"Wij zijn héél onschuldig", miauwen de broertjes terwijl ze zich letterlijk (synchroon, tijd voor een nieuwe olympische sport!) in onschuld wassen...  
![]()
![]()
Nu overdrijf ik natuurlijk, beide heren gedragen zich (meestal) netjes. Het dagelijkse stoeipartijtje mag niet ontbreken, en het niveau stijgt van maand tot maand.... was het voorheen alleen op de grond worstelen, nu gaan ze al vliegend via bank & stoel/kast door de kamer en keuken, soms vraag je jezelf af : vloog daar een kat voorbij? 
![]()
Julius mag graag, zoals je ziet, met schillen & groenterestjes spelen... prachtig vindt meneer dat! Als je een appeltje staat te schillen zit meneer netjes naast je totdat er een schil op de grond wordt gelegd (eerder vertrekt hij niet)
![]()
Hierboven zie je inderdaad een (deel van) kerstboom, de vraag of ze de boom met rust zouden laten was maar op één manier te beantwoorden: Via Trial and Error uitvinden wat ze er mee doen. Om het extra aantrekkelijk te maken staat hij uiteraard naast de krabpaal.
![]()
Onderzoek heeft uitgewezen dat ze netjes van de boom afblijven(!) mooi meegenomen, want dat scheelt ons weer het afbreken van de boom ;-)
Ik moet er wel bij vertellen dat Caesar af en toe "per ongeluk" een pegel aantikt... het is zijn schuld uiteraard niet dat die pegel in de weg hangt ;-)
![]()
Wat Caesar  nou weer met een agenda moet? 
![]()
Met veel moeite probeert meneer meneer de agenda open te klappen...
![]()
Aha!... meneer moet afspraakjes plannen met zijn nieuwe vriendinnetjes, hij brengt trouw elke dag een bezoekje.
![]()
"Wie stoort mij daar?"
![]()
Van al die afspraakjes wordt een kat érg moe.... Er gaat niets boven slapen in je mand
![]()
En ondertussen slaapt Julius bij Caesar's vriendinnetjes!