Bong!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik word gewoon spontaan verliefd op haar![]()
Oja, BEW natuurlijk![]()
Of die 50.000 is voldoende. Koos viel er toen ook voor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:50 schreef dijkhuis het volgende:
Als Dido het aanbod heeft gehad om voor 50.000 eu het huis te verlaten, wat zou Hummie dan kunnen hebben gebruikt om haar over te halen?
- Dat BB nog een week langer duurt?
- Percentages van vorige exits (dido stond vaak laag)?
- Beelden 3e hand?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik word gewoon spontaan verliefd op haar![]()
Oja, BEW natuurlijk![]()
Ja ik las het net, zul je altijd zien als je weggaat maargoed, vanavond ben ik een tijd online dus misschien dat er nog iets boeiends gaat gebeuren je kan het immers nooit 100% zeker weten toch?quote:
BB een week langer kan ik me niet voorstellen, organisatorisch te lastig en Dido zou er niet zo mee zitten denk ik.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:50 schreef dijkhuis het volgende:
Als Dido het aanbod heeft gehad om voor 50.000 eu het huis te verlaten, wat zou Hummie dan kunnen hebben gebruikt om haar over te halen?
- Dat BB nog een week langer duurt?
- Percentages van vorige exits (dido stond vaak laag)?
- Beelden 3e hand?
Ze denken dat er om de 4 uur een liedje komt... ik weet niet hoeveel tijd er steeds zat tussen die vorige liedjes.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ik las het net, zul je altijd zien als je weggaat maargoed, vanavond ben ik een tijd online dus misschien dat er nog iets boeiends gaat gebeuren je kan het immers nooit 100% zeker weten toch?
Ze hebben al eerder tegen zowel roel en dido gezegd in DBK dat relatie niet echt gunstig is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:58 schreef F4iTH het volgende:
[..]
BB een week langer kan ik me niet voorstellen, organisatorisch te lastig en Dido zou er niet zo mee zitten denk ik.
Door beelden van de derde hand zou ze eerder kwaad zijn op Roel en dat is ze nu zeker niet.
Percentage vorige exits zou best kunnen. Ze zouden haar kunnen hebben verteld dat de relatie niet bepaald gunstig is geweest voor haar noch voor Roel. Dat zou ook kunnen verklaren waarom zij afstandelijk doet tegen Roel.
Misschien willen ze gewoon sfeermaken met die liedjes, of idd dat Dido ¤ 50.000 ofzo heeft geaccept en donderdag vertrekt, vanavond weten we hopelijk ietsje meer in de cliffhanger van de uitzending wat er in de DBK tegen Dido is gezegdquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ze denken dat er om de 4 uur een liedje komt... ik weet niet hoeveel tijd er steeds zat tussen die vorige liedjes.
Ik ben zo langzamerhand wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd wat BB er mee wil zeggen....![]()
De bewoners denken dat 15 dec de finale is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:58 schreef F4iTH het volgende:
[..]
BB een week langer kan ik me niet voorstellen, organisatorisch te lastig
Ow ok dat had ik even gemist dan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
De bewoners denken dat 15 dec de finale is.
Zou echt belachelijk zijn dat ze die kans krijgt,vind ik iets meer voor de finale.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien willen ze gewoon sfeermaken met die liedjes, of idd dat Dido ¤ 50.000 ofzo heeft geaccept en donderdag vertrekt, vanavond weten we hopelijk ietsje meer in de cliffhanger van de uitzending wat er in de DBK tegen Dido is gezegd
Dat denkt ze ook want zoëven werd er over het hek voor Dido geroepen dus denk dat ze twijfelt aan haar keuze in de DBK en mss haar beslissing wil herzien omdat ze net weer bevestigd krijgt dat ze populairder is dan ze denktquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou echt belachelijk zijn dat ze die kans krijgt,vind ik iets meer voor de finale.
Die heb je dan echt gehaalt ,nu is er al voor haar gebeld of juist niet.
Gun het haar niet dat ze zo,n kans krijgt.
Alleen Dido en Roel krijgen steeds geld.
Wil gewoon dat ze de blamage krijgt van dat ze is weggestemt.
Nu kan ze altijd denken dat ze zeer geliefd was.
Niet de boel gaan verdraaien vriend.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, jij wilt dat ze alleen op Lieske stemmen![]()
Even een verbetering Regenwormpie;quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet de boel gaan verdraaien vriend.
Het kan zonde zijn om voor dido te bellen terwijl die misschien zo al naar huis gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |