdag naar huis! KLAAR
Nee, jij wilt dat ze alleen op Lieske stemmenquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon een tip voor iedereen die op dido wil gaan stemmen even niet doen.
Mocht je het willen (liever niet)doen het dan donderdagavond
wel als ze aan de verkeerde kant van de weg blijft rijden hier jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan heb je een grote kans om door lieske van de weg te worden gereden.![]()
[afbeelding]
Ik word gewoon spontaan verliefd op haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |