Leuke poes bond!quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:21 schreef Bond het volgende:
Vandaag voor het eerst foto's gemaakt van onze poes, kregen we bij het huis erbij is er ooit aan komen lopen
naja hier ene paar plaatjes (ze waren 2,5 MB iets verkeind)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oow ja ze heet Poes (enige waar ze op reageerd zelfs TomPoes werkte niet) en ze slaapt in de garage (kan ze mooi muizen vangen wat ze dan ook achtelijk veel doet.
Bedanktquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Bond, wát een mooie poes, en mooie foto's.
Die vlek op zijn neusWat grappig dat je de poes bij het huis krijgt
quote:
jups ik heb weer wat tijd over, ga niet al teveel posten maar lezen vind ikw el leukquote:
Jeah kerstboom sinds gistermiddag.quote:
Noorse boskat is duur mên! Wij konden een kitten kopen voor 500¤quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:55 schreef LadyMorgana het volgende:
reden waarom ik dit vraag is omdat onze Viper nu een kraag begint te ontwikkelen en pluisjes in zijn oren heeft![]()
Nu wilde ik dit graag omdat een Noorse boskat of een Maine coon toch wel een favoriete kat van me is![]()
Ik zal even kijken of ik straks nog even een foto kan maken![]()
goede maincoon is ook duur hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Noorse boskat is duur mên! Wij konden een kitten kopen voor 500¤
volgens mij hebben zelfs de vlooien dan een stamboom
Maar het moet wel leuk blijven .
Flikkerkat?quote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef nectarientje het volgende:
Vanaf welke leeftijd beginnen katertjes enigszins sexueel actief te worden?
Wij hebben er hier twee van 6 maanden rondlopen en ik verdenk er eentje van activiteiten op zijn broertje te ondernemen
Is dit wat ik denk dat het is? (geen idee welke leeftijd normaal is)
Hartstikke doof, dat beest. Hij wilde door niemand opgepakt worden, maar kwam wel lekker bij mij op schoot liggenquote:Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef inkie1010 het volgende:
Gert!!Prachtige kat met geweldige naam (mijn hamster heet ook Gert!)
Dat heb ik nou altijd als ik een rooie kater zie lopen dan moet ik altijd aan mijn Zazoe denken.quote:Op maandag 12 december 2005 19:27 schreef tonja het volgende:
Ben in een sentimentele bui.
Ik mis mijn Crockett nog steeds. Ben ongelofelijk blij met Harry en Loes, maar af en toe moet ik toch nog aan Crockett denken
[afbeelding]
Wat een lieffiequote:Op maandag 12 december 2005 19:52 schreef sleepflower het volgende:
Dit is Tora.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hm, hier doet ie het wel.quote:Op maandag 12 december 2005 21:37 schreef Bluezz het volgende:
Crockett
Ik weet hoe hij eruit ziet, maar ik zie de foto niet
quote:
Wat een droppiesquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:06 schreef QueenR het volgende:
ff spammen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bloesquote:
mooie oogies...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:42 schreef Pure-Poison het volgende:
Guusje,lekker aan het relaxen in de badkamer![]()
[afbeelding]
Netvlies weerkaast het licht en afhankelijk van de kwaliteit van de camera en de hoek zie je dat als kleurtjes. Mensen hebben het ook (rooie ogen effect) alleen een stuk minder.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:03 schreef prupke het volgende:
iemand enig idee waar dit door kan komen?
die gekleurde ooggies?
geweldig zo'n kerstkat!!quote:Op donderdag 15 december 2005 06:38 schreef ThAzOnE het volgende:
Spyro in de kerstsfeer...
[afbeelding]
Hij is een zij..sterker nog ze is een tweeling van 9 maandenquote:Op donderdag 15 december 2005 10:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Hij glimt ook echt supermooi, en is helemaal in stijl zo in z'n smoking !
dEUS op z'n schattigst:
[afbeelding]
Flynn:
[afbeelding]
Mooie poezen zeg, statige houding ook bij de kerstboom. Als je snel kijkt op je laatste foto zou je denken dat er 1 kat tegen een spiegel ligtquote:Op donderdag 15 december 2005 16:10 schreef ThAzOnE het volgende:
Hij is een zij..sterker nog ze is een tweeling van 9 maanden
[afbeelding]
(meer pics zie homepage)
btw een stel mooie katten/poezen heb je zeg!
ze is een schoonheid blieblie! En ze ziet er ook zo lekker mollig en wollig uitquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:11 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Ghe, kut hé, als ik op je arm lig![]()
[afbeelding]
Hey! Waar gaat dat pijltje allemaal heen?
[afbeelding]
Okee, ga ik wel gewoon op je toetsenbord liggen.
Tis gewoon een etterbak.
Nu heb ik nog steeds een slapende arm.
Klopt, alleen Bepje heeft ook wit (haar buikie). En ze zijn echt zulke lieve gezellige knuffelmutsenquote:Op zondag 18 december 2005 16:13 schreef blieblie het volgende:
Oh Schildpadjes (zo heet dat toch Marietje?)
Ik vind dat er zo grappig uitzien!
hee, ik heb mijn kast net zo ingedeeld ongeveer op het momentquote:Op maandag 19 december 2005 21:19 schreef Scandalous het volgende:
Wat is Eny gegroeid!
Remi sluipt 's nachts graag mijn kledingkast () in
[afbeelding]
Alleen het kussentje is los, maar ik borstel het bankje af en toe even af met een kledingborstel. Het is niet echt een superdegelijk meubelstuk, maar hij kostte ook maar 15 euro (of heel veel streepjescodes) en ze vinden het een leuk ding. Het stomme was dat Ernesto en Mimosa het bankje niet moesten, waar ik hem ook neerzette, pas toen de kittens erbij kwamen werd hij in gebruik genomen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:42 schreef MauBro het volgende:
hoe zijn die gourmetbankjes in onderhoud, is de hoes afneembaar? het ziet er zeer gezellig uit nl. (de broertjes worden op 3 januari 1 jaar *nog cadeautjes zoekt*)
Bij ruimtegebrek doen ze hier iig NIET moeilijk....er is altijd plek in de hoogte(!) Als kleine julius in een (al te kleine) doos ligt, gaat Caesar gewoon bovenop Julius liggen![]()
mooie foto's PRquote:Op woensdag 21 december 2005 10:22 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Julius en Caesar, wat worden jullie al weer groot ! Ik heb vorige week voor het eerst Russen in het echt gezien, wat hebben ze een apart vachtje, heel mooi !
Nol kijkt dan wel boos, hij is toch
Leuk filmpje LizardQueen
Nog wat foto's van de herensocieteit:
Ernesto en Flynn:
[afbeelding]
Ernesto en dEUS
[afbeelding]
Met z'n drieen op het bankje kon niet volgens Ernesto en Flynn (intussen is gebleken dat het wél kan)
[afbeelding]
Met z'n drieen in een hangmat was dan blijkbaar weer geen probleem:
[afbeelding]
Ernesto met z'n grote ogen:
[afbeelding]
Waar zijn z'n oren?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:27 schreef Rewimo het volgende:
Ze heeft echt wel oren hoorNiet luisteren dat ze ermee kan!
Twee verschillende kleuren ogenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:22 schreef ennuik het volgende:
[afbeelding]
Op het moment is de activiteit "(overvolle!) waslijntjes kraken" erg populair...
Wow mooie kopquote:Op woensdag 21 december 2005 20:00 schreef Khalein het volgende:
Eén van m'n moeders mutsen maar weer eens doen
[afbeelding]
Jess is een blauwe brit, compleet met het bijbehorende humeurquote:Op woensdag 21 december 2005 21:08 schreef blieblie het volgende:
Die lijkt beetje op Eny! Welk ras is ze? Wel errug mooi hoor![]()
.
[afbeelding]
Wat een prachtige kat zegquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:14 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
"Wie stoort mij daar?"
[afbeelding]
Dat zijn Blauwe Russenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat een prachtige kat zeg![]()
Wat voor een ras is het?
Is dat een en de zelfde kat?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:28 schreef Khalein het volgende:
[..]
Jess is een blauwe brit, compleet met het bijbehorende humeurEny ziet er ook
uit hoor
Nog even een compilatieplaatje van Jess
[afbeelding]
Beest is net een kameleonquote:Op woensdag 21 december 2005 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat een en de zelfde kat?
bij de een lijkt hij/zij veel grijzer dan bij de ander.
Misschien om het onderscheid te maken met zilver ( de Whiskasbrit bv, die is zwartzilver), dat is nog grijzer.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef blieblie het volgende:
Het is me alleen een raadsel waarom het blauw heet. Stiekum is het gewoon grijs.
Wat zijn ze mooooiiiiiiiiquote:Op woensdag 21 december 2005 11:33 schreef Droeke het volgende:
Ohhh alweer een nieuw topic! Had ik helemaal nog niet gezien!!!![]()
Nou dan nog effe wat Jules-en-Snow-spam:
Verveelde Jules:
[afbeelding]
[afbeelding]
En cutie Snowy:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:27 schreef tonja het volgende:
Hee, nog een Harry poes :-)
Harry en Loes hebben met hun kerstkaart de site van Hanneke Groenteman gehaald.
Even een stukje naar beneden scrollen...
http://www.hannekegroenteman.nl/index.php
quote:deze kwam van.. o, dat kan ik even niet meer vinden, maar ze weet het zelf wel.
ja, er komen en gaan bij mij zoveeel katjes dat ik hier wel eens namen "steel"quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:27 schreef tonja het volgende:
Hee, nog een Harry poes :-)
Harry en Loes hebben met hun kerstkaart de site van Hanneke Groenteman gehaald.
Even een stukje naar beneden scrollen...
http://www.hannekegroenteman.nl/index.php
Hier nog zo'n zwart-witte met een identiteitscrisis:quote:
Wat voor ras zijn die drie?quote:Op maandag 26 december 2005 22:23 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hier nog zo'n zwart-witte met een identiteitscrisis:
[afbeelding]
En nou weet ik dus niet meer zeker of ik de volgende foto's al eens eerder geplaatst heb hier![]()
Excuses alvast als het wel zo is maar ik dacht van niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:30 schreef QueenR het volgende:
van mij en Harry Fijne kerstdagen!
de ondeugd trof ik vanochtend zo aan
[afbeelding]
echt geweldige foto's waar ze met zijn drieen liggenquote:Op maandag 26 december 2005 22:23 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hier nog zo'n zwart-witte met een identiteitscrisis:
[afbeelding]
En nou weet ik dus niet meer zeker of ik de volgende foto's al eens eerder geplaatst heb hier![]()
Excuses alvast als het wel zo is maar ik dacht van niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi! En klinkt goed als karakter ook... ik wil ook katten!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Van haar eigen site een linkje geplukt: Burmilla's
Kruising tussen een Burmees en een Chinchilla Pers. Ik vind ze erg leuk om te zien !
Sam en luna heten zequote:Op dinsdag 27 december 2005 21:47 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Bucko, wat een leukerdjes zeg ! (ik wil wel altijd weten hoe ze nu heten trouwens)
Stoere katten Casema !
quote:
quote:
Ze zijn nu 6 weken, dus met 13 weken komt er eentje bij ons wonenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:48 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Leuke Britjes ! Silvertabby blotched, dé Whiskaskat ! Hoeveel weekjes moet je nog wachten, heb je al een roepnaam en/of stamboomnaam ?
Nee, en ook geen Abessijntje, deze Britjes hebben toch gewonnenquote:Op woensdag 28 december 2005 16:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Met 6 weken zijn ze echt té lief ! Zulke kleine hummeltjes en toch kunnen ze alles al redelijk. Het werd dus toch geen Somali ?![]()
Welnee johquote:Op woensdag 28 december 2005 13:56 schreef Mikkel het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Daar gaat mijn stoere imago...
die onderste foto is leukquote:Op woensdag 28 december 2005 17:08 schreef pumpkin_Ruby het volgende:![]()
![]()
Een echte man weet bijvoorbeeld hoe een dame verwend moet worden:
[afbeelding]
Smelt
[afbeelding]
Dat staat in het boek: De liefde tussen mens en kat van Willem Frederik Hermansquote:Op woensdag 28 december 2005 17:17 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat voor onderzoek ? Wat voor hallucinaties ?
Dat verklaart waarom die van ons 's avonds altijd in de spiegel aan het staren is. Ik was al bang dat ze psychisch niet helemaal in orde is.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:11 schreef Vassili_Z het volgende:
Wisten jullie dat uit onderzoek is gebleken dat een groot deel van de katten last heeft van hallucinaties? Dat verklaart ook waarom je soms katten ziet die loeren op niets.
Bij katten is het zo dat als ze psychisch niet in orde zijn, ze eigenlijk heel normaal zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:29 schreef Mikkel het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom die van ons 's avonds altijd in de spiegel aan het staren is. Ik was al bang dat ze psychisch niet helemaal in orde is.![]()
Is het dan geen literaire fictie ofzo ? Ik heb er nog nooit over gehoord en heb me net gek gezocht maar het enige wat ik kan vinden over hallucinerende katten gaat over zieke katten.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:25 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Dat staat in het boek: De liefde tussen mens en kat van Willem Frederik Hermans
dan kan ik je nu vertellen dat ze mijn speakerkabel bijna hebben doorgebeten mikkelquote:Op woensdag 28 december 2005 17:45 schreef Mikkel het volgende:
Ik zou het bijzonder saai vinden als onze katten opeens normaal zouden doen. Ze moeten af en toe even iets kapotmaken, dat hoort er nu eenmaal bij.
Nope, het boek verhandelt over de liefde...tussen mens en kat! Waar die liefde nou vandaan komt ,etcquote:Op woensdag 28 december 2005 17:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Is het dan geen literaire fictie ofzo ? Ik heb er nog nooit over gehoord en heb me net gek gezocht maar het enige wat ik kan vinden over hallucinerende katten gaat over zieke katten.
Lijkt wel Yin en Yangquote:Op woensdag 28 december 2005 19:28 schreef tonja het volgende:
Dat geldt niet voor mijn katten, dat van die ploegendiensten. Het is net een siamese tweeling; eten, slapen, naar buiten kijken, om de beurt naar de kattenbak waarbij de een netjes op zijn/haar beurt wacht, spelen.. etc. Alles altijd samen.
Maar dat ergens naar kijken herken ik wel, maar dat doen ze dus ook tegelijkertijd. Dan staren ze naar het plafond, waar volgens mij niets te zien of te horen is, en bewegen ook tegelijktertijd alsof ze iets zien, of horen. Dan kijken ze een seconde naar 1 punt, en dan lijkt het alsof hetgene waar ze naar kijken zich naar een ander punt beweegt, want je ziet ze met hun blik 'iets' volgen. Totdat datgene waar ze naar kijken klaarblijkelijk op een ander punt stilstaat, en ze daar hun blik op fixeren.
maar nu horen of zien ze niets, ze liggen lekker in hun mand.
[afbeelding]
Sorry, ik heb er geen verstand van, maar wat een lekkere scheetquote:Op donderdag 29 december 2005 15:29 schreef QueenR het volgende:
Er zitten hier aardig wat mensen die veel verstand hebben van kattenrassen. En ik hoopte dat een van jullie misschien wat meer duidelijkheid kon verschaffen over mijn Harry.
Zoals ik hier al eerder heb verteld vang ik kittens op die zomaar zijn "weggegooid" dus weet ik nooit precies de afkomst van de dieren. Harry heeft mijn hart meteen doen smelten en hij blijft dus bij mij. Hij is erg speels, maar ja ook pas ongeveer 12 weken oud. Hij is ook erg aanhankelijk, vindt alles goed. Maar ook daarmee, hij is met de fles grootgebracht dus dat zou dat kunnen verklaren en is ook niet perse een raseigenschap.
Vol ras is ie zowiezo niet, die worden niet zo aan de straat gezet (iig bijna nooit, maar helaas ook wel eens door fokkers als het beestje niet geheel aan de eisen voldoet) Maar hij is duidelijk ook geen gewone Europese korthaar. In eerste instantie dacht ik dat er Maine Coon inzit, maar die kenmerken zijn nu wel iets minder geworden. Wie ow wie heeft een idee?
Hier wat fotootjes om te bestuderen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nou hopelijk weet een van jullie hierdoor wat er waarschijnlijk in onze harry zitbehalve een heerlijk lieve kater!
![]()
zij was idd ook mijn grootste hoopquote:Op donderdag 29 december 2005 15:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb er geen verstand van, maar wat een lekkere scheetWacht maar tot Pumpkin Ruby weer online is, zij weet er een hoop van.
hij is niet overdreven groot, maar ook geen kleintje. Na allerlei vergelijkingen denk ik dat een turkse angora ook een grote kanshebber is als een van de ouders. Hij is immers ongelooflijk zacht en qua uiterlijk en karakterkenmerken komt ie dicht in de buurt.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:05 schreef Bucko het volgende:
wat een aparte kat![]()
ik heb hem eens goed bestudeerd, maar het is moeilijk. Is het een wat grotere kitten? Zo ja dan zou je idd misschien richting maine coon ofzo kunnen denken. Hij heeft zo'n leuke langere haren ertussen zitten.
je moet deze site eens bekijken, misschien dat je zo wat kunt herkennen![]()
http://www.kittenpagina.com/index1.htm
dat is wel superschattig jaquote:Op donderdag 29 december 2005 15:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
zij was idd ook mijn grootste hoopmaar er zitten er hier nog wel meer die veel ervan weten
Het is een geweldig beest, zo lief en nou ja geweldig gewoon. Paar dagen geleden viel mijn jongste bijvoorbeeld best hard. Hij zat op mijn schoot te huilen. Wat doet Harry, hij lag op schoot bij mijn oudste kind en hij sprong daarvanaf, ging bij ons zitten en legde zijn pootje op de hand van mijn zoon!!!daarbij keek hij hem echt aan van; arme jongen, het komt goed hoor, harry is hier....
Zo lief!!! ik was helemaal onder de indruk![]()
Pfoe wat een hoop vertrouwenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Sorry, ik heb er geen verstand van, maar wat een lekkere scheetWacht maar tot Pumpkin Ruby weer online is, zij weet er een hoop van.
wat rot voor jequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef Toad het volgende:
Simba!
[afbeelding]
Helaas sinds enkele dagen vermist.
He bahquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef Toad het volgende:
Simba!
[afbeelding]
Helaas sinds enkele dagen vermist.
Er zit inderdaad iets Oosters in. Zijn moeder heeft ook van die typische oren, maar is geen Siamees. Het was ook het eerste wat mij opviel bij het zien van hem en de moeder. Je kon het zien aan de oren dat het de moeder is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:30 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ringo heeft iets van een Oosterse korthaar (siamees?) met z'n grote oren en de uitdrukking op z'n snuitje ! Ik vraag me iedere keer af of zijn ouders 100% huiskat zijn als ik hem op de foto zie.
Achquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:11 schreef Alicey het volgende:
[afbeelding]
Roosje en Ringo met oud- en nieuw bang in de kast.
Kijk es in het asiel. Daar zijn ook vaak kittens.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:34 schreef Silmarwen het volgende:
Beetje gek vraagje hoor. Maar is er hier misschien iemand met een nestje? Ik weet dat het niet echt het seizoen is maar we zijn opzoek naar een kitten (gewoon een vuilnisbakkie) met een hoog aaigehalte!
Deze tijd van het jaar niet zoveel hoor. Wel semi volwassen katten (6, 7 maanden)die van de zomer zijn binnengebracht als kitten, maar toen moest niemand ze vanwege het overschot.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Kijk es in het asiel. Daar zijn ook vaak kittens.
De Europese Korthaar is een ras met een stamboom, dat huiskatten vaak zo genoemd worden door bv de dierenarts is een ander verhaal. Zelfs mijn langharige kruisingskatten heten Europese korthaar in hun dierenpaspoortquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:54 schreef Bucko het volgende:
Ik dacht dat Europees Korthaar geen ras is maar een mengelmoes. HUis tuin keuken katten worden meestal zo genoemd toch?I
Wat een mooie zeg, allebeiquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:15 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ernesto (domestic longhair):
[afbeelding]
Gekke bek van Mimosa (ook domestic longhair):
[afbeelding]
Ahhhquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:11 schreef Alicey het volgende:
[afbeelding]
Roosje en Ringo met oud- en nieuw bang in de kast.
Dat donkere veegje op dat neusjequote:
het is nu idd absoluut niet het seizoen van kittens. Wij hebben er nog eentje zitten van 4 maanden maar das echt de jongste. Het komt niet zo heel veel meer voor nu. (wel bij fokkers)quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:34 schreef Silmarwen het volgende:
Beetje gek vraagje hoor. Maar is er hier misschien iemand met een nestje? Ik weet dat het niet echt het seizoen is maar we zijn opzoek naar een kitten (gewoon een vuilnisbakkie) met een hoog aaigehalte!
Maar die zijn vaak erg schuw en angstig. De kitten is niet voor ons maar voor iemand anders en dit wordt die persoon zijn eerste kat. Een asielkat is vaak wat pittiger. Wij hebben onze kattenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Kijk es in het asiel. Daar zijn ook vaak kittens.
Dat hangt er maar vanaf wat de voorgeschiedenis van dat kitten is natuurlijk, asielkatten zijn niet per definitie schuw. Of denk eens aan een kittenopvang zoals van QueenR, daar krijg je een tot in de puntjes gesocialiseerd kitten (tochquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Maar die zijn vaak erg schuw en angstig. De kitten is niet voor ons maar voor iemand anders en dit wordt die persoon zijn eerste kat. Een asielkat is vaak wat pittiger. Wij hebben onze kattenuit het asiel maar het duurde ruim een half jaar voor we er een mochten aaien en nu sinds en maand of twee kunnen we ze beide aaien. Asielkatten is in mijn ogen meer voor mensen die al ervaring hebben met katten.
Ik denk dat ik gewoon nog even moet wachten.
Meestal zijn ze er lief ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ahhh, wat een lieve katten heb je Alicey
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:10 schreef Jump het volgende:
De ijskast in een onbewaakt moment toen die even openstond:
[afbeelding]
Wou ze er absoluut niet meer uitMoeten uitlokken met melk
Gelukkig lag ze maar op de yoghurt potjes
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:10 schreef Jump het volgende:
De ijskast in een onbewaakt moment toen die even openstond:
[afbeelding]
Wou ze er absoluut niet meer uitMoeten uitlokken met melk
Gelukkig lag ze maar op de yoghurt potjes
dat heb ik wel eens gehad met de kast onder de trap. Had even open gestaan en later weer dicht gedaan, hoor ik ook ineens van dat gedempte, klagelijke gemiauw. Stomme beesten ook die overal in willen kruipenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:22 schreef Jump het volgende:
Ze heeft er nog eens ingezeten, en toen hadden we het niet door. We deden de deur toe en na ene paar minuten hoorden we gejank. Ze zat ook opgesloten in de ijskast
Op oudejaars- en nieuwjaarsdag had ik echt verwacht dat ze wel eens op tafel zou springen tijdens het eten om toch ergens een stukje vlees te kunnen pakken. Maar toch niet, ze was waarschijnlijk bang van al het volk
Je hebt je kat naar een programmeertaal genoemd?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:13 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb onze kat een keer in nde badkamer opgesloten.Toen ik thuis kwam deed haar broertje helemaal hysterisch, maar ik wilde eerst naar de wc. Kwam Cobol helemaal zielig uit de badkamer gerend. Ik voelde me echt zo'n bitch toen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:15 schreef Jump het volgende:
[..]
Je hebt je kat naar een programmeertaal genoemd? [afbeelding]
Hier heet ze gewoon Zoemiequote:Op woensdag 4 januari 2006 17:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
De ander heet Pixel. Knut is programmeur
klopt wel pumkin_Rubyquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:48 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf wat de voorgeschiedenis van dat kitten is natuurlijk, asielkatten zijn niet per definitie schuw. Of denk eens aan een kittenopvang zoals van QueenR, daar krijg je een tot in de puntjes gesocialiseerd kitten (toch) en hoef je ook die prutsers die maar wat aanfokken met hun kat niet te helpen.
kan je niet advertenties aangeven bij marktplaats? zo ja, meteen doen als je dat al niet gedaan had, want dat is natuurlijk niet de bedoeling zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik maak trouwens dus foto's voor onze site, nu had ik er eergisteren een nieuwe kater op gezet die geplaatst kon worden... Leuke foto. En raad eens... zie ik op marktplaats een advertentie voor gratis katten met gewoon vrolijk die foto!!!!Niet alleen willen ze ineens van hun 5 katten af, ook gebruiken ze gewoon foto's van katten die ze niet eens hebben....
fout grr
tja zou ik meteen kunnen doen. Anderzijds neem ik aan dat het katje gewoon erg veel op dat katje van mijn foto leek (de advertentie stond op pag 3 van kittens en katten overige, gratis op te halen in ede) en moet ik toegeven dat wij af en toe (wel zeer sporadish) als we geen mooie foto voor elkaar krijgen van een katje, we ook weleens een oudere foto uit het bestand pakken (we stelen deze niet!!) en dan is dus de kat op de foto ook niet degene die de mensen te zien krijgen uiteindelijk. wil wel die mensen iig een mail sturen dat dit niet de bedoeling isquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:48 schreef Lyssa het volgende:
[..]
kan je niet advertenties aangeven bij marktplaats? zo ja, meteen doen als je dat al niet gedaan had, want dat is natuurlijk niet de bedoeling zo![]()
Bel? als je het nummer op de site belt krijg je mij niet hoor. Ik ben een van de opvangadressen, het telefoonnummer daar is van ons algemeen (die kunnen je overigens wel mijn nummer geven)quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:49 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind marktplaats zijn rotplek om te kijken. Ik haal ze ook liever uit het asiel. Mijn hart breekt altijd als ik weg ga ik wil altijd al die katten meenemen
Queen, wat een nare verhalen allemaal bij die katten. Mijn ogen prikken ervan. Ik denk dat ik je misschien morgen even bel.
Dus ik moet gewoon dat nummer bellen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
Bel? als je het nummer op de site belt krijg je mij niet hoor. Ik ben een van de opvangadressen, het telefoonnummer daar is van ons algemeen (die kunnen je overigens wel mijn nummer geven)
Ik weet niet of je op die site hebt gekeken, maar Bagha is dus op het moment de jongste die we hebben zitten. Lief beestje, en ook nog behoorlijk klein.
die mensen van de advertentie hebben hem iig al veranderd en een andere foto geplaatstdus ook dat is weer opgelost
![]()
tja dat is de centrale. Weet niet of ze morgen nog wel "in de lucht" zijn. Ik ga mijn nummer hier uiteraard niet plaatsen. je kan me evt wel op msn toevoegen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dus ik moet gewoon dat nummer bellen?
Ik voeg je wel even toe.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
tja dat is de centrale. Weet niet of ze morgen nog wel "in de lucht" zijn. Ik ga mijn nummer hier uiteraard niet plaatsen. je kan me evt wel op msn toevoegen.
mieke is mooi Bquote:
Ik heb het al lang opgegevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:03 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat gaan jullie verliezen(als in; is dat de bank en mag hij daar niet op ?)
Lekker koppie krijgt hij, hij is al flink gegroeid !
Flynn is een Somali, dat is een halflangharige Abessijn. Van de vier katten hier heeft hij wel het kortste haar, je kunt het vooral aan zijn staart zien dat hij niet kortharig is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:13 schreef LadyMorgana het volgende:
QueenR wat een vuile rotstreek (van de gemeente dan he)sorry hoor nu zijn gemeentes nooit de leukste mensen het interresseert ze geen zier maar dan nog.![]()
ik had even op de site gekeken en jullie doen zo'n goed werk en is dan nu voor niks ?![]()
LadyMorgana snapt er geen bal meer van![]()
pumpkin Flynn is echt zo'n mooie kat is het nu een abessijn ? en ernesto roeleert hier ik vind hem zoooooooooooooo mooi
Soort van halve karthuizer.quote:
Ik vind hem juist wel een beetje onzeker kijken ipv arrogant.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef blieblie het volgende:
Arrogante kater:
[afbeelding]
Tuurlijk mag ik hier wel liggen!!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Soort van halve karthuizer.
Haar broer is 2x zo groot.. Mieke moet nog steeds een gesterriliseerd worden, word het ook vast een theemuts
SUPER!! is er teminste nog iemand blijquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:02 schreef Silmarwen het volgende:
QueenR
de 28-ste gaan we Bagha ophalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |