abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32833133
Als ik ergens een hekel aan heb is het zien van (jongeren) mensen die in het openbaar, buiten sportaangelegenheden, sportschoenen dragen. Ik vind dat onzin en het ziet er niet professioneel uit. Laatst had ik een discussie hierover met twee vrienden en uiteindelijk waren we het er wel over eens: het dragen van sportschoenen in het openbaar, buiten sportgelegenheden (want dan is het logisch), zou gewoon wettelijk verboden moeten worden.

Ben benieuwd hoe de gemiddelde Fok!ker hierover denkt.
pi_32833162
Ligt aan de rest van de kleding
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_32833163
Waarom moet zoiets er professioneel uitzien?

't gaat 'r toch om waar je je lekker bij voelt?
Trots van het Noorden!
pi_32833179
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:18 schreef Kriebbel het volgende:

Dan draag je ze maar in je eigen huis. Niet op straat waar anderen zich er aan kunnen storen!
pi_32833223
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:19 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dan draag je ze maar in je eigen huis. Niet op straat waar anderen zich er aan kunnen storen!
Dat storen is heel subjectief, weet je...

Waar maak je je druk om
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_32833230
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:18 schreef Kriebbel het volgende:

Inderdaad en daarnaast zijn er genoeg sportschoenen die ook als casual door kunnen.
pi_32833240
Ligt aan de rest van de kleding, aan het soort sportschoenen enz... Niet iets wat verboden moet worden hoor.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32833255
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Dat storen is heel subjectief, weet je...

Waar maak je je druk om
Het hoort gewoon niet, klaar. Als je niet sport behoor je geen sportschoenen te dragen, lijkt mij logisch. Uit die schoenen en draag normale heren-/damesschoenen.
pi_32833267
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef Mr.Dre het volgende:

[..]

Inderdaad en daarnaast zijn er genoeg sportschoenen die ook als casual door kunnen.
Een sportschoen blijft een sportschoen. Sneakers ook... afschaffen per direct.
  maandag 5 december 2005 @ 13:21:56 #10
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_32833269
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het zien van (jongeren) mensen die in het openbaar, buiten sportaangelegenheden, sportschoenen dragen. Ik vind dat onzin en het ziet er niet professioneel uit. Laatst had ik een discussie hierover met twee vrienden en uiteindelijk waren we het er wel over eens: het dragen van sportschoenen in het openbaar, buiten sportgelegenheden (want dan is het logisch), zou gewoon wettelijk verboden moeten worden.

Onzin, hangt van de betreffende stemming af waarin je verkeerd. De ene dag heb je zin om wat "netter" voor de dag te komen dan de andere dag. Soms is het heerlijk om lekker casual in een capuchontrui met sneakers over straat te banjeren.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_32833295
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:21 schreef LENUS het volgende:

[..]

Onzin, hangt van de betreffende stemming af waarin je verkeerd. De ene dag heb je zin om wat "netter" voor de dag te komen dan de andere dag. Soms is het heerlijk om lekker casual in een capuchontrui met sneakers over straat te banjeren.
Prima, jouw keuze dan, maar een boete mag je wat mij betreft dan verwachten. Dat is de prijs die je simpelweg betaalt voor je slonzigheid.
pi_32833322
quote:

[..]

Waarom stoor jij als iemand er niet proffesioneel uitziet op straat? Das net zo iets als ergeren, omdat iemand anders een stropdas draagt, daar het stijf staat.

Iedereen moet dragen wat hij leuk vindt. Kan wel begrijpen als iemand bijvoorbeeld rascitische dingen (bijvoorbeeld hakenkruis) op kleding heeft, dat het ergenis opwekt. Maar iets als sportschoenen kan ik echt niet bij.

We leven toch in een vrij land? Juist al die verschillen in kleding maakt het leuk om naar mensen te kijken en het geeft de straat ook meer kleur. Zelf vind ik een sportief uiterlijk vaak leuker staan dan 'stijve' kleding.

[ Bericht 0% gewijzigd door Geesoes op 05-12-2005 13:29:32 ]
pi_32833332
quote:

Ik mag toch zeker zelf wel bepalen wat ik draag en wanneer.
Tuurlijk is het voor bepaalde omstandigheden niet bepaald gepast. (bv, begrafenis)

Er zijn zat sportschoenen die er wel gewoon netjes uitzien.

Laat de mensen dus gewoon in hun waarde en laat ze zelf bepalen wat ze dragen.
pi_32833333
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:21 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Het hoort gewoon niet, klaar. Als je niet sport behoor je geen sportschoenen te dragen, lijkt mij logisch. Uit die schoenen en draag normale heren-/damesschoenen.
JIJ vindt dat dat niet hoort... dus dan is dat niet per definitie zo
pi_32833338
je hebt echte sportschoenen en vrijetijd (look a like) sportschoenen, puma's vooral.
er zitten wel degelijk verschil tussen. op die look a likes kan je echt niet sporten, dus zijn het geen sportschoenen.
maar sowieso, verbieden, dat is natuurlijk onmogelijk en dat weet jij zelf net zo goed.
pi_32833344
Hier zouden ze inderdaad 3 maanden gevangenisstraf op moeten zetten!
pi_32833347
en wat volgt er dan? Het verbieden van truien als het 25 graden is?
  maandag 5 december 2005 @ 13:25:12 #18
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_32833359
bij mannen stoort het mij niet echt, maar wel bij vrouwen
vrouwen horen hakken te dragen, fijn en hoog!!!
  maandag 5 december 2005 @ 13:25:46 #19
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_32833371
Inderdaad, gewoon allemaal aan de slipper. Er gaat niks boven mijn slippers, korte broek, witte hemd met Johnny Depp bril.
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_32833403
nou kun je wel gaan roepen dat sportschoenen verboden moeten worden, maar ik vind voetbal-shirtjes (of andere sport tenue) vele malen erger
  maandag 5 december 2005 @ 13:27:05 #21
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_32833407
En met hardlopen dan?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_32833408
@fuifduif, overigens doen die ideeen die je nu hebt over kleding mij denken aan de taliban. Was ook een wet op het dragen van kleding.
  maandag 5 december 2005 @ 13:27:21 #23
59332 Little_Meanie
pi_32833414
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:25 schreef stukovich het volgende:
Inderdaad, gewoon allemaal aan de slipper. Er gaat niks boven mijn slippers, korte broek, witte hemd met Johnny Depp bril.
en een breezer in je hand
pi_32833443
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:25 schreef Little_Meanie het volgende:
bij mannen stoort het mij niet echt, maar wel bij vrouwen
vrouwen horen hakken te dragen, fijn en hoog!!!
Vrouwen die hoge hakken dragen hebben een ernstig gebrek aan zelfvertrouwen. Dat is het idee dat ik er altijd bij krijg als ik zo'n dame zie.
  maandag 5 december 2005 @ 13:29:38 #25
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_32833467
Als we dan toch bezig zijn, ik heb de volgende ergenis die hier een beetje op aan sluit:

Haren strak achterover
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_32833505
Als we dan toch bezig zijn, misschien moet er wet komen die de mensheid verbied.
  maandag 5 december 2005 @ 13:31:58 #27
55611 BrickTop
~]|[··]|[~
pi_32833524
Wat is de volgende stap....

polo shirts verbieden als je geen polo speelt ?

bergschoenen verbieden as je geen bergen aan het beklimmen bent ?

......

....

maandag 5 december 2005 @ 13:32:15 #28
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_32833535
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:31 schreef Geesoes het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, misschien moet er wet komen die de mensheid verbied.
Eensch
  maandag 5 december 2005 @ 13:33:06 #29
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_32833555
ik kan het eigenlijk wel eens zijn met fuifduif.
het is een verpaupering van de maatschappij dat men maar kan doen en laten waar ze zin in hebben. tegenwoordig zie ik zelfs sportschoenen onder een net pak, het moet niet veel gekker worden. een verbod lijkt me misschien ietwat overdreven, echter zou ik een ieder dringen willen verzoeken om toch eens goed na te denken over het feit of de sportschoen wel in het huidige straatbeeld past. ik ben dus tegen, dus fuifduif mijn stem heb je.
Ik haat moslims alleen al omdat ze ritueel slachten.
  maandag 5 december 2005 @ 13:33:49 #30
59332 Little_Meanie
pi_32833575
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:28 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Vrouwen die hoge hakken dragen hebben een ernstig gebrek aan zelfvertrouwen. Dat is het idee dat ik er altijd bij krijg als ik zo'n dame zie.
vrouwen met gebrek aan zelfvertrouwen hebben een trui met capuchon aan met sportschoenen
  maandag 5 december 2005 @ 13:34:50 #31
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32833600
Dit topic ga ik nomineren voor het Darwin Award...
Sjonge jonge, het wordt steeds debieler hier
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32833699
Shit zeg, word kluizenaar ofzo. Waar maak je je in godsnaam druk om
  maandag 5 december 2005 @ 13:38:05 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32833707
Tja, een Fuifduif topic serieus nemen zou ook verboden moeten worden hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32833718
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:33 schreef JohanV. het volgende:
ik kan het eigenlijk wel eens zijn met fuifduif.
het is een verpaupering van de maatschappij dat men maar kan doen en laten waar ze zin in hebben. tegenwoordig zie ik zelfs sportschoenen onder een net pak, het moet niet veel gekker worden. een verbod lijkt me misschien ietwat overdreven, echter zou ik een ieder dringen willen verzoeken om toch eens goed na te denken over het feit of de sportschoen wel in het huidige straatbeeld past. ik ben dus tegen, dus fuifduif mijn stem heb je.
En als ik sportkleding bij mensen nou mooier vind? En als meerdere mensen dat vinden? Of geldt hun mening niet. En als een groep mensen nette kleding niets vindt? Mag er dan alleen maar niet net gedragen worden? Kleding hoort ook bij vrijheid van mening. Pff... verstoren van straatbeeld. Wat is het beeld van de straat dan die verstoord wordt. Wat is het straatbeeld? Leg me eerst dat maar uit. Want een straatbeeld is nogal subjectief. Mijn straatbeeld is er een van kleur en verschillen. Maar wat is jouw straatbeeld en waar blijkt dat uit?
pi_32833727
of je bent hopeloos ouderwets of....
pi_32833730
Sportschoenen verbieden in het openbaar . Stelletje zeikerds . Zijn er dan echt geen belangrijkere zaken om jezelf mee bezig te houden dan je te storen aan andermans kleding .
Madrid cabrón, saluda al campeón!
  maandag 5 december 2005 @ 13:40:05 #37
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_32833767
Dit slaat echt helemaal nergens op! dat mensen zich hier druk om maken zeg..
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  maandag 5 december 2005 @ 13:41:01 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32833799
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Tja, een Fuifduif topic serieus nemen zou ook verboden moeten worden hoor .
Dat is het toch allang?

* Copycat draagt nu ook sneakers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32833822
Mensen die in pak lopen terwijl ze naar huis gaan van hun werk vind ik ook irritant. Dat is toch vrije tijd, dan moet je vrije tijds kleding dragen. Net zoals tijdens de lunch. Overigens niet tijdens koffie drinken want dat is de baas zijn tijd. Mensen die geen badjas dragen in de badkamer, of juist wel in de gang naar de badkamer

Of kakkers zonder kakkleding en alto's die juist andere kleding dragen.

Of christenen die geen kruisje dragen of joden zonder jodenster... hmm...
  maandag 5 december 2005 @ 13:43:42 #40
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32833875
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is het toch allang?

* Copycat draagt nu ook sneakers.
Verboden niet, aan te raden wel .

Ik heb ook gympen aan, op mijn werk, en niemand doet er (terecht natuurlijk) moeilijk over..

Maar FD en zijn eigen verdraaide normen en waarden opdringen is nou eenmaal zijn ding .
Get woke, go broke!
  maandag 5 december 2005 @ 13:45:26 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32833923
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:43 schreef HeatWave het volgende:

Ik heb ook gympen aan, op mijn werk, en niemand doet er (terecht natuurlijk) moeilijk over..
Maar, wanneer jij druk doende bent als moderator, zit je toch ook in driedelig kostuum achter je PC? Net als ik me dan direct in een mantelpakje hul .
pi_32833924
nou ik hou mooi me nike air max aan
pi_32833980
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:45 schreef maxamius het volgende:

Ik snap het punt van de TS eigenlijk gewoon niet... snap niet dat ik daar 2x serieus op reageerde
pi_32834040
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:45 schreef maxamius het volgende:
Ondanks dat ik het niet met TS meeben heb ik toch maar mijn licht sportieve kleding uitgetrokken en zit ik nu naakt op mijn werk. Heb namelijk niks anders bij me en die sportkleding kan toch echt niet, want ik wil niet dat iemand er zich aan ergert.
  Redactie Games maandag 5 december 2005 @ 13:50:30 #45
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32834059
Weer zo'n belachelijk topic..
Ik ben het alleen wel gedeeltelijk eens, verschijnen op een sollicitatiegesprek met een net pak en sneakers eronder is weer overdreven
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_32834100
Ik vind wel dat ze FuifDuif’s geitenwollen sokken en sandalen mogen verbieden.
Madrid cabrón, saluda al campeón!
  maandag 5 december 2005 @ 13:57:30 #47
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_32834254
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:27 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

en een breezer in je hand
Ik drink geen alcohol
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_32835001
mijn god wat een kuttopic
wat een stelling, wat ene mening

pi_32835295
Ik vind niet dat je alle sportschoenen over één kam mag scheren.

Niks mis met mooie Adidas-gympen bijvoorbeeld. Een mooi strak zwart/donkergrijs pak met een paar knalwitte gympen vind ik helemaal nog niet zo lelijk. Ik zou voorstellen om mensen met kleding van de Wibra, Zeeman etc. uit het straatbeeld te verwijderen. Vanaf nu mag je alleen nog in mooie kleding over straat. Dus minstens in een pak van Armani of Hugo Boss of anders lekker casual van de Bijenkorff, Matinique, MEXX etc.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 5 december 2005 @ 14:38:35 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32835331
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar, wanneer jij druk doende bent als moderator, zit je toch ook in driedelig kostuum achter je PC? Net als ik me dan direct in een mantelpakje hul .
Ik heb mijn fok!stropdas om, dat was toch het enige wat moest van Danny?
Get woke, go broke!
pi_32835728
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb mijn fok!stropdas om, dat was toch het enige wat moest van Danny?

Dit is mijn standaard werkkleding tijdens het modden.
Lekker minimalistisch voor thuis maar toch in stijl. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 5 december 2005 @ 15:13:53 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32836236

Dit vind ik dan weer erg lekker modden...

Helaas, zie je mijn tieten niet, dus mag het niet van Danny...
pi_32837052
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:33 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

vrouwen met gebrek aan zelfvertrouwen hebben een trui met capuchon aan met sportschoenen
Hahaha, ik trapte er al bijna in . Ik wilde bijna zeggen "nee, die hebben lef."
pi_32837067
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:34 schreef buzzer het volgende:
Kun je je nominatie ook beargumenteren?
pi_32837166
Ik heb weer veel onzinreacties gelezen. Degenen die zo overdreven afkeurend reageren dragen volgens mij regelmatig sportschoenen in het openbare leven? Zo ja, shame on you! Natuurlijk kan ik mij de weerstand voorstellen, want het is nooit leuk om iets te moeten inleveren waar je dacht recht op te hebben. Maar stel jezelf eens de vraag: is het terecht dat mensen in Nederland mekkeren omdat Den Haag extra bezuinigt en men voor een periode niet meer ieder seizoen op vakantie kan gaan?
  maandag 5 december 2005 @ 15:49:49 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32837215
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:47 schreef FuifDuif het volgende:
Maar stel jezelf eens de vraag: is het terecht dat mensen in Nederland mekkeren omdat Den Haag extra bezuinigt en men voor een periode niet meer ieder seizoen op vakantie kan gaan?
En dat heeft wát met jouw absurde sportschoenredenatie te maken?
pi_32837320
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dat heeft wát met jouw absurde sportschoenredenatie te maken?
Dat mensen wel vaker klagen wanneer dat onterecht is. Kijk, ik kan mij voorstellen dat diegenen die graag op sportschoenen lopen (zelfs al schuwen ze elke sportieve activiteit!) het niet leuk vinden dat zij opeens niet meer hun favoriete schoenen mogen dragen. Logisch, dat is een normaal psychologisch verschijnsel. Maar is dat ook maar een reden om mijn voorgestelde beleid af te wijzen? Nee, want hoe begrijpelijk ook, de weerstand is onterecht. Niemand wordt door een dergelijk verbod geschaad en het straatbeeld wordt er beter op. Het is op zijn minst een 'nothing changes - win' situatie en uiteindelijk zal het een 'win - win' situatie worden, wanneer de 'slachtoffers' uiteindelijk in zullen gaan zien (en dat zullen ze) dat het beleid beter is voor een ieder.
  maandag 5 december 2005 @ 15:54:24 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32837359
Jij gaat er gemakshalve maar vanuit dat jouw absurditeit realiteit gaat worden?
pi_32837409
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:54 schreef Copycat het volgende:
Jij gaat er gemakshalve maar vanuit dat jouw absurditeit realiteit gaat worden?
Nee, helemaal niet. Het is een hypothetische situatie, maar ik sluit niet uit dat het werkelijkheid zou kùnnen worden.
pi_32837479
quote:
Ik vind dat onzin en het ziet er niet professioneel uit.
IJzersterke argumentatie. .
pi_32837781
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:58 schreef teknomist het volgende:

[..]

IJzersterke argumentatie. .
Ja, duhuh, als je het zo uit zijn verband rukt komt het ook dom over natuurlijk.
  maandag 5 december 2005 @ 16:13:46 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32837871
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:10 schreef FuifDuif het volgende:

Ja, duhuh, als je het zo uit zijn verband rukt komt het ook dom over natuurlijk.
Mwoah... daarvoor hoef je het niet eens uit zijn verband te rukken...
pi_32837933
En wat voor schoenen en kleding draag jij zelf dan altijd fuifduif? Lekkere lompe van Bommels met disneysokken???
pi_32838006
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:15 schreef Stansfield het volgende:
En wat voor schoenen en kleding draag jij zelf dan altijd fuifduif? Lekkere lompe van Bommels met disneysokken???
Van Bommels heb ik ook, maar ik draag nooit dat soort sokken nee. En waar slaat het op? Ik zeg toch niet dat je verplicht bent om dergelijke schoenen te dragen? Ik heb het hier over het verbod op uitsluitend sportschoenen.
pi_32838138
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:18 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Van Bommels heb ik ook, maar ik draag nooit dat soort sokken nee. En waar slaat het op? Ik zeg toch niet dat je verplicht bent om dergelijke schoenen te dragen? Ik heb het hier over het verbod op uitsluitend sportschoenen.
Dus van bommel vind jij mooie nette schoenen die wel op straat gedragen mogen worden??
pi_32838235
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:22 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dus van bommel vind jij mooie nette schoenen die wel op straat gedragen mogen worden??
Ja, absoluut.
pi_32838271
Whehe ik loop standaard op me nike's. en de tering voor iedereen die dat niet aanstaat.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 5 december 2005 @ 16:28:27 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32838276
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:27 schreef FuifDuif het volgende:

Ja, absoluut.
En jouw smaak dient als referentiekader voor de voltallige Nederlandse bevolking?
pi_32838314
Ik vind overigens leren schoenen bij een hardloper onzinnig en niet professioneel.
pi_32838373
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:27 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja, absoluut.
Van die lekkere lompe nederlandse modellen. Dit is weer een teken dat je onwijze onzin uitkraamt. Air force ones zijn nog slanker.
pi_32838392
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:10 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

pi_32839807
Ìk vind overigens sportschoenen lekkerder lopen, ze ondersteunen je voeten beter. Er zijn ook mensen die er gewoon beter op lopen (of steunzolen, maar die passen niet in van die strakke leren schoenen hè) vanwege hun gewrichten enzo, sportschoenen absorberen schokken beter.

Een verbod... .
pi_32839854
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:29 schreef -Trinity- het volgende:
Ìk vind overigens sportschoenen lekkerder lopen, ze ondersteunen je voeten beter. Er zijn ook mensen die er gewoon beter op lopen (of steunzolen, maar die passen niet in van die strakke leren schoenen hè) vanwege hun gewrichten enzo, sportschoenen absorberen schokken beter.

Een verbod... .
Kep zooltjes in me nikes,.. loopt perfect,..
Alleen zaterdag bij thunderdome me air lek gelopen,.. da was minder.

zijn we meteen van hem af.
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:16:12 #75
53963 Blue_MnM
Melt for no one
pi_32859227
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:22 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Prima, jouw keuze dan, maar een boete mag je wat mij betreft dan verwachten. Dat is de prijs die je simpelweg betaalt voor je slonzigheid.
Van welke planeet kom jij in Godsnaam ?
"Never let 'em see you melt." "Inside everyone there's a little nut."
pi_32859270
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:14 schreef Zjwegel het volgende:
ff iedereen met sneakers aan zich voor het huis van fuifduif verzamelen
En hem vertrappen??
Dan zeurt TS niet?

Get a life.
pi_32859483
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:25 schreef flappy het volgende:
Als ik nou hele mooie, goed gepoetste schoenen aan trek en met mijn leuter uit mijn broek ga lopen met een joint in mijn hoofd?
Dan zeurt TS niet?

Get a life.
Aaiii joint is ook uit denk boze vriend,.. kijk maar uit,.. anders komt er weer een anti iets topic van fd
Op maandag 5 december 2005 13:21 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Het hoort gewoon niet, klaar. Als je niet sport behoor je geen sportschoenen te dragen, lijkt mij logisch.
Idd, ik mag met mijn gewone schoenen ook geen sportzaal binnen!
pi_32868959
Er is een verbastering gaande in Nederland ( en eigenlijk de wereld ) van de normale schoen. Waar ik ook kijk zie ik wel die sportschoenen. Sterker nog, ik zie Adidassen, Nikies, Puma's, etc. Die verdomde schoenen hebben nog eens een eigen naam gekregen ook! De normale schoen is een zeldzaam iets aan het worden, het is een schande!

Ik ben het volledig met je eens FuifDuifie
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_32869336
Sportschoenen zijn er om mee te sporten. Als je dus nooit sport en toch die dingen draagt zijn het in principe voor jou geen sportschoenen meer.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 6 december 2005 @ 19:39:12 #82
102466 cappp
Ondertitel
pi_32870351
Lieve fuifduif,

Snap je nou niet hoe de wereld in elkaar steekt? Je mag dragen wat je wilt in dit land, zo hoort dat in een democratisch land. Als je dit zou willen richt dan maar een eigen communistische staat op, immers, daar verstrek jij de schoenen op dat moment. Wij dragen sportschoenen omdat dat decoratiever is en fijner zit dan de gemiddelde gestapo lakschoenen.
Met vriendelijke groeten,

cappp
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  dinsdag 6 december 2005 @ 19:40:56 #83
102466 cappp
Ondertitel
pi_32870392
PS. Wat verstaat u onder normale schoenen? In mijn ogen vind ik uw schoenen kut en vind ik dat het verbannen moet worden.
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
pi_32871850
Wat een linkse bral geen sportschoenen. Ik draag weinig anders, behalve in de winter dan, maar er is een verschil tussen sportschoenen en fashion schoenen. Kswiss en sommige Adidas, Nike schoenen zijn niet bedoeld om echt te sporten maar gewoon voor de fashion. En van die dunne schoenen (ben de naam ff kwijt) die je bij Britain kan halen, die zijn dus echt wel fijn hè. Valt je spijkerbroek mooi over
JOHNNY HEITINGA
pi_32872707
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:44 schreef caradoc het volgende:
De normale schoen is een zeldzaam iets aan het worden, het is een schande!
Daarom even een kwaliteitsimpuls:

dinsdag 6 december 2005 @ 21:26:29 #86
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32873328
quote:
We hebben hier in Nederland een grondwet die allerlei vrijheden garandeerd, en volgens mij valt hier ook onder dat je mag dragen wat je wil. En alhoewel ik ook best een hekel heb aan bepaalde dingen die mensen dragen (zoals bijvoorbeeld goth kleding), staat bij mij de vrijheid om de kiezen wat je wil dragen een stuk hoger in het vaandel.

Dus als iemand goth kleding of sportschoenen wil dragen, dan mogen ze dat gewoon van me
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:29:54 #87
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32873420
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:04 schreef Solitarias het volgende:

Jij draagt..... gele kikkers???

-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:32:54 #88
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32873527
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:59 schreef nozem het volgende:
Sportschoenen zijn er om mee te sporten. Als je dus nooit sport en toch die dingen draagt zijn het in principe voor jou geen sportschoenen meer.
En een sportauto dan? Of sportdrank? Of een baseballpet?
-
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:38:16 #89
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32873678
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:47 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb weer veel onzinreacties gelezen.
Het is ook een onzin topic. Het verbieden van het dragen van bepaalde kledingstukken hoort thuis in een militaristische of communistische dictatuur. Niet in een democratie zoals Nederland.

Kijk, ik kan me best voorstellen dat er bepaalde kledingstukken zijn die provocerend zullen overkomen, zoals bijvoorbeeld de rode hakenkruisband om je arm. Maar een sportschoen?

Zullen we dan ook maar de sportauto gaan verbieden, want we weten allemaal dat die sportschoendragers ook een Golf GTI hebben natuurlijk.....

Nominatie Darwin Award!
-
  woensdag 7 december 2005 @ 08:05:58 #90
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32882863
OMFG, we hebben onze eigen Hitler op het forum, JA.. WANT JIJ MAG DAT NIET, WANT IK VINDT DAT NIET LEUK *boehoehoe*, krijg een leven en schiet jezelf vervolgens af.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 7 december 2005 @ 08:09:11 #91
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32882895
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:26 schreef maartena het volgende:

[..]

We hebben hier in Nederland een grondwet die allerlei vrijheden garandeerd, en volgens mij valt hier ook onder dat je mag dragen wat je wil. En alhoewel ik ook best een hekel heb aan bepaalde dingen die mensen dragen (zoals bijvoorbeeld goth kleding), staat bij mij de vrijheid om de kiezen wat je wil dragen een stuk hoger in het vaandel.

Dus als iemand goth kleding of sportschoenen wil dragen, dan mogen ze dat gewoon van me
Mja, al die Cybergoth chicks in latex en leer zien er niet uit!
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 7 december 2005 @ 08:15:08 #92
24293 Mikkel
Assistant regional manager
pi_32882940
quote:
Als ik ergens een hekel aan heb is het zien van (jongeren) mensen die in het openbaar, buiten sportaangelegenheden, sportschoenen achterlijke topics dragen openen. Ik vind dat onzin en het ziet er niet professioneel uit. Laatst had ik een discussie hierover met twee vrienden en uiteindelijk waren we het er wel over eens: het dragen openen van sportschoenen achterlijke topics in het openbaar, buiten sportgelegenheden (want dan is het logisch), zou gewoon wettelijk verboden moeten worden.

Eens!
People look at me, they say he’s tough, he was in the army he’s gonna be hard, by the book. But I am caring, and sensitive. Isn’t Schindler’s list a brilliant film?
  woensdag 7 december 2005 @ 08:17:00 #93
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_32882949
quote:

Wat een bs. Ongelofelijk, alsof je niet iets beters te doen hebt dan deze onzin te verzinnen
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_32883338
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:31 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Idd, ik mag met mijn gewone schoenen ook geen sportzaal binnen!
Ijzersterke opmerking !

Trouwens...schopje naar --> LIF ?
Fingerspitzgefühl
  woensdag 7 december 2005 @ 09:03:44 #95
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_32883427
mr triest
pi_32883493
Gadverdamme jij bent zeker zo'n kankerpauper, bah... kak kak kak.
Ik bepaal lekker zelf wat k aan doe, jij laat je zelf beïnvloeden door anderen, naja tis wat je leuk vind he.

Het plaatsen van dit soort topics zou wettelijk verboden moeten worden.
pi_32883577
Je maakt je druk om niks!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_32888082
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:08 schreef JAMsper het volgende:
Gadverdamme jij bent zeker zo'n kankerpauper, bah... kak kak kak.
Ik bepaal lekker zelf wat k aan doe, jij laat je zelf beïnvloeden door anderen, naja tis wat je leuk vind he.

Het plaatsen van dit soort topics zou wettelijk verboden moeten worden.
Een fraai voorbeeld van de intrinsieke balsturigheid van de puber! Grow up!
pi_32895742
oh ik ben het met JAMsper eens hoor.. kzou het alleen anders verwoorden.. zoals:
meneertje de fuifduif irriteerd zich gewoon aan te veel dingen.. en denkt dat die helemaal geweldig is met dit soort topics.. bah gewoon..
Love = life.
If u miss love, u miss life.
pi_32895971
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:04 schreef Solitarias het volgende:

[..]

hele zooi foto's
Daarin wil ik niet dood gevonden worden
  woensdag 7 december 2005 @ 17:28:20 #101
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_32896042
hehehe die fuifduif lacht zichzelf rot hier om alle reacties (hoop ik)
want als je dit echt meent dan moeten ze je 40 JAAR TBS GEVEN EN DAARNA OVERGIETEN MET KOKENDE OLIE EN DAN VOOR DE ZEKERHEID 3X AFSCHIETEN...
maar das alleen als je t echt meent he... kloothommel

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  Eindredactie Games woensdag 7 december 2005 @ 17:30:37 #102
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32896105
mensen die fuifduifs meningen delen, die moeten ze beboeten en 3 jaar de cell in!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32896415
ok niet zo extreem.. maar wel redelijk mee eens ja..
Love = life.
  woensdag 7 december 2005 @ 19:26:37 #104
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_32898944
quote:

[..]

ik stoor me aan jouw post gedrag, ga ik toch ook niet verbieden.
Drugs are good mkay?
pi_32899165
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:26 schreef Party_P het volgende:

[..]

ik stoor me aan jouw post gedrag, ga ik toch ook niet verbieden.
das een mooie
Love = life.
pi_32899272
Je kunt mijn posts overslaan als je de waarde ervan niet kunt bevatten, maar sportschoenen op straat negeren is vele malen moeilijker, zo niet onmogelijk. Weg ermee dus.
pi_32901023
u are weird..
Love = life.
  woensdag 7 december 2005 @ 21:25:32 #108
102466 cappp
Ondertitel
pi_32902083
Als mensen met sportschoenen lopen is het toch hun probleem, niet de jouwe. Groei op!
Er zit een knop op je TV
Jailbait Gallery
pi_32905070
FuifDuif whahah echt een kneus jij!!!
maak je lekker ergens anders druk om.

Je meende dit topic toch niet serieus of wel?
pi_32906231
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef yogidrink het volgende:
FuifDuif whahah echt een kneus jij!!!
maak je lekker ergens anders druk om.

Je meende dit topic toch niet serieus of wel?
Natuurlijk meen ik het serieus, anders had ik hem wel geopend in ONZ .
pi_32906251
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:50 schreef BlackRosie het volgende:
u are weird..
Mensen die op sportschoenen (of in sportkleding) lopen buiten een sportcontext zijn weird. Denk er eens over na .
pi_32907088
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:33 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Mensen die op sportschoenen (of in sportkleding) lopen buiten een sportcontext zijn weird. Denk er eens over na .
ja.. over nagedacht.. zit heerlijk.. buiten moet je je toch ook comfortabel voelen in je kleding.. als mensen zich in zulke kleding comfortabel voelen.. is dat heel mooi voor hun en dragen ze dat toch lekker.. nooit aangestoord.. misschien stoor ik me wel aan jouw kleding.. wat voor kleding draag jij?
Love = life.
  donderdag 8 december 2005 @ 00:22:27 #113
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32907592
quote:

[..]

Natuurlijk meen ik het serieus, anders had ik hem wel geopend in ONZ .
Vergissen is menselijk.....
-
  donderdag 8 december 2005 @ 00:30:01 #114
53963 Blue_MnM
Melt for no one
pi_32907760

Weing Fuif Stervende hoeren KK Duif
"Never let 'em see you melt." "Inside everyone there's a little nut."
  donderdag 8 december 2005 @ 00:41:20 #115
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_32908056
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:18 schreef Black-Death het volgende:
Ligt aan de rest van de kleding
nee, ligt het niet aan.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_32909451

Jij denkt dat ik jóúw schoenen mooi vind?

En nee, ik draag nooit sportschoenen buiten de tennisbaan, maar jouw toon staat me op een of andere manier niet aan.
pi_32912769
masaal strak in je aus of cavello en op je nike's fuif slachten,..
  donderdag 8 december 2005 @ 11:07:19 #118
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32913608
Ik denk dat een straatverbod voor de TS meer problemen oplost.
  donderdag 8 december 2005 @ 11:15:20 #119
66825 Reya
Fier Wallon
pi_32913754
quote:

[..]

In veel steden vormen gelovigen een minderheid; ze gedragen zich dus afwijkend tov de meerderheid. En ook gebedshuizen vallen moeilijk te ontlopen c.q, te negeren. Zouden we daarom maar het in het openbaar belijden van religies moeten verbieden?
pi_32915482
fuifduifje heeft tijdje niet meer gepost, uitgeluld ofzo?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_32915575
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:07 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat een straatverbod voor de TS meer problemen oplost.
Mijn aanwezigheid binnen het straatbeeld vormt in ieder geval nog een soort compensatie, dus een straatverbod voor mij zou de openbare orde geheel de nek om draaien!
pi_32915636
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:38 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Mijn aanwezigheid binnen het straatbeeld vormt in ieder geval nog een soort compensatie, dus een straatverbod voor mij zou de openbare orde geheel de nek om draaien!
Wat vind je van jezelf?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 8 december 2005 @ 12:56:37 #123
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32915996
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:38 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Aan de andere kant heeft niemand er dan meer last van, en dat is het uiteindelijke doel.
pi_32916090
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:56 schreef Alicey het volgende:

[..]

Aan de andere kant heeft niemand er dan meer last van, en dat is het uiteindelijke doel.
Ja zo kun je het ook zien. Je bedoelt dat iedereen het wel prima vindt en dat uiteinlijk ik de uitzondering ben en om die reden het effectiever is dat ik word geëlimineerd.
  donderdag 8 december 2005 @ 13:06:53 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32916238
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:00 schreef FuifDuif het volgende:
Je bedoelt dat iedereen het wel prima vindt en dat uiteinlijk ik de uitzondering ben en om die reden het effectiever is dat ik word geëlimineerd.
Dat gaat wel een beetje ver hoor Fuid!
Een lobotomie of hersenspoeling geeft wellicht ook het gewenste resultaat!

donderdag 8 december 2005 @ 13:09:47 #126
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32916314
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:00 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja zo kun je het ook zien. Je bedoelt dat iedereen het wel prima vindt en dat uiteinlijk ik de uitzondering ben en om die reden het effectiever is dat ik word geëlimineerd.
Als we het gaan hebben over maatschappelijk verantwoord zou dat eerder in de richting liggen.
  donderdag 8 december 2005 @ 15:30:44 #127
8853 CrazyWitch
ik ben lekker gek!
pi_32919783
als jij je stoort aan mensen die sportschoenen dragen dan moet je niet naar de voeten kijken heb je er ook geen last van
gewoon recht vooruit blijfen kijken en dan zie je de sportschoenen ook niet

en ik draag gewoon wat ik lekker vind zitten
moet er niet aan denken om die voeteknellers aan te moeten als ik daar dan de hele dag op moet lopen dan heb ik gewoon pijn in me voeten heb ik met sportschoenen geen last van
  donderdag 8 december 2005 @ 18:32:36 #128
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32924195
Elke keer als iemand stilstaat moet ie zijn schoenen uit doen omdat hij er op dat moment niet mee loopt
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  donderdag 8 december 2005 @ 20:50:35 #129
8853 CrazyWitch
ik ben lekker gek!
pi_32927729
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:32 schreef GSi het volgende:
Elke keer als iemand stilstaat moet ie zijn schoenen uit doen omdat hij er op dat moment niet mee loopt
op bloten voeten loop ik normaal in huis het lekkerst jah
maar zie het me toch niet echt buuiten doen met al dat glas
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:32:36 #130
97934 ASroma
Flamboyant
pi_32941906

ach iedereen moet gewoon lekker dragen wat ie zelf wil!

Vroegah!
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:20:18 #131
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_32943007
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:34 schreef buzzer het volgende:
Ik denk dat topicstarter de hoofddoekjes in openbare gelegenheden-discussie nadoet. Niet volledig vergelijkbaar, maar ik zie wel de raakvlakken.
Krekker is de bom!
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:22:32 #132
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_32943050
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:34 schreef Camplo het volgende:
Wat een linkse bral geen sportschoenen.
Als we dan toch links en rechts erbij gaan halen (sommige mensen moeten dit ook echt overal... ), het willen verbieden van sportschoenen kan net zo goed rechts-convervatief zijn. Terug naar het oude fatsoenlijke schoeisel!
Krekker is de bom!
pi_32944257
Lol wat een topic..... Heb je je lakschoentjes al gepoets vandaag TS ??
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:57:57 #134
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_32945535
Nikes zijn toch kankervet ouwe zo show je je true hardcore spirit je weet.

.
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
pi_32945661
Sportschoenen verbieden?
Dacht het niet
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:13:43 #136
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_32945982
quote:

[..]

Mensen met een dergelijke mening zijn dubbel zo weird!
Het zou mij aan m'n reet roesten hoe iemand erbij loopt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Noax op 09-12-2005 15:20:58 ]
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_32947014
quote:

[..]

Voor dit soort mensen is blijkbaar het gewone leven 1 voortdurende sportwedstrijd....

Ik betuig volledige adhesie met de TS!
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:16:31 #138
111172 Noax
pi_32947641
Voor dit soort mensen?
Ik wil je niet in een hokje drukken maar het lijkt erop dat je er zelf al behoorlijk thuis voelt.

Je hoeft toch niet voortdurend op sportschoenen te lopen wanneer je es buiten het sporten om op sportschoenen loopt?

Jij als kenner zou moeten weten dat sommige mensen het als een opluchting ervaren wanneer ze dergelijk schoeisel aan de voeten hebben?! Denk hierbij vooral es aan ouderen of mensen met gevoelige benen o.i.d!
Wat zou er nog overblijven qua kleding wat door jullie ogen wel door de beugel kan? Wat een eenheidsworsten krijgen we dan hier! : (
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_32954181
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:16 schreef Noax het volgende:

a. Je hoeft toch niet voortdurend op sportschoenen te lopen wanneer je es buiten het sporten om op sportschoenen loopt?

b. Wat zou er nog overblijven qua kleding wat door jullie ogen wel door de beugel kan? Wat een eenheidsworsten krijgen we dan hier! : (
Ad a: Idd: op sportschoenen lopen betekent dat je op sportschoenen loopt!

Ad b: de eenheidsworst van het huidige schoenstraatbeeld (vrijwel iedereen loopt op slecht en lelijk schoeisel) brengt vooralsnog geen lach op mijn gezicht. Meer variatie is broodnodig!
pi_32955739
Ieder zijn schoen zou ik zeggen. En maak je niet zo druk om wat anderen dragen. De ene draagt santoni's de andere air force ones.

Zolang het maar geen air max classics zijn.
pi_32956566
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:41 schreef zatoichi het volgende:
Mensen die in pak lopen terwijl ze naar huis gaan van hun werk vind ik ook irritant. Dat is toch vrije tijd, dan moet je vrije tijds kleding dragen.
Wanneer U buiten werktijd over straat gaat draagt U tenue de ville, dat spreekt.

Sportkleding (zoals poloshirts en button down hemden) enkel tijdens sport.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_32956896
pff jij had die gast van mn studentenvereniging kunnen zijn waar ik vorige week een stevige discussie mee had omdat ik met sportschoenen op de kroeg kwam
pi_32958420
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:21 schreef Woutey het volgende:
pff jij had die gast van mn studentenvereniging kunnen zijn waar ik vorige week een stevige discussie mee had omdat ik met sportschoenen op de kroeg kwam
Ik mag toch hopen dat dat inmiddels je voormalige studentenvereniging is- ik neem aan dat je geroyeerd bent.
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:22:02 #144
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32958485
Fuifduif is een kloon van BHFH?
[KNE]-Mod
pi_32958525
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef charon het volgende:

Sportkleding (zoals poloshirts en button down hemden) enkel tijdens sport.
Juist. Sportschoenen enkel tijdens sport, dan ook polo's. Laten we verdomme in gaan voeren dat die dingen enkel nog bij deze sport gedragen mogen worden:

Maak nu kans op een paard bij aanschaf van een lacoste polo!
pi_32958573
Dus omdat jij je er aan stoort moet ereen wet tegen komen

Dit is een eigen keuze van een ieder en smaken verschillen. Vindt je het niet mooi, gewoon niet meer buiten komen, zie je het niet.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_32958742
quote:

Wat een kutargument, maat.

professioneel
pi_32958906
Dat hier nog een kut discussie uit kan komen, goddamn...
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:57:38 #149
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_32959342
quote:

Ik kan me wel verplaatsen in wat je zegt. Maar ik zie sportschoenen als onderdeel van
vele mode-trends, en als mode onderdeel in veel sub-culturen.
Wat stel jij dan eigenlijk voor kwa schoeisel voor jongens en mannen?

Persoonlijk vind ik die loafers echt niet staan bij mannen.
En ze zijn dan ook altijd zwart of donker-bruin of donker blauw.
Nooit eens rood ofzo

(Niet dat ik dat zou willen zien btw. )
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_32959492
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:40 schreef Badabingea het volgende:
Dat hier nog een kut discussie uit kan komen, goddamn...
Verbaast mij niets dat dit gezegd wordt door een idioot die Jim als avatar gebruikt .
pi_32959568
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:02 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Verbaast mij niets dat dit gezegd wordt door een idioot die Jim als avatar gebruikt .
Mag ik vragen wat voor een betrekking dit heeft op het onderwerp? Heb je niets beters te zeggen? Meneer Netschoen
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 10 december 2005 @ 00:06:37 #152
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_32959622
een mooi liedje over een jongen die graag op zijn sportschoenen naar de discotheek wil

Zapatillas

Estoy cansado de salir de noche y ver siempre la misma gente
Estoy flipando de que la gente se invente, cuente y luego reinvente
Apotronado en el sofá de mi casa, vente se está caliente

Amaestrados vamos al mismo sitio todos aunque luego ni entres
Alucinando de que me miren de arriba a abajo como un delincuente
Intoxicado de que me pongan esa puta música indiferente

Quiero entrar en tu garito con zapatillas que no me miren mal al pasar
Estoy cansado de siempre lo mismo, la misma história y quiero cambiar
Me da pena tanta tontería, quiero un poquito de normalidad
Pero haber mirame y dime tronco no veo ni un sitio y no puedo aparcar

Estoy muy harto de que me digan si no estás en lista no puedes pasar
Sólo entran cuatro, tenemos zonas super mega guay y nunca la verás

Abarrotado, hay a foro limitado y ahora toca esperar y, y nos han multado y tu coche se lo ha llevado la grua municipal

Quiero entrar en tu garito con zapatillas que no me miren mal al pasar estoy cansado de siempre lo mismo la misma história y quiero cambiar
Me da pena tanta tontería quiero un poquito de normalidad, pero haber mírame y dime tronco no veo ni un sitio y no puedo aparcar

Ya has aparcado el coche y ahora busca lo del tíquet de la hora
Y cuando vuelvas a ponerlo te habrán puesto una receta de recuerdo
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_32959647
Vertaling?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_32959673
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:06 schreef Henk_Telefoon het volgende:
een mooi liedje over een jongen die graag op zijn sportschoenen naar de discotheek wil

Zapatillas

Estoy cansado de salir de noche y ver siempre la misma gente
Estoy flipando de que la gente se invente, cuente y luego reinvente
Apotronado en el sofá de mi casa, vente se está caliente

Amaestrados vamos al mismo sitio todos aunque luego ni entres
Alucinando de que me miren de arriba a abajo como un delincuente
Intoxicado de que me pongan esa puta música indiferente

Quiero entrar en tu garito con zapatillas que no me miren mal al pasar
Estoy cansado de siempre lo mismo, la misma história y quiero cambiar
Me da pena tanta tontería, quiero un poquito de normalidad
Pero haber mirame y dime tronco no veo ni un sitio y no puedo aparcar

Estoy muy harto de que me digan si no estás en lista no puedes pasar
Sólo entran cuatro, tenemos zonas super mega guay y nunca la verás

Abarrotado, hay a foro limitado y ahora toca esperar y, y nos han multado y tu coche se lo ha llevado la grua municipal

Quiero entrar en tu garito con zapatillas que no me miren mal al pasar estoy cansado de siempre lo mismo la misma história y quiero cambiar
Me da pena tanta tontería quiero un poquito de normalidad, pero haber mírame y dime tronco no veo ni un sitio y no puedo aparcar

Ya has aparcado el coche y ahora busca lo del tíquet de la hora
Y cuando vuelvas a ponerlo te habrán puesto una receta de recuerdo
Je overschat de talenkennis van de gemiddelde FOK!er.

Uireraard spreek ik vloeiend Italiaans.
pi_32959803
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:04 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat voor een betrekking dit heeft op het onderwerp? Heb je niets beters te zeggen? Meneer Netschoen
Het heeft betrekking op de mate waarin ik jouw bijdrage moet waarderen. Het moge duidelijk zijn dat die waardering niet om over naar huis te schrijven is .
  zaterdag 10 december 2005 @ 00:17:13 #156
136352 seosamh
Techno-anarchist
pi_32959945
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:08 schreef nozem het volgende:
Uiteraard spreek ik vloeiend Italiaans.
Volgens mij is het spaans...
... Windows Vista: Er gaat een wereld voor je dicht...
  zaterdag 10 december 2005 @ 00:18:20 #157
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32959983
Dacht dat dit nog steeds een vrij land is, dus iedereen moet vooral dragen wat ie leuk/fijn/hip vind zitten.
Wat anderen ervan vinden is nog steeds hun eigen zaak.
The Internets, I needs it..
pi_32960010
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:17 schreef seosamh het volgende:

[..]

Volgens mij is het spaans...
Het is een zwaar leven als onbegrepen cynicus.
pi_32960022
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dacht dat dit nog steeds een vrij land is, dus iedereen moet vooral dragen wat ie leuk/fijn/hip vind zitten.
Wat anderen ervan vinden is nog steeds hun eigen zaak.
En als anderen je een nekschot geven omdat je sportschoenen draagt is dat ook hun eigen zaak.
pi_32960040
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:19 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

En als anderen je een nekschot geven omdat je sportschoenen draagt is dat ook hun eigen zaak.
Nee, dan zijn ze strafbaar.
pi_32960096
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:20 schreef nozem het volgende:

[..]

Nee, dan zijn ze strafbaar.
Goed, dus als het bij de wet geregeld zou worden dat sportschoenen op straat verboden zijn, dan zouden jullie het opeens wel accepteren?
pi_32960158
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:22 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Goed, dus als het bij de wet geregeld zou worden dat sportschoenen op straat verboden zijn, dan zouden jullie het opeens wel accepteren?
Je voelt natuurlijk wel op je van Bommels aan dat er enig verschil zit tussen het omleggen van willekeurige burgers en het dragen van sportschoenen. Het is zinloos geblaat, er komt in Nederland nooit een wet die mensen voorschrijft wat ze wel en niet mogen dragen, het is verdomme geen Noord-Korea hier.
  zaterdag 10 december 2005 @ 00:25:33 #163
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32960203
Tsja, FD... Dan kan je net zo goed zeggen dat religie verboden moet worden omdat het onzin is. Moet je eens kijken hoeveel medestanders je dan op FOK! krijgt...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32960226
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:24 schreef nozem het volgende:
Je voelt natuurlijk wel op je van Bommels aan dat er enig verschil zit tussen het omleggen van willekeurige burgers en het dragen van sportschoenen. Het is zinloos geblaat, er komt in Nederland nooit een wet die mensen voorschrijft wat ze wel en niet mogen dragen, het is verdomme geen Noord-Korea hier.
Verschil schmersil, het gaat om het principe van de wetgeving. Je hanteert het wetargument alleen maar om het dilemma te ontlopen.
pi_32960250
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:25 schreef D1 het volgende:
Tsja, FD... Dan kan je net zo goed zeggen dat religie verboden moet worden omdat het onzin is. Moet je eens kijken hoeveel medestanders je dan op FOK! krijgt...
Inderdaad en dat laat direct zien hoe bekrompen de mens is. Als hun eigen tuintje vernield wordt beginnen mensen opeens te kakelen, maar oh wat is het heerlijk om die van een ander in het honderd te schoppen.
  zaterdag 10 december 2005 @ 00:28:40 #166
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32960306
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:19 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat is wèl strafbaar.
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:22 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Als, als... Dat zal nooit gebeuren en zeker niet op landelijk niveau. Op klein-gemeentelijk niveau misschien wel, maar dan kan je nog altijd verhuizen uit zo'n achterlijk kutdorp.

Je kan nog beter naar N-Korea verhuizen waar de kans groter is dat daar een wet over bestaat dat sportschoenen in het openbaar niet gedragen mogen worden omdat dat Westers is en duivels. Probeer maar eens zo'n wet hier in te voeren, bij voorbaat zinloos.
The Internets, I needs it..
  zaterdag 10 december 2005 @ 00:29:56 #167
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32960368
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:27 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Inderdaad en dat laat direct zien hoe bekrompen de mens is. Als hun eigen tuintje vernield wordt beginnen mensen opeens te kakelen, maar oh wat is het heerlijk om die van een ander in het honderd te schoppen.
Denk dat die hypocrisie ook op jou terugslaat. Of ben jij het wel eens met een algemeen verbod op religie?
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32960486
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:22 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik stoor mij ook aan mensen die niet zulk fijn geweven kleding als ik zelf draag.....mag ik dan ook verwachten dat andere boetes krijgen?

9 van de 10 mensen zijn slecht gekleed OF zijn goed gekleed, maar zijn gewoon zelf niet knapper. Gelukkig is smaak subjectief en is dit voor iedereen anders.

Als ik jou was zou ik mijzelf ook eerder ergeren aan bepaalde groepen mensen, met een bepaald taalgebruik en gedrag, inplaats aan iets simpels als schoenen....

Ik draag in het dagelijks leven nette schoenen afgewisseld met sportschoenen (maar geen hardloop schoenen ).....uiteraard heb ik geen sportschoenen naar mijn werk aan, doordeweeks eigelijk alleen maar nette, in het weekend bij uitgaan nog wel eens skate schoenen
pi_32960592
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:26 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Verschil schmersil, het gaat om het principe van de wetgeving. Je hanteert het wetargument alleen maar om het dilemma te ontlopen.
En jij doet alsof wetten 'zomaar' ontstaan. Toen wij zo ongeveer het neanderthalerstadium begonnen te ontgroeien vonden we het niet zo tof meer om zomaar andere mensen van kant te maken omdat het voor ons voortbestaan wellicht beter was als we wat liever tegen elkander zouden zijn. In de Bijbel en andere sprookjesboeken met morele lading stond immers: "Gij zult niet doden" Dat heeft iedereen de volgende eeuwen in zijn oren geknoopt, er zijn wetten ontstaan die de algemene consensus die er bestond vast hebben gelegd en op wat achterlijke Afrikaanse stammen en in de prehistorie levende fundi's alsmede een enkele mislukte VN-vredesoperatie en wat random psychopaten na houdt iedereen zich daar vrij aardig aan. We vinden het collectief niet kunnen, het mag niet, dus doen we het niet.

Ik moet een dergelijke ontwikkeling nog zien bij je beoogde verbod op sportschoenen dragen in het openbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door nozem op 10-12-2005 00:42:34 ]
pi_32962070
FuifDuif post dan eens een foto van schoenen die jij draagt en mooi vindt.. die elke man zou moeten hebben!
Love = life.
pi_32963154
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 01:30 schreef BlackRosie het volgende:
FuifDuif post dan eens een foto van schoenen die jij draagt en mooi vindt.. die elke man zou moeten hebben!
Goed punt, behalve van bommels heb ik nog geen ander voorbeeld gehoord. Persoonlijk kots ik op van bommels en op mensen die dingen willen bepalen voor andere mensen.
pi_32965671
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Goed punt, behalve van bommels heb ik nog geen ander voorbeeld gehoord. Persoonlijk kots ik op van bommels en op mensen die dingen willen bepalen voor andere mensen.
Greve's natuurlijk...
pi_32966019
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:57 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Ik kan me wel verplaatsen in wat je zegt. Maar ik zie sportschoenen als onderdeel van
vele mode-trends, en als mode onderdeel in veel sub-culturen.
Dat is bemoedigend, want mode is van voorbijgaande aard....
pi_32966052
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:38 schreef charon het volgende:

[..]

Greve's natuurlijk...
Lijkt me dat hier voldoende inspiratie te vinden is mbt het betere en serieuze schoeisel.....

http://www.souliers.net/p(...)=dossier/ktc/ktc.htm
pi_32966109
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:09 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Lijkt me dat hier voldoende inspiratie te vinden is mbt het betere en serieuze schoeisel.....

voor het nog betere schoeisel.

www.pickyourshoes.com
pi_32966675
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:09 schreef Solitarias het volgende:

[..]

vind je dat werkelijk mooi?
Love = life.
pi_32966686
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:14 schreef Stansfield het volgende:

[..]

www.pickyourshoes.com
beter ja
Love = life.
pi_32971685
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:14 schreef Stansfield het volgende:

[..]

www.pickyourshoes.com
vind je dat werkelijk mooi?

(ik denk dat nu het topic wel op slot kan, gezien het bereikte niveau. Tijd voor wat nieuws, Fuifduif!)
pi_32972038
Slotje
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_32972113
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 02:24 schreef Stansfield het volgende:

[..]

We hebben natuurlijk ook nog Van Lier.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:48:07 #181
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_32972293
En een naakte vrouw op sportschoenen? Mag dat dan ook niet?
Vieze CDA-er
opgezegd@fok.nl
pi_32972592
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:38 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

We hebben natuurlijk ook nog Van Lier.
Van Lier is wel een klasse lager dan van Bommel...en als je kennis van schoenen daar eindigd ben je zelf niet beter dan iemand die op sportschoenen loopt, want er zijn zoveel goede merken schoenen, die beter zijn dan van Bommel, dat je niet mag zeggen dat van Bommel goede schoenen zijn.

Kwaliteitief zijn ze wel goed, maar zeker niet de beste, en vooral ook niet het meest vooruitstrevende qua model. Daarvoor moet je bij de italianen zijn.
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:20:48 #183
111172 Noax
pi_32972627
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:50 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Ad a: Idd: op sportschoenen lopen betekent dat je op sportschoenen loopt!

Ad b: de eenheidsworst van het huidige schoenstraatbeeld (vrijwel iedereen loopt op slecht en lelijk schoeisel) brengt vooralsnog geen lach op mijn gezicht. Meer variatie is broodnodig!
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_32973245
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 16:17 schreef optifree het volgende:

[..]

Van Lier is wel een klasse lager dan van Bommel...en als je kennis van schoenen daar eindigd ben je zelf niet beter dan iemand die op sportschoenen loopt, want er zijn zoveel goede merken schoenen, die beter zijn dan van Bommel, dat je niet mag zeggen dat van Bommel goede schoenen zijn.

Kwaliteitief zijn ze wel goed, maar zeker niet de beste, en vooral ook niet het meest vooruitstrevende qua model. Daarvoor moet je bij de italianen zijn.
Waarop baseer jij je inschatting met betrekking tot mijn kennis van schoenen? Dat ik sportschoenen liever niet zie, wil niet zeggen dat men meteen moet overstappen op de duurste Italiaanse modellen. Je moet alles wel even in de juiste context blijven zien, hè?
pi_32973458
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:06 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarop baseer jij je inschatting met betrekking tot mijn kennis van schoenen? Dat ik sportschoenen liever niet zie, wil niet zeggen dat men meteen moet overstappen op de duurste Italiaanse modellen. Je moet alles wel even in de juiste context blijven zien, hè?
Simpel, goede schoenen slijten naar verhouding niet snel, waardoor ze netjes blijven. Van Liers vergen veel onderhoud om ze mooi te houden evenals van Bommels. Echter ook met goed onderhoud zie je ze slijten. Nette schoenen moeten netjes blijven en een persoon dat op nette schoenen van de scapino loopt (om maar wat te noemen), zal maar een week er netjes bij lopen, voordat je de slijtage plekken al kan aanwijzen.

Daarbij komt ook nog dat als je je schoenen netjes wilt houden je minimaal twee paar schoenen moet hebben zodat je ze om de dag kunt dragen. Als je goede schoenen koopt is dit voor veel mensen niet goed te betalen, want twee paar van Liers kosten al 300 euro samen (advies prijs gerekend )

Oftewel laat mensen gewoon op schoenen lopen waarop ze zelf willen lopen. Mensen vinden het zelf prettig lopen en/of mooi staan. Jij bent niet de gene die bepaald of het wel of niet mag. Als het aan mij zou liggen zou ik ook willen dat mensen die niet goed gekleed zouden zijn een cursus kleden zouden krijgen en bepaalde mensen zouden van mij ook preventief geruimd mogen worden , rationeel denkend is dit gewoon niet haalbaar om uit te voeren en ook nog totaal nutteloos om je druk over te maken.

Het bepalen wat voor een schoenen mensen wel en niet mogen dragen is te vergelijken met het verplichten van de jodenster (alleen dan voor iedereen). Of het stellen van eisen aan de kapsel die mensen hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door optifree op 10-12-2005 17:22:02 (toevoeging) ]
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:19:28 #186
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32973476
en vooral vrouwen...hoe halen ze het in hun hoofd om sportschoenen te dragen
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32973599
ja het beste zou natuurlijk zijn als we constant op naaldhakken lopen.. ontzettend comfortabel natuurlijk..
Love = life.
pi_32973701
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:26 schreef BlackRosie het volgende:
ja het beste zou natuurlijk zijn als we constant op naaldhakken lopen.. ontzettend comfortabel natuurlijk..
Hakken worden gedragen door vrouwen die onzeker zijn.
pi_32973749
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:31 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Hakken worden gedragen door vrouwen die onzeker zijn.
hmm.. ik zie het verband niet..
Love = life.
pi_32973783
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:35 schreef BlackRosie het volgende:

[..]

hmm.. ik zie het verband niet..
Lijkt mij simpel:

Vrouw heeft gebrek aan zelfvertrouwen -> vrouw probeert zelfvertrouwen op te krikken door het dragen van hakken om of langer te worden dan zij in werkelijkheid is of om vrouwelijker te zijn.
pi_32974236
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 17:37 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Lijkt mij simpel:

Vrouw heeft gebrek aan zelfvertrouwen -> vrouw probeert zelfvertrouwen op te krikken door het dragen van hakken om of langer te worden dan zij in werkelijkheid is of om vrouwelijker te zijn.
Soms is het dragen van hakken juist netter dan een platte zool. (Zelfs voor de man bij de dans als de tango (correct me when i've got the wrong dance))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')