Leuke poes bond!quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:21 schreef Bond het volgende:
Vandaag voor het eerst foto's gemaakt van onze poes, kregen we bij het huis erbij is er ooit aan komen lopen
naja hier ene paar plaatjes (ze waren 2,5 MB iets verkeind)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oow ja ze heet Poes (enige waar ze op reageerd zelfs TomPoes werkte niet) en ze slaapt in de garage (kan ze mooi muizen vangen wat ze dan ook achtelijk veel doet.
Bedanktquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Bond, wát een mooie poes, en mooie foto's.
Die vlek op zijn neusWat grappig dat je de poes bij het huis krijgt
quote:
jups ik heb weer wat tijd over, ga niet al teveel posten maar lezen vind ikw el leukquote:
Jeah kerstboom sinds gistermiddag.quote:
Noorse boskat is duur mên! Wij konden een kitten kopen voor 500¤quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:55 schreef LadyMorgana het volgende:
reden waarom ik dit vraag is omdat onze Viper nu een kraag begint te ontwikkelen en pluisjes in zijn oren heeft![]()
Nu wilde ik dit graag omdat een Noorse boskat of een Maine coon toch wel een favoriete kat van me is![]()
Ik zal even kijken of ik straks nog even een foto kan maken![]()
goede maincoon is ook duur hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Noorse boskat is duur mên! Wij konden een kitten kopen voor 500¤
volgens mij hebben zelfs de vlooien dan een stamboom
Maar het moet wel leuk blijven .
Flikkerkat?quote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef nectarientje het volgende:
Vanaf welke leeftijd beginnen katertjes enigszins sexueel actief te worden?
Wij hebben er hier twee van 6 maanden rondlopen en ik verdenk er eentje van activiteiten op zijn broertje te ondernemen
Is dit wat ik denk dat het is? (geen idee welke leeftijd normaal is)
Hartstikke doof, dat beest. Hij wilde door niemand opgepakt worden, maar kwam wel lekker bij mij op schoot liggenquote:Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef inkie1010 het volgende:
Gert!!Prachtige kat met geweldige naam (mijn hamster heet ook Gert!)
Dat heb ik nou altijd als ik een rooie kater zie lopen dan moet ik altijd aan mijn Zazoe denken.quote:Op maandag 12 december 2005 19:27 schreef tonja het volgende:
Ben in een sentimentele bui.
Ik mis mijn Crockett nog steeds. Ben ongelofelijk blij met Harry en Loes, maar af en toe moet ik toch nog aan Crockett denken
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |