Dan draag je ze maar in je eigen huis. Niet op straat waar anderen zich er aan kunnen storen!quote:Op maandag 5 december 2005 13:18 schreef Kriebbel het volgende:
Waarom moet zoiets er professioneel uitzien?
't gaat 'r toch om waar je je lekker bij voelt?
Dat storen is heel subjectief, weet je...quote:Op maandag 5 december 2005 13:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dan draag je ze maar in je eigen huis. Niet op straat waar anderen zich er aan kunnen storen!
Inderdaad en daarnaast zijn er genoeg sportschoenen die ook als casual door kunnen.quote:Op maandag 5 december 2005 13:18 schreef Kriebbel het volgende:
Waarom moet zoiets er professioneel uitzien?
't gaat 'r toch om waar je je lekker bij voelt?
Het hoort gewoon niet, klaar. Als je niet sport behoor je geen sportschoenen te dragen, lijkt mij logisch. Uit die schoenen en draag normale heren-/damesschoenen.quote:Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat storen is heel subjectief, weet je...
Waar maak je je druk om
Een sportschoen blijft een sportschoen. Sneakers ook... afschaffen per direct.quote:Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Inderdaad en daarnaast zijn er genoeg sportschoenen die ook als casual door kunnen.
Onzin, hangt van de betreffende stemming af waarin je verkeerd. De ene dag heb je zin om wat "netter" voor de dag te komen dan de andere dag. Soms is het heerlijk om lekker casual in een capuchontrui met sneakers over straat te banjeren.quote:Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het zien van (jongeren) mensen die in het openbaar, buiten sportaangelegenheden, sportschoenen dragen. Ik vind dat onzin en het ziet er niet professioneel uit. Laatst had ik een discussie hierover met twee vrienden en uiteindelijk waren we het er wel over eens: het dragen van sportschoenen in het openbaar, buiten sportgelegenheden (want dan is het logisch), zou gewoon wettelijk verboden moeten worden.
Ben benieuwd hoe de gemiddelde Fok!ker hierover denkt.
Prima, jouw keuze dan, maar een boete mag je wat mij betreft dan verwachten. Dat is de prijs die je simpelweg betaalt voor je slonzigheid.quote:Op maandag 5 december 2005 13:21 schreef LENUS het volgende:
[..]
Onzin, hangt van de betreffende stemming af waarin je verkeerd. De ene dag heb je zin om wat "netter" voor de dag te komen dan de andere dag. Soms is het heerlijk om lekker casual in een capuchontrui met sneakers over straat te banjeren.
Waarom stoor jij als iemand er niet proffesioneel uitziet op straat? Das net zo iets als ergeren, omdat iemand anders een stropdas draagt, daar het stijf staat.quote:Op maandag 5 december 2005 13:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dan draag je ze maar in je eigen huis. Niet op straat waar anderen zich er aan kunnen storen!
Ik mag toch zeker zelf wel bepalen wat ik draag en wanneer.quote:Op maandag 5 december 2005 13:19 schreef FuifDuif het volgende:
JIJ vindt dat dat niet hoort... dus dan is dat niet per definitie zoquote:Op maandag 5 december 2005 13:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het hoort gewoon niet, klaar. Als je niet sport behoor je geen sportschoenen te dragen, lijkt mij logisch. Uit die schoenen en draag normale heren-/damesschoenen.
en een breezer in je handquote:Op maandag 5 december 2005 13:25 schreef stukovich het volgende:
Inderdaad, gewoon allemaal aan de slipper. Er gaat niks boven mijn slippers, korte broek, witte hemd met Johnny Depp bril.
Vrouwen die hoge hakken dragen hebben een ernstig gebrek aan zelfvertrouwen. Dat is het idee dat ik er altijd bij krijg als ik zo'n dame zie.quote:Op maandag 5 december 2005 13:25 schreef Little_Meanie het volgende:
bij mannen stoort het mij niet echt, maar wel bij vrouwen
vrouwen horen hakken te dragen, fijn en hoog!!!
Eenschquote:Op maandag 5 december 2005 13:31 schreef Geesoes het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, misschien moet er wet komen die de mensheid verbied.
vrouwen met gebrek aan zelfvertrouwen hebben een trui met capuchon aan met sportschoenenquote:Op maandag 5 december 2005 13:28 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vrouwen die hoge hakken dragen hebben een ernstig gebrek aan zelfvertrouwen. Dat is het idee dat ik er altijd bij krijg als ik zo'n dame zie.
En als ik sportkleding bij mensen nou mooier vind? En als meerdere mensen dat vinden? Of geldt hun mening niet. En als een groep mensen nette kleding niets vindt? Mag er dan alleen maar niet net gedragen worden? Kleding hoort ook bij vrijheid van mening. Pff... verstoren van straatbeeld. Wat is het beeld van de straat dan die verstoord wordt. Wat is het straatbeeld? Leg me eerst dat maar uit. Want een straatbeeld is nogal subjectief. Mijn straatbeeld is er een van kleur en verschillen. Maar wat is jouw straatbeeld en waar blijkt dat uit?quote:Op maandag 5 december 2005 13:33 schreef JohanV. het volgende:
ik kan het eigenlijk wel eens zijn met fuifduif.
het is een verpaupering van de maatschappij dat men maar kan doen en laten waar ze zin in hebben. tegenwoordig zie ik zelfs sportschoenen onder een net pak, het moet niet veel gekker worden. een verbod lijkt me misschien ietwat overdreven, echter zou ik een ieder dringen willen verzoeken om toch eens goed na te denken over het feit of de sportschoen wel in het huidige straatbeeld past. ik ben dus tegen, dus fuifduif mijn stem heb je.
Dat is het toch allang?quote:Op maandag 5 december 2005 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Tja, een Fuifduif topic serieus nemen zou ook verboden moeten worden hoor.
Verboden niet, aan te raden welquote:Op maandag 5 december 2005 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is het toch allang?
* Copycat draagt nu ook sneakers.
Maar, wanneer jij druk doende bent als moderator, zit je toch ook in driedelig kostuum achter je PC? Net als ik me dan direct in een mantelpakje hulquote:Op maandag 5 december 2005 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook gympen aan, op mijn werk, en niemand doet er (terecht natuurlijk) moeilijk over..
quote:Op maandag 5 december 2005 13:45 schreef maxamius het volgende:
nou ik hou mooi me nike air max aan
Ondanks dat ik het niet met TS meeben heb ik toch maar mijn licht sportieve kleding uitgetrokken en zit ik nu naakt op mijn werk. Heb namelijk niks anders bij me en die sportkleding kan toch echt niet, want ik wil niet dat iemand er zich aan ergert.quote:Op maandag 5 december 2005 13:45 schreef maxamius het volgende:
nou ik hou mooi me nike air max aan
Ik drink geen alcoholquote:
Ik heb mijn fok!stropdas om, dat was toch het enige wat moest van Danny?quote:Op maandag 5 december 2005 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar, wanneer jij druk doende bent als moderator, zit je toch ook in driedelig kostuum achter je PC? Net als ik me dan direct in een mantelpakje hul.
quote:Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb mijn fok!stropdas om, dat was toch het enige wat moest van Danny?
Hahaha, ik trapte er al bijna inquote:Op maandag 5 december 2005 13:33 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
vrouwen met gebrek aan zelfvertrouwen hebben een trui met capuchon aan met sportschoenen
Kun je je nominatie ook beargumenteren?quote:Op maandag 5 december 2005 13:34 schreef buzzer het volgende:
Dit topic ga ik nomineren voor het Darwin Award...
Sjonge jonge, het wordt steeds debieler hier
En dat heeft wát met jouw absurde sportschoenredenatie te maken?quote:Op maandag 5 december 2005 15:47 schreef FuifDuif het volgende:
Maar stel jezelf eens de vraag: is het terecht dat mensen in Nederland mekkeren omdat Den Haag extra bezuinigt en men voor een periode niet meer ieder seizoen op vakantie kan gaan?
Dat mensen wel vaker klagen wanneer dat onterecht is. Kijk, ik kan mij voorstellen dat diegenen die graag op sportschoenen lopen (zelfs al schuwen ze elke sportieve activiteit!) het niet leuk vinden dat zij opeens niet meer hun favoriete schoenen mogen dragen. Logisch, dat is een normaal psychologisch verschijnsel. Maar is dat ook maar een reden om mijn voorgestelde beleid af te wijzen? Nee, want hoe begrijpelijk ook, de weerstand is onterecht. Niemand wordt door een dergelijk verbod geschaad en het straatbeeld wordt er beter op. Het is op zijn minst een 'nothing changes - win' situatie en uiteindelijk zal het een 'win - win' situatie worden, wanneer de 'slachtoffers' uiteindelijk in zullen gaan zien (en dat zullen ze) dat het beleid beter is voor een ieder.quote:Op maandag 5 december 2005 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat heeft wát met jouw absurde sportschoenredenatie te maken?
Nee, helemaal niet. Het is een hypothetische situatie, maar ik sluit niet uit dat het werkelijkheid zou kùnnen worden.quote:Op maandag 5 december 2005 15:54 schreef Copycat het volgende:
Jij gaat er gemakshalve maar vanuit dat jouw absurditeit realiteit gaat worden?
IJzersterke argumentatie.quote:Ik vind dat onzin en het ziet er niet professioneel uit.
Mwoah... daarvoor hoef je het niet eens uit zijn verband te rukken...quote:Op maandag 5 december 2005 16:10 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, duhuh, als je het zo uit zijn verband rukt komt het ook dom over natuurlijk.
Van Bommels heb ik ook, maar ik draag nooit dat soort sokken nee. En waar slaat het op? Ik zeg toch niet dat je verplicht bent om dergelijke schoenen te dragen? Ik heb het hier over het verbod op uitsluitend sportschoenen.quote:Op maandag 5 december 2005 16:15 schreef Stansfield het volgende:
En wat voor schoenen en kleding draag jij zelf dan altijd fuifduif? Lekkere lompe van Bommels met disneysokken???
Dus van bommel vind jij mooie nette schoenen die wel op straat gedragen mogen worden??quote:Op maandag 5 december 2005 16:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Van Bommels heb ik ook, maar ik draag nooit dat soort sokken nee. En waar slaat het op? Ik zeg toch niet dat je verplicht bent om dergelijke schoenen te dragen? Ik heb het hier over het verbod op uitsluitend sportschoenen.
Ja, absoluut.quote:Op maandag 5 december 2005 16:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dus van bommel vind jij mooie nette schoenen die wel op straat gedragen mogen worden??
En jouw smaak dient als referentiekader voor de voltallige Nederlandse bevolking?quote:
Van die lekkere lompe nederlandse modellen. Dit is weer een teken dat je onwijze onzin uitkraamt. Air force ones zijn nog slanker.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 16:10 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, duhuh, als je het zo uit zijn verband rukt komt het ook dom over natuurlijk.
Kep zooltjes in me nikes,.. loopt perfect,..quote:Op maandag 5 december 2005 17:29 schreef -Trinity- het volgende:
Ìk vind overigens sportschoenen lekkerder lopen, ze ondersteunen je voeten beter. Er zijn ook mensen die er gewoon beter op lopen (of steunzolen, maar die passen niet in van die strakke leren schoenen hè) vanwege hun gewrichten enzo, sportschoenen absorberen schokken beter.
Een verbod....
Van welke planeet kom jij in Godsnaam ?quote:Op maandag 5 december 2005 13:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Prima, jouw keuze dan, maar een boete mag je wat mij betreft dan verwachten. Dat is de prijs die je simpelweg betaalt voor je slonzigheid.
En hem vertrappen??quote:Op maandag 5 december 2005 18:14 schreef Zjwegel het volgende:
ff iedereen met sneakers aan zich voor het huis van fuifduif verzamelen
Aaiii joint is ook uit denk boze vriend,.. kijk maar uit,.. anders komt er weer een anti iets topic van fdquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:25 schreef flappy het volgende:
Als ik nou hele mooie, goed gepoetste schoenen aan trek en met mijn leuter uit mijn broek ga lopen met een joint in mijn hoofd?
Dan zeurt TS niet?
Get a life.
Idd, ik mag met mijn gewone schoenen ook geen sportzaal binnen!quote:Op maandag 5 december 2005 13:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het hoort gewoon niet, klaar. Als je niet sport behoor je geen sportschoenen te dragen, lijkt mij logisch.
Daarom even een kwaliteitsimpuls:quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:44 schreef caradoc het volgende:
De normale schoen is een zeldzaam iets aan het worden, het is een schande!
We hebben hier in Nederland een grondwet die allerlei vrijheden garandeerd, en volgens mij valt hier ook onder dat je mag dragen wat je wil. En alhoewel ik ook best een hekel heb aan bepaalde dingen die mensen dragen (zoals bijvoorbeeld goth kleding), staat bij mij de vrijheid om de kiezen wat je wil dragen een stuk hoger in het vaandel.quote:Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef FuifDuif het volgende:
Jij draagt..... gele kikkers???quote:
En een sportauto dan? Of sportdrank? Of een baseballpet?quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:59 schreef nozem het volgende:
Sportschoenen zijn er om mee te sporten. Als je dus nooit sport en toch die dingen draagt zijn het in principe voor jou geen sportschoenen meer.
Het is ook een onzin topic. Het verbieden van het dragen van bepaalde kledingstukken hoort thuis in een militaristische of communistische dictatuur. Niet in een democratie zoals Nederland.quote:Op maandag 5 december 2005 15:47 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb weer veel onzinreacties gelezen.
Mja, al die Cybergoth chicks in latex en leer zien er niet uit!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:26 schreef maartena het volgende:
[..]
We hebben hier in Nederland een grondwet die allerlei vrijheden garandeerd, en volgens mij valt hier ook onder dat je mag dragen wat je wil. En alhoewel ik ook best een hekel heb aan bepaalde dingen die mensen dragen (zoals bijvoorbeeld goth kleding), staat bij mij de vrijheid om de kiezen wat je wil dragen een stuk hoger in het vaandel.
Dus als iemand goth kleding of sportschoenen wil dragen, dan mogen ze dat gewoon van me
Eens!quote:Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het zien van (jongeren) mensen die in het openbaar, buiten sportaangelegenheden, sportschoenen achterlijke topics dragen openen. Ik vind dat onzin en het ziet er niet professioneel uit. Laatst had ik een discussie hierover met twee vrienden en uiteindelijk waren we het er wel over eens: het dragen openen van sportschoenen achterlijke topics in het openbaar, buiten sportgelegenheden (want dan is het logisch), zou gewoon wettelijk verboden moeten worden.
Wat een bs. Ongelofelijk, alsof je niet iets beters te doen hebt dan deze onzin te verzinnenquote:Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het zien van (jongeren) mensen die in het openbaar, buiten sportaangelegenheden, sportschoenen dragen. Ik vind dat onzin en het ziet er niet professioneel uit. Laatst had ik een discussie hierover met twee vrienden en uiteindelijk waren we het er wel over eens: het dragen van sportschoenen in het openbaar, buiten sportgelegenheden (want dan is het logisch), zou gewoon wettelijk verboden moeten worden.
Ijzersterke opmerking !quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:31 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Idd, ik mag met mijn gewone schoenen ook geen sportzaal binnen!![]()
Een fraai voorbeeld van de intrinsieke balsturigheid van de puber! Grow up!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:08 schreef JAMsper het volgende:
Gadverdamme jij bent zeker zo'n kankerpauper, bah... kak kak kak.
Ik bepaal lekker zelf wat k aan doe, jij laat je zelf beïnvloeden door anderen, naja tis wat je leuk vind he.
Het plaatsen van dit soort topics zou wettelijk verboden moeten worden.
Daarin wil ik niet dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:04 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Daarom even een kwaliteitsimpuls:
hele zooi foto's
ik stoor me aan jouw post gedrag, ga ik toch ook niet verbieden.quote:Op maandag 5 december 2005 13:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
das een mooiequote:Op woensdag 7 december 2005 19:26 schreef Party_P het volgende:
[..]
ik stoor me aan jouw post gedrag, ga ik toch ook niet verbieden.
Natuurlijk meen ik het serieus, anders had ik hem wel geopend in ONZquote:Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef yogidrink het volgende:
FuifDuif whahah echt een kneus jij!!!
maak je lekker ergens anders druk om.
Je meende dit topic toch niet serieus of wel?
Mensen die op sportschoenen (of in sportkleding) lopen buiten een sportcontext zijn weird. Denk er eens over naquote:Op woensdag 7 december 2005 20:50 schreef BlackRosie het volgende:
u are weird..
ja.. over nagedacht.. zit heerlijk.. buiten moet je je toch ook comfortabel voelen in je kleding.. als mensen zich in zulke kleding comfortabel voelen.. is dat heel mooi voor hun en dragen ze dat toch lekker.. nooit aangestoord.. misschien stoor ik me wel aan jouw kleding.. wat voor kleding draag jij?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mensen die op sportschoenen (of in sportkleding) lopen buiten een sportcontext zijn weird. Denk er eens over na.
Vergissen is menselijk.....quote:Op woensdag 7 december 2005 23:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Natuurlijk meen ik het serieus, anders had ik hem wel geopend in ONZ.
In veel steden vormen gelovigen een minderheid; ze gedragen zich dus afwijkend tov de meerderheid. En ook gebedshuizen vallen moeilijk te ontlopen c.q, te negeren. Zouden we daarom maar het in het openbaar belijden van religies moeten verbieden?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mensen die op sportschoenen (of in sportkleding) lopen buiten een sportcontext zijn weird. Denk er eens over na.
Mijn aanwezigheid binnen het straatbeeld vormt in ieder geval nog een soort compensatie, dus een straatverbod voor mij zou de openbare orde geheel de nek om draaien!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:07 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat een straatverbod voor de TS meer problemen oplost.
Wat vind je van jezelf?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid binnen het straatbeeld vormt in ieder geval nog een soort compensatie, dus een straatverbod voor mij zou de openbare orde geheel de nek om draaien!
Aan de andere kant heeft niemand er dan meer last van, en dat is het uiteindelijke doel.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid binnen het straatbeeld vormt in ieder geval nog een soort compensatie, dus een straatverbod voor mij zou de openbare orde geheel de nek om draaien!
Ja zo kun je het ook zien. Je bedoelt dat iedereen het wel prima vindt en dat uiteinlijk ik de uitzondering ben en om die reden het effectiever is dat ik word geëlimineerd.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft niemand er dan meer last van, en dat is het uiteindelijke doel.
Dat gaat wel een beetje ver hoor Fuid!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:00 schreef FuifDuif het volgende:
Je bedoelt dat iedereen het wel prima vindt en dat uiteinlijk ik de uitzondering ben en om die reden het effectiever is dat ik word geëlimineerd.
Als we het gaan hebben over maatschappelijk verantwoord zou dat eerder in de richting liggen.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:00 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja zo kun je het ook zien. Je bedoelt dat iedereen het wel prima vindt en dat uiteinlijk ik de uitzondering ben en om die reden het effectiever is dat ik word geëlimineerd.
op bloten voeten loop ik normaal in huis het lekkerst jahquote:Op donderdag 8 december 2005 18:32 schreef GSi het volgende:
Elke keer als iemand stilstaat moet ie zijn schoenen uit doen omdat hij er op dat moment niet mee loopt
Ik denk dat topicstarter de hoofddoekjes in openbare gelegenheden-discussie nadoet. Niet volledig vergelijkbaar, maar ik zie wel de raakvlakken.quote:Op maandag 5 december 2005 13:34 schreef buzzer het volgende:
Dit topic ga ik nomineren voor het Darwin Award...
Sjonge jonge, het wordt steeds debieler hier
Als we dan toch links en rechts erbij gaan halen (sommige mensen moeten dit ook echt overal...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:34 schreef Camplo het volgende:
Wat een linkse bral geen sportschoenen.
Mensen met een dergelijke mening zijn dubbel zo weird!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Voor dit soort mensen is blijkbaar het gewone leven 1 voortdurende sportwedstrijd....quote:Op woensdag 7 december 2005 23:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ad a: Idd: op sportschoenen lopen betekent dat je op sportschoenen loopt!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:16 schreef Noax het volgende:
a. Je hoeft toch niet voortdurend op sportschoenen te lopen wanneer je es buiten het sporten om op sportschoenen loopt?
b. Wat zou er nog overblijven qua kleding wat door jullie ogen wel door de beugel kan? Wat een eenheidsworsten krijgen we dan hier! : (
Wanneer U buiten werktijd over straat gaat draagt U tenue de ville, dat spreekt.quote:Op maandag 5 december 2005 13:41 schreef zatoichi het volgende:
Mensen die in pak lopen terwijl ze naar huis gaan van hun werk vind ik ook irritant. Dat is toch vrije tijd, dan moet je vrije tijds kleding dragen.
Ik mag toch hopen dat dat inmiddels je voormalige studentenvereniging is- ik neem aan dat je geroyeerd bent.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:21 schreef Woutey het volgende:
pff jij had die gast van mn studentenvereniging kunnen zijn waar ik vorige week een stevige discussie mee had omdat ik met sportschoenen op de kroeg kwam
Juist. Sportschoenen enkel tijdens sport, dan ook polo's. Laten we verdomme in gaan voeren dat die dingen enkel nog bij deze sport gedragen mogen worden:quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef charon het volgende:
Sportkleding (zoals poloshirts en button down hemden) enkel tijdens sport.
Wat een kutargument, maat.quote:Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan me wel verplaatsen in wat je zegt. Maar ik zie sportschoenen als onderdeel vanquote:Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef FuifDuif het volgende:
Verbaast mij niets dat dit gezegd wordt door een idioot die Jim als avatar gebruiktquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:40 schreef Badabingea het volgende:
Dat hier nog een kut discussie uit kan komen, goddamn...
Mag ik vragen wat voor een betrekking dit heeft op het onderwerp? Heb je niets beters te zeggen? Meneer Netschoenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Verbaast mij niets dat dit gezegd wordt door een idioot die Jim als avatar gebruikt.
Je overschat de talenkennis van de gemiddelde FOK!er.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:06 schreef Henk_Telefoon het volgende:
een mooi liedje over een jongen die graag op zijn sportschoenen naar de discotheek wil
Zapatillas
Estoy cansado de salir de noche y ver siempre la misma gente
Estoy flipando de que la gente se invente, cuente y luego reinvente
Apotronado en el sofá de mi casa, vente se está caliente
Amaestrados vamos al mismo sitio todos aunque luego ni entres
Alucinando de que me miren de arriba a abajo como un delincuente
Intoxicado de que me pongan esa puta música indiferente
Quiero entrar en tu garito con zapatillas que no me miren mal al pasar
Estoy cansado de siempre lo mismo, la misma história y quiero cambiar
Me da pena tanta tontería, quiero un poquito de normalidad
Pero haber mirame y dime tronco no veo ni un sitio y no puedo aparcar
Estoy muy harto de que me digan si no estás en lista no puedes pasar
Sólo entran cuatro, tenemos zonas super mega guay y nunca la verás
Abarrotado, hay a foro limitado y ahora toca esperar y, y nos han multado y tu coche se lo ha llevado la grua municipal
Quiero entrar en tu garito con zapatillas que no me miren mal al pasar estoy cansado de siempre lo mismo la misma história y quiero cambiar
Me da pena tanta tontería quiero un poquito de normalidad, pero haber mírame y dime tronco no veo ni un sitio y no puedo aparcar
Ya has aparcado el coche y ahora busca lo del tíquet de la hora
Y cuando vuelvas a ponerlo te habrán puesto una receta de recuerdo
Het heeft betrekking op de mate waarin ik jouw bijdrage moet waarderen. Het moge duidelijk zijn dat die waardering niet om over naar huis te schrijven isquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:04 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor een betrekking dit heeft op het onderwerp? Heb je niets beters te zeggen? Meneer Netschoen
Volgens mij is het spaans...quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:08 schreef nozem het volgende:
Uiteraard spreek ik vloeiend Italiaans.
Het is een zwaar leven als onbegrepen cynicus.quote:
En als anderen je een nekschot geven omdat je sportschoenen draagt is dat ook hun eigen zaak.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dacht dat dit nog steeds een vrij land is, dus iedereen moet vooral dragen wat ie leuk/fijn/hip vind zitten.
Wat anderen ervan vinden is nog steeds hun eigen zaak.
Nee, dan zijn ze strafbaar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En als anderen je een nekschot geven omdat je sportschoenen draagt is dat ook hun eigen zaak.
Goed, dus als het bij de wet geregeld zou worden dat sportschoenen op straat verboden zijn, dan zouden jullie het opeens wel accepteren?quote:
Je voelt natuurlijk wel op je van Bommels aan dat er enig verschil zit tussen het omleggen van willekeurige burgers en het dragen van sportschoenen. Het is zinloos geblaat, er komt in Nederland nooit een wet die mensen voorschrijft wat ze wel en niet mogen dragen, het is verdomme geen Noord-Korea hier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Goed, dus als het bij de wet geregeld zou worden dat sportschoenen op straat verboden zijn, dan zouden jullie het opeens wel accepteren?
Verschil schmersil, het gaat om het principe van de wetgeving. Je hanteert het wetargument alleen maar om het dilemma te ontlopen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:24 schreef nozem het volgende:
Je voelt natuurlijk wel op je van Bommels aan dat er enig verschil zit tussen het omleggen van willekeurige burgers en het dragen van sportschoenen. Het is zinloos geblaat, er komt in Nederland nooit een wet die mensen voorschrijft wat ze wel en niet mogen dragen, het is verdomme geen Noord-Korea hier.
Inderdaad en dat laat direct zien hoe bekrompen de mens is. Als hun eigen tuintje vernield wordt beginnen mensen opeens te kakelen, maar oh wat is het heerlijk om die van een ander in het honderd te schoppen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:25 schreef D1 het volgende:
Tsja, FD... Dan kan je net zo goed zeggen dat religie verboden moet worden omdat het onzin is. Moet je eens kijken hoeveel medestanders je dan op FOK! krijgt...
Dat is wèl strafbaar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En als anderen je een nekschot geven omdat je sportschoenen draagt is dat ook hun eigen zaak.
Als, als... Dat zal nooit gebeuren en zeker niet op landelijk niveau. Op klein-gemeentelijk niveau misschien wel, maar dan kan je nog altijd verhuizen uit zo'n achterlijk kutdorp.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Goed, dus als het bij de wet geregeld zou worden dat sportschoenen op straat verboden zijn, dan zouden jullie het opeens wel accepteren?
Denk dat die hypocrisie ook op jou terugslaat. Of ben jij het wel eens met een algemeen verbod op religie?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Inderdaad en dat laat direct zien hoe bekrompen de mens is. Als hun eigen tuintje vernield wordt beginnen mensen opeens te kakelen, maar oh wat is het heerlijk om die van een ander in het honderd te schoppen.
Ik stoor mij ook aan mensen die niet zulk fijn geweven kleding als ik zelf draag.....mag ik dan ook verwachten dat andere boetes krijgen?quote:Op maandag 5 december 2005 13:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Prima, jouw keuze dan, maar een boete mag je wat mij betreft dan verwachten. Dat is de prijs die je simpelweg betaalt voor je slonzigheid.
En jij doet alsof wetten 'zomaar' ontstaan. Toen wij zo ongeveer het neanderthalerstadium begonnen te ontgroeien vonden we het niet zo tof meer om zomaar andere mensen van kant te maken omdat het voor ons voortbestaan wellicht beter was als we wat liever tegen elkander zouden zijn. In de Bijbel en andere sprookjesboeken met morele lading stond immers: "Gij zult niet doden" Dat heeft iedereen de volgende eeuwen in zijn oren geknoopt, er zijn wetten ontstaan die de algemene consensus die er bestond vast hebben gelegd en op wat achterlijke Afrikaanse stammen en in de prehistorie levende fundi's alsmede een enkele mislukte VN-vredesoperatie en wat random psychopaten na houdt iedereen zich daar vrij aardig aan. We vinden het collectief niet kunnen, het mag niet, dus doen we het niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Verschil schmersil, het gaat om het principe van de wetgeving. Je hanteert het wetargument alleen maar om het dilemma te ontlopen.
Goed punt, behalve van bommels heb ik nog geen ander voorbeeld gehoord. Persoonlijk kots ik op van bommels en op mensen die dingen willen bepalen voor andere mensen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:30 schreef BlackRosie het volgende:
FuifDuif post dan eens een foto van schoenen die jij draagt en mooi vindt.. die elke man zou moeten hebben!
Greve's natuurlijk...quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Goed punt, behalve van bommels heb ik nog geen ander voorbeeld gehoord. Persoonlijk kots ik op van bommels en op mensen die dingen willen bepalen voor andere mensen.
Dat is bemoedigend, want mode is van voorbijgaande aard....quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:57 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik kan me wel verplaatsen in wat je zegt. Maar ik zie sportschoenen als onderdeel van
vele mode-trends, en als mode onderdeel in veel sub-culturen.
Lijkt me dat hier voldoende inspiratie te vinden is mbt het betere en serieuze schoeisel.....quote:
voor het nog betere schoeisel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:09 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Lijkt me dat hier voldoende inspiratie te vinden is mbt het betere en serieuze schoeisel.....
http://www.souliers.net/p(...)=dossier/ktc/ktc.htm
vind je dat werkelijk mooi?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:09 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Lijkt me dat hier voldoende inspiratie te vinden is mbt het betere en serieuze schoeisel.....
http://www.souliers.net/p(...)=dossier/ktc/ktc.htm
beter jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
voor het nog betere schoeisel.![]()
www.pickyourshoes.com
vind je dat werkelijk mooi?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
voor het nog betere schoeisel.![]()
www.pickyourshoes.com
We hebben natuurlijk ook nog Van Lier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Goed punt, behalve van bommels heb ik nog geen ander voorbeeld gehoord. Persoonlijk kots ik op van bommels en op mensen die dingen willen bepalen voor andere mensen.
Van Lier is wel een klasse lager dan van Bommel...en als je kennis van schoenen daar eindigd ben je zelf niet beter dan iemand die op sportschoenen loopt, want er zijn zoveel goede merken schoenen, die beter zijn dan van Bommel, dat je niet mag zeggen dat van Bommel goede schoenen zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk ook nog Van Lier.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:50 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Ad a: Idd: op sportschoenen lopen betekent dat je op sportschoenen loopt!
Ad b: de eenheidsworst van het huidige schoenstraatbeeld (vrijwel iedereen loopt op slecht en lelijk schoeisel) brengt vooralsnog geen lach op mijn gezicht. Meer variatie is broodnodig!
Waarop baseer jij je inschatting met betrekking tot mijn kennis van schoenen? Dat ik sportschoenen liever niet zie, wil niet zeggen dat men meteen moet overstappen op de duurste Italiaanse modellen. Je moet alles wel even in de juiste context blijven zien, hè?quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:17 schreef optifree het volgende:
[..]
Van Lier is wel een klasse lager dan van Bommel...en als je kennis van schoenen daar eindigd ben je zelf niet beter dan iemand die op sportschoenen loopt, want er zijn zoveel goede merken schoenen, die beter zijn dan van Bommel, dat je niet mag zeggen dat van Bommel goede schoenen zijn.
Kwaliteitief zijn ze wel goed, maar zeker niet de beste, en vooral ook niet het meest vooruitstrevende qua model. Daarvoor moet je bij de italianen zijn.
Simpel, goede schoenen slijten naar verhouding niet snel, waardoor ze netjes blijven. Van Liers vergen veel onderhoud om ze mooi te houden evenals van Bommels. Echter ook met goed onderhoud zie je ze slijten. Nette schoenen moeten netjes blijven en een persoon dat op nette schoenen van de scapino loopt (om maar wat te noemen), zal maar een week er netjes bij lopen, voordat je de slijtage plekken al kan aanwijzen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarop baseer jij je inschatting met betrekking tot mijn kennis van schoenen? Dat ik sportschoenen liever niet zie, wil niet zeggen dat men meteen moet overstappen op de duurste Italiaanse modellen. Je moet alles wel even in de juiste context blijven zien, hè?
Hakken worden gedragen door vrouwen die onzeker zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:26 schreef BlackRosie het volgende:
ja het beste zou natuurlijk zijn als we constant op naaldhakken lopen.. ontzettend comfortabel natuurlijk..![]()
hmm.. ik zie het verband niet..quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hakken worden gedragen door vrouwen die onzeker zijn.
Lijkt mij simpel:quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:35 schreef BlackRosie het volgende:
[..]
hmm.. ik zie het verband niet..![]()
Soms is het dragen van hakken juist netter dan een platte zool. (Zelfs voor de man bij de dans als de tango (correct me when i've got the wrong dance))quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Lijkt mij simpel:
Vrouw heeft gebrek aan zelfvertrouwen -> vrouw probeert zelfvertrouwen op te krikken door het dragen van hakken om of langer te worden dan zij in werkelijkheid is of om vrouwelijker te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |