Alleen het kussentje is los, maar ik borstel het bankje af en toe even af met een kledingborstel. Het is niet echt een superdegelijk meubelstuk, maar hij kostte ook maar 15 euro (of heel veel streepjescodes) en ze vinden het een leuk ding. Het stomme was dat Ernesto en Mimosa het bankje niet moesten, waar ik hem ook neerzette, pas toen de kittens erbij kwamen werd hij in gebruik genomen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:42 schreef MauBro het volgende:
hoe zijn die gourmetbankjes in onderhoud, is de hoes afneembaar? het ziet er zeer gezellig uit nl. (de broertjes worden op 3 januari 1 jaar *nog cadeautjes zoekt*)
Bij ruimtegebrek doen ze hier iig NIET moeilijk....er is altijd plek in de hoogte(!) Als kleine julius in een (al te kleine) doos ligt, gaat Caesar gewoon bovenop Julius liggen![]()
mooie foto's PRquote:Op woensdag 21 december 2005 10:22 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Julius en Caesar, wat worden jullie al weer groot ! Ik heb vorige week voor het eerst Russen in het echt gezien, wat hebben ze een apart vachtje, heel mooi !
Nol kijkt dan wel boos, hij is toch
Leuk filmpje LizardQueen
Nog wat foto's van de herensocieteit:
Ernesto en Flynn:
[afbeelding]
Ernesto en dEUS
[afbeelding]
Met z'n drieen op het bankje kon niet volgens Ernesto en Flynn (intussen is gebleken dat het wél kan)
[afbeelding]
Met z'n drieen in een hangmat was dan blijkbaar weer geen probleem:
[afbeelding]
Ernesto met z'n grote ogen:
[afbeelding]
Waar zijn z'n oren?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:27 schreef Rewimo het volgende:
Ze heeft echt wel oren hoorNiet luisteren dat ze ermee kan!
Twee verschillende kleuren ogenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:22 schreef ennuik het volgende:
[afbeelding]
Op het moment is de activiteit "(overvolle!) waslijntjes kraken" erg populair...
Wow mooie kopquote:Op woensdag 21 december 2005 20:00 schreef Khalein het volgende:
Eén van m'n moeders mutsen maar weer eens doen
[afbeelding]
Jess is een blauwe brit, compleet met het bijbehorende humeurquote:Op woensdag 21 december 2005 21:08 schreef blieblie het volgende:
Die lijkt beetje op Eny! Welk ras is ze? Wel errug mooi hoor![]()
.
[afbeelding]
Wat een prachtige kat zegquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:14 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
"Wie stoort mij daar?"
[afbeelding]
Dat zijn Blauwe Russenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat een prachtige kat zeg![]()
Wat voor een ras is het?
Is dat een en de zelfde kat?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:28 schreef Khalein het volgende:
[..]
Jess is een blauwe brit, compleet met het bijbehorende humeurEny ziet er ook
uit hoor
Nog even een compilatieplaatje van Jess
[afbeelding]
Beest is net een kameleonquote:Op woensdag 21 december 2005 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat een en de zelfde kat?
bij de een lijkt hij/zij veel grijzer dan bij de ander.
Misschien om het onderscheid te maken met zilver ( de Whiskasbrit bv, die is zwartzilver), dat is nog grijzer.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef blieblie het volgende:
Het is me alleen een raadsel waarom het blauw heet. Stiekum is het gewoon grijs.
Wat zijn ze mooooiiiiiiiiquote:Op woensdag 21 december 2005 11:33 schreef Droeke het volgende:
Ohhh alweer een nieuw topic! Had ik helemaal nog niet gezien!!!![]()
Nou dan nog effe wat Jules-en-Snow-spam:
Verveelde Jules:
[afbeelding]
[afbeelding]
En cutie Snowy:
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |