Twee verschillende kleuren ogenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:22 schreef ennuik het volgende:
[afbeelding]
Op het moment is de activiteit "(overvolle!) waslijntjes kraken" erg populair...
Wow mooie kopquote:Op woensdag 21 december 2005 20:00 schreef Khalein het volgende:
Eén van m'n moeders mutsen maar weer eens doen
[afbeelding]
Jess is een blauwe brit, compleet met het bijbehorende humeurquote:Op woensdag 21 december 2005 21:08 schreef blieblie het volgende:
Die lijkt beetje op Eny! Welk ras is ze? Wel errug mooi hoor![]()
.
[afbeelding]
Wat een prachtige kat zegquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:14 schreef MauBro het volgende:
[afbeelding]
"Wie stoort mij daar?"
[afbeelding]
Dat zijn Blauwe Russenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat een prachtige kat zeg![]()
Wat voor een ras is het?
Is dat een en de zelfde kat?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:28 schreef Khalein het volgende:
[..]
Jess is een blauwe brit, compleet met het bijbehorende humeurEny ziet er ook
uit hoor
Nog even een compilatieplaatje van Jess
[afbeelding]
Beest is net een kameleonquote:Op woensdag 21 december 2005 22:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat een en de zelfde kat?
bij de een lijkt hij/zij veel grijzer dan bij de ander.
Misschien om het onderscheid te maken met zilver ( de Whiskasbrit bv, die is zwartzilver), dat is nog grijzer.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef blieblie het volgende:
Het is me alleen een raadsel waarom het blauw heet. Stiekum is het gewoon grijs.
Wat zijn ze mooooiiiiiiiiquote:Op woensdag 21 december 2005 11:33 schreef Droeke het volgende:
Ohhh alweer een nieuw topic! Had ik helemaal nog niet gezien!!!![]()
Nou dan nog effe wat Jules-en-Snow-spam:
Verveelde Jules:
[afbeelding]
[afbeelding]
En cutie Snowy:
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |