quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:44 schreef JooB het volgende:
(even op z'n Rotterdams:)
Wat een tering-gladiool is die Roel zeg! Wat een graf-hypocriet, wat een bos-mongool!!! Ik dacht al toen ik die foto van hem zag, met zijn hoof in in zijn handen...'tering, dat was eigenlijk veeel te leuk!' En nu is ie natuurlijk bang dat er roddels komen en hij nog een keer op z'n kloten krijgt van de Ice-Queen... Bah!!!!
Dat ligt eraan of ze er een videootje in willen gooien.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:46 schreef jessie het volgende:
Ja hij doet natuurlijk alleen maar aardig tegen Lieske om geen nominatie meer te krijgen van haar. Hopelijk heeft zij dat doorzichtige gedoe helemaal door.
Haha ja iddquote:
Hummie kan bijna niet anders dan deze beelden aan Lieske te laten zien.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:47 schreef ART het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of ze er een videootje in willen gooien.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hummie kan bijna niet anders dan deze beelden aan Lieske te laten zien.
Wat gemeen!!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:57 schreef regenworm het volgende:
Lieske in de hol van de leeuw.
Iedereen doet natuurlijk weer heel erg lief tegen lieske.
Alleen als Lieske straks wegloopt is het weer een takkewijf
nu ga je toch weer overdrijvenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:57 schreef regenworm het volgende:
Lieske in de hol van de leeuw.
Iedereen doet natuurlijk weer heel erg lief tegen lieske.
Alleen als Lieske straks wegloopt is het weer een takkewijf
Wat Lieske betreft is het éénrichtingsverkeer hier. Dat weet je toch wel onderhand?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu ga je toch weer overdrijven
Mini-me is elke dag bezig met roddelen, dus nu moet je wel even de dingen gelijk trekken
Nou voor het spel is het wel erg leuk als hummie dat doet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
"Kan bijna niet anders"
Overdrijf niet zo.
Misschien heeft ze last van 'stemmen' in haar hoofd (en dan de stem van Dido natuurlijk)....auw!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:06 schreef Foreverblue het volgende:
Ook Naat kan de op zichzelf gerichte verhalen van Dido niet meer aanhoren.
[afbeelding]
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu ga je toch weer overdrijven
Mini-me is elke dag bezig met roddelen, dus nu moet je wel even de dingen gelijk trekken
Vind ik niet want jij geeft vaak tegengas als het over lieske gaat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Wat Lieske betreft is het éénrichtingsverkeer hier. Dat weet je toch wel onderhand?![]()
Wij zijn gewoon spookrijders hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vind ik niet want jij geeft vaak tegengas als het over lieske gaat.
En dat is je goed recht vind het geen eenrichtingsverkeer komt nog vaak tegenliggers tegen.![]()
![]()
BEW terugquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:12 schreef Sjet het volgende:
BEW![]()
Roel smoort er haast in....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |